John is bij mij na het zien van zijn foto al afgevallen. Mocht je dit lezen dan sorry hoor John, maar ik vind hem gewoon een verdachte kop hebben. Hij zou goed een crimineel kunnen spelen in een misdaadserie en lijkt me daarom door de makers niet aangewezen te worden voor het spelen van de mol. Maar ik geef toe, ik ben ervan overtuigd dat hij of Prince het moet zijn en hij blijft er in ieder geval ook volgende week nog in.
ik denk niet dat ze iemand uitkiezen op z'n uiterlijk. dat van vinero, vinero, si? vind ik wel een beetje vaag, iig erg verdacht, en dat ie daarna dus ook nog naar ellen gaat omdat ie, als ie de mol is, weet dat zij hem verdenkt maar ook omdat ie kan helpen, niet mols dus, vanwege de 50 euro, das niet veel, dat kan hij best doen. ik blijf voorlopig bij harry of george als mol, maar prince zou het ook kunnen zijn... bij john twijfel ik, want hij is wel een beetje een moller, maar ik denk gewoon niet dat hij het is. er wijzen wel veel dingen in zijn richting, maar toch... ik weet het niet
door