Auteur Topic: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...  (gelezen 15607 keer)

Offline WegWijsPiet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Recht Zo Die Gaat!
Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Gepost op: 14-11-2004, 22:09:40 »
Jaaajaa, jullie zullen wel trots zijn hè, zo'n echte celebrity op jullie eigenste forum?  ::jaja:: Tegenwoordig denkt iedereen maar dat hij een bn-er kan worden. Als je alleen maar de trein neemt, of ergens op een eiland op vakantie gaat besteden er al millioenen mensen aandacht aan je... Maar ik doe tenminste iets voor mijn befaamdheid!

Dus nu stel ik jullie allen de kans om mij, de WegWijsPiet hier vragen te stellen! En waarom ben ik nog geen Erkend WegWijsPiet?
Mijn radar is niet kapot...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #1 Gepost op: 15-11-2004, 10:26:46 »
Ja, ik heb gister mijn schoen gezet maar heb er nix in gekregen. Waar blijft mijn kado? ::ohno::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #2 Gepost op: 15-11-2004, 11:48:50 »
Ik zet al jaren mijn schoen en ik krijg helemaal nooit wat en dat terwijl ik altijd heel lief ben, dit jaar heb ik maar heel erg weinig mensen afgetroggeld en gechanteerd en nog niks. Inmiddels is mijn haat tegen Sinterklaas toegenomen, dat ik op Sinterklaasavond met afweergeschut klaarzit. Waarom kunnen jullie niet gewoon in je eigen land blijven? Volgens mij azen jullie gewoon op een verblijfsvergunning en vermommen jullie illegalen als Zwarte Pieten om het land binnen te komen. Ga weg! Alsjeblieft?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #3 Gepost op: 15-11-2004, 14:42:55 »
Bij mij zat er wel wat in mijn schoentje vanmorgen. Betekent dat, dat ik liever,aardiger, grappiger, socialer en uberhaubt beter ben dan bovenstaande twee?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #4 Gepost op: 15-11-2004, 14:45:40 »
Bij mij zat er wel wat in mijn schoentje vanmorgen. Betekent dat, dat ik liever,aardiger, grappiger, socialer en uberhaubt beter ben dan bovenstaande twee?

nee!! ::ohno::...dat is gewoon mazzel hebben dat je geen zweetvoeten hebt
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #5 Gepost op: 15-11-2004, 15:09:03 »
dag piet,
misschien kun je iets aan mijn zangstem doen. het is nl. altijd zo dat als ik ga zingen meteen moet denken:"oeps, weg wijs"
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Petrick

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Butters is dé man!
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #6 Gepost op: 15-11-2004, 20:24:09 »
Ik heb ook nog altijd niets gekregen  ::ohno:: (Is dat omdat onze open haard dicht werd gemaakt?  :-\\) Moet een Zwarte Piet trouwens niet vriendelijk zijn, ipv zichzelf loven?
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #7 Gepost op: 15-11-2004, 21:14:35 »
(Is dat omdat onze open haard dicht werd gemaakt?  :-\\)
Mijn vader zegt altijd dat ze dan via de verwarmingsbuis komen. Klopt dat Piet?
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #8 Gepost op: 16-11-2004, 10:53:25 »
Piet, krijgt mijn broertje dit jaar wel wat en ik niet?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #9 Gepost op: 16-11-2004, 12:52:23 »
volgens mij is de wegwijspiet verdwaald in zijn eigen topic daar hij geen vraag meer beantwoord ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #10 Gepost op: 16-11-2004, 16:07:57 »
volgens mij is de wegwijspiet verdwaald in zijn eigen topic daar hij geen vraag meer beantwoord ::rofl::

 ::rofl::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #11 Gepost op: 17-11-2004, 09:35:53 »
Beste Piet,

Ik heb een vraag gekregen van mijn kinderen welke ik niet kan beantwoorden.

Ik woon op Terschelling en zoals jullie weten vaart er 's-avonds geen veerboot meer heen. Gisteren was het laag-tij en was de haven meer wad dan water. Dus met eigen boot kunnen jullie ook niet komen. Gezien de vogeltrek weer begonnen is, mag er op het eiland niet gevlogen worden !

Hoe komen uw collega-pieten bij ons op het eiland om toch de schoentjes vol te stoppen ?

Ik zie uw antwoord graag tegemoet, Wegwijspiet !

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #12 Gepost op: 17-11-2004, 10:25:45 »
pakjeshoovercraft 12

Beste Wegwijspiet,

Ik ken nog al wat mensen die niet zo lief zijn geweest dit jaar, moet ik ze nu gaan verlinken?

Offline WegWijsPiet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Recht Zo Die Gaat!
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #13 Gepost op: 17-11-2004, 11:12:58 »
Ja, ik heb gister mijn schoen gezet maar heb er nix in gekregen. Waar blijft mijn kado? ::ohno::
Sinterklaas geeft alleen cadeau's aan kinderen!

Ik zet al jaren mijn schoen en ik krijg helemaal nooit wat en dat terwijl ik altijd heel lief ben, dit jaar heb ik maar heel erg weinig mensen afgetroggeld en gechanteerd en nog niks. Inmiddels is mijn haat tegen Sinterklaas toegenomen, dat ik op Sinterklaasavond met afweergeschut klaarzit. Waarom kunnen jullie niet gewoon in je eigen land blijven? Volgens mij azen jullie gewoon op een verblijfsvergunning en vermommen jullie illegalen als Zwarte Pieten om het land binnen te komen. Ga weg! Alsjeblieft?
::) volgens mijn bronnen is dat de beste reactie op gebazel van de baron
dag piet,
misschien kun je iets aan mijn zangstem doen. het is nl. altijd zo dat als ik ga zingen meteen moet denken:"oeps, weg wijs"
Hahahaha! Wat ben jij grappig. Ik zal het noteren in het boek van Sinterklaas.

Piet, krijgt mijn broertje dit jaar wel wat en ik niet?
::ohno::

Beste Piet,

Ik heb een vraag gekregen van mijn kinderen welke ik niet kan beantwoorden.

Ik woon op Terschelling en zoals jullie weten vaart er 's-avonds geen veerboot meer heen. Gisteren was het laag-tij en was de haven meer wad dan water. Dus met eigen boot kunnen jullie ook niet komen. Gezien de vogeltrek weer begonnen is, mag er op het eiland niet gevlogen worden !

Hoe komen uw collega-pieten bij ons op het eiland om toch de schoentjes vol te stoppen ?

Ik zie uw antwoord graag tegemoet, Wegwijspiet !
Onze schoenvulpieten nemen overdags de boot al, en vullen 's avonds de schoenen! :)

pakjeshoovercraft 12

Beste Wegwijspiet,

Ik ken nog al wat mensen die niet zo lief zijn geweest dit jaar, moet ik ze nu gaan verlinken?
Sinterklaas weet zelf heel goed, wie er lief en wie er stout is geweest dit jaar.
Mijn radar is niet kapot...

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #14 Gepost op: 17-11-2004, 11:17:21 »
Beste Piet....
ik kreeg een chocoladeletter in mijn schoen..een melkletter...
Nu lust ik geen melk ::ohno::...alleen pure chocolade.Mag ik dan de letter ruilen en bij wie moet ik dan wezen??
back again..

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #15 Gepost op: 17-11-2004, 11:33:46 »
Ha die Piet.
Ik wil graag een handtekening van Sinterklaas. Kan jij een meet and greet regelen want ik weet zeker dat er ook andere fans zijn die dat ook willen.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Petrick

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Butters is dé man!
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #16 Gepost op: 17-11-2004, 18:59:31 »
Ja ik ook!!

Ik wil ook wel eens een rechtstreekse confrontatie zien tussen de Sint en de Kerstman!!
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #17 Gepost op: 17-11-2004, 19:39:29 »
wanneer komen er pepernoten in de mangrove?

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #18 Gepost op: 17-11-2004, 20:14:14 »
pietje lukt het een beetje met die schoentjes??? of is dat jouw taak niet? (te laag voor jou)

Offline WegWijsPiet

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Recht Zo Die Gaat!
Re: Stel hier je vragen aan de WegWijsPiet...
« Reactie #19 Gepost op: 18-11-2004, 21:44:51 »
Beste Piet....
ik kreeg een chocoladeletter in mijn schoen..een melkletter...
Nu lust ik geen melk ::ohno::...alleen pure chocolade.Mag ik dan de letter ruilen en bij wie moet ik dan wezen??

Lola, je zegt dat je geen melk lust. En dat weten we wel. Maar we wisten niet dat je ook geen melkchocola lustte. Helaas nemen we geen kado's terug, alleen kinderen. Maar ik zal kijken of ik nog een pure letter heb liggen met jouw naam er op de eerste letter van jouw naam.

Ha die Piet.
Ik wil graag een handtekening van Sinterklaas. Kan jij een meet and greet regelen want ik weet zeker dat er ook andere fans zijn die dat ook willen.
Een handtekening van Sinterklaas is helaas onmogelijk. Sinterklaas heeft namelijk al jaren last van RSI en de enige plaats waar hij nog zijn handtekening voor wil zetten is op officiële documenten. Maar troost je, ik heb ook geen handtekening van Sinterklaas.

Ja ik ook!!

Ik wil ook wel eens een rechtstreekse confrontatie zien tussen de Sint en de Kerstman!!
Dat hebben we één keer geprobeerd op een middelbare school. Maar dat resulteerde helaas in een bokswedstrijd. Die twee proberen elkaar constant af te troeven. We proberen de kerstman nu te vermijden omdat het de kinderen bang maakt als ze weer gaan vechten. Daarom heeft Sinterklaas nu het alleenrecht hier in Nederland en de Kerstman in de rest van de wereld. Dat hebben we slim aangepakt, want de Sinterklaas spreekt alleen maar Nederlands. En de kerstman ook ;D

wanneer komen er pepernoten in de mangrove?
Als je pepernotendoppen in de grond stopt. Maar daar is heel moeilijk aan te komen. De meesten zijn opgekocht door Sinterklaas. Verder moet je het ook in droge grond stoppen en maar 2 keer per week water geven. Daarom zijn we in Spanje gaan wonen, daar is genoeg droge grond.

pietje lukt het een beetje met die schoentjes??? of is dat jouw taak niet? (te laag voor jou)
Elke piet moet schoenen vullen. Maar natuurlijk ben ik daarop een uitzondering. Ik moet Sinterklaas de weg wijzen. Mijn plaats is op het dak, en schoenen vullen is dus inderdaad te laag voor mij. (Ik buk niet graag)
Mijn radar is niet kapot...