Auteur Topic: Domino D Day  (gelezen 36436 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Domino D Day
« Gepost op: 15-11-2002, 19:52:49 »
Kijken jullie?







« Laatst bewerkt op: 15-12-2002, 19:25:52 door Compuart »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #1 Gepost op: 15-11-2002, 20:16:50 »
Tuurlijk! Ik vind die steentjes altijd wel leuk om naar te kijken.  :)

Ik keek er vroeger altijd al naar. Ik kan me nog herinneren dat Bassie en Adriaan de eerste steen mochten omduwen. Dat is al echt heel lang geleden.....

Ik kijk dit jaar wel maar totdat Idols begint, want dat vind ik toch ook wel erg leuk om naar te kijken. Maar dan kijk ik in de reclames wel naar Domino D-Day.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #2 Gepost op: 15-11-2002, 20:40:09 »
tuuuuuuuurlijk kijk ik !! al die steentjes, en dat geluid: rrrrrrrrsssssssssssttttttttt :) kweet niet of ik het zelf zou aankunnen om al dat werk te zien omvallen







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #3 Gepost op: 15-11-2002, 21:08:45 »
Maar dan kijk ik in de reclames wel naar Domino D-Day.
heeeey, da kannie he! Misschien komt Pamela wel langs in de reclames!

Ik ga Domino Day denk ik dit jaar maar eens niet kijken, kvind t wel leuk, maar t duurt altijd wel erg lang... Hm misschien dat ik het eventjes ga kijken dan of zo... Maar ja ik heb al erg veel tv gekeken vandaag voor mijn doen ;D nl journaal en de 100% Ab-show, omdat daar ook iemand in voorkwam die ik ken. Ja en dat geldt natuurlijk ook voor Idols dus dat ga ik sowieso al kijken, jah en dan wordt het zo'n hele avond tv kijken das natuurlijk ook niks... Hmmm... nou ja ik weet het nog niet dus maar iig niet de hele tijd. Tja ik vind eigenlijk dat ieder jaar een beetje te veel is, het is wel leuk, maja, als dat record elk jaar verbroken wordt, dan is het ook niet bijzonder he...








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #4 Gepost op: 15-11-2002, 21:42:59 »
Ik ben nu aan het kijken en sommige projecten zijn echt heel leuk  :D Ik vind het vooral leuk om naar al die rare en goed uitgedachte mechaniekjes te kijken met rollende balletjes en wegschietende pijltjes. Ben beniewd of ze het record gaan halen  :)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #5 Gepost op: 15-11-2002, 22:43:18 »
heeeey, da kannie he! Misschien komt Pamela wel langs in de reclames!

Ja idd! Ik vergeet steeds om de reclames te kijken, omdat ik tussendoor nog naar andere programma's volg.

Ik heb nu maar 'n klein stukje van Domino Day gezien, omdat ik Idols toch leuker vond. En Domino Day is toch ieder jaar wel 'n beetje 't zelfde geloof ik. Ik heb net wel nog begrepen dat 't record gehaald is.  :)








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #6 Gepost op: 15-11-2002, 22:45:32 »
Ik heb nu maar 'n klein stukje van Domino Day gezien, omdat ik Idols toch leuker vond. En Domino Day is toch ieder jaar wel 'n beetje 't zelfde geloof ik. Ik heb net wel nog begrepen dat 't record gehaald is.  :)
Kijk idd, ik ook. Aha, dat wilde ik net vragen, of ze het record nog gehaald hadden (kheb nl alleen een klein stukje gezien vlak voor Idols). Wel dus, tja, dat begint ook al normaal te worden he... ::)








Offline Zaartje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #7 Gepost op: 15-11-2002, 23:14:16 »
ik heb paméla gezien in de reclames tussen dominoday door... wilde idols kijken maar mn oppaskids dwongen me om dominoday te kijken.. zijn ze nog ergens goed voor  :P waz wel leuk om te zien trouwens, alleen vind ik dat er nie echt veel nieuws bijkomt (want ja, vorig jaar werd k ook al gedwongen!!  :D )
Maar toch wel knap gedaan.







In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
LET OP: VERHUISD
« Reactie #8 Gepost op: 15-11-2002, 23:19:47 »
offtopic: oeii, mzzl dat je pam gesien hebt  :)
had ik tog ook maar de reclames van domino day moeten kijken  :-X
idd, das dit x maar mooi dat je domino day moest kijken  :D
k wil die reclame ook sien...  ::)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Zaartje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #9 Gepost op: 15-11-2002, 23:35:04 »
zó spectaculair ist nie hoor, paméla zoals je dr kent :) maar toch leuk om ff gezien te hebben  :D







In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #10 Gepost op: 16-11-2002, 02:05:54 »
Kijken jullie?

