Auteur Topic: De Biechthut  (gelezen 50891 keer)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #40 Gepost op: 30-10-2004, 20:54:43 »
Eindelijk uit die kooi.....
Jammer dat er nu al mensen moeten afvallen, maar we moeten door!
'K heb het best naar m'n zin en kan met de mensen hier denk ik wel opschieten.   ;)
Hopelijk heeft iedereen het naar z'n zin. ... en kunnen we nog lang van dit avontuur genieten

 ::zwaai::

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #41 Gepost op: 31-10-2004, 10:11:23 »
Zo, eindelijk 'n rustig moment hier in de omgeving van de biechthut.

'k Heb wat af te klagen hoor...  :-\\   Allereerst vind ik het doodzonde dat leider Test naar 'n ander kamp moest, met hem kon je nog praten. Volgens mij ook de enige die 'n beetje cohesie kon krijgen in dit stuurloos geheel. Die jongen die in z'n plaats kwam, doet wel vreselijk zijn best, maar het lijkt me vrij hopeloos.

Neem nu Lorelei, 'n prachtvrouw, levert ongetwijfeld mooie TV-beelden op. Maar ze ligt hele dagen in het water te zingen. Met Linda heb ik contact trachten te maken, maar die is onbereikbaar. Voelt zich ook niet lekker op dit stuk eiland, vermoed ik, want ze heeft het steeds over verhuizen. Zelfs een grapje van me, wist ze niet te waarderen. En het ergste is m'n gebrek aan nachtrust, dat sloopt me gewoon. Want één keer de nacht gevallen is, houden die vrouwen niet op met kletsen. Je zou gaan denken dat ik met 'n stel vampiers opgezadeld bent. En Gerard dan, tja, wat zal ik daarover zeggen ? 'k Heb er al heelwat gekend tijdens m'n leven, maar hij slaat werkelijk alles. De vrouwen kunnen er mee lachen, maar naar mijn mening zijn er behoorlijk wat kosten aan die jongen. Hij zit me ook voortdurend te jennen, omdat ik op weg naar het eiland 'n praatje maakte met 'n lief meisje van Team Rood. Maar ja, moet je iemand als Gerard uberhaupt ernstig nemen?

Goed, ik zal er maar het beste van trachten te maken weer. Maar ik had het me wel anders voorgesteld. Erover praten heeft me in ieder geval opgelucht.

« Laatst bewerkt op: 31-10-2004, 10:15:37 door lebon simon »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Biechthut
« Reactie #42 Gepost op: 31-10-2004, 15:23:00 »
Iedereen weg??? Mooi dan is het vandaag eens mijn beurt.
Na een paar rusteloze nachten, (ik zag steeds de Baron in mijn dromen en daar werd ik niet echt happy van), nu eindelijk eens doorgeslapen. Dat gesnurk van Nostra is ook echt verschrikkelijk. Ik wist niet dat een mens zoveel herrie kon maken.
xmoix zit gelukkig goed in haar vel al zie ik haar wel vaak samen met Lola... Zouden die twee elkaar matsen bij het stemmen? Ze zijn trouwens niet de enigen die elkaar steeds opzoeken. Maar daarover later.
Belangrijk is dat onze voedselsituatie echt bedroefd is. Het beetje rijst dat er was is op onverklaarbare wijze verdwenen. Wil niet gelijk iemand beschuldigen, het barst hier tenslotte van de ratten, maar vreemd is het wel.
Het wordt tijd om eens bij één van de eilanden op voedselroof te gaan. Die van blauw zien er weldoorvoed uit. Dat biedt dus perspectief..
Voorlopig was dit het.. ik ga me eens richten op het ontdekken van complotten binnen de Mangrove.....

ajuus ::zwaai::
er was eens......

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #43 Gepost op: 31-10-2004, 17:48:01 »
Heeej biechthutje ben ik weer.... Je denkt misschien o nooo maar ik moet ook mijn verhaal kwijt. Ik vondt het vandaag erg gezellig in ons nieuwe kamp en vooral EIGEN kamp. Groenenman,Heinz,Kim en ik hebben een tafel gemaakt waar we met zijn allen aan kunnen eten. Nu de stoelen nog....Ik heb ook al een paar echte vrienden. Maar daarover vertel ik nog wel... Ik ga weer verder want ik ga effe het eten bereiden samen met Lola.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #44 Gepost op: 31-10-2004, 18:21:43 »
Hoi

Daar zitten we dan in de mangrove. 8)
Een vuurtje maken is echt moeilijk hier.....  ::vergroot::Maar het kan er mee door. Veel mensen begin ik al beter te leren kennen, alleen strax komt het: Als er mensen in een ander groep komen enz. nieuwe vrienden maken. :-\\
Misschien moeilijk, ik weet het niet de tijd zat het leren! Ik heb het zekers nog naar m'n zin! ::tandpastasmiley::

 ::zwaai::

Groenenman

  • Gast
Re: De Biechthut
« Reactie #45 Gepost op: 31-10-2004, 18:35:32 »
Hallo

Eindelijk heb ik ook eens wat tijd gevonden om eens lekker te gaan biechten. Ik hoop dat het zal helpen want het is zwaar in de mangrove. Je wordt constant bespied door je medebewoners. In deze hut is het tenminste lekker rustig. Ik denk dat ik hier nog maar even lekker ga zitten om alles eens goed te overdenken .............

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: De Biechthut
« Reactie #46 Gepost op: 31-10-2004, 18:39:51 »
Daar ben ik weer. Het gevoel wat zich gister al een keer van me meester maakte heeft zich vandaag ook voortgezet. Ik heb weinig contact met mijn teamleden, Dorine en Molice zitten telkens samen te smoezen. Volgens mij zitten ze wat te bekokstoven. Tijgertje en Ville trekken er in hun eentje op uit om voedsel te zoeken en komen telkens luid giechelend weer terug. Misschien smeden zij ook wel een complot samen! Ik hang er een beetje tussen, en dat baart me wel een beetje zorgen.

Vanmiddag ben ik naar de hoogste rotspunt geklommen die ik kon vinden en daar ben ik op gaan zitten, in de hoop dat ik een glimp op kon vangen van andere spelers, misschien wel Queen Grace, Lorelei, Molcrazy, Eck en Stormpie uit de mangrove... Ik zag overigens wel iemand, ik vermoed dat het Gerard was. Hij lag op zijn handdoekje te bakken in de zon, de luie donder. Ik heb nog even staan zwaaien, maar net op dat moment draaide hij zich om. Daar hoef ik dus ook niks van te verwachten! Volgens mij zag hij me wel...

Ik moet me nu zien te herpakken. Misschien moet ik maar eens wat teambuilding proberen te introduceren, zodat ons kamp weer één wordt! Nu niet opgeven Nelis, je weet dat je het kan, laat het dan ook zien!

Hee ik ga er weer vandoor. Als de donkere wolken in mijn hoofd een beetje weggedreven zijn dan zal ik weer verslag uitbrengen!
Angel of the first degree

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #47 Gepost op: 1-11-2004, 09:12:50 »
hoii ben ik weer effe. Vanmiddag was een puinhoop! we waren Groenenman kwijt!
Dus wij d ehalve mangrove afzoeken waar hij was bleek dat hij gewoon even in de biechtstoel wilde blijven zitten. En doordat we zolang moesten zoeken is het eten ook nog aangebrand. zover het eten was Ik  ga maar weer want ik zie in de verte xmoix aankomen lopen die ook nog iets wil biechten..

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #48 Gepost op: 1-11-2004, 14:42:42 »
Hoi hut

Ik ben best tevreden op Bicepsië: we vormen een coherent geheel, of iig een coherenter geheel dan andere teams, zoals Team Rood. Totaal geen structuur daar als je het mij vraagt, die dames lopen maar door elkander als kippen in hun kippenhok.

