Auteur Topic: [Nieuws] BigBrother Hotel  (gelezen 46385 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #40 Gepost op: 19-01-2006, 14:41:00 »
Terlouw heeft Joost niet nodig

Jan Terlouw acht hulp van Big Brother-winnaar Joost Hoebink aan D66 niet nodig. Het partijkopstuk vindt het maar onzin dat Hoebink is gevraagd de democraten te adviseren. Dat zei de oud-minister dinsdag in het televisieprogramma 'NSE'. "Ik heb er geen voorstelling bij wat zijn mening toevoegt aan die van alle andere Nederlanders." In 2004 was Joost lid van de Derde Kamer, een denktank die zich bezig houdt met ontwikkelingsvraagstukken. In 'NSE' vertelde hij voorstander te zijn van de uitzending van militairen naar de Afghaanse provincie Uruzgan, momenteel een heet hangijzer in politiek Den Haag. "Ik vind dat de Afghanen onze hulp verdienen." De D66-fractie is tegen Nederlandse deelname aan de missie.



Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #41 Gepost op: 20-01-2006, 13:37:49 »
Eerste exit dichterbij

Hotel BB loopt nog niet hard. De kijkcijfers blijven uit en zitten rond de 200.000 of zelfs soms lager ondanks de feestjes die ze organiseren. Gisteravond is er weer een diner geweest voor gasten die een leuke avond hebben gehad. Ondanks dat lijkt het erop dat de Nederlandse kijker niet meer zit te wachten op Bn-ers die zelf denken populair te zijn. Uitgekeken op deze mensen of niet, één ding is hetzelfde gebleven, ook bij deze BB versie. Elke week moet één van de bewoners het hotel verlaten en daar valt niets aan te veranderen. Vanavond is het tijd voor de eerste exit, de bewoner met de minste stemmen gaat naar huis.



Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #42 Gepost op: 20-01-2006, 23:03:51 »
Nieuwe Big Boss in het huis

Henk Krol is de nieuwe Big Boss in Hotel Big Brother. De hoofdredacteur van de Gay Krant neemt vanavond tijdens de uitzending de leiding over van Micky Hoogendijk. Hij heeft grootse ideeen. "We zitten daar niet voor de leuke tv. Het belangrijkste is geld inzamelen voor de Mappa Mondo-huizen van het Rode Kruis. De hoteliers moeten daar goed van zijn doordrongen. Aan Big Brother kleeft voor mij een imago waar ik niets mee te maken wil hebben. Daar ben ik heel eerlijk in. Maar als we mensen zover kunnen krijgen dat ze geld over hebben voor het bouwen van Mappa Mondo-huizen... Voor een half uur leuke tv moeten ze mij niet vragen. Maar voor zo’n doel wel. Duidelijk moet zijn, dat we daar niet voor ons eigen ego zitten. Ik wil geen lichtvoetigheid".



Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #43 Gepost op: 21-01-2006, 10:05:07 »
Kelly verlaat huilend het huis

Gisteravond tijdens de live heeft Kelly besloten om vrijwillig weg te gaan. Normaal gesproken kiest het publiek wie het Hotel moet verlaten, maar Kelly wilde zelf niet langer binnen de poorten van Hotel Big Brother blijven. Het huilen staat Kelly nader dan het lachen en het kost haar moeite om haar besluit te verwoorden. Daarna vetrekt ze uit het huis. Even later komt een nieuwe bn-er die de plek van Kelly overneemt. Het is John Jones. Het lijkt er op dat iedereen blij is met John. Er keken ruim 150.000 duizend mensen naar de vroege uitzending, iets voor John de Mol om zich achter de oren te krabben.



Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #44 Gepost op: 21-01-2006, 11:02:01 »
Geen doden in BB6

BB-hoofdredacteur Hummie van de Tonnekreek is des duivels op de Volkskrant. Door diverse publicaties is de indruk gewekt dat er in BB6 wellicht een stervende of suicidale bewoner te zien zal zijn. "Die krant heeft in een interview met mij alles totaal verkeerd neergezet! Ik heb alleen maar gezegd dat mijn geweten niet in de knoei zou komen als een bewoner zou willen onderzoeken of het leven nog de moeite waard is. Ik heb het nooit gehad over terminaal zieken! Je hebt wel eens van die veertigjarigen die zeggen: ik vind niks meer aan het leven. Die komen dus nooit in het BB-huis, natuurlijk niet! Maar iemand die ernstig ziek is en het mooi zou vinden om in zijn nadagen nog BB-bewoner te zijn, die zou ik niet weigeren. Maar dat is dus een totaal ander verhaal dan sterven in het BB-huis."



Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #45 Gepost op: 21-01-2006, 17:29:24 »
Hoteliers bekritiseren HBB-redactie

Viola heeft in de DBK te kennen gegeven dat ze zwaar teleurgesteld is in de titel "Sterren in de stress" voor de uitzending op maandag. De overige bewoners zijn ook zeer verbolgen, sommigen wisten dit niet eens. Ze hebben een contract ondertekend voor deelname aan "Hotel Big Brother" en niet voor "Sterren in de stress". De hoteliers spreken unaniem uit dat het een onvriendelijke titel is, zowel voor de hoteliers als voor het Rode Kruis. het Rode Kruis vindt het niet chique genoeg en de kandidaten voelen zich voor blok gezet. Ze spreken de redactie via de camera's aan, en adviseren dringend de titel te veranderen. Ook vinden ze dat ze slecht op de hoogte worden gehouden van de laatste ontwikkelingen op de website en dat de mail te veel wordt gefilterd. Tenslotte hebben ze ook nog eisen aan de wijze van uitzending.



Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #46 Gepost op: 21-01-2006, 17:30:05 »
Duitse BB herleeft

De commerciële zender RTL2 maakte vrijdag onverwachts wereldkundig dat men in september 2006 weer een nieuwe editie van de real life soap Big Brother zal gaan uitzenden, aldus satplaza. Dat is opvallend te noemen omdat de zender op 26 februari aanstaande stopt met de "levenslange" editie van Big Brother omdat de kijkcijfers tegen vielen. Over de definitieve lengte van de nieuwe editie is nog geen beslissing genomen. Deze zal echter wel een minimale lengte van 100 dagen en een maximale lengte van 200 dagen hebben. De beslissing van RTL 2 is een meevaller voor producent Endemol die al in Duitsland met de real life soap bij andere zendgemachtigden aan het leuren was.



Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #47 Gepost op: 21-01-2006, 17:30:39 »
Gorilla-jas

Pete Burns van de band Dead or Alive beweerde bij zijn entree in het Engelse BB-Celebrity-huis, dat hij een bontjas droeg, die gemaakt was van een gorilla. Dit zorgde voor tal van boze reacties bij de kijkers. Vorige week kreeg Burns al een waarschuwing van een minister. Wanneer de jas echt van een gorilla gemaakt is dan hangt Pete een gevangenisstraf boven het hoofd. De Gorilla is een beschermd diersoort en mag dus niet gedood worden. De politie heeft de jas inmiddels in beslag genomen. Een woordvoerster van de politie heeft gemeld dat de jas getest wordt op echtheid. Mocht de bontjas echt zijn dan bestaat de kans dat Pete Burns per direct het huis moet verlaten. Pete Burns zal zijn deelname aan Celebrity Big Brother echter nooit betreuren. Op 30 januari wordt zijn single ‘You spin me round’ opnieuw uitgebracht vanwege het succes van Celebrity Big Brother.



Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #48 Gepost op: 22-01-2006, 13:21:34 »
De Mol ontevreden over HBB

John de Mol is door zijn vakgenoten gekozen tot Omroepman van 2005. Tevreden blikt hij in de Telegraaf terug op het eerste jaar van Talpa. Maar natuurlijk verandert niet alles in goud onder zijn handen. „Tegen twintig succesnummers staan vijftig mislukkingen”, erkent hij. Zo is hij ontevreden over het real-lifeprogramma ’Hotel Big Brother’, waarin zeven Bekende Nederlanders bivakkeren voor het goede doel. „Het format is goed, maar het komt totaal niet uit de verf."



