Ik weet niet of het eerder gemeld is, maar waarom heeft george als enige een zonnebril op tijdens het intro filmpje? zo zou ik nou niet als intro op t willen komen, is dit een aanwijzing dat hij de mol is?
Nog 2 dingen die ik verdacht vind.
1) als kerstin aan de mannen vraagt die net aan zijn komen lopen of ze een vrijstelling konden verdienen begint prince een beetje te lachen en zegt hij nee... een paar seconden later zegt john was het maar zo... George houdt zich geheel afzijdig, net als nico vorig jaar een paar keer deed
2) volgens mij heeft george de parallel opdracht geboycot. in aflvering 1 opdracht 1 deed hij alsof hij hoogtevrees had, zodat men er bij de parallel opdracht van uit zou gaan dat george door zijn hoogtevrees niet over zou steken en het dus niet zou halen. bovendien zei hij tegen john dat hij nooit meer zoiets zou doen, vreemd... dat noem ik nou nog eens een vooruitziende blik!
trouwens, met die volgorde is idd gekloot: george stak over, maar zat daarna ineens weer aan de andere kant. als je hoogtevrees hebt ga je heus niet een keer op en neer, dus die volgorde klopt van geen kant...
Doris