Auteur Topic: George is de mol - deel 2  (gelezen 17826 keer)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: George is de mol - deel 2
« Reactie #60 Gepost op: 4-03-2002, 21:01:29 »
Waar heb jij het nou weer over?  ::)

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #61 Gepost op: 4-03-2002, 21:05:31 »
Bwah, kweenie, misschien een ingeving gevoed door een langdurige aanwezigheid in het kleine kamertje of door het feit dat Knudde voorbij dobberende eendjes telt om in slaap te vallen... 8)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 4-03-2002, 21:08:34 »
Wij tolereren geen mensen op dit forum die niet helemaal bij zinnen zijn  :D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Macmanus

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 4-03-2002, 21:09:44 »
neeeeej dat george is afgebeeld bij het geld is messchien omdat hij op het geld moet letten dus ik denk dat je te ver heb gezocht en als je iets heel graag wilt vinden dan vind je het wel als het nou waar is of niet

p
r
i
n
c
e is de mol

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 4-03-2002, 21:10:03 »
Hehe, ik begrijp hem eindelijk ;D. Jah, ik dacht 'laat ik het forum weer eens gaan lezen' en vond het broodnodig om te antwoorden. En dat niemand dar dan tussendoor komt... niet mijn probleem. Ik heb bijna broer's record gebroken (hij met slotjes, ik met aantal reply's achter mekaar)  ;D

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #65 Gepost op: 4-03-2002, 21:13:29 »
Go for it Daffy! Ik zet alvast de ontstopper klaar!!  :)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 4-03-2002, 21:16:03 »
Ik heb nu al het boeinds wel weer gelezen :P. Ik ga maar weer eens naar het volgende forum (en klik hier zo nu en dan op F5)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #67 Gepost op: 4-03-2002, 23:31:30 »
Misschien onzin, misschien toch wel enig belang, in elk geval hier komt een stukje dat over George werd geschreven en is opgenomen op zijn website :

De landschappen van George Langenberg

Volgens het persbericht gaat het bij George Langenberg niet om de waarneming maar om de herinnering. Van Gogh merkte op dat hij de dingen niet schilderde zoals ze waren, maar zoals hij ze voelde. En zo komen we al dichterbij de kern van de zaak.

Niet om de waarneming...hij voelt de dingen ...
Wel wel net zoals een Mol, niets zien, maar wel voelen.  ;)

Bovendien mist hij (net zoals een Mol) in één van zijn kunstwerkjes zijn eigen schaduw :
http://www.georgelangenberg.com/image/14.jpg

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #68 Gepost op: 5-03-2002, 00:06:23 »
Alléé nog eentje om over na te denken, dan moeten we er na de aflevering van volgende week niet meer over beginnen :

Volgende week laat Jantien een orkest "Even aan mijn moeder denken spelen".
Welke naam staat er in de tattoo van het hartje op George zijn bovenarm ?
Laat dat nu toevallig "Moeder" zijn. En nog een rode tattoo op de koop toe... "Hup Mol", liefst in het rood.

Die arme George toch...

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #69 Gepost op: 5-03-2002, 08:14:10 »

Citaat

Alléé nog eentje om over na te denken, dan moeten we er na de aflevering van volgende week niet meer over beginnen :

Volgende week laat Jantien een orkest "Even aan mijn moeder denken spelen".
Welke naam staat er in de tattoo van het hartje op George zijn bovenarm ?
Laat dat nu toevallig "Moeder" zijn. En nog een rode tattoo op de koop toe... "Hup Mol", liefst in het rood.

Die arme George toch...

Alleen jammer dat 't woord 'moeder' niet met rode letters op George z'n arm staat, maar met dikke zwarte.

Ik vind die tattoo er eigenlijk 'n beetje nep uitzien. Hij is niet zo mooi gemaakt en de kleuren zijn te fel als je 't mij vraagt. Maar 't zal toch wel 'n echte zijn vrees ik.... :)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 5-03-2002, 08:32:09 »
Citaat

Ik vind die tattoo er eigenlijk 'n beetje nep uitzien. Hij is niet zo mooi gemaakt en de kleuren zijn te fel als je 't mij vraagt. Maar 't zal toch wel 'n echte zijn vrees ik.... :)

yeah....'k vind die tattoo er ook redelijk nep uitzien, m'n moeder vindt wel dat ik er ook zo één moet laten zetten nu, maar dat zie ik voorlopig nog niet zitten.....maar als george de mol blijkt te zijn dan zal ik het in overweging nemen......................... :P
cheers
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 5-03-2002, 08:52:09 »
Citaat

voor de driehoeksopdracht had george een knal oranje shirtje aan tijdens het tekenen van de driehoek en verder in de opdracht had hij er een mouwloos zwart bloesje over aan gedaan. Wat had dat voor nut? het was warm en je zou tijdens het lopen eerder minder kleding aan doen dan meer en het oranje truitje viel lekker op het zwarte viel juist helemaal niet op.

hier 2 foto's uit dezelfde proef :

inderdaar raar , best moeilijk om deze kledijwissel te verklaren (je zou kunnen zeggen dat george voor de vrijstelling ging en dus niet wou opvallen)

ciao vlaming

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 5-03-2002, 08:56:51 »
de verklaring was niet zo moeilijk in dit geval  ;)

't zal frisjes geweest zijn  ;)
't blijft wel raar dat george z'n oranje t-shirt gaat bedekken in 'n proef waar zichtbaarheid heel belangrijk is (hij steekt z'n vlagje ook bijna in de grond)....conlusies kun je er echter niet uit trekken , george had (net zoals de anderen) baat bij een mislukking

cheers
vlaming

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 5-03-2002, 09:12:38 »
Citaat

conlusies kun je er echter niet uit trekken , george had (net zoals de anderen) baat bij een mislukking
Als George baat had bij een mislukking, dan kun je er denk ik toch een hele belangrijke conclusie uit trekken!? ;) Dan moet hij wel de Mol zijn, want (zover we weten) heeft hij niet gebeld en kon derhalve ook geen vrijstelling verdienen.

Past goed in je theorie toch, vlaming? ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #74 Gepost op: 5-03-2002, 09:17:14 »
voor zover wij weten heeft hij niet gebeld.
maar luister dit gaat wel erg ver, een mol aanwijzen omdat ie een vestje aandoet...................
misschien had hij geen zin om het mee te slepen ofzo!

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 5-03-2002, 09:24:04 »
Citaat

maar luister dit gaat wel erg ver, een mol aanwijzen omdat ie een vestje aandoet...................
misschien had hij geen zin om het mee te slepen ofzo!
Ik denk dat dat laatste ook waarschijnlijker is.
Als hij al de Mol is, dan denk ik dat hij niet erg over zijn kledingkeuze heeft nagedacht. Hij wist dan immers welke opdracht er op het programma stond en had hij ook gelijk een onopvallend shirt aan kunnen trekken.

Kijk als hij nou een camouflage outfit aangehad had, dan was het pas echt een aanwijzing geweest!  :D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #76 Gepost op: 5-03-2002, 09:27:10 »
precies jayne!
we gaan een beetje spoken zien
P  A  R  A  N  O  I  A_________!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 5-03-2002, 09:27:21 »
Citaat

Als George baat had bij een mislukking, dan kun je er denk ik toch een hele belangrijke conclusie uit trekken!? ;) Dan moet hij wel de Mol zijn, want (zover we weten) heeft hij niet gebeld en kon derhalve ook geen vrijstelling verdienen.

tsja, we hebben hem niet ZIEN bellen, het kan wel gebeurd zijn....you never know....... :-/

Citaat

Past goed in je theorie toch, vlaming? ;)

YEPPERS!!!!  ;) ....toch blijf ik het gevaarlijk vinden conclusies te trekken uit de vorige aflevering, met al die mollen

groetjes
vlaming

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #78 Gepost op: 5-03-2002, 09:30:22 »
des te meer aanwijzingen er zijn dat iemand de mol is betekend voor mij maar 1 ding: dat ie dus niet de mol is.
we moeten het in subtielere dingen zoeken. waarschijnlijk worden de sabotageakties van de mol niet eens in beeld gebracht.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #79 Gepost op: 5-03-2002, 09:46:54 »
Mee eens, volgens mij zijn een aantal mensen hier zo gefocust op George dat ze alles als aanwijzing gaan zien. Zo word er gezegd dat het onlogisch is dat hij z'n vestje aantrekt omdat het zo warm is in Portugal, maar was het op dat moment wel zo warm? Het ziet er nogal bewolkt uit namelijk, en (zeker aan het begin van de proef) iedereen heeft z'n jas nog aan.

De enige echt overtuigende "bewijzen" voor George zijn (voor mij persoonlijk) alleen:
- het feit dat hij bij de allereerste introductie filmpjes zijn naam niet zegt.
- het feit dat zowel G als Harry bij de geldwagenopdracht 1000 euro hebben opgehaald, en er wordt gezegd dat er bij elke winkel een ander bedrag ligt. (het feit dat hij dingen in z'n broekzak stopt vind ik ook wel verdacht).

Alle andere aanwijzingen zijn wat mij betreft tot nu toe nog te weerleggen, of uit te leggen. Dat neemt niet weg dat George wel zwaar verdacht is...maar de mol, nee dat geloof ik vooralsnog niet.

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you