Auteur Topic: Prince de mol??? (deel 2)  (gelezen 20915 keer)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Prince de mol??? (deel 2)
« Gepost op: 25-02-2002, 18:00:31 »
Omdat deel 1 al weer 10 pagina's groot is geworden zal dit onderwerp in tweeën gekapt worden. klik hier om naar deel 1 van dit onderwerp te gaan, aangemaakt door Pommes. Iemand zin om de voors en tegens van deel 1 hieronder samen te vatten? Wie't eerst komt, wie't eerst maalt  ;D

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cosma

• Forumlid
Re: Prince de mol??? (deel 2)
« Reactie #1 Gepost op: 25-02-2002, 19:25:48 »
Wat me overigens opviel tijdens de geldloper opdracht was dat vrijwel alle kandidaten de buurt aan het verkennen waren echter Prince zat prinsheerlijk ergens op een terrasje te relaxen.

(George was aan het speuren in de straat, Harry was dusdanig aan het speuren dat hij zelf de geldwagen vond, Kerstin was een begraafplaats aan het verkennen etc.
Prince is gewoon gaan zitten tot hij gebeld werd en kwam te laat, hij gaf hier Jantien de schuld van, maar hij heeft zelf niets ondernomen in vergelijking met bv Harry)

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 25-02-2002, 20:11:11 »
Nog een opmerkelijk Prince fragment:

In de 2e aflevering tijdens de zoekopdracht van de fiets (de doeners) zien wij eerst een fragment van zowel Harry, John als Prince in een fietsenwinkel, en even later een andere opname in een geheel andere zaak waarin alleen Prince stond om een wiel/fiets te kopen.
(dit fragment komt ofwel kort na het eerste fietsenwinkel fragment ofwel in een flashback).

Offline Mollie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • To blind to see
« Reactie #3 Gepost op: 25-02-2002, 20:19:14 »
Prince zat er misschien prinsheerlijk, maar wat te denken van George? Die stond notabene bji de bus, zei zelf De Mol in koeieletters op die bus te zien staan en vraagt zich dan af wat te doen?
Kwam niet echt over alsof-tie actie wilde ondernemen. Hij draait zich zelfs van de bus af. Met een beetje logisch nadenken kom je ter plekke tot een andere reactie dan George had. Lijkt me...

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 25-02-2002, 22:02:50 »

Citaat

Prince zat er misschien prinsheerlijk, maar wat te denken van George? Die stond notabene bji de bus, zei zelf De Mol in koeieletters op die bus te zien staan en vraagt zich dan af wat te doen?
Kwam niet echt over alsof-tie actie wilde ondernemen. Hij draait zich zelfs van de bus af. Met een beetje logisch nadenken kom je ter plekke tot een andere reactie dan George had. Lijkt me...

Jantien zei op het laatst tegen Dick dat ze George totaal niet op de hoogte had gesteld van wat hem te doen stond, dus vond ik die reactie ook niet zo merkwaardig, daarnaast was hij voor zijn doen zelfs alert, was gaan kijken naar de straatnaam, heeft zelf de bus ontdekt en zelfs de winkel op tijd gehaald, Prince daarintegen heeft niks ondernomen, en dat terwijl er een mogelijkheid was dat hij iets moest vinden (een aanwijzing of wat dan ook), de anderen waren druk met het puzzelen naar wat het te doen stond (zelfs George; straatnaam, geldwagen met het logo erop), maar Prince zat op een terrasje.

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 25-02-2002, 22:44:28 »
::)En de dader....die liep op het kerkhof.

molzot

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 25-02-2002, 22:59:50 »
Heeft er eigenlijk iemand gezien of er op het gele busje inderdaad "De Mol" geschreven stond ?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 25-02-2002, 23:01:33 »
Citaat

Heeft er eigenlijk iemand gezien of er op het gele busje inderdaad "De Mol" geschreven stond ?

het logo van "De Mol" stond er op jah

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 25-02-2002, 23:32:57 »

Citaat

In de 2e aflevering tijdens de zoekopdracht van de fiets (de doeners) zien wij eerst een fragment van zowel Harry, John als Prince in een fietsenwinkel, en even later een andere opname in een geheel andere zaak waarin alleen Prince stond om een wiel/fiets te kopen.
(dit fragment komt ofwel kort na het eerste fietsenwinkel fragment ofwel in een flashback).

Dit viel me eigenlijk pas op toen ik de tape al een keer of zes had bekeken.
Ik vond het tamelijk vreemd.

(nog maar even aangehaald, soms vraag ik me af of het wel zin heeft mijn bevindingen neer te typen  :-/ )

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 25-02-2002, 23:41:16 »
Citaat

op 02/25/02 om 20:11:11, schreef Cosma :
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
lees geciteerd bericht

(nog maar even aangehaald, soms vraag ik me af of het wel zin heeft mijn bevindingen neer te typen   )

(nog maar even aangehaald, soms vraag ik me af of het wel zin heeft mijn bevindingen neer te typen  :-/ )

tsja, ik heb nog niet willen reageren omdat ik me die fase niet kan herinneren, zal de tape voor de zesde keer moeten bekijken.....ik meen me wel te herinneren dat een fiets te duur was en dat ze daarom maar een wiel gekocht hebben, misschien dat ze daarom naar een andere winkel gegaan zijn?

ciao
vlaming

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 26-02-2002, 00:03:31 »

Citaat

tsja, ik heb nog niet willen reageren omdat ik me die fase niet kan herinneren, zal de tape voor de zesde keer moeten bekijken.....ik meen me wel te herinneren dat een fiets te duur was en dat ze daarom maar een wiel gekocht hebben, misschien dat ze daarom naar een andere winkel gegaan zijn?

ciao
vlaming

Bekijk je de tape nog effies ? ;)

Ze zijn idd naar een andere winkel gegaan, (of iig Prince) maar de eerste winkel verkocht toch ook die losse wielen? (daarnaast zou symbolisch gezien een spaak ook oke zijn geweest)
Gezien de muziek-hint (dubbel) en vanwege het feit dat Prince daar alleen in die zaak stond is het wel raar, ik kan me ook niet voorstellen dat ze meerdere zaakjes gaan opsnorren, ik weet eik niet of er een tijdlimiet was voor deze opdracht, maar ze moesten wel de denkers ophalen. (en waren ruim op tijd)

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 26-02-2002, 00:24:22 »
quote van Vlaming in deel I:

Citaat
ik moet mezelf ff corrigeren...sorry....prince, kerstin, karen en de anderen kunnen ook geld weggegooid hebben bij deze proef. prince zou bv. nadat hij geld had gemist in z'n winkel naar het benzinestation kunnen gelopen zijn om daar een groot bedrag af te halen, zodat er slechts 50 overbleef voor ellen.

ciao
vlaming

Dit vind ik heel interessant Vlaming, met name omdat wij Prince niet bij Dick en Jantien zien arriveren (zien hem uberhaupt niet daar), en aangezien hij de 3e was, kon hij idd elders geld wegenemen, daarmee zou hij bv Ellen die maar 50 euro had (en wellicht John nog minder) verdacht kunnen maken.

??? Hij was overigens behoorlijk ver van de geldwagen! (ik denk dat hij wel 2 km gerend heeft (terwijl de anderen de wagen letterlijk voor hun voeten zagen aankomen Harry stond al naast de wagen en de wagen reed wel 3 keer langs Karen (ik had het idee dat alles zich vlakbij elkaar afspeelde), ik vermoed dat Prince is weggerend van waar hij gedropt is, en toen lekker op een terras is gaan uitpuffen, om na het laten mislukken van zijn deel van de opdracht het geld van bv Ellen alvast op te halen. ;)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 26-02-2002, 00:24:48 »
Citaat

Bekijk je de tape nog effies ? ;)

yeah strax, eerst ff de pc dicht gooien

have a good one
vlaming

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 26-02-2002, 00:34:03 »

Citaat

yeah strax, eerst ff de pc dicht gooien

have a good one
vlaming

Ga je nu al weg?
Ik wilde graag nog even doorgaan op je sabotage theorie.

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #14 Gepost op: 26-02-2002, 10:00:29 »
Ik denkd at we meer en meer de opdracht van de geldwagen in het juiste perspectief gaan zien. Ik ga morgen alles nog eens herbekijken afl 1 tm 3en zal dan pas weer gericht mee kunnen praten, maar kan me idd herinneren da Prince apart was met de fietsenmaker, ik dacht in zelfde zaak maar dan in reparatiegedeelte, zal da zeker herbekijken.

Verder is het natuurlijk zo dat niet alleen Prince niet in de buurt begint van geldwagen maar kerstin ook niet, tneminste die indruk wekken ze. Bij Harry, John en George en karen komt ie gewoon langsen ik denk ook bij Ellen, die gewoon meeloopt.

Waar ik dus extra op ga letten is de geldtransport opdracht en mn Prince, JOhn en Karen. De introfilms van Prince en de denkers. doener , dromers.

Merci Vlaming voor weer een intressante gedachtengang

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 26-02-2002, 10:10:32 »
Citaat

maar kan me idd herinneren da Prince apart was met de fietsenmaker, ik dacht in zelfde zaak maar dan in reparatiegedeelte, zal da zeker herbekijken.

ik heb het vannacht bekeken, het is inderdaad dezelfde winkel. dat wiel ligt ergens achterin, bij de rommel.

hope this helps cosma

cheers
vlaming

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 26-02-2002, 10:18:28 »
Citaat

quote van Vlaming in deel I:

Dit vind ik heel interessant Vlaming, met name omdat wij Prince niet bij Dick en Jantien zien arriveren (zien hem uberhaupt niet daar), en aangezien hij de 3e was, kon hij idd elders geld wegenemen, daarmee zou hij bv Ellen die maar 50 euro had (en wellicht John nog minder) verdacht kunnen maken.

Maar dit is een belangrijke opmerking!!!! :o Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben!

DIT VERKLAART OOK WAAROM DE 3 DEELNEMERS DIE GÉÉN GELD HADDEN SAMEN € 7.700,-- HADDEN KUNNEN OPHALEN EN ALLE ANDEREN TOTAAL MAAR € 2.300 HADDEN! OMDAT ER GELD WAS OPGEHAALD DOOR DE MOL BIJ DE ANDERE AFGIFTEPUNTEN!!!!!!

Dus die 3 deelnemers hadden nooit aan die € 7.700,-- kunnen komen; de overige deelnemers hadden namelijk eigenlijk veel meer dan die schamele € 2.300,-- moeten hebben!

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #17 Gepost op: 26-02-2002, 15:14:37 »
Citaat
GÉÉN ;  â‚¬

Maar natuurlijk :D.

Goed dat Vlaming dit heeft gevonden, maar dan nog: wie heeft dat gedaan? Dat zou Jantien nooit geweest kunnen zijn  ::)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #18 Gepost op: 26-02-2002, 15:20:46 »
Maar vergeet niet dat in de eerste winkel (waar niemand naar toe gestuurd is door Jantien) €5000 gemist werd!

When God created man, she was only joking!

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #19 Gepost op: 26-02-2002, 15:21:56 »
En Prince weet dat hij vrijdag naar huis moet! Die slimmerd heeft gewoon wat zakgeld achter gehouden!!  :-X

I know, nog zo eentje, en we zijn terug Nieuwjaar... :-[

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat