Auteur Topic: George is de mol - deel 2  (gelezen 17735 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol - deel 2
« Reactie #20 Gepost op: 2-03-2002, 21:52:05 »

Citaat

Ik weet niet of het eerder gemeld is, maar waarom heeft george als enige een zonnebril op tijdens het intro filmpje? zo zou ik nou niet als intro op t willen komen, is dit een aanwijzing dat hij de mol is?

Ja mollen zijn blind toch? 't zou wel iets te betekenen kunnen hebben, maar ik vind 't eigenlijk 'n beetje te makkelijk. Bovendien denk ik dat 't weer in Portugal er weer voor zorgt dat je erg graag 'n zonnebril opzet. Alhoewel ik George nog niet zo vaak met 'n zonnebril heb gezien tijdens de afleveringen. (Of heb ik weer 'ns niet goed opgelet?)

Citaat
trouwens, met die volgorde is idd gekloot: george stak over, maar zat daarna ineens weer aan de andere kant. als je hoogtevrees hebt ga je heus niet een keer op en neer, dus die volgorde klopt van geen kant...

Ik denk echt dat de kandidaten gewoon naar de andere kant terug konden gaan. Via 'n andere weg. Als iedereen namelijk aan de andere kant zou moeten blijven, zou er voor de laatste niemand meer aan de ene kant aanwezig zijn om te letten op de hartslag en met de megafoon te roepen wat die kandidaat moet doen.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline de_pappa

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit is mijn kleine meid.
« Reactie #21 Gepost op: 2-03-2002, 21:54:03 »

Citaat

Als iedereen namelijk aan de andere kant zou moeten blijven, zou er voor de laatste niemand meer aan de ene kant aanwezig zijn om te letten op de hartslag en met de megafoon te roepen wat die kandidaat moet doen.

Zit wat in.

2Y's He =.
2Y's He'll B.
I C He = 2Y's 4 Me.
------- Not -------

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #22 Gepost op: 2-03-2002, 22:02:47 »
ja, maar george was er meteen weer, dat klopte gewoon niet, en hij is niet over dat touw terug gegaan, lijkt me erg sterk
Doris

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline de_pappa

• Forumlid
  • Dit is mijn kleine meid.
« Reactie #23 Gepost op: 2-03-2002, 22:05:57 »
Volgens mij hebben ze inderdaad met de volgorde gekloot EN konden de deelnemers via een makkelijke weg, die wij niet te zien hebben gekregen, terug naar het startpunt.

Als het zo'n mooie waterval is, is er vast wel een voetpad met een bruggetje in de buurt, zodat de bezoekers van het 'park' er makkelijk kunnen komen.

2Y's He =.
2Y's He'll B.
I C He = 2Y's 4 Me.
------- Not -------

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #24 Gepost op: 2-03-2002, 22:30:20 »
wat ik een beetje vaag vind op de site van jantien.org: er staan drie links naar sites van deelnemers: mama cash (ellen), het rommelwinkeltje (john), en george langenberg (george dus). nou weet ik niet of ik me er veel van moet aantrekken (denk et niet), maar als je over de site van george gaat met je pijltje staat er helemaal onderaan in die balk: www.jantien.org/molgeorgedoor.htm . bij de andere sites staat er www.mamacash.nl en www.jantien.org/(allemaalnummertjes).htm. wat moet ik hier nu mee? zat jantien in de finale en is george de mol ofzo?
Doris

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 2-03-2002, 23:28:24 »

Citaat

wat ik een beetje vaag vind op de site van jantien.org: er staan drie links naar sites van deelnemers: mama cash (ellen), het rommelwinkeltje (john), en george langenberg (george dus). nou weet ik niet of ik me er veel van moet aantrekken (denk et niet), maar als je over de site van george gaat met je pijltje staat er helemaal onderaan in die balk: www.jantien.org/molgeorgedoor.htm . bij de andere sites staat er www.mamacash.nl en www.jantien.org/(allemaalnummertjes).htm. wat moet ik hier nu mee? zat jantien in de finale en is george de mol ofzo?
Doris

Al zit Jantien in de finale, dan nog mag ze niks vertellen over wie de mol, winnaar of verliezer wordt. Ze mag denk ik niet eens vertellen dat ze in de finale zat en met wie ze daar zat.

Dit is dus denk ik ook gewoon 'n gokje van de webmasters van Jantien.org.  ;)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 3-03-2002, 00:06:27 »
Citaat

nou weet ik niet of ik me er veel van moet aantrekken (denk et niet), maar als je over de site van george gaat met je pijltje staat er helemaal onderaan in die balk: www.jantien.org/molgeorgedoor.htm . bij de andere sites staat er www.mamacash.nl en www.jantien.org/(allemaalnummertjes).htm. wat moet ik hier nu mee? zat jantien in de finale en is george de mol ofzo?

die links naar de sites van george & john gaan niet rechtstreeks, als je er op klikt zie je een figuur als je daar dan op klikt word je doorverbonden met hun resp. websites

bij john zie je dus die bushalte , de naam vd html pagina (221198112205.htm) is het nr van de code op het pasje in afl 3

het figuurtje van george begrijp ik niet echt goed (voorlopig) er is ook rare muziek bij, BTW hier is het plaatje .

de naam vd html pagina (molgeorgedoor.htm) kan beteken dat we de mol doorhebben

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 3-03-2002, 10:35:48 »
Citaat

het figuurtje van george begrijp ik niet echt goed (voorlopig) er is ook rare muziek bij, BTW hier is het plaatje .
de naam vd html pagina (molgeorgedoor.htm) kan beteken dat we de mol doorhebben

groetjes
vlaming

van waar komt dit plaatje (sorry, ben waarschijnlijk nog niet goed wakker) het doet me denken aan Jantien die na de fietsopdracht 's morgens haar tanden aan het poetsen is.
....
'k heb het ondertussen gevonden - sorry !

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 3-03-2002, 10:43:11 »
Citaat

'k heb het ondertussen gevonden - sorry !

no probs imka, good morning btw......

het~plaatje kan zou dus kunnen betekenen dat jantien de Mol (George) door heeft , en dat ze wint........dat zou pas zalig zijn ......nu nog de muziek herkennen

ciao
vlaming

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #29 Gepost op: 3-03-2002, 10:49:16 »

Citaat

het plaatje doet mij een beetje denken aan deze foto, in combinatie met jantien die haar tanden staat te poetsen ;)

maw het kan betekenen dat jantien de Mol (George) door heeft , en dat ze wint........dat zou pas zalig zijn

ciao
vlaming

Voor een vrijstelling moest de opdr8 toch onopgemerkt gesaboteerd worden  ;)

Greetz , Kennz

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 3-03-2002, 10:53:01 »
Ergens in het begin van deze topis heb ikgeschreven dat George naar mijn mening de mol niet kan zijn en dat hij gewoon 'een beetje dom' is.

Maar wat schetst mijn verbazing. Hij lijkt steeds slimmer te worden. Dat met die driehoeken, ijzersterk, daar viel mijn mond van open.... :o

Maar wat betekent dit alles? Komt hij wat beter in het spel? Heeft hij zijn tactiek veranderd? Tsja, ik weet het niet. Ik vind George wel een leuke deelnemer om naar te kijken en als hij de mol blijkt te zijn, dan lach ik me kapot!  :D :D :D

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 3-03-2002, 10:55:22 »
Citaat

het plaatje doet mij een beetje denken aan deze foto, in combinatie met jantien die haar tanden staat te poetsen ;)

maw het kan betekenen dat jantien de Mol (George) door heeft , en dat ze wint........dat zou pas zalig zijn

ciao
vlaming

en is dat george ? op die foto ?
ofwel is het weer een afleidingsmanoeuvre van jantien.org

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 3-03-2002, 10:57:26 »

Citaat

en is dat george ? op die foto ?
ofwel is het weer een afleidingsmanoeuvre van jantien.org

die foto heeft er nix mee te maken bij nader inzien  ;) 't is gewoon een molshoop op dat schilderij..........

en je hebt natuurlijk gelijk, aangezien het op jantien.org staat zal het wellicht nix betekenen

cheers
vlaming

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 3-03-2002, 10:59:16 »
Maar als Jantien George al lang door heeft, dan is het wel aan haar gezicht te zien als ze in de denkers-doeners-dromers opdracht "koffie, koffie" herkent. Je moet ze dan eens naar George zien kijken/lachen.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 3-03-2002, 11:01:28 »
Citaat

Ergens in het begin van deze topis heb ikgeschreven dat George naar mijn mening de mol niet kan zijn en dat hij gewoon 'een beetje dom' is.

Maar wat schetst mijn verbazing. Hij lijkt steeds slimmer te worden. Dat met die driehoeken, ijzersterk, daar viel mijn mond van open.... :o

dat was mij ook opgevallen, er kan bij deze aktie sprake zijn van aangepast Mols gedrag, hij rekende op de anderen om de opdracht te laten mislukken, de Mol zelf maakte van de gelegenheid gebruik om een goede indruk na te laten bij kijkers en bij de andere kandidaten! (misschien zelfs op basis van voorkennis)

ciao
vlaming

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 3-03-2002, 11:07:40 »

Citaat

dat was mij ook opgevallen, er kan bij deze aktie sprake zijn van aangepast Mols gedrag, hij rekende op de anderen om de opdracht te laten mislukken, de Mol zelf maakte van de gelegenheid gebruik om een goede indruk na te laten bij kijkers en bij de andere kandidaten! (misschien zelfs op basis van voorkennis)

ciao
vlaming

en in zijn dagboek (ok, offic.site) schreef hij toch iets van : sommigen vinden me misschien wel dom, maar ze zullen me wel beter leren kennen

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 3-03-2002, 11:17:42 »
Citaat

en in zijn dagboek (ok, offic.site) schreef hij toch iets van : sommigen vinden me misschien wel dom, maar ze zullen me wel beter leren kennen

de exacte woorden waren :

En dat terwijl ik niet van mezelf zou zeggen dat ik dom ben. Wacht maar af. Als je me wat beter leert kennen, zou jij dat ook zeggen.

ikzelf heb z'n onnozel gedrag altijd beschouwd als een afleidingsmanouvre

greetz
vlaming

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #37 Gepost op: 3-03-2002, 11:27:04 »
Mja, kunstenaars hebben meestal een hoog IQ maar moffelen dat soms graag weg. Het is hen vooral om hun werk te doen. Het zal bij George niet anders zijn.

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 3-03-2002, 11:35:58 »
Hoe dan ook, de tijd zal het leren. Ik begin George wel steeds sympathieker te vinden.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 3-03-2002, 15:49:29 »

Citaat

Hoe dan ook, de tijd zal het leren. Ik begin George wel steeds sympathieker te vinden.
Same here!  :)