Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 96782 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I知 here to stay
Re: De Verraders
« Reactie #400 Gepost op: 23-12-2021, 15:14:23 »
Inderdaad. Als Romana eruit gaat, dan is er een drie mans bondje met henk,jay en Ilias.
Als dan niemand van dat bondje vermoord wordt , is er een probleem voor de verraders.

Dan zou je bijna of Henk of jay moeten vermoorden .
Dan is er daarna nog Henk/jay - Ilias aan 鳬n kant en Britt - Ellen/shelly aan de andere kant
En kom je in dezelfde situatie waarin de getrouwen dan wel samen moeten stemmen om de verraders niet de kans te geven om alles naar zich toe te trekken .

Ik denk dat de overgebleven getrouwe in het damesbondje de sleutelrol in handen heeft, als zij kiest voor haar bondje met Britt in leven te houden, sterkt dat de kans voor de verraders.
Dus het is tijd voor shelly/Ellen om geen chatilla-tje te doen

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I知 here to stay
Re: De Verraders
« Reactie #401 Gepost op: 27-12-2021, 16:44:30 »
Slim spel van iliass en zoals verwacht maakte Henk teveel fouten en moest er dus uit.

Nu dus jay vermoorden. Dan Moet Britt bij Ellen polsen op wie Ellen stemt bij de ronde tafel en als dat niet Britt of Iliass is erin meegaan . Hoogste wat de getrouwen nog kunnen halen is een 2-2 bij de ronde tafel maar dat zal al heel lastig worden . De verraders moeten gewoon nog een keer pushen, misschien het gedoe tussen Romana en Henk gebruiken om verdenking op Romana te krijgen bij Ellen .

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #402 Gepost op: 27-12-2021, 20:38:39 »
Inderdaad nu Jay vermoorden en dan 1 van de dames proberen over te halen. Overigens speelt Illias het echt heel goed. Ik hoop dat hij wint, want dat verdient hij. Vind dit een leuk seizoen!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #403 Gepost op: 28-12-2021, 12:18:21 »
Geniaal gespeeld dit. Ilias mag van mij inderdaad winnen. Geweldig hoe koel die blijft en goed doordenkt.

Al hebben ze ook wel echt heel veel geluk gehad met het schild steeds.

Op zich wel benieuwd naar de stemming komende keer. Of wat er geldt als het gelijkstand is.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #404 Gepost op: 30-12-2021, 19:19:25 »
Ilias speelt het spel zoals het zou moeten, ieder voor zich. Hij heeft een tweede verrader nodig om de finale te kunnen winnen, dus neemt Britt mee op sleeptouw, maar had geen enkele moeite om Thijs voor de bus te gooien. En heel eerlijk, dan speel je het spel gewoon goed.

Jay is nu de pineut, dat kan niet anders. En dan ben ik benieuwd hoe ze Ellen en Romana geen bespelen... Ellen zit iig op Britt maar zal inmiddels ook snappen dat er nog twee verraders over zijn. Romana weet niet precies waar ze in is beland geloof ik...

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #405 Gepost op: 2-01-2022, 12:25:49 »
De finale was echt zo veel beter dan de finale van het eerste seizoen! Eerste gedachte was: waarom is dit niet gewoon op tv te zien? Waar het eerste seizoen steengoed begon en afzwakte nadat Samantha verrader werd, vond ik zelf dit seizoen van begin tot einde steengoed! De opzet is zoveel beter dan in het eerste seizoen. Eigenlijk hoop ik dat de buitenlandse versies die gemaakt gaan worden de nieuwe opzet gaan volgen en niet de opzet van het eerste seizoen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #406 Gepost op: 2-01-2022, 12:59:45 »
Deze keer werd er gewoon echt goed gespeeld en gedacht, maar dan wel echt alle credits naar Illias eigenlijk. Die dacht wel echt goed vooruit en speelde het onopvallend genoeg.

Jammer de reactie van Ellen en de reactie van Romana geniaal. Die had het dus idd niet door.

Hopelijk doen ze in het televisie seizoen het ook weer goed. Dat kwam toch ook nog dit jaar?

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #407 Gepost op: 2-01-2022, 13:18:45 »
Hopelijk doen ze in het televisie seizoen het ook weer goed. Dat kwam toch ook nog dit jaar?

Klopt, dat komt dit jaar. Nog niet bekend wanneer. Wel dat het weer met Tijl is. Ik moet zeggen dat Art me echt veel beter is bevallen dan Tijl. Je ziet dat Art gewend is spelprogramma's te presenteren en wat mij betreft mag hij ook het tv-seizoen wel doen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I知 here to stay
Re: De Verraders
« Reactie #408 Gepost op: 2-01-2022, 13:57:04 »
Sorry hoor maar na het verhaal van Ellen aan de ronde tafel en je eigen verhaal over iliass , als je dan nog niet doorhebt dat er wel veel goede punten in zitten en blind vertrouwt op iliass, ja dan verdient Romana dat zilver ook niet.

Had nog even het idee dat iliass nog een keer verraad zou plegen naar Britt toe, maar ben blij dat hij dat niet deed.

Mooie serie, beter gespeeld dan het eerste seizoen met een top iliass en een volhardende Britt . Een iliass had britt nodig die verdenking op zich kreeg, waardoor hij zijn plan kon voltrekken .

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De Verraders
« Reactie #409 Gepost op: 2-01-2022, 16:45:25 »
Klopt, dat komt dit jaar. Nog niet bekend wanneer. Wel dat het weer met Tijl is. Ik moet zeggen dat Art me echt veel beter is bevallen dan Tijl. Je ziet dat Art gewend is spelprogramma's te presenteren en wat mij betreft mag hij ook het tv-seizoen wel doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Tijl ook prima bij het format vind passen. Zijn voorkomen past naar mijn idee ook wat lekkerder bij de setting van een kasteel/landhuis, en de kleine komische momentjes brengen wat luchtigs in het programma. Maar misschien dat dat ook vooral fijn was in het eerste seizoen en dat met de aanpassingen dat juist een stuk minder goed werkt.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I知 here to stay
Re: De Verraders
« Reactie #410 Gepost op: 2-01-2022, 17:12:18 »
Ik vond tijl vrij veel vertellen en dus zich iets teveel sturend op de voorgrond plaatsen, dat was bij art al een stuk minder. Vooral in de ronde tafel gesprekken leek het soms alsof tijl nog probeerde om deelnemers op andere gedachten te brengen .

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #411 Gepost op: 2-01-2022, 18:28:41 »
Vanmiddag de laatste 2 afleveringen gekeken. Klein beetje geluk dat Iliass 2x dat schild pakte, maar verder geweldig gespeeld van Iliass. Ben benieuwd wat Jay ervan vindt dat ie zo bespeeld is.  ::rofl::

Ben benieuwd als ze weer met meer gaan spelen voor TV. Dan moeten er wel meer dan 3 verraders in, als ze weer met 18 kandidaten gaan spelen. Want er nu niemand 'geturned' moest worden heeft het spel wel verbeterd.  ::jaja::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: De Verraders
« Reactie #412 Gepost op: 3-01-2022, 04:16:11 »
Dat met die schilden voelde net iets te veel geluk hebbend.

1 keer is geluk
2 keer is toeval
3 keer is een patroon
(Moge Peter ruste in vrede)

Maar goed, verder fantastisch gespeeld door Ilias en daarom ook een terechte winnaar, ik had eigenlijk gehoopt dat hij ook nog Brit zou verraden, maar dan puur om het compleet te maken. Dat hij het uiteindelijk niet gedaan heeft is logisch. Vraag me af of als er een getrouwen finale zou zijn hoe het dan afloopt.

Moet eerlijk zeggen dat dit seizoen mij echt veel beter is bevallen, naarmate het vorderde. Vond het in het begin maar rommelig en snel gaan, maar het werd steeds beter, omdat het spel steeds gelaagder werd. Dit mag het tv-seizoen dat eraan komt ook wel doen. (RTL heeft echt hun widm binnengehaalt.)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #413 Gepost op: 3-01-2022, 11:52:15 »
Heel slim gespeeld van Ilias, de terechte winnaar.
Maar Romana begreep het echt niet geloof ik. Die dacht serieus dat er na de eliminatie van Thijs nog maar 1 verrader (=Britt) over was. Maar dat was evident niet zo, anders was het spel voor de verraders na de eliminatie van Thijs al gespeeld. Voor Ilias een dankbaar gegeven om alles naar zijn hand te zetten.
De verontwaardiging van Ellen vond ik niet terecht, dat had ze moeten zien aankomen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I知 here to stay
Re: De Verraders
« Reactie #414 Gepost op: 3-01-2022, 14:00:21 »
Ellen zegt zelf nog dat britt en iliass verraders zouden zijn ( voor de ronde tafel ) .als je al zover bent dan moest je dit spelletje toch zien aankomen dat britt en iliass op je zouden stemmen .

Dan zegt ze nog ik twijfel meer bij iliass dan bij britt en is het meest boos over het verraad van vriendinnetje britt?  Hmm ze zegt dst ze eigenlijk zeker weet dat britt een verrader is en is toch verrast als die haar nomineert. . ?  Dat klinkt niet echt logisch .
Wel tof dat in tegenstelling tot vorig seizoen vrienden niet boven rol gingen .

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #415 Gepost op: 7-01-2022, 16:51:13 »
Het reguliere seizoen gaat van start op 20 februari, aldus RTL.

Een gedeeltelijke overlapping met WIDM, als je al van "overlapping" kunt spreken.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Verraders
« Reactie #416 Gepost op: 7-01-2022, 16:51:58 »
Nieuw seizoen op RTL 4 vanaf 20 februari te zien! Op de zondagavond dus. Geen directe overlap of opvolging zoals vorig jaar van en met Widm. Verder is er nog niks bekend.

Edit: lekkere timing Bodejos ;)
« Laatst bewerkt op: 7-01-2022, 16:53:43 door MollenvangR »

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #417 Gepost op: 14-01-2022, 14:02:13 »
Ik heb even gewacht, maar hem vandaag in een keer gekeken.
WAT EEN GOED SEIZOEN!!

Zo spannend tot op het laatste moment, en wat heeft die Ilias heerlijk gespeeld. Die actie om Jay te overtuigen met een verrader de finale te doen...ik rende rondjes door het huis, wat vet!!  ::rofl::

Zo fijn dat er een extra laagje kwam met de wapenkamer. Net het zetje wat deze serie nog nodig had! (En fijn dat het alsnog een rol is uit het spel! Ben benieuwd of we nog een heks, verlegen meisje of oude boom gaan krijgen in het komende seizoen! )

Het was echt een topserie dit!!

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: De Verraders
« Reactie #418 Gepost op: 21-01-2022, 11:44:01 »
Nieuwe seizoen iets uitgesteld zag ik

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Verraders
« Reactie #419 Gepost op: 21-01-2022, 11:49:41 »
Nieuwe seizoen iets uitgesteld zag ik
Correct, komt door geschuif met programma's. Robinson Videoland serie op televisie vanaf 10 maart denk dat ze geen 2 soortgelijke BN'er shows tegelijk willen laten lopen.