Van Team Blauw hoeven we ook niets te vrezen, die mensen gaan het na een paar dagen van vermoeidheid al niet meer kunnen trekken.

Dan is er tot slot nog Team Geel. Daar heb ik mijn twijfels bij, want Test is toch wel een sterk leidersfiguur, dus dat wordt nog ff afwachten.

oei, er komt precies iemand aan, maken dat ik wegkom

2024: wie is de Mol?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Biechthut
« Reactie #49 Gepost op: 1-11-2004, 15:21:06 »
Eindelijk de hut weer eens leeg.. wat heeft die Mc toch lang werk. Alsof het zo belangrijk is wat er allemaal in het groene team gebeurt. Aan de moeilijke woorden te zien vinden ze zelf iig van wel.

Vanmorgen maar eens op voedseljacht geweest. En ik moet zeggen: in de Mangrove is verdomde weinig te vinden. Paar krabbetjes en halfvergane kokosnoten.. schiet niet echt op. Ik hoop dat we morgenochtend, als de andere teams op een proef zijn, eens bij de buren kunnen jatten. Moet daar wel een paar geslepen figuren voor vinden.. Misschien Intikker.. ken hem nog niet zo heel goed, maar dat lijkt me wel een geschikte. Vanavond maar eens polsen hoe de groep er over denkt...
Dat was het weer voor vandaag, moet snel zijn, want ik hoor voetstappen.....
er was eens......

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #50 Gepost op: 1-11-2004, 19:11:23 »
Eindelijk is er weer plek hier, Stormpie doet er altijd zo lang over. :P Zij toch altijd met haar gezever over voedseljacht. Ze kan beter tot actie overgaan ipv er over te praten. Geen woorden, maar daden!

Team Groen heeft het echt wel getroffen met Bicepsië! Eten in overvloed: vis, kokosnoten, bananen en lekkere rode bessen. Nu alleen wat zuinig zijn met onze olie en bloem en we kunnen wel ff door.

Ik hoop maar dat we de eilandraad kunnen ontlopen, het kan me niet schelen wie er naartoe moet, zolang wij het maar niet zijn.

Zo, ik ga weer ff. Dorine ff opzoeken en om wat rijst bedelen omdat we toch "o zo weinig voedsel hebben". ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #51 Gepost op: 1-11-2004, 19:29:55 »
Jaaaaaaa...even tijd voor mezelf. Ik heb zo lang geslapen deze dag....
Het valt me op dat de mensen hier toch wel aardig lekker in hun vel zitten. Eck komt helemaal los en kan best een aardig potje koken....(zelfs als het aangebrand is..) :-X Stormpie is vaak op voedseljacht en is best goed daarin..niet dat ze zakken vol (vr)eten meesleept ::ohno::... maar toch.
Alleen Hagar he...die zit volgens mij stuk....heeft met niemand contact en slaat zelfs voedsel af! Je ziet Hagar met de dag een gratenpakhuis worden...sneu hoor....ik zal toch eens proberen om te communiceren met Hagar.
Verder wacht ik met spanning af wie de volgende is die eruit moet en wie er srax bij komt van het andere team.Die zal het niet makkeijk krijgen denk ik....
Goed snel weer plaatsmaken voor de volgende ...seeya... ::zwaai::
back again..

Offline Lautjuh89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De Biechthut
« Reactie #52 Gepost op: 1-11-2004, 19:46:02 »
haaai hutje, sorry dat het zo lang duurde voor ik kwam. Maar ik kon je gewoon nie vinden. Dus volgde ik net Lola maar op een afstandje en nu ben ik hier gewoon. Hebben de mensen iets raars over mij gezegd? Vandaag was een erg leuke dag we zijn op expeditie geweest en ik heb een goed gesprek met kim en xmoix gehad. ik ga weer ciao

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: De Biechthut
« Reactie #53 Gepost op: 1-11-2004, 19:59:07 »
ik moet eerlijk toegeven dat ik best teleurgesteld was dat ik niet was gekozen als leider van team Groen. Maar nu ben ik beter af, want anders had ik nu de teamleider geweest van team Rood. Wat ook niet verkeerd was geweest... Maar Groen is nu eenmaal beter.

Het is beter zo. En Grace is een geweldige leider. Daar zijn we beter mee af dan met Molice...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #54 Gepost op: 1-11-2004, 20:07:16 »
hey hutje! ik heb me vandaag kapot gelachen. ik en cora bora wilden een rog pakken. Maar dat ging nie zonder schok of stoot... eerst viel ik in het water en daarna stak cora bora haar stok diep in de grond dat we hem niet meer loskregen.
uiteindelijk door goede samenwerking hebben we het dan toch maar geflikt!
Vanavond eten we dus rog en andere dingen

Ik ga maar weer eens trug het wordt hier wel erg druk want er komen weer wat mensen aan.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #55 Gepost op: 1-11-2004, 23:24:11 »
Hoi hut!

Ik heb iets ongelooflijks ontdekt! Ik moet het gewoon kwijt! Het liefst van al zou ik het iedereen vertellen, maar aangezien niemand te vertrouwen is, vertel ik het jou. Remember het Gele Verbond van vorig jaar? It's back! Ik heb ze wel bezig gezien met zijn viertjes, Kim, Cora, Intikker en uiteraard die duivelse Bertha. Ze zijn weer vuile plannetjes aan het smeden. Ik wilde er natuurlijk het mijne van weten, dus ik sloop dichterbij. Ze zaten uiteraard niet in de Mangrove, veels te vies daar, maar op het strand. Ik verstopte me achter een grote steen (waar "Lebon Simon loves Dorine forever" ingekerfd stond, maar dit volledig tussen haakjes) en ving kort samengevat het volgende op: ze willen contact zoeken met het huidige Team Geel. Vooral Test vinden ze een interessante persoon. Het is hun bedoeling om met de steun van Team Geel als laatste over te blijven in de Mangrove om dan met hun 4 te beslissen wie er doorgaat naar de laatste 10 en in ruil geven zij Team Geel onvoorwaardelijke steun in de Poll, zodat zij tot de allerlaatste 5 kunnen geraken.

Nou, ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. ???
2024: wie is de Mol?

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #56 Gepost op: 2-11-2004, 18:02:19 »
Hut, Hut...
Je bent zo populair dat je hier zelfs nummertjes moet trekken om naar binnen te gaan en je zegje te doen. Maar goed, het is tenminste fijn dat er veel wordt opgebiecht.
Gisteren nog lekker rog gegeten en ik ben wel benieuwd wat we vanavond gaan eten, omdat we eigenlijk nog niks hebben gevonden e.d.
Maar dat zoeken we wel uit en anders neem ik iemand mee om iets te gaan vangen. Het slapen gaat inmiddels veel beter dan de eerste paar nachten, toen ik naar alle geluiden aan het luisteren was, maar nu kan ik die geluiden goed van me afzetten. Ik ga nu maar weer eens, anders eten we om 12 uur nog niet... ZIe je snel weer, Hut!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #57 Gepost op: 2-11-2004, 20:11:54 »
Heeej Hut....tis altijd effe lekker om je hart hier te luchten.Je kan wel bij je medekandidaten terecht,maar je weet niet wie hier te vertrouwen is....
Vanmorgen was ik al weer vroeg wakker en ben even mijn benen gaan strekken.Ver bij de Mangrove vandaan kwam ik op een zeer mooi en serene plek aan en tot mijn grote verbazing ::oink:: vond ik een verkreukeld vies papiertje met mijn naam erop (zo'n stembriefje van de eilandraad weet je wel...).Onder mijn naam stond ..."kijk onder deze steen"...
Ik tilde met trillende handen de steen op en wat denk je????
Ligt daar een flink stuk pannenkoek...welliswaar koud..maar toch.
Ik kon mijn geluk niet op!!!!!!!!
Kijk...dit komt niet uit mijn kamp..diegene had dat dan wel gegeven en by the way...we hebben helemaal geen meel.
Dus iemand uit een ander kamp moet toch wel erg met mijn lot begaan zijn.of mij gewoon erg aardig vinden

Ik heb natuurlijk wel een paar mensen in gedachten,maar ik kom daar voorlopig nog niet achter.Maar goed..mijn honger was weer even gestilt en wat heb ik genoten zeg.. ::ok::..de stroop dacht ik er gewoon bij.
Diegene zal ik eeuwig dankbaar zijn!!
Ik denk dat ik morgen maar weer zo'n wandelingetje ga maken..je weet maar nooit!!!!!!!

