Auteur Topic: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.  (gelezen 47409 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #140 Gepost op: 5-02-2006, 17:49:13 »
"De chemie ontbreekt"

“Als Feyenoorder ben je blij met de klassieker Feyenoord-Ajax of Ajax-Feyenoord”, legt Dick Schneider uit. "Slechts enkele momenten per jaar zijn het tegenstanders, zelfs in de heel actieve periodes. Niet eens vijanden! Zonder zo’n tegenstander zou de sfeer en lol van voetbal eraf gaan. We hebben elkaar nodig." Over Ajax zegt hij: “Ze kunnen er geen team van maken, in die zin ontbreekt de chemie. De verdediging van Feyenoord is sterker.” Bennie Muller vult aan: "Ik heb niet veel toe te voegen aan Dicks verhaal. Maar ik denk onder andere dat ze de wedstrijd verloren hebben door de linksback die niet gewend is een directe man op rechtsbuiten te hebben. Hij is gewend om vrij te spelen, meestal heeft hij geen man en kan hij wel gaan. Dan kan je het aan hem overlaten. Hij speelde niet slecht, maar het is geen verdediger." Dan maakt Bart de winnaar van de poule bekend. Een vrouw heeft gewonnen en krijgt een T-shirt van Hotel Big Brother. "De anderen moeten hem kopen. Laten we nooit meer zeggen dat vrouwen geen verstand hebben van voetbal!", stelt Bart. Een applaus volgt.



Bart 'Spring uit 't Hotel'?

Om even bij te komen en zijn aandacht even ergens anders op te vestigen, gaat onze jongste Hotelier naar zijn oma's verjaardag. Hij groet zijn collega's stuk voor stuk. Gewapend met een roos springt Bart uit het Big Brother Hotel.



Onze 'dutch hunk' gaat er even tussenuit!

Weer een Hotelier armer

Niet snel nadat Bart is vertrokken, gaat ook Hotelier Jones het Hotel verlaten. Het lijkt wat rustiger te worden in Hotel Big Brother nu zowel Bart als John niet aanwezig zijn. Niet getreurd, want vanavond zijn deze twee breedsprakige Hoteliers weer terug in het Hotel. De thuisblijvers kletsen gezellig verder met Dick Schneider over een onomstreden onderwerp: verkeersboetes. "Het zijn net ninja's die zich uit het niets uit de lucht laten zakken aan een touw en dan doodleuk een boete uitschrijven omdat je onbewust verkeerd geparkeerd staat", spuit Monique. En zo heeft iedereen in het Hotel wel een ervaring met het Centraal Justitieel Incasso Bureau die die dolgraag met anderen wilt delen.



Zonder muts in deze kou? Een echte bikkel!

Kokkin Monique



Monique maakt een heerlijk gerecht voor haar collega's

Anita is verdrietig

Anita belt met haar man, ineens moet ze heel erg snikken. “Wat is er aan de hand lieverd?”, vraagt Monique. “Mijn hond is net overleden, ik kan het niet bevatten.” “Meisie toch”, zegt Monique troostend. Ondertussen vraagt Anita wat er allemaal gebeurd is aan haar man. “Ik wilde het helemaal niet zeggen”, vertelt hij. “Nee, ik ben blij dat ik het nu weet”, stelt Anita hem gerust. “Ik ga een kaarsje voor haar branden.”



T-shirts vliegen de tent uit

“Er zijn best wel veel T-shirts verkocht hè”, zegt Frank tegen Anita en Bonnie. “Echt waar? Oh wat leuk”, reageert Bonnie. “Ja, volgens mij wel een stuk of tien”, denkt Frank. Alles wat ex-Big Boss Henk aanraakt, lijkt in goud te veranderen. Binnen een week heeft hij het idee, om speciale Hotel Big Brother-shirts te laten drukken, ten uitvoer gebracht. En de T-shirts gaan als warme broodjes over de toonbank.

Even relaxen...

De vier Hoteliers die in het Hotel zijn, genieten van hun zondagsrust. Bonnie en Frank lezen een krantje, Anita spit op haar gemak de mail door en Monique eet alvast een hapje. "Nou ik heb de voorhap getest en het smaakt uitstekend, hoor! Goedgekeurd door de vereniging van huisvrouwen", grapt Monique.