Bron : Mediawatchers

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #49 Gepost op: 22-01-2006, 16:29:27 »
ik heb vannacht een tijdje zitten kijken, was leuk dat joost op bezoek was ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #50 Gepost op: 24-01-2006, 09:46:35 »
Gert pakt zijn biezen

Dat deze versie van BB meer weg heeft van een kindercreche wisten we al maar nu lijkt Gert het ook te zien. Gert Timmermans is vannacht vertrokken uit het BB huis. Het lijkt erop dat hij het heeft gehad met zijn mede hoteliers. Paar dagen geleden werd hij al op kinderlijke wijze door Henk Krol over zijn vingers getikt toen hij dingen organiseerde en vervolgens weer af moest bellen. Nu lijkt ook zijn rol als kok aan de kant gezet en daarom lijkt Gert geen zin meer in te hebben om bij deze BN-ers te blijven, die een enorm kinderlijk gedrag vertonen en allemaal door elkaar schreeuwen, iedereen wil het hoogste woord hebben. Hij heeft zijn biezen gepakt, een verstandig besluit om de eer aan zichzelf te houden.



Bron : Mediawatchers

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #51 Gepost op: 24-01-2006, 14:18:19 »
Met alle respect, maar ik vind het een schijtprogramma....  ::hypocriet::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #52 Gepost op: 25-01-2006, 12:54:14 »
Frans Bauer in HBB?

Frans Bauer is volgens televisiezender Talpa 'een interessante gast' voor Hotel Big Brother. De zanger is door RTL Boulevard genoemd als mogelijke vervanger van Gert Timmerman. Talpa bevestigt de komst van Bauer niet, maar geeft toe dat zijn komst een mogelijkheid is. Frans Bauer zou volgens RTL Boulevard niet vijf weken blijven, maar de hoteliers moeten helpen gasten binnen te halen door optredens te geven. De werkzaamheden van Frans zijn niet in strijd met zijn contract met de TROS. De zanger mag zoveel optredens geven als hij wil. Of dit nu in een concertgebouw of op tv is, maakt geen verschil.



Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #53 Gepost op: 25-01-2006, 14:27:06 »
Priscilla weigerde Hotelstage

Priscilla Nasi, de dochter van Patty Brard, was in de race om voor acht weken één van de Hotel Big Brother-bewoners te worden. Waarschijnlijk vanwege haar hotelschoolopleiding. Patty Brard zegt in de Weekend: "Zij wil helaas echter voor geen prijs meer op tv, want ik had er goud voor overgehad om de confrontatie tussen La Holt en mijn dochter op de buis te mogen aanschouwen. Het gedrocht Holt moet nodig ontslakken en maakt elke vorm van spiritualiteit belachelijk. Ze fluit in de tuin tegen vogels om ons vervolgens te verblijden met een stukje meditatie waarin ze zo opgefokt ademhaalt dat ik het er thuis Spaans benauwd van krijg." 



Bron : Mediawatchers

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #54 Gepost op: 25-01-2006, 15:52:58 »
Priscilla weigerde Hotelstage

Priscilla Nasi, de dochter van Patty Brard, was in de race om voor acht weken één van de Hotel Big Brother-bewoners te worden. Waarschijnlijk vanwege haar hotelschoolopleiding. Patty Brard zegt in de Weekend: "Zij wil helaas echter voor geen prijs meer op tv, want ik had er goud voor overgehad om de confrontatie tussen La Holt en mijn dochter op de buis te mogen aanschouwen. Het gedrocht Holt moet nodig ontslakken en maakt elke vorm van spiritualiteit belachelijk. Ze fluit in de tuin tegen vogels om ons vervolgens te verblijden met een stukje meditatie waarin ze zo opgefokt ademhaalt dat ik het er thuis Spaans benauwd van krijg." 



