Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231719 keer)

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1520 Gepost op: 4-10-2023, 23:51:25 »
Toch genieten weer, dacht al bijna dat we een groots opgezette actie van de hunters gingen zien die nergens toe ging leiden, want die meiden die gaan daar toch niet zelf heen. Die kijken die voetbal wedstrijd rustig op hun adresje. En jahoor, staan ze ineens op en gaan toch die kant op.

Denk dat die andere ook niet heel lang duurt.

Dan nog ff deze prachtige action kluisjes.... Heb je zon mooie cryptex, om een sleutel te bemachtigen moet je er zon flut kluisje mee open maken. Met een beetje goeie wil zijn die zonder sleutel ook wel open. Voet er op, tussen de deur.

En euhh, Selmar, denk dat dat kijken naar het kampioenschap van Ajax er dit jaar niet in zit  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1521 Gepost op: 5-10-2023, 23:03:19 »
Prince. Als onbekende in WidM, als onbekende in Expeditie Robinson en nu ook nog eens in Hunted. :o Wauw!

Huh? Wanneer deed hij mee aan WIDM dan? Dat is toch al sinds begin deze eeuw voor bekende Nederlanders?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1522 Gepost op: 6-10-2023, 07:44:22 »
Huh? Wanneer deed hij mee aan WIDM dan? Dat is toch al sinds begin deze eeuw voor bekende Nederlanders?
Seizoen 3, de de laatste voor de ‘stop’ en daarna het heropstarten met BNers

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1523 Gepost op: 6-10-2023, 10:54:59 »
Vind het toch knap dat de kandidaten tot nu toe nog allemaal zijn ontkomen aan de Hunters. Er zijn al een paar situaties geweest waarbij de Hunters slim gebruik hebben gemaakt van nieuwe technieken waardoor ze de kandidaten al goed op het spoor zijn gekomen.
Dat Marly en Ellen bijvoorbeeld meegereden zijn met de personal trainer die een LTE kaart in zijn auto had. Daar hadden ze over na kunnen denken want dat is al in vorige seizoenen ook terug gekomen.
Niet slim van Prince en Jesse om hun iPhone mee te nemen (waar heb je die sowieso voor nodig? Vergroot alleen de kans dat je deze per ongeluk een keer aan zet).
En steeds meer mensen volgen Hunted op sociale media volgen waardoor het mensen dus ook opvalt als er duo's met rugzakken rondlopen.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2023, 16:29:57 door Koemba »

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1524 Gepost op: 6-10-2023, 17:19:19 »
Vind het toch knap dat de kandidaten tot nu toe nog allemaal zijn ontkomen aan de Hunters. Er zijn al een paar situaties geweest waarbij de Hunters slim gebruik hebben gemaakt van nieuwe technieken waardoor ze de kandidaten al goed op het spoor zijn gekomen.

Eens!

Ik denk dat Jesse en Prince wel binnenkort gepakt gaan worden doordat de hunters hun telefoon opsporen  ::jaja::
I will follow my inner gold

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1525 Gepost op: 7-10-2023, 10:39:03 »
Seizoen 3, de de laatste voor de ‘stop’ en daarna het heropstarten met BNers

Wauw, dat is toch al zo'n twintig jaar geleden! Het lijkt wel of hij amper ouder is geworden.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1526 Gepost op: 11-10-2023, 20:50:10 »
"Dit zijn ze niet"  ::rofl::

En de vogeltjes waren inmiddels al gevlogen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1527 Gepost op: 11-10-2023, 21:36:33 »
Seizoen 3, de de laatste voor de ‘stop’ en daarna het heropstarten met BNers
Je vergeet seizoen 4  ::joehoe::

Jammer dat Prince en Jesse zijn gepakt! Maar ze hebben het er wel naar gemaakt. Niet alleen met die iPhone en andere mobiel, maar ook door met één helpster te werken die ze onderdak en een lift heen en terug moest geven in een auto met LTE-kaart.  ::ohno::
Tell me what your telescope says

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #1528 Gepost op: 11-10-2023, 21:44:35 »
Jammer dat Prince en Jesse zijn gepakt! Maar ze hebben het er wel naar gemaakt. Niet alleen met die iPhone en andere mobiel, maar ook door met één helpster te werken die ze onderdak en een lift heen en terug moest geven in een auto met LTE-kaart.  ::ohno::
Doordat Prince zijn eigen iPhone mee had, heeft hij eigenlijk zichzelf verlinkt. Je moet dus sowieso nooit je eigen telefoon meenemen.