Nou dat was mijn avontuur voor today....
Tot gauw ...enne niet verder vertellen he??
« Laatst bewerkt op: 3-11-2004, 17:05:24 door Lola »
back again..

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: De Biechthut
« Reactie #58 Gepost op: 3-11-2004, 11:56:46 »
lief hutje

voorlopig gaat alles oke. de honger bevalt me goed... een goed alternatief voor afslankkuuroord. tis alleen zo jammer dat er geen sauna annex fitnessruimte hier op het eiland is, anders zou het perfect zijn....
het is lachen met lola, eck en kim!! we dansen iedere dag de lambada en gebruiken tikkie als bamboestok voor de limbo-act.
over sommige maak ik me een beetje zorgen.... stormpie is heel fanatiek met eten bezig enzo, terwijl we van te voren hadden afgesproken dat we wat kilootjes zouden kwijtraken!!
en bertha, bertha zit in een dip. hij zit de hele dag maar te kijken naar dat tostie-apparaat die hij nergens kan inpluggen. arme bertha.. hij had beter een draadloze muis mee kunnen nemen :-\

nouja we zien wel, wat het wordt hier. ik ga nu even de mangrove weer in, stormpie uit de kokosnotenboom halen... ::)


Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: De Biechthut
« Reactie #59 Gepost op: 3-11-2004, 15:49:12 »
Daar ben ik weer!

Wat we nou hebben meegemaakt... Echt niet te geloven! Toen wij vanmorgen vroeg opstonden en net bezig waren met het ontbijt (deze keer: rode vruchtenpannekoekjes met kokosmelk) zag Tijgertje van achter de bosjes iets bewegen... Nadat ze ons onopvallend op de hoogte had gebracht besloten we te doen alsof we ze niet hadden gezien. Maar ondertussen had ik stiekum mijn persoonlijke voorwerp, mijn fototoestel, uit mijn rugzak gehaald. Die gluiperds probeerden steeds dichterbij te komen, en wij maar doen alsof we het niet door hadden, gniffel gniffel... Het was duidelijk dat ze op ons eten zaten te azen. Op een gegeven moment waren ze zo dichtbij dat we ze wel hadden moeten herkennen, maar toen...! Was dat even schrikken! Ik heb snel een foto gemaakt:



Zoals je kon zien voelden ze zich duidelijk betrapt, dat zie je wel aan de gezichten... Maar wie zijn het??? Ik vermoed zelf dat het een cluppie uit de Mangrove is of anders die gozers van Bicepcië, heel slim dat ze een vermomming hadden, zeker een persoonlijk voorwerp van iemand... Niet echt origineel, vast afgekeken van Robin van ER vorig jaar. Die kwam ook in Batman outfit op een gegeven moment. Ik vond ze er wel heel erg eng uit zien...

Anyway, ze schrokken van mijn flits en gingen er vandoor, onverichter zaken. Misschien dat ik ooit nog hoor (na de samensmelting ofzo) wie ons dit kunstje heeft geflikt.

Wat teamspirit betreft is het wel heel goed geweest, we zijn er echt dichter door bij elkaar gekomen! We zijn nu echt een hechte club, en het gevoel dat ik er niet bij hoorde is helemaal over! De foto hangt nu als een trofee aan de hut, mocht er nog eens zo iets gebeuren dan maken we er gewoon een hall of shame van...  ;D

Ik kom snel weer terug!
Angel of the first degree