Auteur Topic: Net op tijd bij 't paralellen  (gelezen 13856 keer)

Offline Ville

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Net op tijd bij 't paralellen
« Reactie #20 Gepost op: 2-03-2002, 00:03:54 »

Citaat

Maar als je met 'n hogere hartslag begint kan hij niet meer zo snel oplopen natuurlijk. Als je voordat je begint nog effe iets heel inspannends doet (zoals dat springen wat Karen deed), zal je hartslag met 't paralellen natuurlijk niet snel nog hoger worden, maar eerder dalen. Zaten er trouwens ook consequenties aan 't teveel naar beneden lopen van de hartslag?  ???
Nee, enkel in het oplopen van de hartslag

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #21 Gepost op: 2-03-2002, 00:05:46 »

Citaat

Maar als je met 'n hogere hartslag begint kan hij niet meer zo snel oplopen natuurlijk. Als je voordat je begint nog effe iets heel inspannends doet (zoals dat springen wat Karen deed), zal je hartslag met 't paralellen natuurlijk niet snel nog hoger worden, maar eerder dalen. Zaten er trouwens ook consequenties aan 't teveel naar beneden lopen van de hartslag?  ???

Neen, enkel bij stijgen.
Karen was zo woest vanwege het bagage-grapje en de reactie van de rest van de groep die haar als "mislukte Mol " uitlachten dat ze wel even wou bewijzen dat zij wel alles voor de groep doet en niet de bagage van een ander laat verbranden. De rest hebben we eigenlijk niet goed kunne zien, maar ze hadden toch allemaal een vrij hoge hartslag, dus ik denk dat er nog wel enkelen door de knieen zijn gegaan voor de start (figuurlijk uiteraard)

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Fashionably_Late

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 2-03-2002, 00:07:17 »
Citaat

Citaat

Maar als je met 'n hogere hartslag begint kan hij niet meer zo snel oplopen natuurlijk. Als je voordat je begint nog effe iets heel inspannends doet (zoals dat springen wat Karen deed), zal je hartslag met 't paralellen natuurlijk niet snel nog hoger worden, maar eerder dalen. Zaten er trouwens ook consequenties in 't teveel naar beneden lopen van de hartslag?  ???

Nee dus!!
Daarom is iedereen verdacht die niet een paar sprongetjes van te voren deed, toch??(Dus Harry deed dat ook...oh...dat had ik weer gemist.. :) )

Beter laat dan nooit....

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 2-03-2002, 00:08:42 »

Citaat

Nee dus!!
Daarom is iedereen verdacht die niet een paar sprongetjes van te voren deed, toch??(Dus Harry deed dat ook...oh...dat had ik weer gemist.. :) )

Neen, enkel bij een te sterk oplopende hartslag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 2-03-2002, 00:12:35 »

Citaat

Nee, enkel in het oplopen van de hartslag

Dan snap ik dus echt niet dat niet iedereen efkes 'n rondje was gaan hardlopen voordat men begon aan 't paralellen. Dan had iedereen 't zo gehaald.

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 2-03-2002, 00:17:00 »

Citaat

Dan snap ik dus echt niet dat niet iedereen efkes 'n rondje was gaan hardlopen voordat men begon aan 't paralellen. Dan had iedereen 't zo gehaald.

Ik vermoed dat iedereen dit wel min of meer heeft gedaan, maar werd het niet uitgezonden. Mijn hartslag is momenteel 65 en niet rondom 130 hoor.

Offline Miek

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 2-03-2002, 00:18:06 »

Citaat

degenen die dat bewust niet hebben gedaan gingen voor de vrijstelling en wilden het juist laten mislukken!

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 2-03-2002, 00:19:32 »
Laten we nu even niet meer afdwalen door hartslmagen en vrijstellingen, dan kan best in een andere topic worden hernomen.
So, back to basics : Waarom lukte deze opdracht slechts net op tijd en werd het een echte triller, een scenario dat ongetwijfeld door de programmakers samen met de Mol is uitgedacht... dus Molletje...net genoeg tijd verprutsen om het spannend te maken is de boodschap.
Wie, o wie, heeft het hier zo spannend gemaakt ?
(Bij het juiste antwoord heb je metten de naam van de mol)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 2-03-2002, 00:20:19 »

Citaat

Ik vermoed dat iedereen dit wel min of meer heeft gedaan, maar werd het niet uitgezonden. Mijn hartslag is momenteel 65 en niet rondom 130 hoor.

