Auteur Topic: [Nieuws] BigBrother Hotel  (gelezen 46383 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
[Nieuws] BigBrother Hotel
« Gepost op: 3-01-2006, 21:40:05 »
Talpa start 'Hotel Big Brother'


Talpa start het nieuwe jaar met veel nieuwe programma’s. Vanaf 14 januari 2006 komt Talpa TV onder andere met nieuwe afleveringen van Big Brother. In totaal zullen zeven bekende tv-persoonlijkheden het BigBrotherhuis ingaan om daar acht weken lang 'Hotel Big Brother' geheel belangeloos te runnen. Hun missie is zoveel mogelijk geld bijeen te brengen voor een goed doel: het Nederlandse Rode Kruis. Wie de BN’ers zullen zijn is nog niet bekend gemaakt.

Om in die missie voor het Rode Kruis te slagen organiseren de bekende bewoners aan de lopende band events. Dit kunnen ook events zijn waar de kijker bij kan zijn, als men er maar genoeg geld voor neertelt. Zo hosten de BN’ers elke week een unieke dinershow, exclusief toegankelijk voor de 10 gasten, voor mensen die op de website van Hotel Big Brother het grootste geldbedrag bieden.

Hotel Big Brother bestaat uit een kick-off uitzending, een dagelijkse uitzending, een extra uitzending op maandagavond met een verslag van het diner en een live uitzending op vrijdagavond waarin één van de bewoners het huis moet verlaten. Vanaf maandag 16 januari zijn de belevenissen van de gastheren en gastvrouwen van Hotel Big Brother iedere werkdag te volgen. [Radio.NL]
 
« Laatst bewerkt op: 10-01-2006, 15:27:05 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #1 Gepost op: 3-01-2006, 22:12:39 »
Viola Holt in het Big Brother-huis

Presentatrice Viola Holt is één van de deelnemers van Hotel Big Brother, Big Brother maar dan met bekende Nederlanders. Dat meldt Evert Santegoeds. De Privé-hoofdredacteur vertelde eerder dat Holt haar come-back bij Talpa zou maken met een nieuw programma met helderziende Sarina.

Het programma met Sarina zal echter door Winston Gerschtanowitz (foto) gepresenteerd worden. De come-back van Holt bij Talpa gaat dus slechts om de deelname aan Hotel Big Brother. Sarina was eerder een aantal keer te zien in het geflopte programma Thuis, wat Gerschtanowitz samen met een aantal andere presentatoren presenteerde. Gerschtanowitz was eerder tevens te zien bij Talpa in het programma In de huid van....

Bron: Mediakrant



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #2 Gepost op: 3-01-2006, 22:14:17 »
IN JANUARI! John de Mol komt met V.I.P. Big Brother! Ratelband nu al 't huis in!

John de Mol komt met V.I.P. Big Brother! Ratelband nu al 't huis in!
Het Big Brother-huis blijft niet lang leeg staan als de laatste bewoner van Big Brother 5 de deuren achter zich heeft dichtgeslagen in december, want een maand later is het Big Brother-huis strijdtoneel van een serie met Bekende Nederlanders! En als voorproefje maakt Emile Ratelband binenkort zijn entree onder de huidige BB-bewoners...
 De programmering gaat om bij Talpa! De zender van miljardair John de Mol gaat vanaf januari fors inzetten op reality tv!
In januari gaat daarom ook een V.I.P. Big Brother van start,. tien of twaalf Bekende Nederlanders van het Bobo's in the Bush-garnituur gaan dan twee maanden lang in het Big Brother-huis in aalsmeer wonene. Ratelband, Tatjana, Johan Vleminxk, Kelly, Kim Holland, Fajah Lourens...

Het zijn voor het merendeel de namen die ook in 1999 en 2000 het V.I.P. BB-huis bevolkten... Maar iedere semi BN'er die in januari en februari niets te doen heeft lijkt welkom te zijn en krijgt in ieder gaval een uitnodiging. Voor een aantal zal die uitnodiging als geroepen komen, want het betekent naast twee maanden brood op de plank dankzij het salaris dat zij ontvangen voor hun deelname, ook nog eens echt gratis eten in het BB-huis.

In het huis gaan de BN'ers een aantal cursussen volgen. Varierend van een circus tot balletopleiding...

Zeker is in ieder geval dat Emile Ratelband een van de bewoners van het V.I.P.-huis zal zijn. Ratelband heeft echter eerst nog een ander klusje te klaren. Hij zal binnenkort het huidige huis ingaan om de bewoners en wie het allemaal niet gelooft: heel binnenkort maakt Emile Ratelband -als voorproefje op wat komen gaat- zijn entree in het Big Brother-huis!

Bron : zijonline




Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2006, 10:12:54 »
Bart terug in BB

Big Brother Bart in 't Veld, de winnaar van de allereerste Big Brother-serie keert terug naar waar het begon. Hij is één van de hotelgasten in Hotel Big Brother, dat 12 januari van start gaat. Lange tijd heeft Bart zich afwezig gehouden van BB, maar na 12 ambachten en 13 ongelukken bij diverse krantjes en lokale omroepen staat hij er weer helemaal klaar voor. Ook de komst van BB3-Kelly en Viola Holt werd dinsdag definitief door NSE bevestigd. Nieuwe namen zijn die van gool old Gert Timmerman en Bonny St. Claire.

Bron : Mediawatchers


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #4 Gepost op: 6-01-2006, 16:37:41 »
Ook Monique Sluyter opnieuw in BB

AT5 Showbizz-verslaggever Frank Awick en tv-babe / actrice Monique Sluyter zijn de zesde en zevende hotelgast van Hotel Big Brother. Sluyter ontwikkelde zich tot bekende Nederlanderse ero-ster door haar soft-erotische televisie programma's Tutti frutti en Erotica. Ze stond maar liefst vier keer in de Playboy en als zangeres scoorde ze met de single 'I want your body', de plaat haalde goud in Israël en Quintin Tarentino gebruikte de muziek in zijn film "True Romance". Voor Monique is het niet de eerste keer in het BB-huis. In 2000 zat zij samen met oa. Christine van der Horst, Emile Ratelband en Theo van Gogh in Big Brother VIPS. Een week lang zat Monique toen in Almere opgesloten, maar dit keer zou het wel eens langer kunnen gaan duren .....

Bron : Mediawatchers


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #5 Gepost op: 6-01-2006, 16:39:25 »
De ware Gert

Voor de 70-jarige Gert Timmerman is het fenomeen Big Brother nieuw. "Mocht heimwee opdoemen, dan zal ik de kijkers smeken om mij eruit te stemmen. Ik heb er uitgebreid met mijn huidige vrouw over gesproken en het lijkt mij nuttig dat de kijkers de ware Gert te zien krijgen. Kijk, in zo'n huis, of in dit geval hotel, gaat na twee dagen toch het masker af. Dan komen wellicht de irritaties boven. Wat dat betreft ben ik benieuwd hoe we over twee maanden met zijn zevenen tegenover elkaar staan. Nu is het nog allemaal leuk en aardig, maar wat als je niet kunt slapen omdat je buurman de hele nacht ligt te snurken?"

Bron : Mediawatchers

« Laatst bewerkt op: 12-01-2006, 14:11:12 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #6 Gepost op: 6-01-2006, 16:40:16 »
Viola: "Jensen is welkom"

Viola Holt doet ten eerste aan Hotel BB mee voor het goede doel, maar ook een beetje voor zichzelf. "Ik wil wel weten wat het met je doet om twee maanden van de buitenwereld afgesloten te zijn. Alleen voor boodschappen bij de supermarkt of de groothandel mogen we er af en toe uit. Het is de bedoeling dat wij met zijn zevenen het hotel gaan runnen, onder begeleiding van een coach die elke week wisselt. De bediening, de maaltijden en het verschonen van de bedden in de suite doen we allemaal zelf. Van mij mag Robert Jensen hier wel langs komen om een nachtje te slapen, maar hij moet dan wel flink in de buidel tasten voor het goede doel. Ik zou het prachtig vinden."

Bron : Mediawatchers


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #7 Gepost op: 6-01-2006, 16:41:07 »
Geen haat en nijd

Kelly, die het klappen van de BB-zweep, kent maakt zich niet druk om het gebrek aan privacy in Hotel Big Brother. "Als er maar een behoorlijke zonnebank is", grapt ze, "we zullen de zaak toch moeten bijhouden! Maar ik wil wel laten zien dat ik ook een serieuze kant heb en dat ik niet dat blonde, domme ding ben waar ik vaak voor wordt versleten. Al die vooroordelen, daar word ik langzamerhand niet goed van. Ik ben blij dat Monique Sluyter ook mee gaat, ook over haar worden geregeld denigrerende dingen gezegd. Nee, concurrenten zijn we niet, we kunnen het juist uitstekend met elkaar vinden. Dus verwacht van ons geen haat en nijd."

Bron : Mediawatchers


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #8 Gepost op: 7-01-2006, 01:55:07 »
Sluyter heeft zin in Hotel Big Brother

Talpa start op 14 januari met de uitzendingen van Hotel Big Brother. Hotel Big Brother wordt gerund door Gert Timmerman, Viola Holt, Bonnie St. Claire, Kelly van der Veer, Monique Sluyter, Frank Awick en Bart Spring in 't Veld. De opdracht is zoveel mogelijk geld te verdienen voor het Rode Kruis. "We rekenen op de inventiviteit van de bewoners én hun adressenboek", aldus Patrick Scholte van Talpa in de Telegraaf.

Scholte vervolgt: "Ze moeten hun huid zo duur mogelijk verkopen. Ik kan me voorstellen dat Viola Holt meditatiecursussen gaat geven, terwijl Bonnie slaapliedjes gaat zingen voor Nederlanders die tegen betaling in de hotelkamers van Hotel Big Brother kunnen overnachten."

Elke week is de leiding van de groep BN'ers in handen van een wisselende Big Boss.

Deelneemster Sluyter heeft al eerder in het Big Brother-huis gezeten, samen met Theo van Gogh. "Ik heb er nog kip staan bakken met kerrie in de keuken en Theo zat helemaal z'n vingers af te likken", aldus Sluyter bij RTL Boulevard. "Mijn uitgangspunt is gewoon: geld bij elkaar krijgen voor het Rode Kruis en zoveel mogelijk lol maken. Ik denk wel dat het een brouwsel wordt van misschien politiek en kunst en wetenschap en mensen uit de entertainment."

Iedere vrijdag stemt de staff op het beste personeelslid van die week. Van de BN’ers die deze titel niet hebben gekregen, zullen er twee worden genomineerd die kans hebben te moeten vertrekken. De kijker mag uiteindelijk bepalen wie er moet uitchecken. Op zaterdag 14 januari zal bij Talpa in een speciale kick-off uitzending het officiële startsein worden gegeven voor het programma. Daarna kan men op werkdagen rond 19:30 kijken naar de belevenissen in Hotel Big Brother. Verder kan de kijker elke vrijdag live meekijken in het Hotel en elke maandag is er op primetime een speciale uitzending.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2006, 01:57:14 »
Wie is Frank Awick en wat heeft hij gedaan?

Frank Awick is een Deelnemer uit Hotel Big Brother.  :) ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2006, 16:22:13 »
Bart en Kelly opnieuw in BB-huis
       
Gert Timmerman, Viola Holt, Bonnie St. Claire, Monique Sluyter, Kelly, Bart, en AT5-verslaggever Frank Awick nemen vanaf 14 januari hun intrek in het Big Brother-huis. Voor een nieuwe programmareeks wordt dat huis omgeturnd in een hotel, dat door de bekende Nederlanders wordt gerund. Dat meldde een Talpa-woordvoerder donderdag.

De nieuwe reeks van Big Brother (BB) heet officieel Hotel Big Brother. De BN'ers nemen er acht weken hun intrek. Zij moeten proberen zoveel mogelijk geld op te halen voor goede doelen. Ze doen dat door betalende hotelgasten te ontvangen in het BB-huis in Aalsmeer. Bart en Kelly doen voor de tweede keer mee aan een BB-programma, al stond hun vroegere huis in Almere.

Nooit eerder had het publiek toegang tot het BB-huis, maar dit jaar kunnen mensen er dus een kamer boeken. Eens per week voeren de BN'ers een dinershow op. Belangstellenden kunnen via www.hotelbigbrother.nl proberen het BB-hotel binnen te komen. Alleen de mensen die het hoogste geldbedrag bieden komen in aanmerking voor de logeerpartij.

Telegraaf 



Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #11 Gepost op: 7-01-2006, 19:33:44 »
als ik de deelnemerslijst doorneem lijken me het allemaal een beetje losers die ermee doen, maarja zal wel weer negatief van mij zijn

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2006, 22:05:35 »
Talpa komt met Big Brother 6
   
Er komt hoogst waarschijnlijk toch een nieuwe Big Brother reeks. Deze week begint Hotel Big Brother, maar in het najaar zal Big Brother 6 op de buis komen. Dit meldde Radio 538 vanmiddag.

Ruud de wild, DJ van Radio 538 en presentator van Big Brother mocht er verder niets over zeggen. Het was niet de bedoeling dat collega stem Tamara Brinkman het geheim onthulde. De persdienst van Talpa zegt niets te weten.
 
Bron : Mediadagblad.nl


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #13 Gepost op: 8-01-2006, 22:22:44 »
Gert Timmerman op tv: 'Naar wc ga ik alleen'

ENSCHEDE - Gert timmerman is straks dagelijks op Tapa te zien in het Big Brother hotel. Dat kost hem zijn privacy, beseft de zanger. Maar voor een ding bedankt hij bij voorbaat vriendelijk: Ze hoeven me niet te filmen als ik naar de wc ga!' zegt hij donderdag in De Twentsche Courant Tubantia.

Bron: Tubantia.


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #14 Gepost op: 9-01-2006, 14:31:01 »
Roel en Dido willen samenwonen

De voormalig bewoners van Big Brother 5 waren voor het eerst weer samen, ruim twee weken na de finale van het programma, zo valt in de Telegraaf te lezen. Ingrid nam het initiatief voor de grootse reünie: „Want we hebben elkaar vreselijk gemist.” De ex-BBers feestten er dan ook flink op los, in het bijzijn van familie en vrienden. Middelpunt van de avond was het liefdeskoppel uit het huis: Roel en Dido. Dido: „We zijn helemaal verliefd. Hij is nog veel leuker dan ik had kunnen bedenken. Ik moet mijn huis deze week uit. Dus we hebben bedacht dat we misschien wel gaan samenwonen.” Roel slaat een arm om Dido heen: „Van het geld dat ik heb gewonnen met een opdracht in het huis, 10.000 euro, kunnen we samen iets leuk gaan huren.

Bron : Mediawatchers



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #15 Gepost op: 9-01-2006, 14:32:40 »
Joost wil presenteren

’Big Brother’-winnaar Joost kan niet van zijn Brenda afblijven. „We gaan trouwen, maar ik heb haar nog niet gevraagd.” Brenda: „Ik heb wel een weekend Parijs cadeau gekregen, Joost is een enorme romanticus.” Joost: „Nee, ik ga haar daar niet ten huwelijk vragen. We zijn allebei nog jong, het komt echt nog wel. We gaan binnenkort eerst samenwonen. We kunnen niet zonder elkaar, dat is door ’Big Brother’ in een stroomversnelling gekomen.” Joost gaat van zijn gewonnen 262.500 euro niet rentenieren. „Ik ben in gesprek met een tv-productiemaatschappij. Dat ik iets op tv wil doen, daar ben ik bij ’Big Brother’ achtergekomen. Mensen aan het lachen krijgen, dat kan ik goed. Volwassenen, kinderen, kan allebei. En ik wil zeker vader worden. Dat gaat ook gebeuren, met Brenda.”

Bron : Mediawatchers/ Foto Bron : Mediactua.nl


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #16 Gepost op: 9-01-2006, 14:45:57 »
Leuke weetjes over Big Brother 2005.

De voormalig bewoners van Big Brother 5 waren voor het eerst weer samen, ruim twee weken na de finale van het programma. Ingrid nam het initiatief voor de grootse reünie: „Want we hebben elkaar vreselijk gemist.” De exBB ’ers feestten er dan ook flink op los, in het bijzijn van familie en vrienden. Middelpunt van de avond was het liefdeskoppel uit het huis: Roel en Dido. Na maanden onder een dak vlogen de vonken ervan af. En dat gaat binnenkort weer gebeuren… Het stel wil samenwonen!

• Ingrid en Menno hadden een korte liefdesrelatie in het ’BB’-huis. „De spanning die er in het huis was tussen ons, is er nog steeds. Waartoe het leidt weet ik niet.” Menno lacht: „Ik zal Ingrid wel missen als ze in het buitenland zou gaan werken. Maar tegenwoordig is gelukkig alles dichtbij. En ik heb het zelf ook druk. Deze week ga ik me opgeven voor ’Expeditie Robinson’. Misschien dat ik dat wél kan winnen met mijn fysieke gesteldheid en doorzettingsvermogen.”

• De roodharige Linda heeft het erg naar haar zin. „We gaan zorgen dat we elkaar allemaal blijven zien! Het is wel jammer dat Tanja er vanavond niet bij is. Het was voor haar niet mogelijk om te komen, omdat ze borstvoeding geeft, en ze laat Joscelyn niet graag alleen. We missen haar. We waren met zijn dertienen in het huis, en toen Jos geboren werd met veertien. Ze hoort er gewoon bij.”

• Rikkert schiet volop plaatjes. Lacht: „Ik heb iemand benoemd tot Hoofd Plakboek. Zelf zoek ik een baan als internetconsultant. En in de liefde gaat alles goed. Iris zwaaide me uit toen ik in het huis ging. Daarna kregen we iets. Deze reünie is te gek. Ik hoop dat we over een jaar nog zo met elkaar omgaan!”

• Ingrid koos ervoor in de ’Big Brother’-finale het huis te verlaten met 37.500 euro. „Daarvan ga ik in februari met mijn vader en moeder naar Zambia. Misschien dat ik daar ga werken, in een wildlifepark van een kennis. Ik wil graag iets doen met dieren. En ik neem mijn moeder nog mee naar Tenerife. Ze hebben het heel moeilijk gehad toen ik in het huis zat.”

• Chantal: „We hadden het plan oud & nieuw met elkaar te vieren. Maar mijn oma overleed op 85-jarige leeftijd. We dachten dat ze aan het dementeren was. Maar ze had wel een briefje op haar televisie geplakt met daarop ’half acht, Chantal, Big Brother’. En ze vertelde aan de verzorgsters: ’Mijn kleindochter zit in het ’Big Brother’-huis…”

Bron : Telegraaf


« Laatst bewerkt op: 16-01-2006, 17:15:54 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #17 Gepost op: 9-01-2006, 14:47:12 »
Vervolg op leuke weetjes over Big Brother 2005.

• Het stralende ’BB’-koppel Roel en Dido is onafscheidelijk. Dido: „We zijn helemaal verliefd. Hij is nog veel leuker dan ik had kunnen bedenken. Ik moet mijn huis deze week uit. Dus we hebben bedacht dat we misschien wel gaan samenwonen.” Roel slaat een arm om Dido heen: „Van het geld dat ik heb gewonnen met een opdracht in het huis, 10.000 euro, kunnen we samen iets leuk gaan huren. Of een wereldreis maken. Hoe dan ook, als het maar samen met Dido is.” Ook heeft Dido al plannen voor de toekomst. „Mijn opleiding voor verpleegster ga ik afmaken. En daarna naar de toneelschool, ik heb al eerder auditie gedaan. Toevallig ben ik net benaderd voor de hoofdrol in een toneelstuk.” Haar vriendje stort zich op muziek. „Ik ben bezig met het opnemen van een plaat. Underground tekno. Met een k, ja. Het is mijn tweede plaat, en ik ga hem ik eigen beheer uitbrengen.”