Viola, Chiel en Ferri zijn weer terug...met bussen vol geld

Chiel, Viola en Ferri komen terug van het Dutch Open Dartstoernooi. Met rammelende collectebussen staan ze voor de poort. “Was het leuk jongens”, wil Monique weten. “De mensen waren vrijgevig man!”, antwoordt Ferri. “Er waren er niet veel, maar ze gaven allemaal!”
« Laatst bewerkt op: 5-02-2006, 18:30:36 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #141 Gepost op: 5-02-2006, 20:49:48 »
Aanvallùùùh....



Terwijl de Hoteliers over de voetbalwedstrijd en het dartevenement napraten, vult Monique de hongerige maagjes

Bonnie op televisie!

Bonnie is live in de uitzending van Life & Cooking, van Irene Moors en Carlo Boszhard. De twee presentatoren ondervragen de Hotelier: "Hoe lang blijf je nog in het Big Brother-huis?", wil Carlo onder andere weten. Bonnie laat weten dat iedereen heel blij is dat er niet meer uitgestemd kan worden. "Maar wat is nu de spanning?", vraagt mede-presentator Irene. "De spanning voor ons allemaal is dat we met een resultaat komen dat klopt." Het resultaat is natuurlijk de opbrengst voor Mappa Mondo! Carlo beëindigt het gesprek met een opsteker voor Bonnie: "Heel knap dat je dit doet. Je maakt een lieve leuke indruk! Als Bonnie opgehangen heeft en terug aan tafel schuift, gaan de 'onderhandelingen' over het televisieprogramma van vanavond verder. 'De wedstrijden' (mannen) versus 'Rome' (vrouwen). Wat zal het worden?

Zondag rustdag?



Here's Johnny!

John is terug, hij is een paar uurtjes naar zijn kinderen geweest. Als hij zich aanmeldt bij de intercom, stelt hij zich voor: "Gevangene terug van verlof!" Eenmaal binnen vertelt hij dat het kort, maar krachtig was: "Heel gezellig." Dan ziet hij zijn collega's naar voetbal kijken. "Oh nee hè? Moeten we die ellende nou nog een keer zien?", zegt hij lachend. Maar met een bordje eten op zijn schoot lijken de beelden hem toch te bevallen.



Wat ruist daar in het struikgewas?

Monique en Frank hebben gezellig samen het bubbelbad opgezocht. “Het is best warm zo hoor!”, vindt Frank. “Wat ruist er in het struikgewas?”, vraagt Monique. “Dat is van Toon Hermans hè?” De twee Hoteliers keuvelen wat over ‘oude’ cabaretiers. Monique is in een melige bui: “Wat ruist er in het struikgewas? Frank Awick!”

Ontspannings(k)uur

Aangestoken door Monique, raakt ook Frank in een jolige bui, met uitspraken als: “Het lijkt hier net een grensovergang met die lampen en het hek” en “Soms voel ik me net een koniveer, die aan het uitvallen is hier.” Dan gaan de twee Hoteliers als vervolg van hun ontspanningskuur samen de infraroodsauna in. Monique vindt het wel erg warm worden: “Ik sta bijna in de fik!” ”Even doorzetten meid”, moedigt Frank haar aan.

John duikt in de kast

Na de aflevering van ‘De Wedstrijden’ gaat John op onderzoek uit in de keuken. De Hotelier is duidelijk blij met de voorraad: "Nu hebben we alles, en hoeven we alleen vlees enzo te kopen." Aan Bonnie legt hij uit dat hij erg tevreden is met het nieuwe boodschappensysteem. De Hoteliers kunnen nu namelijk driemaal per week boodschappen bestellen; iets waar John vanaf zijn eerste dag voor pleit. Zo ziet u maar: de aanhouder wint!



Alleen wakkere wegen leiden naar 'Rome'



Over twee minuten begint 'Rome', een serie waar Viola helemaal fan van is. De Hotelier ligt echter na een zware dag van collecteren even te slapen. Ferri besluit haar wakker te maken. "Viola, wakker worden, je favoriete show begint zo." Viola schrikt wakker, maar is haar collega zeer dankbaar. "Oh wat heerlijk dat jullie me wakker maken! Is er nog wat gebeurd?"
« Laatst bewerkt op: 5-02-2006, 22:06:30 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #142 Gepost op: 5-02-2006, 23:15:26 »
Bart meldt zich weer

De laatste Hotelier is terug. Bart duikt meteen bij Ferri en Frank in het kantoor. "Was het hectisch vandaag?", vraagt hij aan Ferri. Maar de nieuwste Hotelier vond het geen probleem. De inwerkperiode is duidelijk voorbij! Als 'Hoofd Financiën' duikt Bart direct op het geldkluisje. Hij is tevreden met de opbrengst: "Er is zelfs een tientje fooi gegeven." "Weet jij hoeveel er binnen is gekomen deze week?", wil Ferri weten. Maar voordat Bart kan antwoorden, worden ze gestoord door de telefoon. Nog even wachten dus!

In gedachten naar de klassieke oudheid



Als in trance kijken de Hoteliers naar 'Rome'

Lekker relaxed

Het is een typische zondagavond in Hotel Big Brother. Iedereen pakt zijn rust, want morgen staat weer een nieuwe werkweek voor de deur. Bart en Ferri zitten samen in de jacuzzi, Anita leest een krantje. Viola, Bonnie, Frank en John liggen zelfs al op één oor. Monique komt nog even kijken bij 'de jongens'. "Zitten jullie er nou nog in?" "Kom je er ook nog even in, of durf je niet?", vraagt Bart uitdagend. "Ik ben vanmiddag al geweest", stelt Monique hem teleur.



Gekeuvel in de jacuzzi

Hoteliers Bart en Ferri hebben elkaar duidelijk gevonden, want ook deze avond zitten ze nog lang na te kletsen in de jacuzzi. Lang nadat hun mede-Hoteliers naar bed zijn gegaan, praten de mannen nog over het leven, de liefde, werk en de voor- en nadelen van het bekendzijn. Bart werd eens herkend door iemand in Zimbabwe en Ferri is bespied op een eiland in Brazilië. Ferri is blij met zijn baan in de Verenigde Staten: “Ik zie geen nadelen aan mijn werk daar.”

Komt Viola los van de grond?



Viola sliep niet, ze lag te mediteren! Ze loopt nog even naar Ferri en Bart om ze iets te drinken aan te bieden. “Dames en heren, Viola Holt!”, roept Bart als ze naar buiten komt. “Wil je ook nog de groeten doen? We hebben net iedereen de groeten gedaan”, vertellen de mannen. Zij zijn meliger dan de serene Viola, die vertelt hoe fijn ze het heeft gevonden om even te mediteren. “Je komt toch niet los van de grond hè?”, wil Ferri weten. “Het is een hele mooie ervaring. Dat zou ik iedereen toewensen”, vertelt Viola. “Ik zou inderdaad wel eens los van de grond willen komen”, zegt Ferri gevat. Dan gaat Viola John wakker maken, want Super Bowl begint zo! Als Viola wegloopt, komt ze toch nog bijna los van de grond; ze glijdt bijna uit op de natte stoep. Voorzichtig Viola!

Sportfanaat in hart en nieren

"Vind je het erg als ik erbij kom zitten?", vraagt Viola aan John, die al klaar zit voor de televisie. "Ik zal niks zeggen!", voegt ze er snel aan toe. "Ja, natuurlijk", antwoordt John verbaasd. "Dûh!" Snel pakt Viola een glas vruchtensap en ploft naast John op de bank. Zullen de 'sportieve' Hoteliers de hele nacht wakker blijven?

Tijd voor de Super Bowl

« Laatst bewerkt op: 6-02-2006, 12:30:39 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #143 Gepost op: 6-02-2006, 12:33:45 »
Maandagmorgen

Zouden er vandaag weer een hoop T-shirts de deur uitgaan voor het goede doel? Adonis heeft er in ieder geval al één. Naast een levendige dag in het Hotel (nu nog even niet: iedereen ligt nog te slapen), komt er vanavond een grote verrassing om de hoek kijken. Want wie is deze week de nieuwe Big Boss? Bye bye Chiel en hello ... Raad maar.



Op tijd voor de kapper

De Hoteliers liggen nog op één oor. Zij weten natuurlijk maar al te best dat er weer een liveshow aan zit te komen. Als ze om elf uur maar paraat staan, want dan komt de kapper om hun coupes te verzorgen. Meerdere gasten zullen vandaag weer de revue passeren. Onder andere Wouter Klok! Hij komt voorbereidingen treffen voor de Magic Dinner Show die er aan zit te komen.

Koffietijd!



Ze zijn op! Het is wel duidelijk welke plek favoriet is in de morgen.

Als je wilt huilen...

