Auteur Topic: "De Biechthut"  (gelezen 79436 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #340 Gepost op: 15-11-2005, 18:14:44 »
ik wil me niet moeien,maar een uitnodiging voor je verjaardag, moet je een ietsje anders formuleren   ::) ::)

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

* Daisy lacht zo hard dat de biechthut omwaait*  :-X

*Pakt hamer, spijkers en een boormachine en zet de biechthut weer in elkaar*

Zo klaar ::trots::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #341 Gepost op: 15-11-2005, 20:10:09 »
ik wil me niet moeien,maar een uitnodiging voor je verjaardag, moet je een ietsje anders formuleren   ::) ::)
::rofl:: T was geen uitnodiging! ;)
🜃

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #342 Gepost op: 15-11-2005, 21:58:36 »
:)

Zo wat was ik vanmiddag opgefokt zeg! Niet normaal, maarja weet eigelijk niet hoe dat komt, zal wel door school komen ofzo! En ik was vet moej! Maarja Life goes on! Ik neem dus alles terug wat ik gezegd heb....

:)
🜃

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #343 Gepost op: 15-11-2005, 22:04:31 »
Zo wat was faabjuh opgefokt vandaag zeg!  :o

Het zal wel aan de honger liggen. We gaan allemaal minstens twee keer per week door het lint de laatste tijd.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #344 Gepost op: 16-11-2005, 15:45:58 »
Hallo hut,
Worstenbroooooodjes...  :\'(
nou, tot de volgende keer.

Daan
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 16-11-2005, 18:03:45 »
Heeej hutje

Ik ben maar effe hierheen gegaan om effe tot rust te komen.
Wat een gedoe allemaal zeg.
Huwelijken...de pers...rare spelletjes...
Wat zal er nog meer bijkomen? Ik ga strax met Eef gezellig naar de sterren kijken. En mss komen andere uit het kamp er wel bij. Zullen we de grote beer ooit vinden?
De tijd zal het leren..

::zwaai::

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #346 Gepost op: 17-11-2005, 22:55:41 »

:( ik geloof dat het niks wordt met die opdracht deze week

I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #347 Gepost op: 19-11-2005, 14:08:59 »
Bevindingen van de voorbije week over de Obscurianen:

- humorloos
- benepen
- op teentjes getrapt
- niet speltactisch bezig, maar teletubiie-achtig houtsprokkelend
- vriendjespolitiek
- makkelijk op te jagen en kwaad te krijgen  ;D

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #348 Gepost op: 19-11-2005, 14:16:57 »
Bevindingen van de voorbije week over de Obscurianen:

- humorloos
- benepen
- op teentjes getrapt
- niet speltactisch bezig, maar teletubiie-achtig houtsprokkelend
- vriendjespolitiek
- makkelijk op te jagen en kwaad te krijgen  ;D
tja, ik mis je ook Robbie   ::hug::

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #349 Gepost op: 19-11-2005, 14:21:33 »
He hut,

Het einde van de eerste fase komt in zicht, en het wordt erop of eronder. Ik wacht al op de volgende "actie" van onze geliefde spelleiders  :-\\ :-\\

En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #350 Gepost op: 20-11-2005, 09:58:08 »
Hut...

ik zit er nog in, met nog 9 anderen. Het einde van de 1e fase is in weg, de 2e fase staat op het punt om te beginnen. Het spel zal nu wel hard worden gespeeld, ik verheug me hier al op. Leuke weekopdracht staat ook voor de deur. Maar ik ga weer!

Tot snel.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 20-11-2005, 10:36:17 »
He hut,

Nou dat was spannend zeg, maar ik heb het weer overleefd  :) :) :) Jammer voor EIDM en Juudith, maar zo is het spel nu eenmaal. Je zou het zo moeten zien: Hoe minder concurentie voor jezelf  :P :P :P Maar goed, ik ga weer

En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #352 Gepost op: 20-11-2005, 11:05:57 »
Hallo hut,

mijn allerlaatste biecht voordat ik van hier weer terug naar schiphol vlieg. Het was een mooie tijd, voor zo lang het duurde.
Sommigen zagen mij als winnaar, die heb ik teleurgesteld. Ik ben de eerste echte afvaller van het spel. Sommigen hadden het misschien al gedacht, maar ik zal het hier open en bloot toegeven: mijn been was mijn excuus om weg te kunnen van Obscura. Zo'n pijn doet het niet, maar ik heb zelf besloten weg te gaan.

Toen ik door mijn teamgenoten werd verraden dacht ik dat het voorbij was. Ik mocht naar huis, zo hield ik mezelf voor. Geen creatieve uitspattingen meer, geen verhaaltjes schrijven of plaatjes maken. Want dat was waarom ik me heb ingeschreven voor dit spel. Ik heb een behoefte, ja zelfs een verslaving, aan creativiteit. En dit spel was een perfecte uitlaat voor mij. Hier kon ik schrijfstijlen en photoshopmethodes uitproberen. Die inspiratie die ik binnen krijg kon ik in dit spel uiten. Ik was dan ook diep teleurgesteld toen ik weg moest. Maar, ik wist dat ik wat bereikt had. Ik heb maar aan 1 weekopdracht meegewerkt die niet won. Een prestatie waar ik erg trots op was.

Toen ik hoorde dat ik verder kon in het spel, naar een eiland wat Obscura heet, greep ik die kans meteen aan. Nog een kans om verder te kunnen gaan in dit spel, meer creatieve dingen maken. Pas toen ik op Obscura aankwam wist ik wat me overkwam.  Een eiland waar alles draaide om vriendjespolitiek, zieltjes winnen. Een deel van het spel wat ik nooit leuk heb gevonden, niet deze keer en ook niet de vorige keren. Ik was diep ongelukkig, ik miste mijn team, mijn worstenbroodjes, maar vooral mijn weekopdrachten. Het spel was voor mij niet meer leuk.