 ::ohno::, moet niet kunnen, dit soort uitspraken ::ohno::

Bron : Mediawatchers

After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #55 Gepost op: 25-01-2006, 19:23:23 »
Hanny's bruiloft

Enthousiast vertelt Frank dat een bekende zangeres in het Hotel Big Brother wil gaan trouwen. Haar kinderen, pers en de omroepen weten het nog niet. Hij schrijft haar naam op een briefje en laat het in het rond gaan want het moet geheim blijven. De streamers van Mediawatchers hebben echter goed opgelet en kunnen onthullen dat het hierbij om Hanny gaat. Hanny maakte op haar zestiende haar debuut als zangeres van de Rekels met het door Pierre Kartner geschreven nummer 'Mario'. Haar grootste solohit was 'Maar vanavond heb ik hoofdpijn'. Voor de voltrekking van het huwelijk kan waarschijnlijk ook gerekend worden op de inzet van onbezoldigd ambtenaar Imca Marina.



Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #56 Gepost op: 25-01-2006, 19:24:11 »
Oud-Bewoners op bezoek

De oud-bewoners van BB5 hebben aangekondigd aanstaande zaterdag te komen lunchen. Ze zullen voltallig aanwezig zijn, dus inclusief Tanja, en betalen daarvoor 50 euro per persoon. De hoteliers lijken niet erg blij met dit nieuws te zijn, maar ze stemmen wel toe. Vooral Viola keek erg bedenkelijk en Frank heeft er ook geen zin, die wil ze met een uur weer buiten zetten.

Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #57 Gepost op: 25-01-2006, 19:25:02 »
Hoteliers in opstand

RTL Boulevard weet te melden dat er eind deze week beslist zal worden of Hotel Big Brother als tv-programma zal blijven. Het Rode Kruis, dat in het programma heeft geïnvesteerd heeft, heeft laten weten ernstig in het karakter van HBB teleurgesteld te zijn. Het was reeds bekend dat ze de eerste week al klachten hadden, maar Henk Krol heeft met de chique zaterdagavond geprobeerd het tij te keren. Daarover waren de aanwezige Rode Kruis-bobo's tevreden, maar ze werden opnieuw ernstig teleurgesteld over de platte wijze waar het maandag in beeld werd gebracht. Henk Krol is daarvan op de hoogte gebracht en heeft de redactie woest laten weten dat zij beter naar de hoteliers en het Rode Kruis moet luisteren. Hij heeft gedreigd anders op te stappen, waarop de andere hoteliers hebben aangegeven zijn voorbeeld dan te zullen volgen.



Bron : Mediawatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #58 Gepost op: 26-01-2006, 14:31:32 »
20 appeltaarten en franse muziek



De Hoteliers doen hun best maar de hoog verwachte kijkcijfers blijven uit. Afgelopen dagen keken er ongeveer 200.000 mensen, dit kan wel eens betekenen dat Talpa de stekker er de komende week uit gaat halen aldus gezegd werd in RTL Boulevard. Echt boeiend is het ook niet. Het lijkt erop dat nederland niet meer zit te wachten op BN-ers. Ze blijven echter hun best doen en proberen van alles te regelen om toch maar mensen te trekken die willen spenderen in het doel waarvoor ze meedoen, namelijk het Rode Kruis. De ovens in het BB huis hebben overuren gemaakt. John Jones heeft 20 appeltaarten gebakken voor een bedrijf die daarvoor 1000 euro neertelt. Een koerier heeft zojuist de taarten opgehaald. Vanavond is er een Franse avond met wijn, muziek en kaasjes. We wachten af hoe het verder zal verlopen maar het is duidelijk dat er donkere wolken boven het Hotel BB zich hebben verzamelt.

Bron : Mediawatchers

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Nieuws] BigBrother Hotel
« Reactie #59 Gepost op: 26-01-2006, 17:55:05 »
Belachelijk! In 1 woord belachelijk! Hiermee wordt dus onderstreept dat het talpa helemaal niet om het goede doel gaat, maar puur om het amusement, diep triest ::ohno::

Hoteliers: gewoon doorgaan, jullie doen perfect werk, laat je der niet uit slepen!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell