Auteur Topic: "De Biechthut"  (gelezen 67748 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #360 Gepost op: 25-11-2005, 10:58:28 »
Eén van de interessantste weken tot nu toe staat ons te wachten in Survivor. Misschien gaat Obscura in het geheim door, maar zoals het er nu naar uitziet, zullen zaterdag de eerste 10 afvallers bekend zijn. True Gondorian en D**n gaven al op. Willem en Guikie hebben zich daarbij gevoegd. Naar verluidt hebben ook Megan en Robbie t opgegeven. Aangezien Giorgio, Aitan en Kolko niet meer zo actief zijn, zal de strijd gaan tussen EIDM, Juudith, Faabjuh, ikke, Nicky, Tinuzz en Lieke. Er zijn 4 (of waarschijnlijk 5 omdat Guikie opgegeven heeft) plekken beschikbaar. 3 voor Grimm en 2 komen daadwerkelijk terug in het spel. De lijstjes zullen deze week belangrijk zijn, maar de grote vraag is natuurlijk wel lijstje Guikie en Koekoe zullen inleveren. Niet voor niks hebben zij deze week grote invloed omdat ze zelf ook een lijstje mogen inleveren.

Vragen volop. Telt Guikies lijstje nog mee? En wie van de 7 kandidaten gaat waar naar toe. Zelf verwacht ik dat Faabjuh en Ikke in het spel terugkomen. Zij zijn all-round t sterkst in de overgebleven groep. Maar ook Nicky en Tinuzz vormen een ijzersterk blok. Kunnen zij zich samen omhoog knokken? Het wordt spannend, maar ik denk dat Tinuzz gaat sneuvelen en helaas zal ook EIDM het misschien niet redden. Lieke, Nicky en Juudith mogen dan naar Grimm vertrekken om te duelleren.

Persoonlijk denk ik dat Grimm helemaal niet zo slecht is. Hoe eerder je er zit, hoe meer weken je kunt overleven. Niet dat ik er graag naar toe ga.  ::tandpastasmiley:: Ik ben benieuwd of ik zelf bij de laatste 10 zit. Nu Guikie eruit is gestapt scheelt t natuurlijk een slok op de borrel, maar ja je weet maar nooit he!

Ik verwacht iig dat we een mooie groep gaan zien met de laatste 10.

Laat de indivuele strijd maar losbarsten!  ::ok::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #361 Gepost op: 25-11-2005, 15:21:31 »
Survivor komt nu echt tot een hoogtepunt. De samensmelting is bijna een feit, en tegen een aantal Survivors zullen we binnenkort voorgoed vaarwel zeggen. Twee (of een) van de overgebleven mensen zullen de samensmelting ook niet halen en worden meteen naar Grim doorgestuurd. (Toch?) Ik ben erg benieuwd wie blijft, wie waar heen gaat en vooral of ik dit allemaal ga overleven. Want wij zijn nog maar met z'n vieren over en dan kom je natuurlijk erg snel in het blikveld van de anderen.
Daarbij wou ik nog even zeggen dat Chriz wel erg naief is.  >:D >:D >:D
Zolang Eck en ik door zijn ben ik al tevreden  ::trots:: ::trots::

Jutta
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: "De Biechthut"
« Reactie #362 Gepost op: 25-11-2005, 15:35:19 »

Zolang Eck en ik door zijn ben ik al tevreden  ::trots:: ::trots::

Jutta
wat heb je met eck? ::oink::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #363 Gepost op: 25-11-2005, 18:39:20 »
hut ik erger me echt dood aan op elkaars biechts reageren.

Laat het stoppen :D

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: "De Biechthut"
« Reactie #364 Gepost op: 25-11-2005, 18:47:36 »
hut,
ik erger me dood aan blije tieners die alleen blij zijn wanneer het hun uitkomt, laat dit stoppen ::zwaai::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: "De Biechthut"
« Reactie #365 Gepost op: 26-11-2005, 00:25:57 »
Lieve hut,

ik weet ook niet wat ik hier doe, ik was toch allang thuis?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #366 Gepost op: 26-11-2005, 00:30:30 »
Ik heb het gevoel dat Daisy op dit moment de aflevering aan het schrijven is, want haar laatste actie was 10 minuten geleden! ::vergroot::

Edit: Nouuuuuu! Ze is off!!  :\'( Nu moet ik nog zolang wachten! :\'(
« Laatst bewerkt op: 26-11-2005, 00:38:47 door Faabjuh »
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #367 Gepost op: 26-11-2005, 00:47:03 »
Beste biechthut,

ik ben op dit moment inderdaad aan het schrijven, maar vast een stukje hoor. Het wordt in ieder geval spannend. Wie zitten er bij de laatste 10? Voor welke kandidaten is het avontuur definitief voorbij en wie krijgen nog een herkansing? Ik weet het al. Ja ik ben gemeen. Na ja, er zijn nog wel meer gemene mensen in dit spel, en dan heb ik het niet over Molcrazy. Er wordt weer heel tactisch gespeeld. Het kan dus blijkbaar nog erger dan MC en mij. Maar er moet actie komen. Ik ben benieuwd wie als eerste de lans durft te breken. En wat mij betreft mag dat komende week al. Ik kan niet wachten. >:D

 ::zwaai::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #368 Gepost op: 26-11-2005, 10:04:27 »
He hut!

Ik weet hoe het met de rest van de wereld is, maar (heb ik even op de universele radio gehoord) het schijnt dat er noodweer is in NL. Gelukkig niet waar ik (normaal gesproken) woon. Het enige waar ze bij mij thuis (waar ik nu absoluut niet ben  ::) ) last van hebben is dat internet ongelooflijk traag is. Nu schiet het daar dus voor geen meter op en kunnen ze mijn avontuur niet goed volgen etc.  ::) ::) ::)

Jutta
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: "De Biechthut"
« Reactie #369 Gepost op: 26-11-2005, 14:20:16 »
Hee hut! Daar ben ik weer!

Zou je tegen Daisy willen zeggen dat ze op moet schieten?!

Doei!
 ::tandpastasmiley::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: "De Biechthut"
« Reactie #370 Gepost op: 26-11-2005, 14:47:33 »
hee hut  ::joehoe::

er is een Judas en ik bedoel daarmee niet Chriz  :o ;)

 ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: "De Biechthut"
« Reactie #371 Gepost op: 26-11-2005, 15:11:33 »
hut...

over een aantal uren zullen we het weten. Zit ik bij de samensmelting of niet? Vorige week moest ik echt vrezen dat ik eruit ging, maar door een wonder bleef ik er toen in... Zal dit toeval zijn? In ieder geval is deze week het spel nog maar losgebarsten, maar dat was eigenlijk al wel... Er schijnen mensen op te hebben gegeven, maar dat zullen we straks pas echt weten. Zal Kamp Zuid een sterke speler kwijtraken of niet? DIt heeft straks ook weer zijn invloed op de samensmelting, dus ik hoop dat mijn wensen ook gedeeltelijk zijn verhoord (wat wel weer niet de waarheid zal zijn)...

Ik kreeg trouwens een paar avonden geleden een raar visioen, maar dit visioen zou natuurlijk ook weleens niet waar kunnen zijn. Het visioen was niet al te gunstig, maar door de machtsstrijd die momenteel in Survivor bezig is, is er eigenlijk niets te voorspellen. Ben je de ene week nog populair, de andere week ben je de Judas. Maar goed.. Laten we maar hopen dat de volgende fase van Survivor voor alle huidige spelers (een beetje) gunstig is en dat er een leuke groep bij de laatste 10 zit. Ik heb natuurlijk wel mijn wensen, maar..........
......en dat hoop ik dus ook te gaan bereiken. Maar ik ga nu maar weer terug naar Kamp Noord en de uren aftellen tot de bekendmaking. Doeg hutje en tot snel!

 ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: "De Biechthut"
« Reactie #372 Gepost op: 26-11-2005, 19:02:50 »
* Komt in feesstemming de hut binnen.....

Heey Hut

Het is eindelijk over en sluiten. Het voelt als een verlossing! Geen leugens, bedrog, vriendjespolitiek en oplichting meer. Ze zijn allemaal in de veronderstelling dat ik nu in een haai zit! Houden zo  ::jaja:: Ik heb de hengel op tijd los gelaten en ben eindelijk terug op het heerlijke resort! Lekker een biertje, en mensen om je heen die je niet constant aanvallen  :) ..

Ik heb twee geweldig leuke weken gehad op Terra, sinds de eerste teamswitch was het slecht, heel slecht. Maar ik hoef er niet meer aan terug te denken, het is over en uit  ::trots::  :D

Mocht je Koekoe, Eric en Megan nog zien, wens ze maar succes van mij, al zal het weinig uitmaken. De winnaar is al bekend helaas  :-\\

Het ga je goed hut! nog even volhouden

* Loopt heerlijke opgelucht de hut uit... YES!!!!!!!

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: "De Biechthut"
« Reactie #373 Gepost op: 26-11-2005, 19:09:20 »
 :D daar is ik

Dat was dan eindelijk het laatste dagje op het eiland
Bijzonder fijn was het de laatste tijd niet
het team was geen team
de spelers waren verdeeld
gelukkig ken ik mijn makkers ook buiten het spel
maar blijkbaar mocht ik niet blijven, toch te veel mensen die me weg wilden hebben
het zij zo  :-\\


 :P geeft me wel mooi de kans om niet meer schijnheilig te hoeven doen
wat heb ik de laatste weken vaak YAK  ::kots:: gedacht
En wat verbaas ik me over de volgzaamheid van velen
mensen die tegen personen opkijken, creeëren een machtspositie
en als je macht nog kunt verstevigen door een wraakvolle achterban
 :-\\ het geeft te denken over de bedoelingen
Het geeft ieg irritaties

ik hoooooop dat mensen eens de moeite nemen om te terugblikken op het verloop van het spel en hun huidige positie daarin  ::vergroot::

 ::bravo:: ik wil nog even hen die het nodig hebben, erg veel SUCCES wensen  ::bravo::

 ::zwaai:: Daag Hut
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: "De Biechthut"
« Reactie #374 Gepost op: 26-11-2005, 19:27:54 »
Zozo, toch nog verrassende ontknopingen. Met de 2 afvallers Guikie en Eirc kan ik alleen maar blij zijn. Het waren toch de 2 die het meeste tegen mij probeerden te schoppen en een hetze te creeëren. Gelukkig weten de Survivors wel beter. Nee, dan zie ik toch liever Faabjuh en Juudith. De nobele daad van Willem zorgde ervoor dat Juudith Obscura won en daarnaast werd de fanatieke Faab tweede. Gelukkig zijn de 2 anderen uit het 'volwassenen-complot' Megan en Robbie afgevallen. Ze hebben beiden een geweldige mentaliteit en karakter, maar goed, aangezien zij wel logisch nadenken vormden ze een gevaar. Megan mag nu samen met vriendje Eirc aanpoten op Grimm. Ook Lieke en Tinuzz zullen daar vertoeven. Ik was eig al vergeten dat Tinuzz meedeed, tot ik bedacht dat het de linkerhand van Nicky was. Maar ja, alleen een linkerhand kan weinig doen. Ik ben benieuwd of Lieke genoeg achterban heeft om haar te steunen. In ieder geval ligt het in de lijn der verwachting dat 1 van deze 4 in de finale zal staan. (Hoe eerder je er bent, hoe meer kans je maakt.)

Na D**n, True Gondorian, Willem en Guikie hoef ik nu ook geen rekening meer te houden met 6 andere Survivors die ook definitief afvallen. EIDM (helaas, helaas), Kolko (helaas) en Aitan. Oftewel 3 van mijn voormalig teamgenoten op Holy Isle en ook niet met Robbie (sjammer, er was een moment dat ik hem zeker in de finale verwachtte), Giorgio en Nicky. Over de laatste heb ik me nog het meest verbaasd. Hij was natuurlijk kansloos (geen tactiek) maar toch, ik dacht dat hij best wel populair was. Helaas, ik kan deze 10 namen rustig uit mijn hoofd vegen. Ook al heb ik aan een viertal van hen veel te danken.

Het is tijd voor de volgende ronde. Een wekelijkse uitdaging: Kan ik de laatste 8 halen? en de laatste 6? en de laatste 4? (SOCIALE PROEF! HOPPA!)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #375 Gepost op: 26-11-2005, 20:00:19 »
heej hut ::zwaai::

Wat een aparte wendingen allemaal.
Guikie weg(waarheen?). Faabjuhh en Juudith ineens terug. Waar hebben ze al die tijd gezeten? Hebben ze wraakgevoelens op mensen die hen wegstemde?
Eirc is nu ook weg, doordat hij het nie meer aankon ofzo..
Wel jammer maar goed ik moet door. Ik ben blij dat ik eindelijk weer bij jutta zit.
We gaan een leuke tijd tegemoet.
Er zijn wel stille wateren die ik een beetje gevaarlijk vind. En dan nog dat nieuwe stemmen. Zal ik wel stemmen? Zal ik niet stemmen? Het is zo lastig allemaal..
Ik laat het nog effe bezinken.

 ::zwaai::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #376 Gepost op: 26-11-2005, 20:16:44 »
* koe komt ff binnenwippen eerst en vooral wil ik Guikie bedanken,omdat hij mij ook succes wenste  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Chriz, Megan zit aan te poten met Eirc? nu praat je wartaal uit  ::jaja:: ze hebben elk al een vriendje  ::jaja:: ::jaja::

en nu tante Daisy  >:D >:D  streng zoals ze is,heeft ze al soms de kandidaten erop gewezen dat het STRIKT verboden is om alcohol toe te dienen aan min 16 jarigen. heeft ze in onze nieuwe weekopdracht ook gezegd, denk aan de minderjarigen.
ik zal geen namen noemen,maar de 2 Obscurianen die terug in het spel gekomen zijn,zijn alle 2 nog geen 16, wat had tante Daisy voor hen?... jawel hoor,een fles CHAMPAGNE  :o :o :o  dat hebben wij zelfs niet gekregen.
tenslotte vraag ik ik nog iets aan zowel Daisy, als MC, een zin van Guikie;"de winnaar is reeds bekent"  verklaar U nader!!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #377 Gepost op: 26-11-2005, 20:58:04 »
Mijn avontuur zit erop.
Ik zat oorspronkelijk in een alliantie. Een verbond. Eén persoon vertrouwde ik echter niet helemaal. Op een gegeven moment was mijn achterdocht zo groot, dat ik mijn twee gewonnen speciale stemmen in wou zetten. Uiteindelijk besloot ik dat ik niet zo paranoid moest zijn en in mijn alliantie moest geloven.

En toen werd ik er gigantisch uitgestemd. Had ik mijn twee speciale stemmen wél ingezet, dan lag eefjuh er uit.

Wijze les n° 1: Vertrouw op mijn instincten. Wantrouw je iemand, dan heb je gelijk.

Toen op Obscura terechtgekomen. Wachten op mijn lot, dacht ik. Maar toen bleek dat we toch iets moesten doen. Een lijstje opsturen. Daar kwam ik te laat echter en ik liep mijn punten mis. Misschien zat ik nu anders op Grimm.
Wijze les n° 2: Lees alles goed door, zodat je weet wat je moet doen. En zorg dat je werkloos bent zodat je tijd hebt om het na te lezen. :)

Op Obscura was het maar saai, vond ik. Hoge tijd om voor wat actie te zorgen. Dat lukte wonderwel dankzij Faabjuh, die er erg op in ging. Maar voor mij was dit niet persoonlijk. Ik vind een beetje actie op een forum wel leuk. Kijken hoe hard mensen op te jagen zijn op een virtueel medium. De tweede week heb ik dan ook geen bbonje meer met Faabjuh gehad. Meer nog, ik heb hem in mijn lijstje bovenaan gezet (op de 2e plaats, net onder mezelf). Maar dit had ook nog een andere reden. Hij mocht een stem uitbrengen op de eilandraad en was zo vriendelijk om zijn mede-Obscurianen om raad te vragen. "Chriz! Stem op Chriz!" riep ik hem toe. Samen met de speciale stemmen van Eirc en koekoe en de stem van Faabjuh op Chriz, zou hij er dan uit liggen. Hij pochte enkele weken geleden zelf in de biechthut over het feit dat hij achter veel eliminaties het oh zo grote brein was. Tijd voor al die slachtoffers om wraak te nemen dus. De beste reden voor de Obscurianen om op hem te stemmen!