Frank is alweer aan het typen. Bonnie en Viola gaan eerst aan een bakkie, en later komt Anita daarbij. Viola zegt: "Ik wist het niet joh. Ik moet even vragen hoe je bent." Viola heeft het droevige nieuws gehoord van het overlijden van Anita's hond. Anita vertelt dat ze het nog niet aan iedereen heeft laten weten, omdat ze het af en toe nog moeilijk kan beseffen. "Moet je er niet even uit ofzo?", vraagt Viola haar. Maar dat wil Anita niet: "Ik kan toch niets doen." Het maakt haar verdrietig nu ze er weer aan denkt. Bonnie zegt: "Als je wilt huilen, dan huil je."



Peace man



Ferri wordt wakker en groet z'n publiek.

Een dooie mus

"Aan de ontbijttafel vertelt Monique dat ze op de Parade (een reizend kunstfestival red.) heeft gestaan en daar met de andere spelers een prijs won voor de bestlopende act. "Het was de best verkochte voorstelling. Weet je hoe die prijs heette?", vraagt ze lachend. "De dooie mus. Ze waren er heel serieus over." Ze begrijpt niet dat de prijs zo heette. "Win je iets, krijg je een dooie mus! Kan je daar nou niet de levende mus van maken? Of de gouden kip ofzo?" John luistert aandachtig. "Was het letterlijk een dooie mus?" "Nou, nog net niet", vertelt Monique. "Volgens mij was het een tekening van een dooie mus."

De kapper, van alle markten thuis.

Kapper Reon is er! Hij vraagt Anita hoe het met haar is na het overlijden van haar hond. "Het lijkt me zo raar om dat te horen als je hier zit." Dat vond de Hotelier ook. Een aantal van de personeelsleden wordt vandaag weer eens lekker onder handen genomen. Viola heeft een wens: "Ik weet dat je mij niet kan uitdunnen, maar wil je dat misschien wel met mijn haar doen?" Natuurlijk wil hij dat. Als Monique aan Ferri vraagt of hij ook zijn haar gaat laten doen, zegt hij quasi-ongeïnteresseerd: "Nee..."



Rooklampen geleverd

Er is bezoek. Meneer Lodder van LB Displays BV komt naar het Hotel om een rooklamp af te leveren: een apparaat dat ervoor zorgt dat de rooklucht verdwijnt. "Ik zag jullie zo roken", zegt hij. Viola ontvangt hem hartelijk en leidt hem naar de dinerzaal waar het meeste wordt gepaft. "Komt u van ver?", vraagt ze. "Den Haag, flink omrijden was het. Veel files." "Veel files hè", beaamt Viola. De rooklamp, waar een luchtfilter in zit, heeft ook een lamp. "Nou, dat hoeft niet hoor", zegt de Hotelier vriendelijk. "We hebben licht genoeg." Het argument van meneer Lodder, dat het een beetje sfeerlicht geeft, komt er niet meteen bij haar in. Wel wordt ze erg enthousiast als blijkt dat hij de opbrengsten van de rooklampen aan het goede doel Mappa Mondo schenkt, zolang de afleveringen van Hotel Big Brother lopen. "Helemaal Hiep Hiep Hoera voor deze meneer!", zegt Viola tegen Bonnie.

Haar, haar, haar



Ook Frank gaat onder de schaar.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #144 Gepost op: 6-02-2006, 14:10:30 »
Het is allemaal voor het goede doel!

Anita en Frank bellen mensen na die per mail hun interesse hebben getoond in één van de activiteiten. Frank doet zijn eerste boeking voor het Open Podium. Het meisje aan de andere kant van de lijn laat weten dat ze woensdag heel graag wil optreden in Hotel Big Brother. Het enige probleem is dat ze die dag stage moet lopen. “Nou, als je zegt dat het voor het goede doel is, dan laten ze je toch wel gaan”, stelt Frank voor. “Ja, dat moet wel lukken”, denkt het meisje. Wil jij woensdag ook schitteren tussen de sterren? Geef je dan nu op voor het Open Podium.

Sneeuwwitje

Kapper Reon is bezig met de lange blonde lokken van Monique. De twee kunnen verschillende ‘horrorstories’ uitwisselen over het blonderen van haar. Monique verklapt aan Reon dat ze is geboren met ‘ravenzwart’ haar. Hij kan het bijna niet geloven. De Friezin vertelt hem daarom een leuke anekdote over haar geboorte. “’Hoe gaat u haar noemen?’, vroegen de verloskundigen aan mijn moeder. Waarop mijn moeder antwoordde: ‘Jolanda’. ‘U gaat zo’n mooi kindje toch niet naar een merk panty’s noemen’, zeiden de verloskundigen verontwaardigd. ‘Het is net sneeuwwitje met dat zwarte haar en die bleke huid.’”

