Auteur Topic: Op zoek naar Maria  (gelezen 8746 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Op zoek naar Maria
« Gepost op: 21-02-2021, 12:30:04 »
Wie heeft er hier ook zoveel zin in ::trots::.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #1 Gepost op: 21-02-2021, 12:45:27 »
IK!!!!!! ::bravo::  Ik heb ze allemaal gezien en zal wel even moeten wennen aan Pia op de troon.
...maar soms even niet :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #2 Gepost op: 21-02-2021, 16:02:02 »
Ja, ik ga hier ook naar kijken.  ::jaja::

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #3 Gepost op: 21-02-2021, 16:35:55 »
Leuk dat dit programma weer terug is! Ik heb het altijd met veel plezier gekeken. Ik ben benieuwd hoe de deelnemers het doen. Dapper dat Tessa Sunniva van Tol meedoet; zij is toch echt al wel een gevestigde naam met haar hoofdrol in Anastasia.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #4 Gepost op: 21-02-2021, 17:32:35 »
Sanmol! youuu ik wilde dit vandaag aanmaken  ::rofl:: Dan maar zo!


Ik ben zo blij dat het weer terug komt! ::bravo:: want heb het nooit echt gezien toen ik nog een jonge chip was, Pia op de troon is de beste keuze ofc en jamai en richard en de producent zijn ook goeie keuzes en leuke mensen. qua kandidaten ken ik er de helft  ::rofl::
Dit zijn alle kandidaten!
L naar R Sylvia Boone, Nandi van Beurden, Anouk van Laake, Natascha Molly, Sanne den Besten, Jolijn Henneman, Renée de Gruijl, Valerie Curlingford, Tessa Sunniva en Willemijn Maandag.


Ik heb qua actrices favorieten, maar ik wil dat de goeie persoon de rol gaat spelen. en dus ga ik kijken wie het beste bij de rol past! Ook leuk dat er veel diversiteit is! Ik denk voor nu qua uitstraling dat Willemijn,Anouk, Natascha en Nandi. Kan niet wachten op vanavond en hoop dat het er goed uitkomt zo zonder publiek Ik kan in iedergeval niet wachten!


chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #5 Gepost op: 21-02-2021, 20:38:28 »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #6 Gepost op: 21-02-2021, 20:48:28 »
Of bellen en smsen! kreeg Kippenvel van Renee! en Tessa was af en toe een beeetje vals
chipsverslaafde <3

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #7 Gepost op: 21-02-2021, 22:03:03 »
Niet de slechtste in de sing-off helaas, maar van deze twee was Sylvia teveel musical stem en Willemijn meer power, dus ik zou voor de rol denk ik Sylvia door laten gaan, terwijl ik  liever Willemijn hoor zingen

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #8 Gepost op: 21-02-2021, 22:20:34 »
Ikzelf heb genoten! Tessa en Sylvia waren voor mij de slechtste, Tessa zong best vals! Maar goed dat Willemijn door is, Voor mijn gevoel zou ze een goeie Maria zijn. Mn favorieten zijn op volgorde
Anouk
Nandi
Renee
valerie
sanne
Jolijn
natascha
willemijn
Sylvia

Tessa
chipsverslaafde <3

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #9 Gepost op: 21-02-2021, 23:00:41 »
Sylvia was qua stem een van de besten, zo niet de beste. Hoe ze die hoge noten zong bij haar afscheid, kippenvel! Dat doen echt niet alle deelnemers haar na. Helaas is ze opgescheept met een rapnummer waardoor ze niet heeft kunnen laten horen hoe goed ze eigenlijk is, jammer!

Mijn favorieten zijn: Nandi, Natascha, Sanne en Jolijn. Minder goed vond ik: Anouk (onverstaanbaar, leek moeite te hebben met de hoogte), Willemijn (weinig power en ook slecht te verstaan) en Tessa (heb haar in Anastasia gehoord, wauw wat is zij goed, maar hier kwam ze niet lekker uit de verf).

Alleen die uitslagaflevering, wat een draak was dat. Dat constante getreuzel van Frits heb ik niet gemist!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #10 Gepost op: 22-02-2021, 00:08:15 »
Ik vind het heel moeilijk vergelijken als er zo veel verschil in de nummers zit.

Ikzelf vind bv arcade een saai nummer en vind derhalve de uitvoering van Jolijn ook niet sterk. Willemijns nummer vind ik leuk, maar de uitvoering was zwak. Maar haar sing-off was weer sterk.

Ik vind tessa en Jolijn de zwakste 2 vandaag. En van een Natascha vraag ik me af wat er gebeurt als die een klein ingetogen nummer moet brengen.

Valerie , renee en Sanne waren voor mij de beste drie vandaag.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #11 Gepost op: 22-02-2021, 00:45:36 »
Jolijn zwak? WAT? Jolijn was onwijs sterk en dat met het prachtige Arcade ::love:: mooi ingetogen en je geloofde haar direct! En hoe is Arcade een saai nummer ? whut
chipsverslaafde <3

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #12 Gepost op: 22-02-2021, 02:25:29 »
Daarvoor hebben ze meningen en persoonlijke smaak uitgevonden , chipie ::hug::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #13 Gepost op: 22-02-2021, 09:10:13 »
Ik wil niet gelijk heel negatief klinken na één aflevering, maar ik vond het bij de meesten echt niet goed klinken, sommige klonken ook gewoon echt vals (vond ik). Ik hoop dat AVRO/TROS naar het geluid gaat kijken, ik hoop voor ze dat het daaraan lag.

De enige twee die ik wel goed vond, waren degene die als laatst was, en dat meisje wat nog geen enkele ervaring had. Die vond ik er echt positief uitspringen.
(Sorry, heb niet echt de namen onthouden, dat komt hopelijk nog)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #14 Gepost op: 22-02-2021, 11:46:42 »
Jammer van Sylvia, ik had haar door laten gaan. Nandi vond ik goed, Sanne erg sterk ( die lijkt soms door haar blik op Barbra Streisand) , Valerie ook en Natascha leuk, maar moet inderdaad nog zien of zij ook gevoelige liedjes aan kan.

Blij met de niet-afzeik-juryleden!  ::bravo::

Mag ik wel even?  ::hypocriet::  Anouk vond ik een kinderstemmetje hebben. Of hoorde dat bij het nummer? Ik vond het verschrikkelijk  om naar te luisteren i.i.g.  ::sorry::
...maar soms even niet :)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #15 Gepost op: 23-02-2021, 00:15:30 »
dat hoort bij het nummer en de rol van glinda haha, het liedje is juist een joke en je raakt snel buiten adem etc en dat hoort er een beetje bij, al was ik wat afgeleid van de half naakte jongen die er stond ;D

Ik wil niet gelijk heel negatief klinken na één aflevering, maar ik vond het bij de meesten echt niet goed klinken, sommige klonken ook gewoon echt vals (vond ik). Ik hoop dat AVRO/TROS naar het geluid gaat kijken, ik hoop voor ze dat het daaraan lag.
Het kan door verschillende dingen komen, het geluid indd, zenuwen etc etc Maar ik vond alleen Tessa willemijn en sylvia niet heel goed zingen.
Daarvoor hebben ze meningen en persoonlijke smaak uitgevonden , chipie ::hug::
klopt vind het alleen raar hoe je dat niet mooi vind en arcade saai vind :\'( maar indd ieder zn mening ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #16 Gepost op: 1-03-2021, 23:51:06 »
Nog steeds  Nandi-fan, net als 2 juryleden en ik geloof dat de operazangeres Francis ook onder de indruk was van haar.
...maar soms even niet :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #17 Gepost op: 2-03-2021, 12:25:10 »
Nog steeds  Nandi-fan, net als 2 juryleden en ik geloof dat de operazangeres Francis ook onder de indruk was van haar.

Ben ook fan van haar ja,

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2021, 23:30:13 »
Nandi is wel favoriet ja. ::jaja::

Volgens mij hebben de kijkers van The Voice ook hier gestemd.
Sanne en Tessa waren mij inziens niet de minste 2 van de avond.
Ben het ook niet eens met de keuze van Pia om Sanne weg te sturen. ::ohno::

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Maria
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2021, 23:47:58 »
Ik vond de singoff echt emotioneel. Beide hadden daar niet moeten staan. Sanne was een van mijn favorieten voor de rol en Tessa kan ook veel meer dan ze nu heeft laten zien (al vond ik haar jammer genoeg niet overeind blijven als Evita). Ik had zelf Sanne nog een tweede kans gegeven.

Anouk blijft voor mij de minste kandidaat. Ze zong weer vals en onverstaanbaar. Het blijft wat schreeuwerig ipv echt zingen.

Valerie is een goede zangeres, maar zie ik gewoon niet in de rol van Maria. Die rol is veel te klassiek en braaf voor haar. Ook bij Renee zie ik het nog niet zo voor me.

Jolijn vond ik weer super. Jammer alleen dat ze er bij de hoge noten wat langsschoot.

Natascha zingt echt fantastisch, mooi om ook eens wat spel te zien! En dan Nandi, een podiumbeest pur sang, wauw wat levert zij elke keer een mooi visitekaartje af!

Wat mij betreft gaat de eindstrijd tussen Nandi, Natascha, Jolijn (en eventueel nog Tessa).