Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 131509 keer)

Offline JP1999

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: De Verraders
« Reactie #1100 Gepost op: Vandaag om 01:14:41 »
Het nieuwe tv-seizoen is begonnen  ::jaja::

Er zitten echt leuke kandidaten tussen! Ben heel benieuwd naar dit seizoen.

De start voelde voor mij wel een beetje leeg, zo zonder introductie van de kandidaten, zonder intro met namen, en zonder spetterende openingsproef o.i.d. , maar het kwam verderop in de aflevering op gang

Lale, je moet ervan houden, maar ik hou heel erg van dit soort spelers  ::bravo::

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #1101 Gepost op: Vandaag om 09:11:30 »
Prima eerste aflevering ja, weer eens wat anders. En Lale is fantastisch, zij geven het programma zoveel kleur. ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1102 Gepost op: Vandaag om 11:23:20 »
Fijn dat de makers naar de internationale edities hebben gekeken met de nieuwe twists. Het kiezen van een extra verrader heb ik al in meerdere seizoenen als echte toevoeging gezien. Dat de wapenkamer ontbreekt, vind ik ook prima. Tegelijkertijd pakt deze aflevering mij nog minder dan bijvoorbeeld de Engelse versie. De makers hebben weer te overduidelijke verraders gekozen, die passen in het patroon van eerdere seizoenen. Kim en Annick hebben gewoon verrader op hun voorhoofd staan. Alle verraders worden al door meerdere deelnemers verdacht wat jammer is. Dan Lale, leuk hoe zij het spel aanpakt. Ik vind haar strategie alleen niet zo sterk. Ze wil zich aansluiten bij de verraders maar onverdacht blijven door meteen een verrader te verbannen. Dat is zeer gevaarlijk spel, want hoe wist Lale zo zeker dat Annick een verrader was? Dat kan door de rest ook gezien worden als een verrader die een andere verrader voor de bus gooit (alleen de verraders hebben immers zekerheid over de identiteit van de groep).

Offline Mollende_Moller

• Forumlid
« Reactie #1103 Gepost op: Vandaag om 13:39:49 »
Ik vond het een leuke aflevering met genoeg twists en een leuke groep. Ik vind het wel een gemiste kans om de ronde-tafel-twist (ik heb het nog niet in internationale versies gezien) meteen aan de ronde tafel zelf te onthullen in plaats van in de nacht. Dan had het denk ik veel meer effect kunnen hebben op de dynamiek van de groep.

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #1104 Gepost op: Vandaag om 13:40:36 »
Lale en Annick zijn voor mij de leukste kandidaten dit seizoen, maar vallen beide nu al zo erg op dat ik vrees dat ze beide er snel uit liggen. Josylvio vond ik gister al een stuk sympathieker overkomen dan in Expeditie Robinson maar is ook wel iemand die op een gegeven moment ontdekt gaat worden doordat ie nogal op de voorgrond treed. Ik denk dat Kim Feenstra het nog het verst kan schoppen als verrader. Dit soort mensen geeft de serie inderdaad veel kleur.

Van Dimeo, Omar, Jan, Lidewij en Barry hebben we alle 5 nog eigenlijk niks gezien. Dit kan een tactiek van deze 5 zijn door zich op de achtergrond te houden. Ik ben het wel eens met JP1999 dat een introductie van de kandidaten beter was geweest. 19 mensen is aardig wat en  ik denk dat veel kijkers een behoorlijk deel niet kennen. Kort je naam en wat je doet of waar je van bekend bent is genoeg en had het wat overzichtelijker gemaakt.
When life knocks you down, fight back!