Auteur Topic: Trumps Troonopvolger  (gelezen 15906 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #20 Gepost op: 16-10-2004, 19:49:27 »
Ik heb het op cnn gezien. 1 vrouw ging twee andere vrouwen heel erg  beledigen. (ambrose ofzo) en 1 ervan vond het nie eens zo heel erg dat ze allemaal dingen over haar zei. En toen vond die Trump dus dat ze nie voor zichzelf op kon komen e ndaarom maar weg moest (volgens mij heette zij jessie). Maar waneer komt het dan hier op tv?

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #21 Gepost op: 16-10-2004, 20:46:33 »
Leuke aflevering, al had het mij niet zo erg geweest als Versacorp had verloren, want die Tammy mag van mij gisteren dus al naar huis.
Dat was een vreselijk mens gisteren, brr. Erg onbeschoft tegen andere teamleden, niet laten uitpraten, stomme ideeen, en geen input vragen aan anderen.
Volgens mij gaat Bill winnen, die blijft nl. positief, over iedereen, ondersteunend, opbouwend, behulpzaam. Hij zit er volgens mij helemaal op zijn plek.
Of anders Kwame, die was ook een hele steun voor Omarosa.
Zij deed het gewoon goed, ze was wel hard, maar dat hebben Heidi en Jessie aan zichzelf te danken. Als je dan Isaac Mizrahi behandeld alsof ie geen Engels spreekt, ja sorry hoor.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #22 Gepost op: 16-10-2004, 22:41:40 »
Maar waneer komt het dan hier op tv?

't komt op vrijdagavond om 21.30 uur op RTL4.  :)


Ik vond 't weer erg leuk gisteren! Leuke opdracht! Die verzinnen ze toch iedere keer weer geweldig! Volgende week ook al, dan krijgen we gewoon Het Blok! Dan moeten de teams namelijk 'n apartement inrichten en de hoogste huurprijs ervoor krijgen om te winnen.  :)

Leuke aflevering, al had het mij niet zo erg geweest als Versacorp had verloren, want die Tammy mag van mij gisteren dus al naar huis.
Dat was een vreselijk mens gisteren, brr. Erg onbeschoft tegen andere teamleden, niet laten uitpraten, stomme ideeen, en geen input vragen aan anderen.

Tammy was gisteren idd niet goed bezig.  ::ohno:: Ik irriteerde me ook aan haar en zo te zien haar teamleden ook. Als ze zo blijft doen, dan ligt ze er snel uit.  :-\\

Citaat
Volgens mij gaat Bill winnen, die blijft nl. positief, over iedereen, ondersteunend, opbouwend, behulpzaam. Hij zit er volgens mij helemaal op zijn plek.

Bill is idd goed! Ik vind ook Troy erg goed bezig trouwens! Die heeft ook wel iets met dat grappige accent enzo.  ::tandpastasmiley::

Ben benieuwd of 't wat wordt tussen die twee, die 't gisteren zo goed met elkaar konden vinden. (ben effe de namen kwijt  :-[)

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #23 Gepost op: 18-10-2004, 09:26:35 »
je bedoeld Nick en dat blonde meisje, misschien wordt dat wel wat.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #24 Gepost op: 23-10-2004, 00:20:13 »
Tammy eruit ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: De vlag mag uit. Nu volgende week Omorosa en het wordt groot feest ;D

Begin steeds meer respect te krijgen voor Heidi. Ik had na de eerste week een gruwelijke hekel aan haar, maar na vandaag heb ik enorm veel respect voor haar gekregen.  ::ok::

Volgende week mag Versacop weer, nu Tammy exit is, winnen, dan mag Omarosa er van mij uit en Amy daarop volgend. De heren die er nu nog in zitten zie ik wel ver komen, vooral Troy heb ik wel hoog zitten. Die speelde het juist heel erg slim vond ik! ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #25 Gepost op: 23-10-2004, 11:57:21 »
vond ik ook (van Troy) en daarom vond ik Tammy vooral eerlijk. Zij is apart, maar ik had haar zeker nog een kans gegeven. De blunder van Katharina omdat ze niet te regelen (koopprijs) was veel erger en had vele ergere gevolgen.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #26 Gepost op: 24-10-2004, 11:16:13 »
Tammy eruit ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: De vlag mag uit. Nu volgende week Omorosa en het wordt groot feest ;D

Begin steeds meer respect te krijgen voor Heidi. Ik had na de eerste week een gruwelijke hekel aan haar, maar na vandaag heb ik enorm veel respect voor haar gekregen.  ::ok::

Volgende week mag Versacop weer, nu Tammy exit is, winnen, dan mag Omarosa er van mij uit en Amy daarop volgend. De heren die er nu nog in zitten zie ik wel ver komen, vooral Troy heb ik wel hoog zitten. Die speelde het juist heel erg slim vond ik! ::ok::

Ik ben het bijna helemaal met je eens, maar ik hoop alleen niet dat Amy er snel uitgaat, lijkt me wel leuk om te zien wat de ontluikende romance tussen haar en Nick voor gevolgen zouden kunnen hebben.

Ik vind juist die Kwame niet zo, een beetje zonder pit, zoutloos, jaknikker.
Katrina zit in de gevarenzone, maar ik denk dat omarosa eerst aan de beurt is

Offline ROOz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mensen Zonder Fantasie Vluchten In De Realiteit
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #27 Gepost op: 24-10-2004, 13:23:04 »

#De blunder van Katharina omdat ze niet te regelen (koopprijs) was veel erger en had vele ergere gevolgen. #



Dat was echt heel stom , nog stommer was dat die ene zow tekeer ging toen ze allemaal bij elkaar moesten kopen en vertellen over voor hoeveel ze het appartement had verkocht.  ???
« Laatst bewerkt op: 24-10-2004, 13:25:14 door ROOz »
WhoeJ~!Begrijp jij wat ik bedoel?..

