Het vervolg op Vierde muzikale aanwijzing Schiffers.fm van Han13
Thanx Compuart voor 't aanmaken van deze vervolgtopic. Ben je niet trots te horen dat Angela alle discussies op dit forum intensief volgt? Is wel weer 'n aangenaam complimentje natuurlijk!

Maar goed nu weer ontopic.
Alleen de bomen dromen, hoog boven 't verkeer
en over 't water, gaat er een bootje, net als weleer
Twee Theorietjes:
1) Het intro-fragment van Prince:
Hij staat als enige in de boot (hoge boom en bootje)
Bedenk daarbij de "Rode Letters" van deenigeechtemol: Wie waren deze letters tijdens de fietsopdracht opgevallen? Juist, Prince! Bij wie is tijdens de vragenronde "Wie is de mol" te lezen in het rood? Alweer juist!
Conclusie: Prince volgende afvaller.
Voeg hier nog aan toe dat een van de bekendste grachten in Amsterdam de Prinsegracht is en ik ben helemaal overtuigd dat Prince de volgende week 't toneel zal moeten verlaten.
Sorry, maar wat er op de site van Schiffers staat hecht ik niet zoveel waarde aan. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ze vantevoren alle muzikale hints bedacht hebben en de kandidaten daadwerkelijk elke keer een bandje meegegeven hebben. Misschien ben ik te wantrouwend, maar toch...
Ik geloof er ook niet echt meer in dat de muzikale aanwijzingen echt dan al zijn meegegeven. Dat zou dus betekenen dat de redactie van Schiffers.fm ze al maanden in huis heeft (wat moesten ze daar al in September 2001 mee?) en dat de WIDM-redactie ze al voor de opnames hebben bedacht (ik ga er van uit dat ze tijdens de opnames niet erg veel tijd hebben om ook nog 'ns muzikale hints te gaan verzinnen die pas over 'n aantal maanden worden gebruikt). Daar geloof ik ook niet in.
Oke, ik wil nog net wel geloven dat de interviews met de afgevallen kandidaten echt op Schiphol zijn gehouden, alhoewel men onder 'n interviewtje in de studio ook wat vliegveldgeluiden kan monteren.