Auteur Topic: "De Biechthut"  (gelezen 79416 keer)

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De Biechthut"
« Reactie #160 Gepost op: 30-09-2005, 21:41:45 »
O o o, wat hebben ze het zwaar. Palmbomen hakken of bergbeklimmen, nee hoor, ze liggen de hele dag op het strand. Fraai is dat hoor. Laat ze maar eens wat harder werken en dat is precies wat er gaat gebeuren. Iedereen moet van z'n luie gat afkomen! Niemand zal naderhand kunnen zeggen: ik heb niks gedaan. Kom maar op zullen ze zeggen, maar ondertussen zijn ze vreselijk bang.

>:( hoezo wij doen niks  >:(
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #161 Gepost op: 1-10-2005, 10:09:41 »
hutttt ::hug::

Wat ben ik hier al lang nie geweest.
Ik snap nu ook waarom want e rheerst hier toch een stank.
Wat ligt daar nou in de hoek ::oink::
Volgens mij heeft iemand iets bruins achter gelaten...
Ik heb het nie gedaan hoor..
Ik ga wel weer.

::zwaai::

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 1-10-2005, 17:16:15 »
Hi hut!!

De 1ste opdracht gewonnen!! Super!!!  ::bravo:: ::bravo::
Das wel lekker om te beginnen, maar nu moeten we door he!
Ik vind het echt een leuk team, echt leuke mensen!
Ik ga ze maar weer gezelschap houden!

Xmoix  ::hug::

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 1-10-2005, 17:23:06 »
He hut,

onze eerste weken zit erop, en tot nu toe heb ik er nog geen spijt van. Het was echt een leuke week  ::ok:: Nu is Nicky onze leider en dat kan vast niet verkeerd uitpakken.  Jammer dat we de opdracht niet gewonnen hebben, maar ik ben al met de volgende begonnen. Heb hem al naar de anderen gestuurd, en wacht nu eerst maar af wat zij er van vinden.

Doei Hut  ::zwaai::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #164 Gepost op: 1-10-2005, 17:32:28 »
Dag Hut!

dit is gewoon geweldig! een gezellige hechte groep, een goeie leider (Koekoe, al was Eirc misschien nog geschikter geweest, maarja... Daisy en MC verzinnen weer een rare regel...) en een gewonnen opdracht!
Geweldig!

Doei Hut!
« Laatst bewerkt op: 1-10-2005, 17:40:52 door freakiewillem »

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 1-10-2005, 17:39:13 »
hoooi hut! ::joehoe::

ik wordt er toch zo doodziek van... :-\\
Al die mensen die maar slijmen over dat ze een leuke team hebben om bij iedereen in de smaak te vallen.
Nou ja iig... van mij heb je nix gehoord :-X

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 1-10-2005, 20:01:48 »

Leuk he Survivor host zijn? En die Survivors maar zwoegen en zelf niks doen. Uitstekend zo, veel beter dan meedoen. Krijg ik tenminste waar voor m'n geld. ;D

Hopenlijk blijft het interessant, zoals het nu is. Eindelijk wat leven in de brouwerij. Graag of niet, ik heb graag herrie in de tent. En nog liever, slaande ruzies. Hopenlijk neemt niemand mij dit kwalijk dat ik dit zeg. Eigenlijk moet ik als host neutraal blijven, maar aan vriendschappen heb je niks. Iedereen moet complotten durven sluiten, gemeen durven spelen. Moi houdt van actie. Eerlijkheid duurt het langst, nou in Survivor niets!

Belangrijker is dat volgende week de eerste eilandraad op het programma staat. Ongetwijfeld zorgt dat voor wat spanning. Ongetwijfeld gaan sommigen opeens poeslief worden. De anderen vertrouwen op hun tactiek. Spannend dus. Charmes worden ingezet. Hopenlijk wordt de eerste uitslag al verrassend. Aan standaarduitslagen heb je niks. Poeslief je zwakste medebewoner wegstemmen? People, no way, zo werkt het niet! Er moet actie komen in Survivor, iedereen moet het hard spelen. Neem mij alsjeblieft mijn rare zinsbouw niet kwalijk, ik heb een drankje teveel op.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 1-10-2005, 20:07:28 »
He hut,

ik ben er achter wie de gevaarlijkst is: Daisy  ::jaja:: Nu gaan we met z'n allen op haar stemmen zodat ze lekker weg is  8) Alleen heeft ze dit zelf nog niet hoor  ;D

doei hut

Jut

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #168 Gepost op: 1-10-2005, 20:31:04 »
Hoi Hut...

