Claude staat inmiddels derde bij de bookmakers dankzij zijn optreden.
Dat zegt natuurlijk ook niet alles, België stond op een 5e plaats voor de eindoverwinning. Maar ja, een stijging na de liveshow betekent in ieder geval dat mensen er geld op inzetten en het wel in de smaak is gevallen.
Ik vind het zelf een prima nummer, maar het is toch vaak bij het songfestival dat ik liever heb dat de liveshow beter is dan de officiële uitgebrachte versie. Dat was ook de reden dat ik België vond tegenvallen. Goed radionummer, maar live toch net minder en álles rood, sprak mij ook minder aan. Nederland heeft op zich een prima staging en wel onderscheidend. Totdat Zwitserland ging optreden dan..
Voorheen vond ik het nummer van Zwitserland wat saai, maar die was live zo veel beter. Mag best winnen van mij.
Zweden is denk ik bij de gemiddelde kijker nog altijd erg leuk, maar eigenlijk jammer dat het zo'n replica is van bij Melodifestivalen. Al helemaal als je met een man minder op het podium mag en een kleinere zaal hebt.. Beetje hetzelfde gevoel bij Estland, maar daar was de toevoeging van de 'fan' op het podium wel leuk.