Angela keek ook ietwat beteuterd/verrast dat de opdracht geslaagd was. Op een of andere manier leek ze erop te rekenen dat de opdracht de mist in zou gaan volgens mij. Bestudeer die beelden nog maar eens goed ....
Zo, wat werden ze deze keer gematst zeg; die pot moest wat hoger waarschijnlijk.
Volgens mij was ze enkel verrast dat de opdracht geslaagd was terwijl 'n antwoord eigenlijk fout was.
Welnee, Angela had dit makkelijk fout kunnen rekenen, eerst John en daarna Harry...
Let wel, er was 250.000 euro te verdienen en na alf 1 zat er al 24.000 in de pot; na aflevering 5 zat er 28.800 in. Dat is toch wel een beetje treurig niet? De programmamakers zaten al te denken; wat moeten we toch met al dat gereserveerde prijzengeld? Daarom waren ze es extra coulant volgens mij...
Maar waarom was Prince de enige die niet alle letters zag??
Wat ik nog niet echt lees is dat de regie
liet zien dat Prince die letter miste. De regie had netzogoed dat niet kunnen overslaan...
RegiRobert's theorie over gelijke kansen lijkt niet op te gaan als je (zoals hij) ervan uitgaat dat George de Mol is, aangezien die zich in deze aflevering 2x zelf opgaf voor het kleinste groepje.
Yeah; laten die theorie (eindelijk) eens de prullebak in flikkeren.
same here, eerste maal dat ik de afvaller juist heb zou schitterend zijn moest dat kunnen blijven duren
Persoonlijk baal ik flink, want die theorie is veel te goed; het is toch (behalve dan dat je de pool goed hebt

) niet leuk dat je nu al weet wie eraldoor afvalt? Ik probeer die aanwijzing te verdringen...

Dat lukt niet erg goed trouwens...

Jayne, Prince is de enige die geen letter had
*bertha gaat net doen alsof Prince de mol niet is.Neeh hoor; het woord was waaghals en daar zitten 3 a's in en Prince had de derde a gegeven...
Ik meende zo op het eerste oog dat Prince in het begin niet zo hard meelachte, terwijl hij toch ook Karen als Mol had. Later leek hij wel mee te doen, maar was dat niet gespeeld?
idd. ....zucht....
We zien wel haar pijltje van John naar Ellen gaan op het scherm.
Ook weer zoiets; die beelden van de muispijltjes zijn natuurlijk later erin gemonteerd door de regie. Willen ze dit echt zo filmen moeten ze de camera precies daar hebben waar de kandidaat het hoofd heeft en dat wil natuurlijk niet tegelijk. Heb dus niet de illusie dat de betreffende kandidaat ook zo exact de muis bewogen heeft.
Ik kom net pas binnen. 
Ik ook; en ik moet 15 pagina's doorlezen van 1 topic...

; het is zwaar een molfanaat te zijn....

Vorige week hoorden we Harry en John al zeggen dat ze dachten dat George eruit zou vliegen, maar daar hadden ze dezelfde achtergrond! Dus waarom heeft de WIDM-makers wederom filmpjes 'n aflevering naar voren gehaald?
Ik blijf het me afvragen... Duidelijk is dus wel dat John en Harry dus
deze aflevering (6) dachten dat George zou afvallen...
at your service
Zo! Jij verdient de prijs voor de meest orginele signature!
en ik voor de langste reply ooit?Gr. B.