Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 98577 keer)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #280 Gepost op: 29-04-2021, 12:16:36 »
Ik verwacht dat de overgebleven verrader Loiza of Francis naar huis gaat sturen zo vlak voor het einde. Loek zag je in de voorbeschouwing genoemd worden bij een opdracht en Chatilla wilde ze vorige keer al absoluut niet naar huis sturen. Blijven dus Loiza en Francis over. Ik denk persoonlijk dat ze met Francis nog net iets closer is en dat ze Loiza weg stuurt. Maar we gaan het zien.
When life knocks you down, fight back!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #281 Gepost op: 29-04-2021, 17:59:29 »
Helemaal mee eens dat binnen een spel gelogen en bedrogen kan worden. Anders hoef je zo'n spel niet mee te doen.

Sowieso al erg dat je bedreigingen ontvangt vanwege een spel.

Als Samantha goed opgelet heeft bij de ronde tafel gooit ze Chantilla er uit. Op het moment dat Holly zegt dat ze flink genaaid wordt (iets van die strekking) zie je bij Chantila de ogen open gaan en zeggen oooh ik snap het (zoiets)
Holly kijkt ook op die momenten heel veel richting Samantha. Dus een speler die goed op let op zo'n moment zal wellicht de conclusie trekken. 
Tenminste dat was mijn ingeving op het moment dat ik de beelden zag.

Ben inderdaad wel benieuwd nu wat er staat te gebeuren.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Verraders
« Reactie #282 Gepost op: 1-05-2021, 09:29:54 »
Ik heb het al gezegd vanaf dat samantha Steven ging verbannen , dat het er bij mij niet in kan dat chatilla en Francis niet zouden beseffen dat Samantha de veranderde rol heeft.

Echter heeft zoals samantha al heeft aangegeven hun bondje prioriteit nummer 1 en is het plan zoals toen nog getrouwe was gewoon uitgevoerd. Kees en holly verbannen.

Nu mag samantha uitmaken met wie zij de finale wil spelen, want ik denk dat de deelnemers  het Samantha gunnen. Ik vind de rol van samantha prima, ik heb veel meer moeite met chatilla en Francis die als getrouwe het pact trouw blijven , want dat is niet in lijn met het spel.

Maar ja eerste seizoen startte super en heeft zeker genoeg elementen waarop het verder kan borduren in een 2 e serie.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #283 Gepost op: 1-05-2021, 09:58:18 »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Verraders
« Reactie #284 Gepost op: 1-05-2021, 21:50:34 »
Blunder van Samantha. Loek wegsturen
You'll never walk alone

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: De Verraders
« Reactie #285 Gepost op: 1-05-2021, 21:58:02 »
Toont wederom de nutteloosheid van de rollen aan in later stadium van het spel.  :-\\
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #286 Gepost op: 1-05-2021, 21:59:27 »
Nu weet ik waarom ik in november niet terecht kon op die lokatie. Ik heb die auto's en die filmploeg daar toen gezien.

Navo hoofdkwartier zat in de Cannerberg in Maastricht.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Verraders
« Reactie #287 Gepost op: 1-05-2021, 21:59:48 »
Had iemand echt gedacht dat zij loek niet zou vermoorden. Dit is gewoon de uitvoering van een plan,niks meer niks minder.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Verraders
« Reactie #288 Gepost op: 1-05-2021, 22:58:28 »
Ja. Ook in de finale maakt het dus geen reet uit of er een verrader overblijft.

Goede emoties wel
You'll never walk alone

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #289 Gepost op: 1-05-2021, 22:59:54 »
En TOCH nog een leuke twist.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: De Verraders
« Reactie #290 Gepost op: 1-05-2021, 23:02:18 »
Waarbij Samantha alsnog voor het blok gezet wordt.  ;)

Edit:
Vind het wel jammer dat ze vlak voor het opschrijfmoment d'r eigen bekend mocht maken.
Ik snap het, het kan de ander nog van gedachten laten veranderen, maar het is niet nodig. Alsof ze zelf al wisten dat de verrader er niet meer toe deed. (Wat in zekere zin ook nog wel zo is.)

