Auteur Topic: Trumps Troonopvolger  (gelezen 15909 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #60 Gepost op: 4-12-2004, 17:23:49 »
Staat het vast dat 1 heel team eruit vliegt? Ik dacht dat ze elk los een sollicitatiegesprek krijgen en aan de hand daarvan bepaald Trump wie er ontslagen wordt. Volgens mij kunnen de afvallers dus uit 2 verschillende teams komen. Maar zolang Bill maar wint vind ik 't goed.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #61 Gepost op: 10-12-2004, 23:12:45 »
Bye bye, zwaai zwaai, Amy en Nick! ::zwaai::

Vind 't toch wel verrassend dat Kwame in de finale zit, had ik niet verwacht. Ik denk dat de problemen die zich voordoen in scene zijn gezet, om de leiderskwaliteiten van beide heren te testen. Kwame maakte nu dezelfde fout als Omarosa door te gaan eten :-\\, maar Bill kwam een beetje te relaxt over toen al die golfspullen binnen werden gebracht. Ik ben benieuwd naar volgende week, nog nooit eerder vertoonde beelden! :D En dan zie ik beelden van de 1e 4 afleveringen, die heb ik nl niet gezien.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #62 Gepost op: 11-12-2004, 09:13:52 »
Ik was erg blij om te zien dat Amy en Nick er uit werden geschopt...Kwame mag een stille zijn maar hij heeft wel wat en ik denk dat hij het nog heel ver gaat schoppen, hem vertrouw ik meer dan Bill...ben benieuwd hoe de beide mannen het met hun team er vanaf gaan brengen...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #63 Gepost op: 11-12-2004, 12:46:55 »
hooo ik ben weer vergeten wanneer het was:S


hoelang geleden is die heidi er al uit gegaan??? ik von haar zo'n nepgezicht hebben :P


En Omarosa von ik een beetje bitchie

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #64 Gepost op: 11-12-2004, 13:38:01 »
Trump heeft ze gewaarschuwd dat je veraders er meteen uit moet knikkeren. Kwamie heeft veel teveel vertrouwen in Omarosa,ik was blij dat ze een paar weken geleden er uitvloog.

Eerst even terug blikken tot waarschijnlijk 22.00 en dan hopen maar dat Bill het niet verpest.

Maar ja het staat al 4-1 voor Bill.
Dit omdat Kwamie al 2 punten verliest met Omarisa en Diana en Diama mag Bill ook niet,maar die heeft wel een van de Jurie leden achter zich staan (Ik zag haar namelijk met een naar gezicht naar Diana kijken toen de Golf spullen binnen kwamen en ze ging met haar handen overelkaar staan.),dus nog een punt voor Bill,maar Kwamie heeft het andere jurie lid,George en die kan erg streng zijn en dat kost hem weer een punt.
« Laatst bewerkt op: 11-12-2004, 13:47:41 door Pierce_Brosnan »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #65 Gepost op: 11-12-2004, 15:11:23 »
Wat een back stabbing bitch die Omarosa!!! Ik snap niet waarom zij gaat liegen over dat telefoontje. Als ik Kwame zou zijn, zou ik tijdens dat diner al aangedrongen hebben opdat zij zou vertellen waar het over ging. Niet vertellen: ONTSLAGEN!! En dan nog liegen over het telefoontje, wat er gezegd is enzo. En dan achteraf Kwame de schuld geven... ja daag!! Zo lust ik er nog wel een paar. Echt, die #&%(@#$&@#% (als ik echt opschrijf wat ik bedoel, krijg ik een bann... ;)) spoort niet. Het lijkt wel of ze wraak wil nemen op Kwame ofzo. Maar waarom???

Ik vond Bill de leukste en beste, maar ik hoop, alleen door het saboteren van Omarosa, dat Kwame gaat winnen...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #66 Gepost op: 12-12-2004, 09:20:05 »
Ik denk dat de problemen die zich voordoen in scene zijn gezet, om de leiderskwaliteiten van beide heren te testen.

Ik kreeg gelijk weer 't 'wie is de mol'-gevoel.  ::jaja:: Ik krijg idd ook 't idee dat Omarosa de boel moet saboteren om te kijken hoe Kwame daarmee omgaat. En idd lijkt me de beste oplossing om haar eruit te gooien. Ik denk eik ook dat dat de bedoeling is. Je hoorde Trump namelijk toch zeggen dat je mensen die je niet kunt vertrouwen beter niet in je organisatie kan hebben? Maar Kwame lijkt haar er niet eens op aan te spreken, dus ik denk dat hem dit misschien de overwinning gaat kosten.  :-\\

Citaat
Vind 't toch wel verrassend dat Kwame in de finale zit, had ik niet verwacht.

Vond ik ook ja, ik had verwacht dat Nick en Bill 't tegen elkaar op zouden moeten gaan nemen. Maar na 't zien van de sollicitatiegesprekken kreeg ik al snel voor dat Nick niet zo goed lag bij de 'helpers' van Trump.

