Auteur Topic: Hunted  (gelezen 232018 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #940 Gepost op: 24-11-2021, 10:52:19 »
Wat ik wel apart vond is dat ze huis mochten binnenvallen waar een vriend van ze ooit gewoond had.
Je zal maar ergens wonen en dan valt politie binnen om te kijken of jij 2 onbekende mensen verbergt.

@Selmar: Hoe zit dat precies? Zonder toestemming mag dat toch niet?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #941 Gepost op: 24-11-2021, 13:16:06 »
Wat ik wel heel erg jammer vind is dat als Bijan en Shifan toch nog gepakt worden, dat dan de anderen ook kansloos zijn.
De heren hebben nl net hun pakketje opgehaald.
Dan hebben de hunters het ook en weten ze dus binnen no time wat het extractiepunt is.

Dat vind ik al jaren jammer, steeds door fouten van een team zijn andere teams kansloos, zelfs als ze niets fout doen.
Daar kan ik verder natuurlijk niet op ingaan, anders dan dat het niet waar is 😃

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #942 Gepost op: 24-11-2021, 15:01:24 »
@Selmar: Hoe zit dat precies? Zonder toestemming mag dat toch niet?
Wij kunnen er ook weinig aan doen als iemand niet meer woont op het door hem opgegeven woonadres.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #943 Gepost op: 25-11-2021, 17:19:40 »
Guus en Tim en Romy en Kelly doen het goed tot nu toe. Die zie ik wel ver komen.
Bijan en Shiva zullen het niet redden, denk ik.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #944 Gepost op: 26-11-2021, 10:27:50 »
Wij kunnen er ook weinig aan doen als iemand niet meer woont op het door hem opgegeven woonadres.

Hebben jullie wel eens een claim gehad of is er ooit iemand een proces begonnen wegens huisvredebreuk?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #945 Gepost op: 26-11-2021, 10:33:18 »
Hebben jullie wel eens een claim gehad of is er ooit iemand een proces begonnen wegens huisvredebreuk?
Nee, maar we hebben wel een afdeling nazorg die elk jaar gigantische hoeveelheden bloemen en flesjes wijn moet uitdelen 😃

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #946 Gepost op: 26-11-2021, 10:40:26 »
::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #947 Gepost op: 26-11-2021, 14:04:28 »
Nee, maar we hebben wel een afdeling nazorg die elk jaar gigantische hoeveelheden bloemen en flesjes wijn moet uitdelen 😃

Oh, ik heb ook nazorg nodig  ::rofl:: ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #948 Gepost op: 26-11-2021, 18:22:28 »
Ik kom graag in aanmerking voor die nazorg!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #949 Gepost op: 27-11-2021, 13:01:52 »
Ik kijk de aflevering dus zoals wel vaker pas zaterdagochtend terug, maar wauw. Dewi en Linda gepakt is geen verrassing. Die verbazing ook op het moment dat Tommy uit de bosjes gesprongen kwam en ze werden aangehouden. Ook ik blijf me verbazen over de fouten die de voortvluchtigen blijven maken na 6 seizoenen (maar ja, dan winnen de Hunters ook een keer ;D)

Over de Hunters gesproken, die zijn zo goed, dat ze zelfs voortvluchtigen oppakken die niet voortvluchtig zijn voor hun  ::rofl:: Die verdachte man zal ook wel gedacht hebben: waar de *** ben ik in terecht gekomen. Komt die ook hiervoor in aanmerking? :P
Nee, maar we hebben wel een afdeling nazorg die elk jaar gigantische hoeveelheden bloemen en flesjes wijn moet uitdelen 😃
Maar wat een toeval zeg. Al verwacht ik dat het duo alsnog gepakt gaat worden omdat de Hunters zooooo close waren. Die looproute van de pinautomaat naar die auto en vervolgens die auto op de ANPR of met andere beelden is zo gevonden.

Ik denk dat er met die container en de extractie nog wel iets gaat gebeuren. Zo makkelijk kan het niet zijn... toch? Ben benieuwd of Selmar ook ergens in de komende afleveringen (ri. finale?) weer de zoektocht naar locatie van de container gaat voortzetten. Vond ik wel een interessant werkje/storyline om te zien naast het bestaande spoorzoeken naar de kandidaten.

Oh en tot slot... nog nergens aangekondigd (behalve een beetje cryptisch in een post van Selmar), er komt weer Hunted Vips! Vanaf 24 januari 2022. Enig speurwerk in de dagschema's helpt altijd!
« Laatst bewerkt op: 27-11-2021, 13:05:38 door MollenvangR »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #950 Gepost op: 27-11-2021, 20:59:26 »
Zo vandaag de eerste vier afleveringen gekeken dus vanaf maandag kijk ik weer live mee. ::jaja::
Echt een geniaal einde vd laatste aflevering natuurlijk.  ::bravo::

Ik heb het idee dat de groep van dit jaar nu gemiddeld verder is dan iig vorig jaar, want nu zitten we al na 4 afleveringen op dag 7. Dat is wel eens anders geweest.

Ik vermoed dat de kandidaten via die container het land gaan verlaten. Haven Rotterdam verwacht ik niet, dus dan zou je zeggen Amsterdam, Zeeland of Groningen wellicht? Daar zitten ook havens. Maar kan natuurlijk ook gewoon op een vrachtwagen over land.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #951 Gepost op: 28-11-2021, 01:05:03 »
Nog wel meer havens natuurlijk.

Was al bezig met die darkweb site, maar met de cijfers zelf kwam ik nergens.

HUNTED999 777 9 666 2 99 33 8 888 55.onion

Na dit omgezet te hebben in letters met de toetsen van een oude telefoon (zo een die ze allemaal gekregen hebben) Krijg je het volgende:
huntedyrwoaxetvk.onion

Dit adres geeft die geen foutmelding maar komt ook nergens.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #952 Gepost op: 29-11-2021, 09:54:07 »
Nog wel meer havens natuurlijk.

Was al bezig met die darkweb site, maar met de cijfers zelf kwam ik nergens.

HUNTED999 777 9 666 2 99 33 8 888 55.onion

Na dit omgezet te hebben in letters met de toetsen van een oude telefoon (zo een die ze allemaal gekregen hebben) Krijg je het volgende:
huntedyrwoaxetvk.onion

Dit adres geeft die geen foutmelding maar komt ook nergens.

Ik denk dat ze die website weg hebben gedaan nadat het niet meer nodig was voor de uitzending :)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #953 Gepost op: 29-11-2021, 16:13:08 »
Ik vermoed dat de kandidaten via die container het land gaan verlaten. Haven Rotterdam verwacht ik niet, dus dan zou je zeggen Amsterdam, Zeeland of Groningen wellicht? Daar zitten ook havens. Maar kan natuurlijk ook gewoon op een vrachtwagen over land.


De hunters waren die vrachtwagen met de container toch ergens in het Groene Hart kwijtgeraakt doordat hij alleen nog maar binnenwegen zonder camera's nam?
Wat nou als men naar IJzendoorn is gereden? Daar is een overnachtingshaven*. Je zet de container op een binnenvaartschip en elke voortvluchtige die daar op weet te komen heeft een vrijgeleide richting Duitsland.


* Zo'n overnachtingshaven noemt men ook wel een vluchthaven. Kan het nog mooier?   :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #954 Gepost op: 29-11-2021, 18:42:20 »
Daar kan ik verder natuurlijk niet op ingaan, anders dan dat het niet waar is 😃
Het zal dit jaar wel weer van meer dan één aanwijzing afhangen. De productie van Hunted is vast niet zo stom om met één clue het extractiepunt weg te geven zo vroeg in het spel. Ze weten dat er teams voortijdig opgepakt gaan worden. De laatste clue komt altijd vlak voor de finale.
Tell me what your telescope says

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #955 Gepost op: 29-11-2021, 21:02:40 »
Die fietsers zijn duidelijk bekend met het programma ;D

Edit: hallelujah wat een schema Selmar :o
« Laatst bewerkt op: 29-11-2021, 21:05:11 door Daisy »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #956 Gepost op: 29-11-2021, 21:06:18 »
Leuk! Allemaal bekende plekken in mijn regio vandaag. Landschotse heide heb ik in de zomer nog een rondje gewandeld
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #957 Gepost op: 29-11-2021, 21:25:29 »
Guus en Tim zijn wel slim, als je een nr invoert want onder controle staat vd Hunters heb je wel een probleem. :o

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #958 Gepost op: 29-11-2021, 21:50:25 »
Ik zie Guus en Tim nog wel een kans maken. Die twee Brabantse dames zullen wel als volgende gepakt worden.


En man, Selmar, wat een werk heb je gehad met al die contacten van die 2 andere dames! :o Hoe lang heb je daar aan geknutseld?
Keep calm and eat chocolates!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #959 Gepost op: 29-11-2021, 21:53:01 »
Ik zie Guus en Tim nog wel een kans maken. Die twee Brabantse dames zullen wel als volgende gepakt worden.


En man, Selmar, wat een werk heb je gehad met al die contacten van die 2 andere dames! :o Hoe lang heb je daar aan geknutseld?
48 uur ongeveer