En een nieuw nummer kun je dus het beste activeren in de buurt van een telefoonwinkel, want daar zullen regelmatig nieuwe nummers worden geactiveerd, dus valt dat minder op. Nadeel is dan natuurlijk wel dat er een grote kans is dat er bewakingscamera's in de buurt zijn.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1529 Gepost op: 11-10-2023, 22:15:55 »
Nadeel is dan natuurlijk wel dat er een grote kans is dat er bewakingscamera's in de buurt zijn.

Dus voortaan allemaal eerst een cursus grimeren.   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1530 Gepost op: 13-10-2023, 15:42:07 »
Ik nu pas gekeken. Op een of andere manier zit woensdag nog niet in systeem.

Op paar dingen na zijn ze dit jaar best goed bezig aan beide zijden.

Idd niet handig een eigen telefoon mee en aanzetten. Toch wel benieuwd wie de finish gaan halen

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1531 Gepost op: 13-10-2023, 15:46:58 »
Ik nu pas gekeken. Op een of andere manier zit woensdag nog niet in systeem.

Op paar dingen na zijn ze dit jaar best goed bezig aan beide zijden.

Idd niet handig een eigen telefoon mee en aanzetten. Toch wel benieuwd wie de finish gaan halen
Ze hebben niet hun eigen telefoon aangezet

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1532 Gepost op: 14-10-2023, 06:39:18 »
Ze hebben niet hun eigen telefoon aangezet

Zag naderhand jouw uitleg dus dacht oh, weer wat geleerd  ::rofl::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1533 Gepost op: 14-10-2023, 18:17:31 »
Ze hebben niet hun eigen telefoon aangezet
Oh, ik had eigenlijk ook begrepen dat jullie oorspronkelijk de locatie hadden gevonden waar ze waren geweest omdat Prince zijn eigen telefoon aan had gezet, en jullie zo weer bij de helpers en die andere telefoon terecht kwamen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1534 Gepost op: 14-10-2023, 18:55:05 »
Oh, ik had eigenlijk ook begrepen dat jullie oorspronkelijk de locatie hadden gevonden waar ze waren geweest omdat Prince zijn eigen telefoon aan had gezet, en jullie zo weer bij de helpers en die andere telefoon terecht kwamen.
We vonden via Find-My-iPhone zijn uit staande telefoon. Dat was in the middle of nowhere dus we wisten welke boerderij het moest zijn. Daar hebben we alle verplaatsingen mee opgezocht, toen kwamen we in Wassenaar (?) en daar had Prince hun burner aangezet en die heb ik daarom kunnen vinden

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1535 Gepost op: 16-10-2023, 17:35:54 »
Dat was in the middle of nowhere dus we wisten welke boerderij het moest zijn.


Ho ho, Overberg is niet 'the middle of nowhere'. Wel ligt het redelijk centraal in het land. Maar voor een verstokte Amsterdammer is Overberg natuurlijk zo ongeveer de Toendra.   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1536 Gepost op: 16-10-2023, 18:16:56 »

Ho ho, Overberg is niet 'the middle of nowhere'. Wel ligt het redelijk centraal in het land. Maar voor een verstokte Amsterdammer is Overberg natuurlijk zo ongeveer de Toendra.   ::rofl::
::rofl::, maar bij die boerderij waar ze zaten was echt maar weinig, het dichtstbijzijnde volgende huis was meer dan 500m verderop

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1537 Gepost op: 17-10-2023, 10:55:07 »
We vonden via Find-My-iPhone zijn uit staande telefoon. Dat was in the middle of nowhere dus we wisten welke boerderij het moest zijn. Daar hebben we alle verplaatsingen mee opgezocht, toen kwamen we in Wassenaar (?) en daar had Prince hun burner aangezet en die heb ik daarom kunnen vinden
Het grootste deel daarvan begreep ik inderdaad ook zo uit de uitleg in de uitzending, maar ik dacht dat dat Find My iPhone alleen werkte omdat hij eerder per ongeluk zijn telefoon had aangezet. Maar ik heb zelf (gelukkig ;D) geen iPhone, dus ik volgde de uitleg over hoe dat allemaal werkte met de nieuwste iPhone ook maar half :-X
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1538 Gepost op: 19-10-2023, 17:01:29 »
Leuke aflevering weer!

Selmar, ik vroeg me iets af: wanneer de kandidaten naar bepaalde locaties moeten gaan om een aanwijzing te krijgen, zoals in dit geval de Nachtwacht-locaties, worden de mensen die op die locaties werken dan van tevoren door de productie op de hoogte gebracht?
I will follow my inner gold

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1539 Gepost op: 19-10-2023, 17:10:38 »
Leuke aflevering weer!

Selmar, ik vroeg me iets af: wanneer de kandidaten naar bepaalde locaties moeten gaan om een aanwijzing te krijgen, zoals in dit geval de Nachtwacht-locaties, worden de mensen die op die locaties werken dan van tevoren door de productie op de hoogte gebracht?
Soms