Auteur Topic: Het Perfecte Plaatje  (gelezen 24472 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #80 Gepost op: 8-12-2020, 22:02:53 »
Meh, ze melken het wel enorm uit zo... :(

Ik had de finale 2 weken geleden al verwacht. Het lijkt ER wel
You'll never walk alone

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #81 Gepost op: 8-12-2020, 22:20:49 »
Stefano's serie was echt mooi en echt zijn serie. ::bravo::

En die eerste foto van de serie van Bibi was ook echt prachtig en vol emotie.  ::love::

Ik weet nog niet zo wat ik er van vind dat de met drie in de finale staan. Er valt dus volgende week nog wel iemand halverwege de finale af?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #82 Gepost op: 8-12-2020, 22:59:39 »
Blijkbaar hebben ze geluisterd - de laatste shoot was echt goed. Vond het cijfer van Janny nog vrij laag. Maar Stefano en Bibi vond ik beter vandaag. Ik snapte in het begin totaal niet waar Stefano heen wilde met zijn reeks, maar het zijn fantastische foto's geworden.  ::jaja::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #83 Gepost op: 8-12-2020, 23:11:57 »
Ik vind het wel leuk dat ze met drieën naar de finale gaan :)
Na deze zeer persoonlijke portretten had ik het heel jammer gevonden als een van de drie het strijdtoneel had moeten verlaten. Finale spreiden over twee afleveringen is dan misschien weer wat te veel van het goede.
Bij Janny vond ik het jammer dat er één verticale foto in de serie zat. Maar die fazanten kwamen zo wel beter tot hun recht op het beeld. Haar cijfer had wel hoger gemogen, maar ik was ook enthousiaster over de reeksen van Bibi en Stefano. Ik ben Bibi steeds meer gaan waarderen. ::jaja::
En Stefano's aparte humor vind ik normaal maar mwah, maar in dit programma vind ik 'm geweldig, hij is hier echt voor gemaakt ::bravo::

Ben heel benieuwd naar de natuurshoots van volgende week ::hyper::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #84 Gepost op: 9-12-2020, 00:21:23 »
Ik had al een beetje verwacht dat ze alledrie door zouden gaan. Het niveau ligt hoog, finale is toch in eigen land. En die eerste shoot was natuurlijk vooral voor de leuk. Ik denk dat zelfs professionele fotografen niet zomaar eventjes een onderwatershoot kunnen neerzetten.

Bij de andere opdracht dacht ik eerst even dat Stefano het minst ging worden, omdat het 'roots' element niet direct zichtbaar was. Het verhaal is nodig om het te begrijpen. Desalniettemin vond ik het uiteindelijk wel de mooiste serie.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #85 Gepost op: 10-12-2020, 15:24:46 »
Stefano weer heel creatief! Verhaal van Bibi was mooi , foto's ook en die van Janny ook, maar ik verheug me nu toch wel op de natuurfoto's, want die zijn minder goed te regisseren.
...maar soms even niet :)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #86 Gepost op: 13-12-2020, 16:13:04 »
Ben ik dan een van de weinige die niet meer zo onder de indruk is van Stefano's rare gedachtegang en obscure ideeën? Ik bedoel ik vond het wel een goeie serie, maar ik vond het niet beter dan Bibi, ik snap het simplistische aspect aan de serie, maar het voelde voor mij een beetje te amateuristisch voor dit punt in het spel.

Dat ze alle drie in de finale staan zat er al wel een beetje aan te komen, de eerste shoot was onmogelijk, en de tweede was dan weer onmogelijk voor de jury, dus tja was een zoals je dat zegt, een filler episode.

P.S. Wat is dat toch met de jury en hele rare puntenverdelingen. De eerste opdracht is vet lastig en dan zitten ze nog geen punt van elkaar af, en dan bij de tweede shoot hebben ze wederom heel erg mooie en dicht bij elkaar liggende foto's neergezet, en dan zit er ineens 2 volle punten verschil in.

Ik begin me daar wel steeds meer aan te ergeren, dat ze gewoon een mikpunt pakken en daar alles omheen jureren.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #87 Gepost op: 13-12-2020, 20:23:55 »
Ik hoorde net 'Dinsdag zie je het eerste deel van de finale van Het Perfecte Plaatje'. Gaan ze het verdelen over 2 afleveringen? En in het eerste deel valt er nog iemand af, dus praktisch is de finale dus volgende week..
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #88 Gepost op: 13-12-2020, 20:34:46 »
Ik hoorde net 'Dinsdag zie je het eerste deel van de finale van Het Perfecte Plaatje'. Gaan ze het verdelen over 2 afleveringen? En in het eerste deel valt er nog iemand af, dus praktisch is de finale dus volgende week..

Vind het nu wel heel erg langdradig worden als ik eerlijk ben.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #89 Gepost op: 13-12-2020, 23:12:17 »
Ben ik dan een van de weinige die niet meer zo onder de indruk is van Stefano's rare gedachtegang en obscure ideeën? Ik bedoel ik vond het wel een goeie serie, maar ik vond het niet beter dan Bibi, ik snap het simplistische aspect aan de serie, maar het voelde voor mij een beetje te amateuristisch voor dit punt in het spel.

Ik vond de serie van Stefano duidelijk meer getuigen van creativiteit. De vervaging in het speeltuintje, het spelen met licht met het vuurwerk - daar is behoorlijk wat technische kennis voor nodig! Bibi's foto's waren mooi en pakkend, maar konden ook gewoon gemaakt zijn met een iPhone 4. Haar verhaal was overigens wel duidelijker op het eerste oog!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #90 Gepost op: 13-12-2020, 23:25:33 »
Ik ben al langer Stefano-moe. Ik vond zijn serie ook echt niet mooi, onbegrijpelijk zonder uitleg en ook qua stijl niet bij elkaar passend. De series van Bibi en Janny vond ik beiden beter, vooral die van Bibi sprong er voor mij uit. Mooie foto’s die ook echt een verhaal vertellen, echt een documentaire serie (wat volgens mij ook de opdracht was en zij als enige deed).

De jurering snap ik wel vaker niet. Ik heb het idee dat er ook echt op de persoon wordt gejureerd en niet alleen op de foto. Stefano had een onflatteuze onderwaterfoto (met dat omhoogwaaiende rokje), terwijl de foto van Janny voor mij wel alles had (mooie kleuren, goede compositie, mooie gezichtsuitdrukking etc). Op de een of andere manier wordt het Stefano meer gegund, of zo komt het tenminste over.

De finale met drie was te verwachten. Een reisje Texel is immers goedkoper dan een reis naar Zuid-Afrika of Oman. Ik vind dit uitmelken niet erg, het is een leuk programma en zoveel beters is er nu toch niet op tv.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #91 Gepost op: 15-12-2020, 20:36:05 »
Vind eigenlijk wel dat Bibi het verdient  ::vergroot::. Janny moest vorige week al weg, en Stefano vind ik een beetje zijn charme verliezen lol.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #92 Gepost op: 15-12-2020, 22:38:08 »
Ik vond die superhelden shoot vreselijk, maar wat een geweldige foto van Bibi. ::bravo:: Ik weet niet meer wie het zei, maar ik kreeg er ook Quinten Tarantino vibes bij.

Voelde niet echt als een finale dit, gewoon een halve finale deel 2. Uitslag wel terecht  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 15-12-2020, 22:42:14 door Daisy »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #93 Gepost op: 15-12-2020, 22:41:43 »
Bleek dus toch gewoon uitstel van executie voor Janny. ::joehoe::

Mooie fotoluik van Stefano en inderdaad goede superheldenfoto van Bibi. Benieuwd wie er met de prijs vandoor gaat volgende week! ::ok::
🜃

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #94 Gepost op: 15-12-2020, 23:01:47 »
Terechte finalisten wat mij betreft!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #95 Gepost op: 16-12-2020, 13:40:50 »
Ik had meteen strand idee bij de superhelden shoot. Een superman met een bierbuik in een kuil. Of Batman die zijn pak achterlaat en een duik neemt.

Vond de foto van Stefano niet goed, weinig super held aan.  Die van janny terecht commentaar dat ze meer met de duinen had kunnen doen.
Die van bibi was gewoon tof, het verval , de kleuren schreeuwend van het pak en het wat donkere van de omgeving.

De laatste weken heb ik het idee dat bibi wel mag winnen, waar ik in begin zeker de fotos vab Stefano persoonlijk beter vond.


Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #96 Gepost op: 16-12-2020, 20:55:56 »
Het voelde inderdaad als een halve finale.

Terechte finalisten met Bibi en Stefano. Die superhelden foto van Bibi was echt super! Heel mooi hoe ze die sfeer heeft weten neer te zetten ::bravo::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #97 Gepost op: 18-12-2020, 10:37:27 »
Jammer voor Janny  ::hug::   Fantastisch bedacht en uitgewerkt dat tweeluik van Stefano!  ::bravo::  Superbowlendeheld  vond ik hetbeste plaatje: grappig en mooi tegelijk  :D
...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #98 Gepost op: 18-12-2020, 11:49:54 »
Jaa jammer voor Janny. Heel toffe kandidaat.
Leuke opdracht met die natuurfoto's :D
Ik wil ook naar een Waddeneiland!
En inderdaad geniaal bedacht van Stefano. "Als twee druppels water" ::rofl::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #99 Gepost op: 22-12-2020, 22:34:56 »
Bibi wint! Was nog spannend zeg, de einduitslag heel dicht bij elkaar. Beide finalisten heel goed gedaan, prachtige natuurfoto's, en die bodypaint! ::oink:: ::bravo::
Tof programma, als er een nieuw seizoen komt, probeer ik weer te kijken ::jaja::