Vind jij straks je nieuwe liefde in Hotel Big Brother?

Ferri heeft een afspraak met Monique Houtzager en haar partner Richard Holman. Zij organiseren 3-minutes-dating evenementen, oftewel speeddating. Deze nieuwste vorm van daten komt er eigenlijk op neer dat je in drie minuten je nieuwe liefde kunt ontmoeten. De Hoteliers willen ook een speeddatingavond in het Hotel organiseren. Ferri stelt de gasten voor aan de rest van de Hoteliers. “Ga je ook meedoen?”, vraagt Ferri aan Anita. “Nee, dat kan niet. Ik ben al 21 jaar getrouwd!”, antwoordt de ex-Dolly Dot lachend. Viola vindt het wel een interessant idee en wil er wel meer over weten. “Het speeddating is onderdeel van ‘Romeo & Julia’, een relatiebemiddelingsbureau”, legt Monique Houtzager uit. “Wat een romantische naam, voor zo’n moderne manier van dating”, vindt Viola. Monique legt het verloop van de avond uit en vertelt dat je op zo’n avond twintig dates hebt. “Bart, John en ik gaan er ook tussen zitten, maar dan wel met een knipoog”, belooft Ferri. Om te onderstrepen dat liefde op het eerste gezicht echt bestaat, vertelt Richard dat de vonk tussen hem en Monique binnen acht seconden oversloeg.



Soms gaat liefde door de maag...



Terwijl er druk vergaderd wordt over de speeddatingavond, zorgt John ervoor dat de maagjes van zijn mede-Hoteliers worden gevuld

Best of Dutch Magic

Bart is in bespreking met Wouter Klok en Dorien Verschuren voor de definitieve plannen van de Magic Dinner Show op 6 maart in Theater ’t Spant in Bussum. Wouter en de Hoteliers willen het liefts twee voorstellingen geven, waarvan één voorstelling voor kinderen. “Normaal trek ik zes maanden uit voor zo’n project, maar nu moeten we het in zes weken doen. Ik ga er vanuit dat het gaat lukken omdat het zo’n goed doel is”, zegt Wouter vol vertrouwen. De titel van de show is in ieder geval al gekozen: ‘Best of Dutch Magic’.



Ieder zijn eigen coupe



Reon laat iedereen stralen. Monique heeft weer glanzende blonde lokken en John een glimmend bolletje.

De kunstenares in actie

Viola heeft een uitbarsting van creativiteit. Ze is al haar verfspullen aan het uitzoeken en opruimen en pakt meteen één van haar doeken erbij. "Zo ik ga eerst even een sigaret roken", zegt ze tegen Anita als ze klaar is. "Ik heb mijn doek afgespoten, mijn column geschreven en al mijn verfspullen opgeruimd."



Er staan twee vogelverschrikkers in de tuin

Anita en Viola nemen even een ‘sigarettenbreak’ in de tuin. Viola ziet haar vaste meeuw overvliegen en zwaait naar het dier. “Oh, herken je hem?”, vraagt Anita gekscherend. “Nee, ik doe maar alsof”, geeft Viola toe. “Als je nou iets te eten naar boven gooit, dan vallen ze meteen uit de lucht”, weet Anita. Viola: “Oh, probeer dat dan eens met een stukje brood. Ik geloof er niks van.” Anita voegt de daad bij het woord, klimt op een bank en gooit een stuk brood de lucht in. Viola doet uiteindelijk toch ook maar een poging. “We zien eruit als vogelverschrikkers joh”, denkt Viola. “Ze zijn zich rotgeschrokken van ons. ‘Wie zijn die vrouwen’ denken ze.”

« Laatst bewerkt op: 6-02-2006, 16:59:05 door Nîcky »

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #145 Gepost op: 6-02-2006, 14:37:42 »
hier stond echt helemaal nix dus

 ::) reclame voor de concurrent?
« Laatst bewerkt op: 6-02-2006, 17:21:30 door JDM »
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #146 Gepost op: 6-02-2006, 17:12:41 »
Lees meer wat er vandaag gebeurd in Hotel Big Brother>>>>

Dag 26 - 06 februari 2006 in Hotel Big Brother.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #147 Gepost op: 7-02-2006, 00:28:20 »
Anita wordt het even teveel.... Lees Meer>>>  





Dag 27 - 07 februari 2006 in Hotel Big Brother.