maar jij staat dan ook niet klaar om te paralellen (veronderstel ik).....lijkt me logisch dat je een beetje zenuwachtig wordt als je dat gaat doen

v

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 2-03-2002, 00:32:48 »

Citaat

maar jij staat dan ook niet klaar om te paralellen (veronderstel ik).....lijkt me logisch dat je een beetje zenuwachtig wordt als je dat gaat doen

v

Neen maar ik sta nu wel klaar om iets anders te gaan doen... Slapen natuurlijk, wat dachten jullie wel ?
Zeg Vlaming (ik ben er ook wel eentje), slaap jij nooit ?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 2-03-2002, 01:59:28 »
Citaat

Zeg Vlaming, slaap jij nooit ?

zo weinig mogelijk , maar ik denk dat ik nu een poging ga doen....................

o&o
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 2-03-2002, 09:54:00 »
volgens mij was de hartslag van de eerste deelnemer de drempel hartslag... dat was de hartslag waar alle anderen mee werden vergeleken. de andere deelnemers hoefde dus niet te springen of huppen, want de harstlag van karen gold voor hen allemaal (zie ook de off site).

dus dat anderen niet sprongen of hupten is niet verdacht. kerstin was de opdracht aan het saboteren voor de vrijstelling (meen me te herinneren dat ze steeds haar adem stond in te houden, waardoor je hart snleer gaat klopppen).

prince liet zich snel overtuigen door john, en tja... ze gek is het niet om te denken dat de opdracht mislukt. niet omdat iemand hoogtevrees zou hebben of wat dan ook, maar enkel omdat veel mensen de opdracht zouden kunnen saboteren voor de vrijstelling.... john en prince zaten in goede mollenpositie om het foute antwoord te geven, maar waren zo afhankelijk van de anderen. de opdracht is "op goed geluk" mislukt.

hoe bepalen ze eigenlijk precies wie die vrijstelling kreeg?
ik vind dat nog steeds vaag  :-/

heike

Offline Eric

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 2-03-2002, 10:28:11 »

Citaat

volgens mij was de hartslag van de eerste deelnemer de drempel hartslag... dat was de hartslag waar alle anderen mee werden vergeleken. de andere deelnemers hoefde dus niet te springen of huppen, want de harstlag van karen gold voor hen allemaal (zie ook de off site).

Dat klopt niet, want Karen ging weg met een hartslag van rond de 162. De anderen hadden een veel lagere hartslag.
Kerstin had de tweede keer een hogere hartslag dan de eerste keer

Offline Taupe

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 2-03-2002, 10:36:22 »

Citaat

Inderdaad, maar zij beweerde ook openlijk voor de camera dat ze voor de vrijstelling ging...vandaar haar manoeuvre.
Waarom was G. echter zo traag ? Vanwege zijn (ingebeelde) hoogtevrees. Indien ik fout zit verontschuldig ik mij nu 10000x tegenover G., in het andere geval hebben we nu een "vroegtijdig" ontdekte Mol.

Inderdaad Regirobert. Jij hebt nou heel veel argumenten gevonden op het feit dat Mr. Geroge de mol zou zijn. Als iemand dit leest wordt hij/zij vrijwel overtuigd. Nou maakt iemand anders weer een newe topic aan met alleen maar argumenten voor bijv. Harry of wie dan ook. Ik heb het al vaker gezegd, iedereen maakt zo zijn fouten en deze x was het misschien George dat opviel, maar zou George geen vrijstelling nodig hebben gehad en dat hij daarom dingen liet mislukken. Ik denk niet dat je uit deze aflevering kan opmerken wie de mol is door de ronde met de vrijstelling.

Groeten Taupe, overgens is mijn mol ook George maar zeker weten we het niet.

DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 2-03-2002, 11:11:25 »

Citaat

Dat klopt niet, want Karen ging weg met een hartslag van rond de 162. De anderen hadden een veel lagere hartslag.
Kerstin had de tweede keer een hogere hartslag dan de eerste keer

kan zijn dat je gelijk hebt hoor, ik moet het nogeens precies terug zien. ik probeer ook maar een reden te bedenken waarom anderen niet eerst hun eigen hartslag omhoog brachten. en dan vooral kerstin. maar ja, een aantal wilden graag saboteren voor de vrsijtelling natuurlijk
:-/

ciao,
heike

Offline WiEs_DiE_sChJtEiN

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 2-03-2002, 13:51:42 »
Volgens mij probeerden John en Kerstin te opdracht van het parallelen expres te verprutsen, want john zei dat het er maar 5 zouden worden, terwijl je toch kon verwachten dat iedereen het wel zou halen (ze hadden een uur de tijd!) en kerstin was de hele tijd aan het springen op het touw waardoor haar hartslag alleen maar hoger werd...
Uiteindelijk is het ze eigenlijk allebei gelukt, want er kwamen er 6 waardoor Prince en vooral John het fout hadden en waardoor er (dankzij kerstin???) 3000 euro door de neus is geboord. De parallelers wisten natuurlijk ook niet precies wat john en prince moesten doen, maar ze hadden wel zoiets kunnen verwachten...

no sig...

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 2-03-2002, 14:02:43 »

Citaat

Inderdaad Regirobert. Jij hebt nou heel veel argumenten gevonden op het feit dat Mr. Geroge de mol zou zijn. Als iemand dit leest wordt hij/zij vrijwel overtuigd. Nou maakt iemand anders weer een newe topic aan met alleen maar argumenten voor bijv. Harry of wie dan ook. Ik heb het al vaker gezegd, iedereen maakt zo zijn fouten en deze x was het misschien George dat opviel, maar zou George geen vrijstelling nodig hebben gehad en dat hij daarom dingen liet mislukken. Ik denk niet dat je uit deze aflevering kan opmerken wie de mol is door de ronde met de vrijstelling.

Groeten Taupe, overgens is mijn mol ook George maar zeker weten we het niet.

Na een nachtje slapen was ik vanochtend blijkbaar goed helder van geest.
Daarom heb ik zonet een topic geopend waarin wordt aangetoond dat George of Jantien de Mol is, met alle nodige bewijsstukken. Indien je echter nog graag wat spanning in het programma wenst te behouden, dan raad ik je aan mijn nieuwe topic niet te lezen. De bewijzen daar zijn veel te sluitend.

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 2-03-2002, 14:04:09 »
Wat mij opviel bij het parallellen.
Iedereen die was overgestoken, stond daarna terug bij de groep, om de anderen aan te moedigen.
Ook George !
Is hij opnieuw overgestoken, of langs een andere weg terug bij de anderen geraakt ?

Offline Gotcha

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 2-03-2002, 15:08:45 »

Citaat

Wat mij opviel bij het parallellen.
Iedereen die was overgestoken, stond daarna terug bij de groep, om de anderen aan te moedigen.
Ook George !
Is hij opnieuw overgestoken, of langs een andere weg terug bij de anderen geraakt ?

Imka,

Dit klopt. Ik had hiervoor reeds een aparte topic geopend, maar broer heeft besloten die topic te sluiten.
Vandaar dat ik hier de ze opmerkingg herneem :

Kan er iemand mij helpen ivm. de opdracht "paralellen" aub.
Ik heb de video opnieuwe bekeken en krijg er kop nog staart aan.
Het ene moment zitten er weer plots personen aan de andere kant van de ravijn die net zijn overgestoken.
Ik kan hieruit maar 1 ding concluderen : De volgorde die wordt getoond bij het oversteken klopt niet en ook de resterende tijd is dan niet correct.
Zo heeft KAren constant de megafoon in de hand en staat daarbij steeds tussen een goed gevuld groepje medekandidaten. Zij ging toch als eerste ? Hoe kan dat dan ?
Alleen vermoed ik dat Jantien inderdaad als laatste is gegaan en dat daarbij de tijdsaanduiding correct is.
Zou dit kunnen betekenen dat mijn hoofdverdachte, Mr. G., bijvoorbeeld als voorlaatste of derdelaatste is gegaan, en net voldoende tijd heeft genomen om de opdracht extra spannend te maken, zodat de uitzending meer weg heeft van een echte thriller ?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #39 Gepost op: 2-03-2002, 15:35:58 »
dat viel me idd ook heel erg op, zal er niet een brug of iets zijn geweest. ik heb wel es een survival gehad waarin we 40 meter moesten abseilen, en daarnaast was een trappetje om weer naar boven te komen. maar ik denk wel dat je gelijk hebt, het is alleenn duidelijk dat jantien na  karen ging, ik weet niet of ze gelijk na karen ging, maar ze ging iig na haar
Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!