En toen ik die steen zag liggen heb ik snel mijn voet eronder gestoken. Ik ben er niet trots op dat ik de obscurianen voor de gek heb gehouden, maar dat is wat er gebeurd is. Ik was het zat. Ik wilde terug naar mijn huis, mijn ouders, mijn vrienden, mijn echt brabantse worstenbroodjes.

Het is mooi geweest.

Twee dagen later spoelde op een eiland een fles aan. Er zat een briefje in. Op een wonderbaarlijke wijze kwam de fles precies aan bij wie hij bedoeld was. De tekst op het briefje? Je weet dat ik wil dat jij wint. Succes!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 20-11-2005, 14:36:02 »
 he Hut....

* koe komt compleet in de war de hut binnengestrompeld...

ik heb niets op te biechten,maar wel vragen.ben ik nu helemaal gek aan't worden? ik heb deze morgen DUIDELIJK gezien dat er iemand van ons team geactiveerd heeft. daar het deze week weer eerst stemmen en dan activeren is,moet die persoon toch al gestemd hebben,maar zijn/haar activatiestem  is weer "verdwenen"  ??? ??? ???

dan heb ik nog een vraag  ik woon in dezelfde streek van Marnix (ER) op 5km van Peter(vorig jaar ER),Erik,en Olivier van Oberon. als West-Vlamingen hebben wij een "aangeboren handicap" het uitspreken van de G en de H.
maar het woord"SAMENWERKEN" is toch een mooi Nederlands woord? en er komt geen G en H in voor. maar blijkbaar kennen sommige teamleden dit woord niet........

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #354 Gepost op: 20-11-2005, 17:06:34 »
Een ware biecht deze keer van mij: ::tandpastasmiley::

Ik heb vanmorgen geactiveerd, voordat ik daadwerkelijk gestemd had. Ik wist niet dat deze regel deze week weer goldt, want ik ben een beetje lui om alles goed door te lezen. Aangezien ik niet wou dat mijn stem 'ongeldig' verklaard werd, heb ik mijn activatie weggehaald. Ik zal nu eerst gaan stemmen en dan pas activeren zoals het een braaf Survivor betaamt. Er zijn nogal snel conclusies getrokken, vandaar deze uitleg.

Deze biecht is dan ook niet geheim, maar voor iedereen toegangelijk.

Voor de duidelijkheid; ik heb nog NIET gestemd. Daisy en Molcrazy kunnen dit bevestigen.

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 24-11-2005, 17:30:49 »
Daar kom ik dan maar eens biechten.

Het duurt niet lang meer of de samensmelting is een feit!
Wie zullen erbij zitten? Wie gaan er weg? Mag ik blijven? Gooien ze mij eruit?
Dat maakt het allemaal nog spannender.
Gelukkig mag mijn eigen kamp nie stemmen want zo goed gaat het nie bij ons.
De sfeer is wel normaal maar je voelt toch de onderlinge verdelingen.
Want wat doet Koekoe toch de hele tijd bij Eirc? En  Eeff en Chriz zijn ook nie van elkaar af te slaan. Dat zorgt soms voor conflicten.
Ze houden het nog wel rustig dus dat vind ik wel mooi.

Maar nu is het volgende probleem: Op wie moet ik stemmen?
Jutta leek een goed idee... Nostra dan? Of jorg? Maar Guikie is ook aanlokkelijk.
Ik hoorde dat hi jde laatste dagen een beetje afzwakte. Dus misschien is het wel handig om hem weg te stemmen. Ik weet het even niet.
Ik ga weer terug naar het kamp.

Gegroetjes ::zwaai::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 24-11-2005, 17:41:23 »

Nog even en dan ben ik jarig en dan weet ik ook of ik de samensmelting haal! Ik hoop het echt heel erg! En doe me best ervoor... Guikie, Willem en Robbie hebben laten weten dat ze gaan opgeven, wat ik erg jammer vind! Ik hoop dat ze de juiste beslissing hebben genomen! Ik ben echt benieuwd wat zaterdag gaat brengen, wordt het een leuke verjaardag? Ik hoop het, tot zaterdag Hut!

::bravo::
🜃

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 24-11-2005, 22:34:05 »
 >:(
🜃

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #358 Gepost op: 24-11-2005, 22:52:04 »
Hutje, my friend
Ik kom hier waarschijnlijk voor de laatste keer. En ik wil even kwijt dat ik jou één van de leukste personen vond die ik heb ontmoet, heel erg bedankt voor die gastvrijheid altijd maar weer.
Ik ga binnenkort lekker naar terug naar huis. ik verheug op de lange middagen gezellig achter mijn computertje. Ik verheug me om al mijn 'oude' vrienden en vriendinnen weer terug te zien. Ik verheug me om mijn oude leventje weer op te pakken.
Maar ik verheug me ook op een volgende Survivor, als die komt. Dan kan ik jou weer onmoeten  ::hug::
Tot ziens hut ::hug:: ::hug::
Ik zal je missen :\'(

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #359 Gepost op: 24-11-2005, 23:21:52 »
 ::hyper::
ik heb ZOOOOoooooo veel te biechten
ik heb echt een dozijn rozenkransen nodig om mijn valse gedachten goed te kunnen maken
ik heb een lading stront besteld om over mensen heen te kieperen, daar kunnen ze in afrika zeker 7 jaar een mega-oogst mee kweken
 ;D maar dat doe ik allemaal niet
want ik heb hier geen rozenkransen, en ken de gebeden niet uit m'n hoofd

:P see u back at home  ::zwaai::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...