Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 96321 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Verraders
« Reactie #340 Gepost op: 16-10-2021, 10:40:36 »
Alleen videoland is wel gek voor zo'n kijkcijferhit ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #341 Gepost op: 16-10-2021, 12:09:20 »
Wellicht dat ze weer wat extra abonnees willen (je krijgt natuurlijk steeds meer streamingdiensten, wellicht dat het aantal abonnees gedaald is).

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Verraders
« Reactie #342 Gepost op: 16-10-2021, 16:47:07 »
Op Videoland is een soort bonus seizoen,minder deelnemers. Het tweede reguliere seizoen komt “gewoon” op rtl .

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #343 Gepost op: 29-10-2021, 17:59:51 »
Voor degenen die in de gelegenheid zijn: 3 november, van 10.30 (of 11.30) tot 15.00 wordt publiek gevraagd voor de opname van een opdracht in De Verraders 2.

Plaats van handeling: St.-Janskerk aan het Vrijthof  te Maastricht. Jammergenoeg kan ik zelf niet dan. Maar je kunt je opgeven, bij Stent Casting.

Kleding: casual chic, en er staat een vergoeding van 30 euro tegenover. Sneakpeakers: je ziet dan ook wie er meedoet......

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Verraders
« Reactie #344 Gepost op: 29-10-2021, 20:00:16 »
Heey dat kreeg ik toevallig binnen en zag ook vlaamse zender vtm staan. Maastricht is wel een beetje ver, maar ik denk dat ik me ga opgeven ::jaja::
chipsverslaafde <3

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #345 Gepost op: 29-10-2021, 20:38:38 »
Beetje ver, is uiteraard betrekkelijk.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #346 Gepost op: 4-11-2021, 23:58:40 »
Overigens zit dezelfde opdracht ook in de Nederlandse variant. Díe opdracht wordt 17 november opgenomen.


Voor degenen die nog niet willen weten welke namen zijn gespot, open de spoiler  niet.....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 5-11-2021, 22:40:47 door Bodejos »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #347 Gepost op: 9-11-2021, 10:23:38 »
5 december start op Videoland

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #348 Gepost op: 9-11-2021, 11:41:50 »
Hiermee is duidelijk dat Ellie Lust en Carolina Dijkhuizen niet meedoen aan de Videoland-editie. Landgoed Havixhorst, en Kasteel Ammersoyen waar de foto met Ellie en Carolina is genomen, zijn namelijk twee verschillende complexen.

Dan is dat gerucht óók de wereld uit.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #349 Gepost op: 10-11-2021, 23:20:24 »
 ::zwaai::

Sooww ik heb dit hele programma gemist, afgelopen weken heb ik het teruggekeken.

Hoewel er idd nog wat dingetjes bijgeschaafd kunnen worden heb ik er van genoten.

Wat echt veranderd moet worden is dat de hoofdprioriteit ligt bij Verraders tegen Getrouwen en niet “met wie wil je het liefst naar de finale”. Gelukkig gaat dit waarschijnlijk veranderen.

Ik zie ook hier voorbijkomen dat ze nooit een getrouwe hadden moeten turnen tot een verrader maar daar ben ik het niet mee eens. In het begin van dit programma dacht ik woowww 3 verraders op 18 mensen is écht heel weinig. Het is dat de deelnemers het spel niet goed speelden maar als er bijv. naar Sinan was geluisterd had het spel heel snel afgelopen kunnen zijn. 4 of 5 startverraders is beter. Daarom heel goed dat de verraders iemand mochten overhalen naar hun kant.
Verder ben ik ook echt tegen hints of rollen als ziener die naar een verrader kunnen leiden. Het is echt al heel zwaar voor de verraders om niet ontdekt te worden, dan moet je ze het niet nog zwaarder maken door zienersrollen of hints.
Nu blijkt dat de verraders in de meerderheid moeten zijn wordt het helemaal moeilijk lijkt me. Want als er dan nog maar 1 verrader over is kan die niet meer winnen.. als de finale weer met 3 gespeeld wordt.

Verder vind ik het best bijzonder dat dit een format blijkt, bedacht door Marc Pos, wat gekocht wordt door andere landen, terwijl het basisconcept gewoon weerwolven is. Het zilver winnen is natuurlijk wel een extra element maar verder…

Anyway, ik heb heel erg genoten van seizoen 1. Ik kijk uit naar seizoen 2.
« Laatst bewerkt op: 10-11-2021, 23:24:24 door Mollenmania »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Verraders
« Reactie #350 Gepost op: 11-11-2021, 01:07:44 »
Leuk nieuws voor mij! Ik ga woensdag naar Maastricht voor de verraders! nu de nederlandse versie denk ik. Maar kan echt niet wachten om dit mee te maken ::bravo:: en ook nog betaalt krijgen ervoor  ::rofl:: ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #351 Gepost op: 11-11-2021, 19:01:33 »
Ik zal daar wederom niet bij kunnen zijn, maar ik hoop dat je deelnemers kunt spotten. Sowieso vind ik het gek dat ze er bij de VTM-versie weinig of geen moeite deden om de identiteit van de deelnemers te verbergen

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #352 Gepost op: 16-11-2021, 15:15:08 »
Heeft iemand Frank van der Lende nog op de radio gehoord?

Deze en komende week zal dat niet het geval zijn, want zoals ik begreep, is hij 1 van de deelnemers van het nieuwe RTL4-seizoen.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Verraders
« Reactie #353 Gepost op: 16-11-2021, 21:09:45 »


Ik zag dit net op instagram voorbij komen door the circle kandidaten! Dus als ik het zo lees is het met onbekende mensen, en op netflix zoals the circle ::oink::  En volgend jaar op tv. geen idee of hun het spelletje weerwolven kennen, maar ik denk zomaar dat we een nieuwe format hit hebben uit ons land ::bravo::

Oh en onwijs veel zin in morgen de opnames van de verraders. cant wait. ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Verraders
« Reactie #354 Gepost op: 25-11-2021, 10:09:48 »
Citaat
Twaalf bekende Nederlanders doen mee aan de speciale Videoland-editie van De Verraders. Onder hen zijn oud-hockeyster Ellen Hoog, musicalactrice Bettina Holwerda en realityster Romana van Baaijen uit B&B Vol liefde.

Het Videoland-seizoen telt zes afleveringen, die vanaf 5 december te bekijken zijn via de streamingdienst. Het seizoen wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers, terwijl het reguliere seizoen nog werd gepresenteerd door Tijl Beckand.

Ook Drag Race-winnares Envy Peru doet mee aan het nieuwe seizoen, net als ex-judoka Henk Grol en weervrouw Amara Onwuka. Presentator Thijs Zeeman, acteur Iliass Ojja en actrice Britt Scholte sluiten eveneens aan.

Komiek Jay Francis en presentatrice Shelly Sterk maken de cast compleet.

Bron: NU.nl

Uitgaande van dat er weer 3 Verraders zijn, heb ik het meeste Verrader-feelings bij Romana, Amara en Thijs. Ben benieuwd!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #355 Gepost op: 25-11-2021, 11:00:27 »
Eerlijk gezegd word ik niet súper enthousiast van dit lijstje namen :-[ Al vind ik Shelley wel heel leuk ::love::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Verraders
« Reactie #356 Gepost op: 25-11-2021, 11:38:03 »
Ik ken 5/12, dus dat is ook matig ::rofl::.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #357 Gepost op: 25-11-2021, 15:09:33 »
In elk geval heeft RTL ons een tijd geleden op het verkeerde been gezet met Ellie Lust en Carolina Dijkhuizen. Ze doen overigens, voor zover ik kon nagaan, ook niet mee met de reguliere editie....

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Verraders
« Reactie #358 Gepost op: 25-11-2021, 16:25:20 »
Die Jay Francis is een van dé viruswappies van Nederland. Opvallende keuze dus! Overigens zie ik ook Tim Senders (van Streetlab) op de officiële persfoto staan, dus blijkbaar doet die ook nog mee.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: De Verraders
« Reactie #359 Gepost op: 25-11-2021, 17:17:12 »
Ik heb geen videoland, maar met deze kandidatenlijst heb ik ook niet idee dat ik iets ga missen.