Nee. :)

Je weet allang wat er gebeurt. Die steentjes vallen om. 'k Heb het niet gezien, maar heb ik gelijk of niet?

Gr. B.








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #11 Gepost op: 16-11-2002, 03:15:38 »
Ik vond het wel leuk om te zien. :)
Volgens mij ging er dit jaar procentueel meer om dan vorige jaar. Of heb ik het fout? Ik heb het tellen namelijk niet gezien.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #12 Gepost op: 16-11-2002, 12:41:16 »
nou ik vind het altijd wel leuk om te kijken, de spanning bij die mensen en de mooie dingen die tevoorschijn komen enzo







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Zaartje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #13 Gepost op: 16-11-2002, 15:46:03 »
ze doen alsof het echt moeilijke vragen zijn.. dan denk k wel komop mensen, als kleuter speelde ik domino, toen won ik er ook geen auto mee  :D







In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #14 Gepost op: 16-11-2002, 19:59:09 »
Ik vond het wel leuk om te zien. :)
Volgens mij ging er dit jaar procentueel meer om dan vorige jaar. Of heb ik het fout? Ik heb het tellen namelijk niet gezien.

Ik geloof dat uiteindelijk bijna alles is omgevallen en dat men daarom ook gelijk wist dat 't record wel gehaald was. Andere jaren was 't toch altijd erg spannend, omdat er veel niet gevallen was. Ze wisten steeds niet of 't record gehaald was totdat alle steentje geteld waren. Nu was 't tellen van de steentjes eigenlijk gewoon 'n formaliteit als ik 't goed begrepen heb, want iedereen wist dat 't record behaald was!  :)

Die belspelletjes irriteren me ook enorm. Zeggen ze ook nog constant dat 't wel erg moeilijk is en dat ze ;t daarom nog 'n keer herhalen. Slaat dus echt nergens op. Is dit nu 't niveau van 't tv kijkend publiek in Nederland?  ???

Wat ik echt heel erg vind, is dat die pendel speciaal is uitgevonden om er reclame doorheen te gooien. Speciaal alleen daarvoor. Stel je voor dat 't fout gaat door zo'n stomme pendel, waardoor drie kwart van de steentjes niet komt te vallen en waardoor 't record niet gehaald wordt. Alleen maar omdat er reclame doorheen moet, zal dan alles mislukken. Dat vind ik eerlijk gezegd te gek voor woorden.

En ik weet heus wel dat zulke programma's, laten we maar zeggen projecten, kunnen plaatsvinden door de bedrijven die willen sponsoren. Maar ik vind eigenlijk dat er al genoeg reclame wordt gemaakt tussen die dominosteentjes. Ik zie ieder jaar weer groot 'DOELAND' en allerlei andere bedrijfsnamen tussen de velden met dominostenen staan.

Maar goed, blijkbaar is er toch iets goeds aan die reclame, want Pamela was er weer op. En ik heb 't weer gemist!  :-\








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #15 Gepost op: 17-11-2002, 12:05:10 »
't is idd wel jammer van die reclame maar het moet, dat project kost handenvol geld en ja, daar zijn die sponsors en dus reclame voor... en zo'n pendel: daar kan het normaal niet foutlopen hoor, alles wordt getest en precies uitgerekend enzo







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #16 Gepost op: 17-11-2002, 12:10:12 »
en zo'n pendel: daar kan het normaal niet foutlopen hoor, alles wordt getest en precies uitgerekend enzo

D'r zal wel goed getest zijn en zo, maar d'r blijft altijd 'n kans dat er iets mis gaat. Als alles altijd perfect zou werken, zouden alle stenen moeten zijn omgevallen en dat was dus niet zo. Als er gebruik wordt gemaakt van speciale technieken zit er altijd 'n (al is 't maar heel klein) risico aan denk ik.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #17 Gepost op: 17-11-2002, 12:15:47 »
mja, Knudde d8 bv dat die pendel wel eens het blokje van opzij zou kunnen raken en dat het daardoor de rest niet zou raken en dan heb je natuurlijk een probleem...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #18 Gepost op: 17-11-2002, 12:24:21 »
mja, Knudde d8 bv dat die pendel wel eens het blokje van opzij zou kunnen raken en dat het daardoor de rest niet zou raken en dan heb je natuurlijk een probleem...

Ja precies! Dat is natuurlijk mogelijk. En dan heb je echt 'n probleem. Ik dacht namelijk dat ook de aorta stopt als de pendel gaat draaien en de reclame erin wordt gegooid.  :-\








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #19 Gepost op: 17-11-2002, 12:29:21 »
idd, dat dacht ik ook :) der moet toch echt wel hele grote zekerheid over die aorta zijn é, want stel je voor dat die stilvalt







banaan begint met een b, soms met een s