Auteur Topic: De Biechthut  (gelezen 50905 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Biechthut
« Reactie #60 Gepost op: 3-11-2004, 17:59:42 »
Heej hutje, vanmorgen heb ik weer lekker de lambada gedanst. was weer dikke pret. alleen jammer dat niet iedereen meedoet. Dat zou het groepsgevoel meer omhooghalen.
Binnenkort komt er een bewoner bij...Zal die opgenomen worden in het team? of zullen we hem gewoon links laten liggen? ik heb geen idee wat er gaat gebeuren. Zou wel mooi zijn als we alleen met ons clubje bleven zitten. Om wraak te nemen en zo terug te komen. Ik wacht het allemaal nog af... Misschien wordt i ker zelfs wel uitgestemd voordat er iemand komt...ik ga weer verder doeiii

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #61 Gepost op: 3-11-2004, 19:34:51 »
Hoi Hutje  ::regenboog::

vandaag weer lekker gedanst.
Is wel goed voor het groeps gevoel en de team spirite :P
Ik vind het erg jammer dat sommige mensen hun draai nog niet gevonden hebben hier in de mangrove  ::niet-ok::
Gelukkig zijn er ook een hoop die het wel naar hun zin hebben hier!  ::ok::
Ik ga maar weer eens, want er staat hier een rijtjuh!

Xie je wel weer!

 ::zwaai::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #62 Gepost op: 3-11-2004, 20:32:23 »
pssssst....ik heb allerlei rare dingen gehoord vandaag.....kan niet teveel zeggen hier, want tot voor kort werd de biechthut afgeluisterd door een of ander oudje uit het blauwe kamp. Had allemaal opname apparatuur hangen enzo en lag zelf verderop in die bosjes de boel in de gaten te houden. Een stel rode mieren in het bosje en de apparatuur saboteren waren genoeg om hem een lesje te leren, voor eventjes dan, want onkruid vergaat niet. Maar waar ik eigenlijk voor kwam biechten.....

*hoort geritsel en ziet gespuis*

Damn...wie nu weer, kan hier niet eens even rustig en alleen mijn hart luchten! Baron: Ik eis een nieuwe biechthut op een geheime plaats. Verdorie er zijn hier ook veel te veel mensen.

*kijkt om zich heen en vind verfrommeld briefje verstopt tussen latjes*

Leest hardop: "Lieve EIDM, ik ben het helemaal eens over wat je me vertelde laatst. Ik vind dat we daar eens even onder 4 ogen verder over moeten praten. Zodra je dit briefje vind, schrijf erop wanneer en waar me mekaar ontmoeten en stop het op de zelfde plaats terug. Kusje...M"(rest van de naam is weggevaagd)

*schrijft briefje terug en grinnikt even hardop....hehe*

Later  ::joehoe::


That's all

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #63 Gepost op: 3-11-2004, 21:38:16 »
*loopt hut in, neemt plaats, ademt in*
*hoort gerichtsel*
*zucht*

Godver die hut is kut!
Tis hier veel te druk!

*loopt boos weg, struikelt bijna over jong en oud gespuis*
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #64 Gepost op: 3-11-2004, 21:44:24 »
Zoow, daar ben ik dan weer.

't Wordt steeds onaangenamer op dat eiland zeg. Simon gaat compleet los en is de schaamte helemaal voorbij. Vanmorgen toen ik wakker werd en de afluisterappartuur uit de biechthut vis uit het net wilde gaan halen zag ik Simon nog net terugduiken in zijn eigen hangmat. Lindå (die zich dus wel kaal heeft geschoren, de sloerie) deed net alsof ze sliep, maar de hete ochtenddamp kwam er nog af.

Maar goed dat Daan het niet gezien heeft. Zo'n blote Simon is niet geschikt voor kinderen. Daan zelf probeert trouwens de hele tijd een soort sinterklaasmeeting te organiseren. Ik heb al beloofd dat ik voor zwarte piet speel. Natuurlijk ga ik het niet doen, maar weet hij veul.

Nou, ik moet snel weg, want er komt iets roods aan en daar ben ik allergisch voor.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Biechthut
« Reactie #65 Gepost op: 3-11-2004, 21:51:03 »
Heeeeey biechthut,
wat vind je van mijn mijter? Goed he! Gaat helemaal goedkomen, die sinterklaasmeeting! Ik word gewoon sinterklaas, Gerard zwarte piet en Linda mag zsm mee naar spanje! Die ben ik nu wel zat. Alleen jammer dat je hier geen karton hebt, of papier maché, want surprises worden wel snel wat eentonig. En ik ben nog steeds hevig op zoek naar een pen, voor de lootjes...


Take a glorious bite out of the whole world

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #66 Gepost op: 4-11-2004, 17:38:34 »
Heeeeeej biechthutje!!!! het komt steeds maar dichterbij dat er iemand weggaat. Net nu het zo gezellig is. Elke ochtend lekker de lambada dansen. een twee cha cha cha *danst* oeps sorry ik liet me effe gaan! Het is ook zo'n leuke bezigheid na het wakker worden. Wat me wel steeds meer op de zenuwen begint te werken is al die kampleden van de andere teams die langskomen om te loeren of wij er nog zitten.
Lekker pesten dat zij het beter hebben. Nouja ik overleef het wel. maar zal de rest het dan ook wel overleven???? ik ga weer verder met leven doeiii hutje xxx

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #67 Gepost op: 4-11-2004, 22:03:59 »
Hut, Hut...hier ben ik dan weer eens...
Het valt me wel op dat sommige van mijn teamgenoten hier vaak verschijnen, maar het is maar goed dat ze wat te biechten hebben. Zo kunnen we tenminste de buitenwereld op de hoogte houden, wat er allemaal in die zware Mangrove gebeurd. Heb vanochtend eens de lambada gedanst, nadat ik alle vorige ochtenden al op zoek was naar een lekkere vis, die ik kon vangen. Ga zo nog eens kijken hoe het met ons rantsoen zit en anders verzamel ik morgen een clupje om weer eens voedsel te gaan zoeken. Morgen moet er weer een bewoner vertrekken en er komt er ook een nieuwe bewoner bij! Ik mis wel enige muziek hier in de Mangrove, maar daar worstel ik mijn eigen als Mangrovebewoner wel doorheen. Ik moet nu weer gaan, want het schijnt dat het volgende nummertje voor de biechthut alweer is getrokken. Spreek je snel......!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #68 Gepost op: 4-11-2004, 22:25:27 »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #69 Gepost op: 5-11-2004, 11:32:23 »
Het spel is in volle gang en ik kijk toe hoe kandidaten dezelfde stomme fouten maken als vorig jaar. Het begrip 'populariteitspoll' ontgaat ze volledig, zo gefocusd zijn ze op hun complotjes. Niemand doet maar enigszins moeite om zijn populariteit te laten stijgen. Maar liefst 13 van de 20 kandidaten durfden het niet aan om eerlijk te zeggen op wie ze hadden gestemd. Zondaars zijn het.

Dan zijn er ook nog die Mangrovers, die zijn helemaal dwaas. In hun eigen fantasietjes fantaseren ze dat ze roggen vangen en lambades dansen, terwijl iedereen weet dat ze met de hele groep als een kudde bavianen in Artis op een klein eilandje zitten, de hele dag te niksen. Hun breinen zijn inmiddels al flink aangetast. Zijn ze nou zo naief of zien ze niet dat er bij hen net zoveel complotten zijn als bij die anderen? Lautjuh89 zag het in ieder geval niet...

In ieder geval hebben ze versterking. Nou ja, versterking. Annuh was natuurlijk wel de eerste afvaller. Versterking, versterking..Team Geel was genadeloos, de persoonlijke, ordinaire vete tussen SMORG en JORG moest worden uitgespeeld, zonder dat ze doorhadden dat die Annuh een ijzersterke kandidaat is die vorig jaar doodleuk in de finale stond en op een nippertje na verloor van die doldwaze BSE531.

Ironisch om te zien hoe de mensen uit de kleurenteams de Mangrovers belachelijk maken. Boontje komt om z'n loontje als zij ooit zelf in de Mangrove terechtkomen, want uit de stemmen die ik kreeg bleek al wel dat niemand gespaard wordt in de complotjes. Annuh was misschien nog wel de minst verrassende genomineerde kandidaat.

Volgende week zal alles al weer anders zijn, van 4 teams naar 3 teams, simpele strategietjes moeten opeens worden gewijzigd, want weer zal er 1 moeten afvallen....

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #70 Gepost op: 5-11-2004, 18:17:31 »
Hoi hutje

Ik ben weer een ronde verder  :D daar ben ik echt heel blij mee. Het eten word hier steeds een groter probleem, iedereen heeft honger en ik denk dat er straks nog iemand naar huis moet vanwege het tekort aan eten. Het kleine beetje eten moeten we ook nog eens delen met heel veel mensen! Ik denk dat ik nog wel ff kan teren! Hopelijk vinden we snel meer eten!!

 ::zwaai::

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #71 Gepost op: 5-11-2004, 18:52:29 »
Heeeeeej Hut..hier spreekt een kersverse leider!!!
Jaahaaaaa..ik geloof het zelf ook bijna niet maar mijn teamgenoten vinden mij aardig!!!!(en ik hen ook..ofcourse)slijmslijm

Ik deel mijn plaats met Cora maar dat is alleen maar goed..met z'n 2en weet je meer dan 1...
Ben zo blij dat ik eigenlijk vergeten ben om afscheid te nemen van Lautjuh89...maar ja..het is niet anders.
Ik denk dat ik mijn teamgenoten morgen maar eens ga verassen als dank voor hun steun.
Ik ga met mijn persoonlijke item(pincet) hen een beautydag geven..... ::jaja::
Ik zie de baarden en snorren als zonnebloemen uit de grond schieten...ja,zelfs de dames.Ik dacht gisteren een manspersoon te zien scharrelen op ons eilandje..toen hij dichterbij kwam was mijn verbazing enorm....het was Stormpie!!!!!! ::oink:: Een mega snor dat wil je niet weten....!!! Ik vind dat niet kunnen dus morgen als eerste Stormpie onderhanden nemen en dan de rest.

Verder is Annuh ons natuurlijk komen versterken...tja..effe de kat uit de boom kijken en zien wat ze in petto heeft.Ze moet zich wel bewijzen.... ;D
Nou..gelukkig is Eck ook nog onder ons.Hoewel ik hem diverse malen heb moeten martelen is hij toch van me blijven houden...de scheet.
Nou..dat was het weer...ik ga zo ff met xmoix en Nostradamus een poep en pieshut maken. ::joehoe::

back again..

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #72 Gepost op: 5-11-2004, 19:22:41 »
Lieve biechthut

Ik moet even mijn hart luchten, want het gaat niet zo best. Eidm wordt in de steek gelaten door de rest en niemand vangt er op. En als ik dat doe wordt ik voor vanalles en nog wat uit gemaakt. Waarom doen mijn teamgenoten niks. Kolko zit alleen maar in een boom en Test zit te flirten met blauw. Het gaat goed hier, Annuh kwijtgespeelt, ach, ik zal haar niet missen. Ondanks alle missers hier hoop ik dat we de volgende proef goed presteren, want bij een eventuele opdeling, vrees ik voor mijn positie, dat kan noet goed gaan, sterker nog, dat gaat t al niet :-\\

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: De Biechthut
« Reactie #73 Gepost op: 5-11-2004, 19:40:00 »
Hey Hutje..

Wat een dag zeg, de eilandraad hebben we als team blauw dan wel overleeft, maar toch best schokkend om te horen dat die oudjes mij eigenlijk al afgeschreven hadden,,
Ik snap gewoon niet waarom, op dat leidertje van ons na ben ik de jongste en vitaalste van de groep, in deze fase van het spel hebben ze mij juist hard nodig.. die ouwe bal Simon voert echt geen zak uit, mijmert de hele dag alleen maar over ouwe hits enzo en slijmt wat met die meermin van ons, dat ze hem maar gewoon wegstemmen.. sjongejonge  ::ohno:: ze hebben me zwaar teleurgesteld, ondertussen een beetje doen alsof ze je aardig voinden ook nog..
en die gerard, gisteren zat ie de hele tijd happy birthday te zingen, dacht dat ie jarig was ofzo... vorige week deed ie t ook al, onbegrijpelijk, dan ben je al zo oud, en dan nog niet kunnen wachten om nog een jaar ouder te worden..

zucht.. ik mis test... was nog niet zo verkeerd die gast..
goh..

nou ja, ik ga maar eens kijken of ik niet wat aan mn populariteit kan doen
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #74 Gepost op: 5-11-2004, 23:03:49 »
Heeej hutje!! ik ben erg blij met de komst van Annuh, ze brengt weer nieuw leven in de mangrove! Het is wel erg jammer dat lautjuh89 moest gaan :\'( het is nie echt mijn lucky day eerst mangrovevrouw nu lautjuh89 strax wordt ik de volgende.
ik probeer me zo lang mogelijk staande te houden maar volgens mij vinden mensen mij nie echt geweldig. Daar kom ik gauw genoeg achter. Ik ga me maar weer nuttig maken. Doeiiii Eck

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #75 Gepost op: 5-11-2004, 23:18:18 »
Hey Hut

Nou, het is nu dus definitief begonnen. Nogal een geluk dat Giorgio die immuniteitstotem te pakken heeft gekregen. Wel spijtig dat we de proef niet gewonnen hebben, maja, Team Blauw is gewoon supersterk. Het zou niet slecht zijn, mochten die blauwtjes naar de volgende eilandraad moeten.

Op Bicepsië gaat alles top. Grace heeft ons zelfs toegestaan om een hele dag rust te nemen! Zelf ligt ze lekker te zonnen, LC hangt in zijn hangmatje, Giorgio struint het strand af, Elmar plonst in het water en ik zoek de hogere oorden op, zoals een rustig stuk steen vanwaar ik een geweldig uitzicht heb, oa ook op de Mangrove.

Nou, ik ga terug naar mijn rots.
2024: wie is de Mol?

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #76 Gepost op: 6-11-2004, 09:44:25 »
Hutje, hier ben ik dan weer eens..
Heb me deze week iets afzijdiger gehouden om te kijken hoe alles in de groep zou verlopen, maar de komende week zal ik me niet zo afzijdig meer houden! Misschien dat iemand nog een idee a là Annuh heeft, om een kamp binnen te vallen. We will see...
Annuh is goed opgenomen in de groep, omdat ze nieuw leven in onze groep blaast en dat kan haast alleen maar goed doen. Lautjuh heeft jammer genoeg moeten vertrekken, maar de zieken moeten als eerste gaan, om het team niet te verzwakken....
Mijn draai kan ik wel vinden in de Mangrove en gisteren heb ik samen met xmoix en Lola een poep en pieshut gemaakt, wat enkele leuke dialogen opleverde. Ik ga nu maar weer eens, want iemand heeft mijn hulp nodig.

Spreek je snel!  ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #77 Gepost op: 6-11-2004, 13:54:33 »
eeyy

Vandaag is alles wel oke!
lekker gebruikt gemaakt van het poep en pieshutje wat ik samen met Lola en Nostradamus gemaakt heb  :P
Ik geloof dat heel veel mensen het wel handig vinden en het gebruiken.....

Ik ga weer op voedseljacht

doegies  ::zwaai::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #78 Gepost op: 7-11-2004, 19:20:40 »
Hoi hutje ben ik weer! sta je hier eenzaam? volgens mij nie he. want er komen volgens mij om het kwartier wel mensen. En daar ben ik er 1 van.
xmoix en ik hebben een lekker kokossoepje gemaakt voor de anderen. i khoop dat het in de smaak zal vallen. en anders hebben ze pech want er is nix anders. Ow ik wordt geroepen ons soepje is klaar. ik ga lekker smullen. doeiiii hou je haaks

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #79 Gepost op: 8-11-2004, 16:15:49 »
*dwaalt rond

Oeh...even uitrusten hier!

Was Eck nu alweer hier?? Die heeft nogal wat op z'n kerfstok....almaar biechten wanneer ik hier in de buurt ronddwaal.  :-\\ Of zou het erg afzien zijn in die mangrove??

Goed! Ik ben uitgerust.

*dwaalt weer verder rond
That's all