Sooww ik heb dit hele programma gemist, afgelopen weken heb ik het teruggekeken.
Hoewel er idd nog wat dingetjes bijgeschaafd kunnen worden heb ik er van genoten.
Wat echt veranderd moet worden is dat de hoofdprioriteit ligt bij Verraders tegen Getrouwen en niet “met wie wil je het liefst naar de finale”. Gelukkig gaat dit waarschijnlijk veranderen.
Ik zie ook hier voorbijkomen dat ze nooit een getrouwe hadden moeten turnen tot een verrader maar daar ben ik het niet mee eens. In het begin van dit programma dacht ik woowww 3 verraders op 18 mensen is écht heel weinig. Het is dat de deelnemers het spel niet goed speelden maar als er bijv. naar Sinan was geluisterd had het spel heel snel afgelopen kunnen zijn. 4 of 5 startverraders is beter. Daarom heel goed dat de verraders iemand mochten overhalen naar hun kant.
Verder ben ik ook echt tegen hints of rollen als ziener die naar een verrader kunnen leiden. Het is echt al heel zwaar voor de verraders om niet ontdekt te worden, dan moet je ze het niet nog zwaarder maken door zienersrollen of hints.
Nu blijkt dat de verraders in de meerderheid moeten zijn wordt het helemaal moeilijk lijkt me. Want als er dan nog maar 1 verrader over is kan die niet meer winnen.. als de finale weer met 3 gespeeld wordt.
Verder vind ik het best bijzonder dat dit een format blijkt, bedacht door Marc Pos, wat gekocht wordt door andere landen, terwijl het basisconcept gewoon weerwolven is. Het zilver winnen is natuurlijk wel een extra element maar verder…
Anyway, ik heb heel erg genoten van seizoen 1. Ik kijk uit naar seizoen 2.