Eerst even terug blikken tot waarschijnlijk 22.00 en dan hopen maar dat Bill het niet verpest.

Is volgende week dan toch al de finale? Ik dacht dat we alleen terugblik kregen.  :-\\

Ik ben erg benieuwd hoe 't gaat aflopen. Ik denk nog steeds dat Bill er 't beste voorstaat en er 't beste vanaf gaat brengen. Gezien zijn inzet in alle andere afleveringen vind ik hem ook 'n betere winnaar dan Kwame. Kwame is tot nu toe echt 'n beetje op de achtergrond gebleven en heeft in mijn ogen niet echt merkwaardig goed gepresteerd. Ik ga dus voor Bill!  ::jaja::

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #67 Gepost op: 14-12-2004, 09:48:11 »
Ik ga ook voor Bill en had ook verwacht dat Nick in de finale zou komen, hij was een favoriet van Donald Trump...dat merkte je heel goed!
Wel jammer dat er een terugblik komt eerst...moeten we 2 weken wachten!! Bah!  >:(

Groetjes
Sandra

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #68 Gepost op: 14-12-2004, 16:42:49 »
Wel jammer dat er een terugblik komt eerst...moeten we 2 weken wachten!! Bah!  >:(

Zal de finale wel komen op kerstavond?  ???

Ik vrees eik dat hij niet op kerstavond komt en die week erna ook niet, want dan is 't oudjaarsavond. Misschien dus wel 4 weken wachten!  :o >:(

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #69 Gepost op: 14-12-2004, 20:04:05 »
Ik nam aan dat de winnaar aankomende vrijdag bekend wordt gemaakt in de terugblikaflevering ???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #70 Gepost op: 14-12-2004, 22:33:08 »
mmm, werd dat gezegd dat in de vooruitblik naar deze week? Heb ik dat zeker gemist.  :-\\

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #71 Gepost op: 15-12-2004, 09:07:06 »
mmm, werd dat gezegd dat in de vooruitblik naar deze week? Heb ik dat zeker gemist.  :-\\

Nee, maar 't leek me wel logisch ivm kerstavond.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #72 Gepost op: 15-12-2004, 17:55:31 »
ik heb het gezien!!!!!!!!!!! omarosa,heidi en troy werken voor Kwame.
en amy,kristina??? en nick werken voor Bill.

ik vind bill het tot nu toe beter doen dan kwame.....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #73 Gepost op: 17-12-2004, 18:52:51 »
Heb net in de TV gids gekeken en daarin komt ook een trump, en extra lang zelfs, dus dan waarschijnlijk toch de finale op kerstavond :D ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #74 Gepost op: 18-12-2004, 10:44:07 »
Er zouden onthullingen komen over wat ons nog te wachten stond. Nick, Amy, Bill en Kwame gingen oa nog golftoernoois en concerten organiseren. Shockend hoor!  :o  ::)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #75 Gepost op: 18-12-2004, 21:40:24 »
't was 'n aflevering die eik al na de 6de aflevering zou moeten zijn uitgezonden. Ze vertelden immers wat er gebeurd was tot en met de 6de aflevering en gaven 'n vooruitblik naar de volgende afleveringen. En aangezien wij al bij de finale zitten, waren die onthullingen daarom niet bepaald schokkend.  ;D

Heb net in de TV gids gekeken en daarin komt ook een trump, en extra lang zelfs, dus dan waarschijnlijk toch de finale op kerstavond :D ::ok::

Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eik. Die avond breng je toch door met familie (dat is tenminste bij mij zo) en daarom heb ik waarschijnlijk geen kans om te kijken. Opnemen gaat natuurlijk wel lukken, maar er is zoveel leuks altijd op die avond op tv dat ik dus lang niet alles kan zien.  :-\\

Maar goed, ik ben ook wel weer blij dat ik niet nog 3 weken hoef te wachten tot de finale.  :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #76 Gepost op: 18-12-2004, 23:26:49 »
Heb 't vanmiddag gekeken. Ik heb de eerste 4 afleveringen niet gezien, dus voor mij zaten er nog enige onthullingen. Die Sam, mijn hemel, als dat een collega van mij zou zijn, ik zou direct onslag nemen, daar wordt je helemaal paranoide van ::)!

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #77 Gepost op: 23-12-2004, 17:07:37 »
Heb net in de TV gids gekeken en daarin komt ook een trump, en extra lang zelfs, dus dan waarschijnlijk toch de finale op kerstavond :D ::ok::

Jaaaa ik hoop het ook...vorige keer was niet zo...
Het duurt nu 1 uur en een kwartier dus ik hoop het maar...ben heel benieuwd..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #78 Gepost op: 24-12-2004, 10:33:29 »
vanavond is de ontknoping!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #79 Gepost op: 24-12-2004, 10:40:27 »
Waarom alle goeie shit op kerstavond?  >:( Ik heb andere dingen te doen.  >:(