Auteur Topic: "De Biechthut"  (gelezen 68079 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #320 Gepost op: 11-11-2005, 18:21:55 »
he hut,

elke keer dat Xmoix zei dat ze niet aan samenwerking deed, kraaide er weer een haan.  ::ohno::

En dan zit ik me maar af te vragen waar die haan nu vandaan komt  ::ohno::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #321 Gepost op: 11-11-2005, 19:33:15 »
 :-X wow, ik word met Jezus vergeleken..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #322 Gepost op: 11-11-2005, 21:36:59 »
heej hut ::zwaai::

ik voel me als herboren *danst*
Ik vond het zo vreemd dat mijn kamp nog helemaal geen echte hongergevoelens hadden dat ik Jorg naar het bos volgde.
En raad eens... Vollop eten... Dus ik rustig afgewacht totdat hij weg was en heb toen mijn slag geslagen. T'was wel lekker. (ookal zullen anderen wel weer beweren van niet).
Ik kan de proef weer helemaal aan!


Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #323 Gepost op: 12-11-2005, 19:03:24 »
Hej hut

Nou nou, ineens moet ik gedag zeggen tegen 3 kampleden. Ik kan het nog steeds niet bevatten dat Daan weg is. Xmoix is ook al weg, en ik hoop dat ze het volhoud daar. En de volgende eilandraad belooft ons vast weer ellende. Zoals de minst populairste in de poll. Ik hoop dat mensen wat meer op Nostra stemmen nu, omdat we hem toch wel nodig hebben.

Maar goed, we moeten weer verder, en dat ga ik ook zeker doen. Ik had er op gehoopt dat ze Eck als eerste hadden gedaan dan Jorg, maar Jorg lijkt me ook een fijne gast. We zullen er vast wel iets van maken.

Jut
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: "De Biechthut"
« Reactie #324 Gepost op: 12-11-2005, 19:33:43 »
hoi hut....

ik zit hier vandaag met een dubbel gevoel. Ik heb vandaag 3 kampgenoten uitmoeten zwaaien: Nicky, Xmoix (naar Kamp Zuid) en D**n. Ik hoop voor hun dat zij nog een leuk verblijf zullen hebben op de andere eilanden. Mijn wensen zijn helaas niet uitgekomen bij het lijstje en de eilandraad, maar dat is slechts een detail...Ik ben wel blij dat ik er nog inzit, want ik had het echt even niet meer na deze week, maar ik leef nog...gelukkig!

Over een ander feit ben ik iets triester... De 2de afvaller wordt volgende week de minst populaire Survivor in de Populariteitspoll van deze week.. Ik heb wel een aantal wonderen kunnen verrichten de afgelopen weken, maar ik had zelfs in mijn nachtmerries niet kunnen dromen dat ik in deze situatie zou komen: ik sta er namelijk niet al te rooskleurig voor in de poll, maar goed...ik blijf hopen. Ik geef nooit op, ik blijf knokken tot de laatste minuut..hopelijk kom ik nog iets verder in het spel.. Ondanks mijn slechte stand, ga ik niet bij de pakken neer zitten.. Ik ga me inzetten voor het team, alsof het mijn laatste week is... Maar mocht ik de volgende keer...nee daar denk ik maar niet aan... De messen worden geslepen, de stukken in positie gebracht.. Kamp Noord weet niet wat ze overkomt, als ik weg ben, maar in elk geval tot volgende week maar en ik blijf hopen!

Nostra

trouwens die leiders van het spel hebben niet echt door wat mijn relatie t.o.v. mijn kampgenoten is, maar dat ter zijde.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: "De Biechthut"
« Reactie #325 Gepost op: 12-11-2005, 21:38:16 »
Lieve Huttieputtie

It's me  ::joehoe::

 :-\\ Niet weggestemd deze week
tenminste 1x niet de kans er toegehad, omdat die sufferds engeltjes van Noord geen evenwichtgevoel hebben
waardoor zij iemand moesten inleveren
en de 2e x omdat Daan blijkbaar nog net iets lager scoorde dan ik

 ???

en nu?

ik heb geen zin om nog een week tussen de  ::hypocriet:: ::hypocriet:: te zitten
maar 'k zit er wel  :-\\
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: "De Biechthut"
« Reactie #326 Gepost op: 12-11-2005, 21:45:47 »
Heey Hut

 :o ik zit hier nog steeds.. ik had eigenlijk verwacht al thuis te zitten!! benieuwd wat de nieuwe week brengt

 ::joehoe::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #327 Gepost op: 13-11-2005, 22:15:19 »
Hoi hut! Over 13 daagjes ben ik jarig! En ik heb even gerekend! (Ja ik ben mentaal nog vers!) Maar ik heb dus uitgerekend dat dat mijn laatste dag is op Obscura, of ik kom terug in het spel, of naar Grim of naar huis!

Ik hoop het eerste, zou wel een leuke verjaardagscadeau zijn! ::feest:: ::feest::

Doewg Hut!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::hug::
🜃

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #328 Gepost op: 14-11-2005, 12:40:16 »
Wat zou t toch heerlijk zijn als je op je verjaardag naar huis kan. Gezellig met familie en vrienden je verjaardag vieren.  >:D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #329 Gepost op: 14-11-2005, 13:31:54 »
Hallo hut

Wat zijn het toch smiechten he. Zo onschuldig en ondertussen zijn ze flink fout bezig. Complotten smeden om medebewoners eruit te werken en ondertussen de vermeende onschuld uithangen. Kijk, eerlijke spelers leggen altijd het lootje, dus ik heb er niks op tegen, maar kijk verder dan je neus lang is en vertrouw niemand. Het spel gaat nu een interessante fase in. Ik kijk er naar uuit >:D

 ::joehoe::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #330 Gepost op: 14-11-2005, 16:23:48 »
He hut,

er zijn mensen die natuurlijk ook weer overdrijven. Omdat hij denkt dat iedereen de opdrachten doorspeelt zorgt hij er gewoon voor dat anderen onze opdracht kunnen lezen. Nou is het helemaal mooi geworden  ::ohno::

Jut
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #331 Gepost op: 14-11-2005, 17:34:01 »
*zucht*
Ik word zo moe van mijn puberale Obscura genoten. Nog even en ik spring van de hoogste klif of verdrink mezelf in de zee.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #332 Gepost op: 14-11-2005, 17:36:40 »
*zucht*
Ik word zo moe van mijn puberale Obscura genoten. Nog even en ik spring van de hoogste klif of verdrink mezelf in de zee.
Ik hou je niet tegen O zo volwassen Obscura genoot! :-X :-\\
🜃

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #333 Gepost op: 14-11-2005, 18:22:14 »
Geen slowchat in de biechthut!  ::oink::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #334 Gepost op: 14-11-2005, 18:25:59 »
Geen slowchat in de biechthut!  ::oink::
Doe jij toch nu ook, stel je niet aan!
🜃

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #335 Gepost op: 14-11-2005, 18:26:35 »
 ::oink::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #336 Gepost op: 15-11-2005, 10:38:41 »
Donkere wolken pakken zich samen. Ik weet niet wat er komen gaat, maar ik heb zo'n gevoel van  :-\\ Nu maar hopen dat we niet naar de eilandraad hoeven.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: "De Biechthut"
« Reactie #337 Gepost op: 15-11-2005, 15:29:23 »
Hallo hut...
Het lukt niet meer. Ik zit nog niet eens een week op obscura en mijn handen beginnen nu al te jeuken. Mijn geheime verzameling worstenbroodjes ligt nog op kamp noord, om opgegeten te worden door een of ander dier. Zonder mijn worstenbroodjes lukt het mij niet meer. Ik sta op de rand van opgeven. Help me, iemand...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #338 Gepost op: 15-11-2005, 16:34:22 »
Jezus!! Wat een gezeik allemaal!! Ooo je reageert niet zo volwassen Faabjuh! Oo dit oo dat! Ik heb het helemaal gehad met dat soort mensen!!  >:(
En dan denken ze nu vast wel... Jezusssss watunurt alleen maar om een spel! Doet ie zo moeilijk... Jullie beginnen toch te zeiken dat ik niet volwasse ben ofzoiets!!  ??? Wtf waar bemoeien ze zich mee!!!  >:(

Maaar goed ben dus kwaad! :)
🜃

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #339 Gepost op: 15-11-2005, 18:11:27 »
Jezus!! Wat een gezeik allemaal!! Ooo je reageert niet zo volwassen Faabjuh! Oo dit oo dat! Ik heb het helemaal gehad met dat soort mensen!!  >:(
En dan denken ze nu vast wel... Jezusssss watunurt alleen maar om een spel! Doet ie zo moeilijk... Jullie beginnen toch te zeiken dat ik niet volwasse ben ofzoiets!!  ??? Wtf waar bemoeien ze zich mee!!!  >:(

Maaar goed ben dus kwaad! :)
ik wil me niet moeien,maar een uitnodiging voor je verjaardag, moet je een ietsje anders formuleren   ::) ::)