nu vraag je je misschien of waarom loopt Nostra zo verbaasd de biechthut in... Nou, ik ben op de één of andere merkwaardige wijze benoemd tot leider van het Holy Isle Team.. Aanvankelijk had ik niet veel zin in deze klus, maar ik heb me nu toch bedacht en ik ga me dubbel en dwars voor het team inzetten. Iemand uit ons team moet Survivor winnen... Jammer trouwens dat we de groepsopdracht hebben verloren, maar er was wel een terechte winnaar. Dan winnen wij de volgende weekopdracht toch gewoon?! Hopen dat ik binnenkort heel erg blij hier de hut kom binnenlopen, als we de proef hebben gewonnen..

Tot snel,

NOstra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #169 Gepost op: 1-10-2005, 22:04:27 »
Heej Hut

En de leiders zijn bekend. Tzal je maar gebeuren. Denken dat je leider wordt en dan op het laatste moment vervangen worden door de minst favoriete persoon om leider te worden.

Rustig zal het alleszins niet blijven. Als de eerste eilandraad achter de rug is, zal de strijd nog heviger worden. Alle Survivors zijn nu waarschijnlijk volop complotjes aan het smeden om de dans te ontspringen. In ieder geval, kunnen we nog wel enkele verrassingen verwachten geloof ik.

Tijdens de volgende eliminatieproef zal duidelijk worden welk team daadwerkelijk een coherent geheel vormt. Om te zorgen dat je niet weggestemd wordt, moet je echter niet alleen winnen. Minstens evenzo belangrijk zijn de contacten in je team want je team zal niet blijven winnen. Theoretisch gezien is het natuurlijk wel mogelijk. Als leider zit je voorlopig wel goed, hoewel je als minst favoriete persoon wel eens unaniem zou weggestemd kunnen worden. 'Chance' speelt uiteraard ook een grote rol: goede weekinzendingen of populariteitsstemmen kunnen wonderen doen.

Tijd dat ik stilaan de biechthut verlaat, want er staat alweer een hele rij te wachten. Ik zie je snel weer Hut. En hou je goed.

Krazy Mol
Gabriël is de Mol

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #170 Gepost op: 5-10-2005, 18:43:01 »
Eindelijk is die Molcrazy weg, hij was in slaap gevallen in de biechthut! Maar goed, ik kwam alleen even melden dat het goed gaat met het kamp...ga weer druk aan het werk voor het kamp!

tot snel

Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #171 Gepost op: 7-10-2005, 13:50:49 »
He hut,

onze eerste weken zit erop, en tot nu toe heb ik er nog geen spijt van. Het was echt een leuke week  ::ok:: Nu is Nicky onze leider en dat kan vast niet verkeerd uitpakken.  Jammer dat we de opdracht niet gewonnen hebben, maar ik ben al met de volgende begonnen. Heb hem al naar de anderen gestuurd, en wacht nu eerst maar af wat zij er van vinden.

Doei Hut  ::zwaai::

Dankje wel Jutta.

Ik vind dat wij ook in een leuk team zitten en hopen dat we de samensmelting gaan halen ik ga me er 100 procent voor geven en go go go Infer!!! ::ok:: ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #172 Gepost op: 7-10-2005, 13:52:56 »
Vandaag heb ik een schokkende ontdekking gedaan. De biechthut is Nicky incognito!!! Hij viel door de mand toen hij opeens begon terug te praten tegen Jutta.

Ik ben diep geschokt  ::ohno::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 7-10-2005, 13:55:42 »
Vandaag heb ik een schokkende ontdekking gedaan. De biechthut is Nicky incognito!!! Hij viel door de mand toen hij opeens begon terug te praten tegen Jutta.

Ik ben diep geschokt  ::ohno::
Volgens mij is het heel Team Terra Incognita!  ;)

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 7-10-2005, 14:11:13 »
Volgens mij is het heel Team Terra Incognita!  ;)
Wat?  :-\\
🜃

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 7-10-2005, 14:12:17 »

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 7-10-2005, 14:13:41 »
woordgrapje... sorry
Haha geef niet, ik snap m toch niet!  :P
🜃

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 7-10-2005, 14:18:55 »
Haha geef niet, ik snap m toch niet!  :P
Terra Incognita ;)

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 7-10-2005, 14:19:58 »
Terra Incognita ;)
Jaa Terra hea! :P
Lama! ;)
🜃

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #179 Gepost op: 7-10-2005, 14:26:34 »
wat heeft een open boek eigenlijk te biechten?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell