Auteur Topic: Fanclub Nostra  (gelezen 25264 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #20 Gepost op: 2-12-2005, 16:36:56 »
Heel leuk gedaan hoor  :D

(alleen die hindernisbaan had ik al eerder  >:( )
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #21 Gepost op: 6-12-2005, 21:05:40 »
Beste survivor,

Na een feestje is het tijd voor serious business. Wie wil jij dat Survivor wint? En vooral … waarom dat gaat gebeuren! Onderbouw goed waarom jij denkt dat hij of zij de ultieme Survivor is en win een roofstem. Voor de nr 2 ligt een immuniteitsblokkeringsstem klaar. En daarnaast is er deze week nog een extra, geheime stem te winnen. Wat dat inhoudt vertellen we niet.

We vertellen alleen nog dat je je inzending wederom in je eigen fanclub moet neerzetten, vóór zaterdagavond 23.59 uur. Om onduidelijkheid te voorkomen; zet bovenaan je post het woord ‘Weekopdracht’.

Succes!
« Laatst bewerkt op: 6-12-2005, 21:20:39 door Molcrazy »
2024: wie is de Mol?

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #22 Gepost op: 6-12-2005, 21:15:23 »
Nostra is er nog steeds  ::bravo::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #23 Gepost op: 6-12-2005, 22:00:34 »
Volgens mij denk je steeds dat je ons zal moeten verlaten, maar niets is minder waar, je doet het super!!! Zet hem op!!!  ::bravo::  ::hug::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #24 Gepost op: 6-12-2005, 22:01:00 »
ik zei toch dat je bleef ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #25 Gepost op: 6-12-2005, 22:01:24 »
Succes Nos!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #26 Gepost op: 7-12-2005, 23:09:46 »
De verrassing van dit spel ben jij voor mij. Je hebt echt meesterlijk gespeeld en je kan dit nog uitspelen ook. Tacticus en strateeg die nog ethisch kan spelen ook. Je hebt alles om Survivor te worden. Succes!
« Laatst bewerkt op: 7-12-2005, 23:11:24 door Chriz »

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #27 Gepost op: 8-12-2005, 09:03:46 »
bedankt voor de complimenten!  ::ok::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #28 Gepost op: 8-12-2005, 17:59:11 »
geen dank hoor  ::rofl::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #29 Gepost op: 9-12-2005, 17:15:07 »
Weekopdracht

Er is een harde tijd in Survivor aangebroken, een tijd waarin iedereen het spel tactisch speelt, ook al ontkent iedereen het. Nu pas worden de kwaliteiten van iedereen duidelijk, voor en achter de schermen. Sommige spelen een gewoon spelletje, sommige spelen een smerig spelletje.

De door Daisy en Molcrazy gestelde vraag: "Wie wil jij dat Survivor wint?" is steeds makkelijker te beantwoorden, omdat er nog maar weinig mensen over zijn. Enkele goede mogelijke kandidaten (voor mij) voor de eindoverwinning hebben Survivor reeds verlaten  :\'(, maar bij de acht overgebleven kandidaten zitten zeker te weten enkele potentiële winnaars voor mij. ::ok:: Natuurlijk zou ik zelf graag het spel winnen >:D, maar ik denk dat mijn medekandidaten evenveel, misschien zelfs wel meer kans maken om het spel te winnen. Daar is een duidelijk aanwezig iemand (Koekoe), een stille en vrolijk spring-in-het-veld (Eefjuhh), een populaire underdog (Faabjuh), een persoon die de groep samenhoudt in moeilijke tijden (Jutta), een persoon die de dames de helpende hand toesteekt en de mannen een steun in de rug geeft (Jorg), een lieve wolvin in schapenvacht (Xmoix) en een ambitieuze Survivor (Eck).

De meesten zullen wel willen dat Koekoe wint (of juist niet), omdat hij nu haast elke week met zijn immuniteit het spel doorloopt en ook erg populair is. Alleen een Survivor kan dan nog wel zo populair zijn, maar dan moet hij ook als een man/vrouw strijden. Elke week stemmen en vrezen dat je eruit moet gaan… Ik vind dat de winnaar van Survivor dat aan het einde mee moet hebben gemaakt. Dan blijven er echter nog steeds veel keuzes over… Maar als ik terugdenk aan het tweede team van Holy Isle, is de keuze ineens heel simpel. Toen heb ik gezegd dat Eck onze sterkste eilandbewoner was en dat was hij ook! Hij is nu zelfs meer dan dat (geloof me maar op mijn woord)… Zijn zogenaamde X-factor is verdubbeld! Ik zou dus graag willen dat Eck Survivor wint, omdat hij de kwaliteiten van een Survivor heeft (en natuurlijk aan de andere kant omdat dat ik dan nog kan bewijzen dat ik nog steeds kan voorspellen ;)). Eck is erg sociaal en ligt ook erg goed in de groep. Hij heeft eigenlijk geen vijanden (ik zal daarom ook nooit op hem kunnen stemmen)... Ook is hij erg populair in de populariteitspoll en dat zal hem in het verdere verloop van het spel zeker helpen. Fysiek is Eck ook erg sterk: bij de proeven zit hij altijd voorin en hij heeft eigenlijk nooit een off-day (denk maar terug aan de keer dat hij maar lieft 14,5 meter naar de bodem van de zee wist te zwemmen; dat record staat nog steeds ::ok::). Hulpvaardig is voor Eck een begrip dat hij vaak toepast. Ook heeft hij pas maar weer eens bewezen creatief te zijn, door één van de twee te winnen stemmen weg te kapen! Eck stelt zich dus wel degelijk open voor toevoegingen aan zijn al fantastische krachten. Ook gun ik het hem om nu te winnen, omdat hij vorig jaar door Lola het ticket op de samensmelting werd afgesnoept. Al met al redenen om Eck aan te wijzen tot mijn winnaar van Survivor! Hiervoor krijgt hij alvast een trofee van mij, mocht hij niet winnen (maar ik hoop wel dat hij dat doet!)...

Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #30 Gepost op: 9-12-2005, 21:55:16 »
MOOIII!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #31 Gepost op: 9-12-2005, 22:15:34 »
Mooi stukkie, Wat heeft Eck betaald om jullie allemaal over hem te laten schrijven  ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #32 Gepost op: 10-12-2005, 10:12:22 »
Mooi stukkie, Wat heeft Eck betaald om jullie allemaal over hem te laten schrijven  ::)
::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #33 Gepost op: 10-12-2005, 10:19:32 »
Eck is de beste  ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #34 Gepost op: 10-12-2005, 10:31:11 »

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #35 Gepost op: 10-12-2005, 10:32:47 »
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #36 Gepost op: 10-12-2005, 10:36:05 »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #37 Gepost op: 10-12-2005, 10:40:44 »
Eck is de beste  ::ok::
Vind ik ook! ::jaja::
🜃

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #38 Gepost op: 10-12-2005, 11:01:46 »
en strax ligt eck eruit :-\\

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Nostra
« Reactie #39 Gepost op: 10-12-2005, 11:31:46 »
en strax ligt eck eruit :-\\
Wie zegt dat dan?
🜃