Auteur Topic: Trumps Troonopvolger  (gelezen 15908 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #80 Gepost op: 25-12-2004, 02:35:55 »
::joehoe:: Bill heeft gewonnen ::joehoe::  ;D
Zoals we al voorspelden,heeft Omarisa Kwamie de das omgedaan.

Het einde riep wel vragen op,Trumps ontslag kamer bleek een uitklapbaar decor in een studio te zijn met publiek.  :-X

Ook werd er niet inzicht gegeven hoe het nu met Bill verder is gegaan en met Kwamie.
« Laatst bewerkt op: 25-12-2004, 02:40:00 door Pierce_Brosnan »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #81 Gepost op: 25-12-2004, 12:28:56 »
wij riepen hier thuis al dat Omarosa de mol wel moest zijn in het spel...wat een ongelooflijke domme gans is dat zeg...
jemig en ze komt er nog mee weg ook...ik had allang geroepen dat ze ontslagen zou zijn...maar ja wie ben ik?? ::)

Bill heeft terecht gewonnen vind ik, maakte een stabiele indruk en ach elke manager heeft zenuwen bij zo'n groot evenement dus wat zeuren ze nou??
Het einde vond ik een echte afknapper...stom decor en ik vond dat RTL4 weer ongelooflijk op de centjes zat te letten door ineens de reclame er tegenaan te gooien...hadden ze nou niet even op de aftiteling kunnen wachten?? :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #82 Gepost op: 25-12-2004, 12:33:04 »
Ik had de video verkeerd ingesteld.  ::schaam:: Ik heb het gemist. Nu dacht ik dus; Nu kan ik eindelijk frank en vrij naar informatie zoeken zonder op spoilers te stuiten die het einde konden verpesten, kom ik er bij de eerste beste link erachter wie seizoen 2 wint.  >:(

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #83 Gepost op: 25-12-2004, 15:18:57 »
Ik had de video verkeerd ingesteld. ::schaam:: Ik heb het gemist. Nu dacht ik dus; Nu kan ik eindelijk frank en vrij naar informatie zoeken zonder op spoilers te stuiten die het einde konden verpesten, kom ik er bij de eerste beste link erachter wie seizoen 2 wint. >:(

ahw das ook lullig :-\\
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #84 Gepost op: 25-12-2004, 22:36:42 »
Dat is k*t :(

Heb vanmiddag gekeken vanaf de video. Terecht dat Bill won, hij stimuleerde zijn personeel veel meer dan Kwame. Kwame deed 't goed, maar als er wat fout ging had ik niet de indruk dat ie echt door had wat er aan de hand was. Maar 't was wel plots afgelopen ???

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Trumps Troonopvolger
« Reactie #85 Gepost op: 26-12-2004, 15:36:55 »
terecht dat Bill heeft gewonnen, mooie ontknoping!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!