Leuk he Survivor host zijn? En die Survivors maar zwoegen en zelf niks doen. Uitstekend zo, veel beter dan meedoen. Krijg ik tenminste waar voor m'n geld.

Hopenlijk blijft het interessant, zoals het nu is. Eindelijk wat leven in de brouwerij. Graag of niet, ik heb graag herrie in de tent. En nog liever, slaande ruzies. Hopenlijk neemt niemand mij dit kwalijk dat ik dit zeg. Eigenlijk moet ik als host neutraal blijven, maar aan vriendschappen heb je niks. Iedereen moet complotten durven sluiten, gemeen durven spelen. Moi houdt van actie. Eerlijkheid duurt het langst, nou in Survivor niets!
Belangrijker is dat volgende week de eerste eilandraad op het programma staat. Ongetwijfeld zorgt dat voor wat spanning. Ongetwijfeld gaan sommigen opeens poeslief worden. De anderen vertrouwen op hun tactiek. Spannend dus. Charmes worden ingezet. Hopenlijk wordt de eerste uitslag al verrassend. Aan standaarduitslagen heb je niks. Poeslief je zwakste medebewoner wegstemmen? People, no way, zo werkt het niet! Er moet actie komen in Survivor, iedereen moet het hard spelen. Neem mij alsjeblieft mijn rare zinsbouw niet kwalijk, ik heb een drankje teveel op.