Wat mij opviel bij het parallellen.
Iedereen die was overgestoken, stond daarna terug bij de groep, om de anderen aan te moedigen.
Ook George !
Is hij opnieuw overgestoken, of langs een andere weg terug bij de anderen geraakt ?
Imka,
Dit klopt. Ik had hiervoor reeds een aparte topic geopend, maar broer heeft besloten die topic te sluiten.
Vandaar dat ik hier de ze opmerkingg herneem :
Kan er iemand mij helpen ivm. de opdracht "paralellen" aub.
Ik heb de video opnieuwe bekeken en krijg er kop nog staart aan.
Het ene moment zitten er weer plots personen aan de andere kant van de ravijn die net zijn overgestoken.
Ik kan hieruit maar 1 ding concluderen : De volgorde die wordt getoond bij het oversteken klopt niet en ook de resterende tijd is dan niet correct.
Zo heeft KAren constant de megafoon in de hand en staat daarbij steeds tussen een goed gevuld groepje medekandidaten. Zij ging toch als eerste ? Hoe kan dat dan ?
Alleen vermoed ik dat Jantien inderdaad als laatste is gegaan en dat daarbij de tijdsaanduiding correct is.
Zou dit kunnen betekenen dat mijn hoofdverdachte, Mr. G., bijvoorbeeld als voorlaatste of derdelaatste is gegaan, en net voldoende tijd heeft genomen om de opdracht extra spannend te maken, zodat de uitzending meer weg heeft van een echte thriller ?