Auteur Topic: Op zoek naar Sandy en Danny  (gelezen 1410 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Op zoek naar Sandy en Danny
« Gepost op: 24-12-2022, 08:58:02 »
Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien van  de nieuwe "Op zoek naar". In dit geval Sandy en Danny.

Uiteraard weet ik dat The masked Singer hier veel kijkers heeft, maar er zijn vast kijkers die 1 van beide "uitgesteld" hebben gezien.

Wat vonden jullie van de eerste aflevering, en de opzet waarbij het uitsluitend aan de kijker lag, wie mocht blijven?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2022, 12:38:06 »
Ik vreesde er een beetje voor met alleen de keuze van het publiek. Maar uiteindelijk ben ik het zeker wel eens met de afvaller.  ::jaja:: Leuk ook dat ze nu zowel een Sandy als een Danny zoeken. Benieuwd naar de Danny's. En super leuk om Jim en Jamai samen te zien in de jury. Al voelde ik me wel ineens heel oud als ik ze zo samen zie.  ::rofl::

Ik heb nog niet echt een favoriet. Ik vond er meerdere echt goed.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #2 Gepost op: 25-12-2022, 09:41:21 »
Ik ben ook niet zo dol op 100% publieksjury maar ik kon me wel vinden in deze afvaller.
Hoog niveau, eerste favorieten wat mij betreft: Magtel, Aimée en Imahni. En credits voor Wendela, als enige niet "uit het vak", erg dapper.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #3 Gepost op: 25-12-2022, 13:42:10 »
Een musical waarin dans misschien wel belangrijker is dan in veel andere musicals.  Ik hoop dat ze daar dan ook wat meer aandacht aan gaan besteden . Vooral opdrachten met dans in groep ( you re the one that want, greased lightning).  Zangtechnisch kan ik na 1 aflevering nog weinig onderscheid maken .

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #4 Gepost op: 30-12-2022, 21:50:12 »
Keek ik nou naar Op zoek naar de valse Kraai?

Vorige week vond ik het overall-niveau toch echt hóger.
« Laatst bewerkt op: 30-12-2022, 22:30:21 door Bodejos »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #5 Gepost op: 30-12-2022, 23:27:23 »
Keek ik nou naar Op zoek naar de valse Kraai?

Vorige week vond ik het overall-niveau toch echt hóger.

Kan het serieus nog slechter dan vorige week? Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar ook de eerste aflevering vond ik niet bepaald fantastisch. Wat werd er weinig overtuigend gezongen, veel intonatie problemen en wat zie ik weinig deelnemers daadwerkelijk de rol vertolken. En dan ook nog die publieksstemmen die een totaal onervaren zangeres doorstemmen.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #6 Gepost op: 30-12-2022, 23:38:18 »
Ik vond aflevering 1 best wel om aan te zien en te horen.

Ik had vanavond direct de afvaller van deze week in gedachte. Degene die de sing-off overleefde, zie ik ook echt geen Danny worden.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #7 Gepost op: 30-12-2022, 23:53:48 »
Hadden we kortgeleden nog messigate dan hebben we nu Grease gate . Echt totaal onbegrijpelijk hoe hier sommigen door gaan die echt geen noot juist hebben gezongen en nul inleving in de rol toonden .

Ik haak af , hoef dit niet meer te zien of horen

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #8 Gepost op: 31-12-2022, 10:14:39 »
Ik heb de aflevering inmiddels gezien. Het was niet veel soeps inderdaad. Wat werd er weer vals gezongen! En dan een jury die alleen maar complimenten geeft en het heeft over 'ik zie meer een t-bird dan een Danny in je'. Hoe vaag wil je het krijgen? Alleen Edwin Jonker vond de mannen niet zoveel soeps, daarom mocht hij niks krijgen. Tekenend trouwens dat bij zijn workshop driekwart van de groep niet voorbereid was, dat is zo onprofessioneel!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #9 Gepost op: 31-12-2022, 12:53:15 »
Ik ben iets positiever. Er waren zeker mannen bij die niet heel zuiver zongen, maar zo slecht was het nou ook weer niet. Victor was overigens mijn favoriet van de avond.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #10 Gepost op: 1-01-2023, 15:22:00 »
Ik heb de eerste twee afleveringen teruggekeken. Kon me prima vinden in de afvallers.

Ben wel door al dat gebabbel gezapt, dat scheelt toch een hoop tijd. Denk dat ik daarom gewoon uitgesteld blijf kijken (of ik zet het een half uur later aan ofzo).
Niveau moet wel omhoog (vooral bij de heren), denk nu niet direct - daar ga ik voor naar het theater.
Bij de heren zit er een groter verschil in dan bij de dames, bij de heren zou ik er nu zo wel 2/3 uit kunnen pikken waarvan ik denk, die gaat er de volgende rondes uit. Bij de dames zou ik dat niet durven.


Persoonlijke favorieten bij de dames : Aimée, Danique en Imahni
Persoonlijke favorieten bij de heren: Davy, Shay en Tristan
Kan na de volgende 2 afleveringen wel weer totaal anders zijn.

En super leuk om Jim en Jamai samen te zien in de jury. Al voelde ik me wel ineens heel oud als ik ze zo samen zie.  ::rofl::


Ik had precies dit.  ::rofl::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #11 Gepost op: 1-01-2023, 17:11:04 »
Hoe moet ík me dan voelen......:)

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2023, 12:27:15 »
Ik heb de aflevering inmiddels gezien. Het was niet veel soeps inderdaad. Wat werd er weer vals gezongen! En dan een jury die alleen maar complimenten geeft ...
Dit. Ik zit dan te kijken en luisteren en dan vind ik het niet heel goed en dan begint zo'n jury met superlatieven te gooien alsof het niets is... Maar die gaan dan wel over oogopslag en niet over zang.

Buiten Tristan vond ik de heren allemaal vrij matig zingen.

Wat ons wel opviel is dat de zangers die langzame nummers zingen kritischer beoordeeld werden dan de zangers met uptempo-liedjes, die daar ook meteen bij dansten...

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2023, 22:33:00 »
Deze aflevering was al veel beter qua zuiverheid. Ik denk dat ze iets hebben gedaan aan de versterking, de manier waarop het via tv te horen is.

Ik blijf wel mijn twijfels houden over de liedkeuze. Uiteindelijk moet er in het Nederlands gezongen worden dus waarom al die Engelse liedjes? Zelfs de Grease - liedjes worden niet in vertaling gezongen, erg jammer.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #14 Gepost op: 8-01-2023, 20:35:48 »
Puur uit geografische redenen ben ik fan van Magtel, want ze is van Reusel, mijn Nederlands buurdorp. Dat was het eerste wat ik hoorde dus ik was toen al pro, maar potdomme wat kan ze zingen!


En tijdens de mannen ben ik net als Marlijn wegdromend in alle ogen.  ::love::
Dat deed ik live tijdens Aladdin ook al met de acteur die Omar speelde en laat dat nu Davy zijn. Dus Magtel en Davy all the way! (of Shay  ::hypocriet::)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #15 Gepost op: 9-01-2023, 13:25:19 »
Magtel vond ik idd heel goed afgelopen aflevering. Evenals Danique. Denk dat het tussen hen zal gaan.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #16 Gepost op: 13-01-2023, 22:52:59 »
En weer werd er enorm vals gezongen en bleef de jury onbeduidend commentaar geven. Paul wordt wel enorm opgehemeld, terwijl Victor juist wordt afgekraakt terwijl hij het prima doet. Zo jammer al die Engelse liedjes, hoe kunnen ze nu beoordelen wie de Nederlandse rol aankan?

Mijn voorspelling:
Magtel of Danique bij de dames en Tristan of Shay bij de heren
« Laatst bewerkt op: 13-01-2023, 22:54:39 door joligmolletje »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #17 Gepost op: 14-01-2023, 11:51:54 »
Nieuwe hit geboren “ ik dans automatisch en zing SuperVals”
En marlijn mag stoppen met jureren , want die jureert met andere lichaamsdelen dan haar oren denk ik.

Het was weer heel heel mager allemaal . Van mij mogen ze buiten de show verder zoeken naar iemand die deze twee rollen goed kan invullen .

Als ik al iemand hieruit moet kiezen tristan en danique dan maar

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #18 Gepost op: 14-01-2023, 12:07:11 »
Mijn voorkeur gaat uit naar Dominique (paars) , maar die stond in de eerste aflevering al in de sing off, dus die is denk ik niet zo populair. En Paul (geel) als Danny  ::jaja::
...maar soms even niet :)

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Op zoek naar Sandy en Danny
« Reactie #19 Gepost op: 17-01-2023, 10:18:01 »
En marlijn mag stoppen met jureren , want die jureert met andere lichaamsdelen dan haar oren denk ik.
Eens. Marlijn zit er heel anders bij wanneer de mannen aan de beurt zijn dan wanneer de vrouwen aan de beurt zijn.

Voor mij springen Magtel en Tristan er bovenuit, case closed als het aan mij zou liggen.