Mijn avontuur zit erop.
Ik zat oorspronkelijk in een alliantie. Een verbond. Eén persoon vertrouwde ik echter niet helemaal. Op een gegeven moment was mijn achterdocht zo groot, dat ik mijn twee gewonnen speciale stemmen in wou zetten. Uiteindelijk besloot ik dat ik niet zo paranoid moest zijn en in mijn alliantie moest geloven.
En toen werd ik er gigantisch uitgestemd. Had ik mijn twee speciale stemmen wél ingezet, dan lag eefjuh er uit.
Wijze les n° 1: Vertrouw op mijn instincten. Wantrouw je iemand, dan heb je gelijk.
Toen op Obscura terechtgekomen. Wachten op mijn lot, dacht ik. Maar toen bleek dat we toch iets moesten doen. Een lijstje opsturen. Daar kwam ik te laat echter en ik liep mijn punten mis. Misschien zat ik nu anders op Grimm.
Wijze les n° 2: Lees alles goed door, zodat je weet wat je moet doen. En zorg dat je werkloos bent zodat je tijd hebt om het na te lezen.

Op Obscura was het maar saai, vond ik. Hoge tijd om voor wat actie te zorgen. Dat lukte wonderwel dankzij Faabjuh, die er erg op in ging. Maar voor mij was dit niet persoonlijk. Ik vind een beetje actie op een forum wel leuk. Kijken hoe hard mensen op te jagen zijn op een virtueel medium. De tweede week heb ik dan ook geen bbonje meer met Faabjuh gehad. Meer nog, ik heb hem in mijn lijstje bovenaan gezet (op de 2e plaats, net onder mezelf). Maar dit had ook nog een andere reden. Hij mocht een stem uitbrengen op de eilandraad en was zo vriendelijk om zijn mede-Obscurianen om raad te vragen. "Chriz! Stem op Chriz!" riep ik hem toe. Samen met de speciale stemmen van Eirc en koekoe en de stem van Faabjuh op Chriz, zou hij er dan uit liggen. Hij pochte enkele weken geleden zelf in de biechthut over het feit dat hij achter veel eliminaties het oh zo grote brein was. Tijd voor al die slachtoffers om wraak te nemen dus. De beste reden voor de Obscurianen om op hem te stemmen!
Helaas wist ik niet (weer niet gelezen ofzo waarschijnlijk) dat Kamp Zuid iemand van Noord moest wegstemmen en andersom (ofzoiets) en kon het plannetje dus niet doorgaan. Oh well, I tried. Dank Faabjuh!
Overigens heb ik Juudith op de 3e plaats in mijn lijst gezet. Haar vertrouwde ik wél en ze moest en zou terugkomen in het spelen!
Dus go go go Faabjuh en Juudith!
Robbie sluit af.
Vaarwel!