• „Ik heb er maar vijf weken ingezeten, maar het contact met de rest is nog steeds goed.” Ralph werd in het huis gezet als ex-vriend van Nathalie. „Het was een zwaar scenario. Ik wilde Nathalie ook helemaal niet terug. Ik zat daar voor mezelf. En ben een mooie ervaring rijker!”

• Nathalie en Roel zijn sinds het tvprogramma familie van elkaar. „Mijn opa en Roels oma zijn helemaal dikke mik. Ze ontmoetten elkaar bij opnamen voor ’Big Brother’. Nu hebben ze een liefde voor het leven. Dus op familiefeesten gaan Roel en ik elkaar zeker zien”, aldus een uitgelaten Nathalie. „Ook heb ik oud & nieuw gevierd met Roel en Dido. En mijn vriend Joost en Roel klikken ook onwijs goed. Helaas is Joost er niet bij vanavond. Zijn amandelen zijn geknipt en hij kwam niet zo lekker uit de narcose. Maar morgenochtend ga ik hem ophalen.”

• Bewoner Rob heeft zijn zoon Jerry (21) en dochter Michelle (17) meegenomen naar het feest. „We zijn allemaal leuke dingen aan het doen samen. Mijn kinderen heb ik het meest gemist! Verder ben ik druk met mijn eigen bedrijf. Maar ik zou graag een kinderprogramma willen maken. Op straat komen kids naar me toe, ze vinden me leuk. Ik heb het hier en daar laten vallen, dus wie weet…”

• ’Big Brother’-winnaar Joost kan niet van zijn Brenda afblijven. „We gaan trouwen, maar ik heb haar nog niet gevraagd.” Brenda: „Ik heb wel een weekend Parijs cadeau gekregen, Joost is een enorme romanticus.” Joost: „Nee, ik ga haar daar niet ten huwelijk vragen. We zijn allebei nog jong, het komt echt nog wel. We gaan binnenkort eerst samenwonen. We kunnen niet zonder elkaar, dat is door ’Big Brother’ in een stroomversnelling gekomen.” Joost gaat van zijn gewonnen 262.500 euro niet rentenieren. „Ik ben in gesprek met een tv-productiemaatschappij. Dat ik iets op tv wil doen, daar ben ik bij ’Big Brother’ achtergekomen. Mensen aan het lachen krijgen, dat kan ik goed. Volwassenen, kinderen, kan allebei. En ik wil zeker vader worden. Dat gaat ook gebeuren, met Brenda.”

• Lieske is met haar ouders (onder) naar de reünie gekomen. „We zijn lekker aan het relaxen. Ik houd heel veel van mijn ouders, en heb hun wijsheid erg gemist. Ik ben net twintig geworden dus hun advies heb ik nog hard nodig. Maar dat heb ik in het huis teruggevonden in Chantal. Zij was echt een enorme steun voor mij. Een soort mama.” Vrolijk: „Volgend jaar pak ik mijn studie economie weer op. En daarna? Ik wil in ieder geval iets betekenen voor mensen. Een tv-programma of reisprogramma presenteren lijkt me ook wel wat. Maar dat zijn zulke droombanen…”

• De voormalig bewoners van het ’Big Brother’-huis in Aalsmeer. Luidkeels zingen ze mee op het toepasselijke nummer ’Vrienden voor het leven’. Er zijn al twee nieuwe reunies gepland. Zo geeft Joost volgende maand een feest en heeft ook Chantal plannen voor een party.

Telegraaf


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Nieuws Over Hotel Big Brother)
« Reactie #18 Gepost op: 9-01-2006, 15:05:58 »
Persbericht Hotel Big Brother

Laren, 9 januari

OPENING HOTEL BIG BROTHER 14 JANUARI BIJ TALPA

Vanaf aanstaande zaterdag 14 januari opent Hotel Big Brother zijn deuren. De opening is te volgen vanaf 21.00 uur bij Talpa. Vanaf dat moment zetten zeven bekende Nederlanders acht weken lang alles in het werk om zoveel mogelijk geld bijeen te krijgen voor het Nederlandse Rode Kruis. Iedere week staan zij onder leiding van een nieuwe ‘Big Boss’ die de lakens uitdeelt. De bewoners krijgen 12 januari reeds de sleutel. Vanaf dat moment kan de kijker op internet via www.hotelbigbrother.tv 24 uur per dag hun activiteiten volgen.

Nooit eerder had het publiek toegang tot het Big Brother huis… tot nu. Want nu is het huis – volledig gerestyled – omgedoopt tot Hotel Big Brother. En zetten 7 markante persoonlijkheden zich 8 weken lang geheel belangeloos in om Hotel Big Brother te runnen: Viola Holt, Bart Spring in ‘t Veld, Kelly van der Veer, Monique Sluyter, Bonnie St. Claire, Gert Timmermans en Frank Awick. Om de week krijgen zij gezelschap van een achtste deelnemer die gedurende één week de rol van manager van het zootje ongeregeld op zich neemt.
Niet iedere bewoner mag tot het einde blijven. De deelnemers brengen onderling een positieve stem uit op iemand die zij graag in het huis zien blijven. Van de twee deelnemers die de minste stemmen van hun medebewoners krijgen kiest het publiek er één die moet uitchecken. Het lege bed zal door een nieuwe Bekende Nederlander worden ingenomen.

Hotel Big Brother is voor iedereen toegankelijk. Zo kun je er als kijker een hapje eten tijdens de wekelijkse exclusieve dinershow. Kun je privé-concerten van topartiesten bijwonen, masterclasses van acteurs of clinics van topsporters volgen. En is het zélfs mogelijk om voor één nachtje een kamer te boeken! Maar… álles kost geld. En alleen voor de mensen die op www.hotelbigbrother.tv het hoogste bod op een event hebben uitgebracht, opent Hotel Big Brother zijn deuren. Want de gehele opbrengst gaat naar een heel bijzonder goed doel: een nieuw Mappa Mondohuis van Het Nederlandse Rode Kruis. De vraag is: lukt het de BN’ers binnen 8 weken het benodigde bedrag bij elkaar te krijgen…?

* Zaterdag 14 januari om 21.00 uur, Hotel Big Brother: The Kick-Off
Om het vak van restaurateur (een beetje) in de vingers te krijgen staat de kick-off uitzending dan ook in het teken van de generale repetitie. Een – nogal chaotisch – oefendiner voor 10 proefpersonen!

* Vanaf maandag 16 januari iedere werkdag om 19.30 uur, Hotel Big Brother
Volg de belevenissen en stressvolle voorbereidingen van de gastheren en gastvrouwen van Hotel Big Brother op de voet.

* Iedere maandag vanaf 16 januari om 20.30 uur, Hotel Big Brother: Sterren in de Stress.
Iedere maandagavond ziet u een verslag van het spectaculaire diner dat in Hotel Big Brother heeft plaatsgevonden in het voorgaande weekend.

* Iedere vrijdag vanaf 20 januari 20.30 uur, Hotel Big Brother Live
In een wekelijkse live uitzending op vrijdagavond moet iedere week, geheel volgens de wetten van Big Brother, een van de hardwerkende BN’ers het huis verlaten. De deelnemers brengen onderling een positieve stem uit op iemand die zij graag in het huis zien blijven. Van de twee deelnemers die de minste stemmen van hun medebewoners krijgen kiest het publiek wie het huis moet verlaten. De presentatie is in handen van Caroline Tensen.
 


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #19 Gepost op: 10-01-2006, 23:20:30 »
Tensen presenteert HBB live

Vanaf donderdag zijn de live-streams van Hotel Big Brother te bekijken. Zaterdag 14 januari is de Kick-Off om 21.00 uur op tv. Voor de Hoteliers is er gelijk de eerste uitdaging; het organiseren van het openingsdiner voor 10 gasten die ons wel eens heel erg bekend voor zouden kunnen komen… Vanaf maandag 16 januari kan je het Hotel dagelijks om 19.30 volgen. Elke maandag om 20.30 is er een extra lange uitzending over het reilen en zeilen in het Hotel, onder de titel ‘Sterren in de Stress’. Op vrijdag presenteert Caroline Tensen vanuit het Hotel een Live-uitzending.

Bron : Mediawatchers