Al met al, veel potentie in het programma, alleen moet er net iets meer voordeel zijn bij het eruit stemmen van verraders.

Mijn idee:
Iedere nacht dat een verrader overleeft verhoogt de premie met 1 zilverstaaf. Hierdoor wordt het steeds rendabeler om een verrader eruit te halen voor het eindspel.

Als een verrader bij het eindspel komt, krijgt deze het zilver mits hij/zij voor verraad kiest.

Edit edit:
Wat is Francis toch een bloedeerlijk en fantastisch mens!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 1-05-2021, 23:37:07 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #291 Gepost op: 1-05-2021, 23:44:35 »
Ah zo jammer dat Francis niet gewonnen heeft. Haar had ik het het meest gegund. ::hug::

Maar goed, blij dat Loiza niet gewonnen heeft. En nog schreeuwen op het einde: IK WIST HET!!! Really queen? ::)

🜃

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: De Verraders
« Reactie #292 Gepost op: 1-05-2021, 23:49:06 »
Loiza heeft de rol vervuld, waarvan we van tevoren hadden gedacht dat Gaby deze zou vervullen.  :P
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #293 Gepost op: 1-05-2021, 23:52:04 »


Maar goed, blij dat Loiza niet gewonnen heeft. En nog schreeuwen op het einde: IK WIST HET!!! Really queen? ::)



Ze zegt er wel tot twee keer toe TE LAAT bij.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #294 Gepost op: 1-05-2021, 23:56:34 »
Mooi om te zien hoe dit spel op de psyche van alle kandidaten ging werken.
Jammer dat Samantha zich bekend moest maken als verrader valk voor de keuze, daarmee werd ze uit de mindset van het spel gehaald.

Ook jammer dat het helemaal niets uitmaakte wie nu een verrader was of niet.

Misschien was het in dit geval een idee geweest als de programmamakers de verrader verplicht had om "verraad" op te schrijven. Op die manier was het voor de getrouwen echt van belang geweest om met een getrouwe het eindspel te spelen.

Ach ja... het was vermakelijk om te zien, om de eerste reden die ik noemde.


"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #295 Gepost op: 1-05-2021, 23:59:42 »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Verraders
« Reactie #296 Gepost op: 2-05-2021, 00:12:48 »
De finale vond ik wel een beetje tegenvallen eigenlijk. Verder heb ik wel genoten van het seizoen.

Ik snap nu wel waarom Samantha per se Chatilla erin wilde laten. Die heeft Samantha echt geen seconde serieus verdacht en zou sowieso splitten. Bij een Kees of Frances zou dat wel anders zijn.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #297 Gepost op: 2-05-2021, 00:34:26 »
Ik geloof werkelijk geen seconde dat Chatilla niet wist dat SAmantha een verrader was.
In de laatste verbanronde nog aangeven 'ik twijfel tussen Francis en Samantha' om na de verbanning van Francis opeens te gaan twijfelen tussen samantha en Loiza.

Van Loiza wil ik het nog wel geloven die heeft er iedere keer naast gezeten, behalve toen ze het bondje Samantha-Chantilla volgde. Die heeft het dus het domst gespeeld door het bondje erin te laten.

Chatilla zei het trouwens ook: ik hou me aan de afspraak.

Jammer zo'n programma verdiende een beter einde.
Als ze slim zijn (de makers) verbeteren ze het format, maar het zou me ook niets verbazen als ze dat niet doen.
Dan weet je als kandidaat dat je van het begin af aan een goed bondje om je heen moet creeeren dat niet te opvallend is. Want anders gaat het er volgende keer alleen nog maar om om bondjes te verbreken.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #298 Gepost op: 2-05-2021, 00:36:49 »
Prima laatste aflevering, vond Tijl ook eindelijk wat toevoegen.

Heb genoten van dit programma, ga zeker ook het tweede seizoen kijken.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: De Verraders
« Reactie #299 Gepost op: 2-05-2021, 00:39:12 »
slecht gespeeld in het eindspel door beiden, je kan bij dit spel alleen maar voor verraad kiezen, je wint nooit iets door voor trouw te kiezen...