Helaas wist ik niet (weer niet gelezen ofzo waarschijnlijk) dat Kamp Zuid iemand van Noord moest wegstemmen en andersom (ofzoiets) en kon het plannetje dus niet doorgaan. Oh well, I tried. Dank Faabjuh!

Overigens heb ik Juudith op de 3e plaats in mijn lijst gezet. Haar vertrouwde ik wél en ze moest en zou terugkomen in het spelen!

Dus go go go Faabjuh en Juudith!

Robbie sluit af.
Vaarwel!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #378 Gepost op: 26-11-2005, 23:38:10 »
Mijn avontuur zit erop.
Ik zat oorspronkelijk in een alliantie. Een verbond. Eén persoon vertrouwde ik echter niet helemaal. Op een gegeven moment was mijn achterdocht zo groot, dat ik mijn twee gewonnen speciale stemmen in wou zetten. Uiteindelijk besloot ik dat ik niet zo paranoid moest zijn en in mijn alliantie moest geloven.

En toen werd ik er gigantisch uitgestemd. Had ik mijn twee speciale stemmen wél ingezet, dan lag eefjuh er uit.

Wijze les n° 1: Vertrouw op mijn instincten. Wantrouw je iemand, dan heb je gelijk.

Toen op Obscura terechtgekomen. Wachten op mijn lot, dacht ik. Maar toen bleek dat we toch iets moesten doen. Een lijstje opsturen. Daar kwam ik te laat echter en ik liep mijn punten mis. Misschien zat ik nu anders op Grimm.
Wijze les n° 2: Lees alles goed door, zodat je weet wat je moet doen. En zorg dat je werkloos bent zodat je tijd hebt om het na te lezen. :)

Op Obscura was het maar saai, vond ik. Hoge tijd om voor wat actie te zorgen. Dat lukte wonderwel dankzij Faabjuh, die er erg op in ging. Maar voor mij was dit niet persoonlijk. Ik vind een beetje actie op een forum wel leuk. Kijken hoe hard mensen op te jagen zijn op een virtueel medium. De tweede week heb ik dan ook geen bbonje meer met Faabjuh gehad. Meer nog, ik heb hem in mijn lijstje bovenaan gezet (op de 2e plaats, net onder mezelf). Maar dit had ook nog een andere reden. Hij mocht een stem uitbrengen op de eilandraad en was zo vriendelijk om zijn mede-Obscurianen om raad te vragen. "Chriz! Stem op Chriz!" riep ik hem toe. Samen met de speciale stemmen van Eirc en koekoe en de stem van Faabjuh op Chriz, zou hij er dan uit liggen. Hij pochte enkele weken geleden zelf in de biechthut over het feit dat hij achter veel eliminaties het oh zo grote brein was. Tijd voor al die slachtoffers om wraak te nemen dus. De beste reden voor de Obscurianen om op hem te stemmen!

Helaas wist ik niet (weer niet gelezen ofzo waarschijnlijk) dat Kamp Zuid iemand van Noord moest wegstemmen en andersom (ofzoiets) en kon het plannetje dus niet doorgaan. Oh well, I tried. Dank Faabjuh!

Overigens heb ik Juudith op de 3e plaats in mijn lijst gezet. Haar vertrouwde ik wél en ze moest en zou terugkomen in het spelen!

Dus go go go Faabjuh en Juudith!

Robbie sluit af.
Vaarwel!
mooi gezegd van jou Robbie,maar"zorg dat je wekloos bent" zit er voor mij helaas niet in. ik wantrouw ook op 1 iemand na iedereen. en die 1 iemand weet wel dat ik hem bedoel  ::jaja::  ::ok:: ::ok::  maar na een tip(op survivor) van iemand(ik noem geen namen) denk ik ook dat de winnaar reeds vast staat,want de mensen die het spel leiden geven zich toch wel gedurende dit spel te makkelijk toe aan de eisen van die persoon... ik heb nog steeds geen namen genoemd he

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #379 Gepost op: 27-11-2005, 00:10:22 »
Ik ben blij! :)
🜃