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #28 Gepost op: 25-10-2004, 12:20:14 »
ik zat te surfen op US sites en daar kwam ik volgens mij de uitslag tegen.
Vind ik niet leuk ::ohno::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #29 Gepost op: 29-10-2004, 23:46:05 »
Erika eruit! Had ik van te voren niet gedacht, maar tijdens de aflevering wel. Nick was vreselijk irritant, als hij mij wat wilde verkopen had ik de deur voor z'n neus dichtgesmeten, maar zelf was ze geen goede leidster, paniekerig en het idee dat ze met Bill Nick er wel even uit zou spelen heeft bij Trump de emmer denk ik doen overlopen. Ik vind de reactie van Bill dan ook terecht en die daaropvolgende van Erika flauw. De wereld is hard girl!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #30 Gepost op: 30-10-2004, 01:16:00 »
De arrogantie van Nick deze keer droop wel zo van het scherm af. Toen Nick weigerde de website te bekijken van de klant had Trump van mij zo binnen mogen lopen om hem op staande voet te onstlaan >:D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #31 Gepost op: 30-10-2004, 11:26:45 »
Bill heeft gisteren pas echt een serieuze opdracht gekregen (De keuze wie hij zou ontslaan), ik denk dat Trump al wel in z'n hoofd heeft wie er gaat winnen..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #32 Gepost op: 30-10-2004, 23:01:20 »
Die arrogante Nick had er van mij uit gemogen.  :(  Wat ziet Amy toch in 'm?  ???

Ik begin Troy trouwens steeds beter te vinden. En dat is ook echt 'n sympathieke kerel. Ik geef hem nu echt veel kans om te gaan winnen. En dat had ik toch in 't begin van de serie echt niet verwacht. Toen dacht ik, die boer vliegt er gelijk uit.  ;D

ik denk dat Trump al wel in z'n hoofd heeft wie er gaat winnen..

Dat denk ik ook...ik weet alleen nog niet wie.  :-\\

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #33 Gepost op: 31-10-2004, 03:19:04 »
Ook al ben ik zelf vrouw, toch denk ik dat Trump een man in gedachte heeft voor de winst in dit programma. Vrouwen denken toch te vaak emotioneel, dat zie je wel in de verstandhoudingen tussen Omarosa en de andere meiden.
Omarosa heeft wel de juiste zakelijke houding, maar die is dus gewoon erg dom. Ze gaat een smoes verzinnen dat ze hoofdpijn heeft en dan kan ze dus gewoon wel touwtje springen. Ook weinig zelfkennis dat ze niet doorheeft dat ze haar uitlachen. Het is ook een lachertje. Heidi heeft een moeder die kanker heeft en die hoor je er niet over. Omarosa krijgt een stukje steen op haar hoofd en die is meteen van slag.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #34 Gepost op: 6-11-2004, 00:20:28 »
It's party time :D ::joehoe:: ::ok:: trek de champagne open

Omorosa ... you're fired! ::zwaai::

 :D :D :D

En terecht ook. Ze maakten allemaal een fout, maar ze bleef zeuren, zeiken etc. etc., daar wordt je toch moedeloos van... ::niet-ok::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #35 Gepost op: 6-11-2004, 00:35:10 »
Nou, inderdaad. Ik geloof dat het al weer 10 afleveringen geleden is, dat ik dacht dat ze misschien wel een kansrijke kandidaat zou zijn.

Trouwens had iedereen kunnen verzinnen dat hun kunst aan de straatstenen niet verkocht kon worden. Afgezien daarvan heeft Trump gelijk dat je altijd iets moet verkopen waar je zelf achter staat. Als je dan ook nog in het dure segment gaat zitten, moet je wel heel zeker van je zaak zijn.

De arrogantie van Nick straalde weer vandaag. Vooral toen hij meedeelde dat zijn artiestenkeuze de definitieve keuze zou worden. Ok, hij moest een keuze maken, maar hij had't ook iets minder authoritair kunnen brengen ::niet-ok:: Hoe dan ook, hij's kennelijk het oogappeltje van Trump. Niet echt verbazingwekkend, hij past met zijn zelfingenomenheid prima bij de narcistische Trump...
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #36 Gepost op: 6-11-2004, 13:28:27 »
Ik denk dat Nick een goede kans maakt, maar hij heeft ook veel kanten die tegenvallen en zal nog wel een fout gaan maken. Het feit dat hij bij zijn team niet goed ligt, spreekt absoluut niet in z'n voordeel. Persoonlijk denk ik dat Bill gaat winnen. Hij profileert zich in alle opzichten nog het beste. Amy is een goede tweede kanshebber.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #37 Gepost op: 6-11-2004, 13:40:01 »
Ik denk dat Troy ook nog wel een grote kanshebber is. Hij weet in sommige situaties te improviseren of z'n leven ervan af hangt en, hoewel hij zakelijk misschien niet de meest bekwame is, komt overtuigend over.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #38 Gepost op: 6-11-2004, 22:24:50 »
Wat bij mij nog is blijven hangen is de opmerking van Trump naar Nick, dat ie Amy beter niet had kunnen kiezen. Volgens mij bedoeld hij daarmee dat hij Amy heel hoog heeft zitten en dat een grote concurrent naar jou haalt, wat te kosten kan gaan van hemzelf.

Ik heb het gevoel dat er volgende week weer eens een man uitgaat.

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #39 Gepost op: 6-11-2004, 23:10:11 »
Ik denk dat Bill gaat winnen.....hij is wat op de achtergrond maar die mensen komen toch altijd het beste uit de verf.
back again..