Hier kan je alle ontwikkelingen lezen wat er die dag gebeurd is.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #148 Gepost op: 8-02-2006, 00:42:58 »
>>Lees meer<<
Jennifer, bedankt voor de gezelligheid
Jennifer, de zangeres tijdens de bingoavond neemt afscheid van de Hoteliers.




Dag 28 - 08 februari 2006

Hier kan je alle ontwikkelingen lezen wat er die dag gebeurd is.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #149 Gepost op: 9-02-2006, 00:31:40 »
>>>Lees Meer<<< Morgen weer hard werken!

Theo vertrekt en zegt de dames in de rookruimte gedag. “Wie blijven er nu slapen?”, wil Viola weten. “Dario en zijn vrouw”, antwoord Theo. “Oh, ik wilde de gasten nu weg hebben, maar ze blijven dus slapen”, antwoord Viola. De Hotelier zit er duidelijk doorheen, want ze voegt toe: “Ik ga nu niet meer opruimen.” De Big Boss laat weten het ook een goed idee te vinden als de dames lekker een glas wijn nemen en vroeg onder de wol gaan. "Morgen wordt het weer hard werken", waarschuwt hij nog.



Dag 29 - 09 februari 2006

Hier kan je alles lezen wat er deze dag gebeurd is.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #150 Gepost op: 10-02-2006, 00:52:33 »
>>>Lees Meer<<< Theo sluit een zeer succesvolle avond af
Theo heeft goed nieuws. Deze avond heeft meer dan € 17.500,- euro opgebracht. En dat is nog niet alles. Er zijn een groot aantal horeca-zaken in Nederland benaderd die geld zullen gaan inzamelen voor het Mappa Mondo huis. Zoals Theo het zelf zegt: "Een aplaus voor iedereen die dit mogelijk maakt, en zeker ook voor alle Hoteliers, die zo hard werken om deze avond in goede banen te leiden". "Dan willen we daar nu nog even op dansen", voegt Anita er aan toe. "Een applaus voor Theo", roept Monique nog. "De beste Big Boss van deze week!"

De deejay start "De glimlach van een kind" in. Is er een toepasselijker lied mogelijk?



Dag 30 - 10 februari 2006

 Hier kan je alles lezen wat er die dag gebeurd is. 

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #151 Gepost op: 11-02-2006, 00:20:49 »
>>>LEES MEER<<< Bonnie wil zwemmen

“Ga je mee de jacuzzi in?”, vraagt Ferri aan Bonnie. “Ik heb er nog nooit ingezeten, ik heb geen badkleding bij me”, vertelt Bonnie. “Dat gaan we voor je regelen, een bikini, badpak, kimono je roept het maar”, zegt hij. “Ja, ik wil best in mijn nakie hoor, dat wordt toch niet gefilmd.” Ferri gelooft zijn oren niet: “Ik heb Kelly anders ook wel eens naakt door de kamer zien lopen hoor, er hangen hier toch overal camera’s. Wil je anders mijn zwembroek lenen?” Bonnie fronst haar wenkbrauwen: “Weet je wat, ik ga die van Anita wel proberen”, besluit ze. Zullen de twee Hoteliers alsnog een duik nemen?

Dag 31 - 11 februari 2006

Lees meer over deze dag wat er afspeelde in Hotel Big Brother.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #152 Gepost op: 12-02-2006, 00:17:56 »
>>>LEES MEER<<< Natafelen na het linedancen

"Trek dat mannenshirt uit joh", adviseert John zijn mede-Hotelier Moniek. De meeste Hoteliers zitten na een drukke dag en avond lekker aan tafel in de keuken. Alleen Viola is nog echt actief. Na zoveel gasten moet er natuurlijk wel gestofzuigd worden! John vertelt haar: "Hé tante Viool, neem je nog even een pauze?" "Ja maar weet je wat het is Jonesy, je kan het maar beter hebben gedaan voordat de meubels komen", antwoordt 'tante Viool'.


Dag 32 - 12 februari 2006

Lees meer over deze dag wat er afspeelde in het Hotel.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #153 Gepost op: 13-02-2006, 14:31:58 »


 >>>LEES MEER<<<  
It's the Muppet Show!

Is de muppet show weer terug op de buis?

Dag 33 - 13 februari 2006

Lees meer over deze dag wat er afspeelde in het Hotel.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #154 Gepost op: 13-02-2006, 22:37:41 »
Een vrouwelijke aanpak 

Big Boss Theo heeft afgelopen week heel wat stof doen opwaaien. Niet elke Hotelier kon zijn aanpak waarderen, maar er werd onder zijn leiding weer aardig wat geld binnengehaald voor het Mappa Mondohuis. En dat is voor iedereen natuurlijk het allerbelangrijkste. Nu zit zijn tijd er echter op.
“Hoe vond je het om te doen?”, wil Caroline van hem weten. Ik heb natuurlijk een beetje zitten ‘teasen’ zegt Theo. “Maar ik ben ontzettend blij dat ik met deze mensen zoveel heb kunnen doen. Jullie hebben mij wel het gevoel gegeven dat jullie er stonden als ik het wilde. En dat vind ik prachtig!”



Ondertussen introduceert Caroline de nieuwe Big Boss: “Ze is misschien niet zo bekend, maar ze staat duidelijk haar mannetje!” En dan gaat de bel. Annelies Fleers staat voor de poort. Ze stelt zich netjes aan iedereen voor. “Welkom in Hotel Big Brother”, zegt Monique.

In het kantoor draagt Theo zijn ‘functie’ over. En hij heeft een belangrijke tip: “Als je het deze week voor elkaar krijgt in deze bende een lijn te krijgen vind ik dat fantastisch! Je moet hard zijn. Dat werd van mij niet getolereerd, maar misschien lukt het jou wel!”


 
En dan is voor Theo de tijd toch echt gekomen om te gaan.
De Hoteliers zwaaien hem gezamenlijk uit. “Ik ga jullie volgen!”, roept Theo nog uit. En dan is een nieuw tijdperk aangebroken. Het tijdperk van Annelies Fleers. Hoe zullen de Hoteliers reageren op de vrouwelijke aanpak van deze pittige tante?



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #155 Gepost op: 14-02-2006, 13:32:20 »
>>>Lees meer<<< Kookoverleg

Hotelkok John maakt al voorbereidingen voor zijn 'lovecookies' waar hij morgen de valentijnsgasten mee zal verrassen. Nieuwe Big Boss Annelies bespreekt met hem het diner voor morgen. Geroutineerd vertelt John wat er op het menu staat, onder andere draadjesvlees! "Een stamppotje erbij?", vindt Annelies. John vindt dat een goed idee, maar Monique reageert: "Nee, alsjeblieft zeg!" Als Anita het vraagt kondigt Annelies al aan: "Morgen om 10 uur gaan we vergaderen." Maar de nieuwe Big Boss lijkt het liever over iets anders te hebben: "Hoe oud is je dochter....

Dag 34 - 14 februari 2006

Lees meer over deze 34e dag in Hotel Big Brother.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #156 Gepost op: 14-02-2006, 22:55:39 »
"Fransje is oke!"

Speciaal voor Valentijnsdag mogen 22 grote fans van Frans Bauer dineren met hun idool. En daar heeft de goedlachse zanger zelf bijna de meeste zin in.


Als Frans voor de poort staat, wordt hij verwelkomt door Hoteliers Frank en Monique. “Wat een weer he”, valt de zanger gelijk met de deur in huis. Even later leiden de Hoteliers hem door het Hotel. Vooral de badkamer wekt zijn interesse: “Nou, jullie hebben het wel voor elkaar hier!” “Nou, je mag hier best eens komen bubbelen”, laat Monique de zanger ondeugend weten.

Als Hotelier Viola Frans Bauer ziet, vliegt ze hem om de hals. “Hoe gaat het?” Frans kletst even bij met Viola. De twee kennen elkaar namelijk al jaren: “Eigenlijk is mijn carriére bij jou in de vijf uur show begonnen”, laat hij Viola weten.



Maar al snel staan de gasten voor de deur en moet de zanger ‘aan de slag’. Frans speelt zelf voor gastheer en heet iedereen een hartelijk welkom. Eenmaal in het restaurant maakt hij met iedereen even een praatje.
Iedereen heeft zo zijn verhaal en Frans staat de gasten op zijn kenmerkende sympathieke manier te woord. Ondertussen wordt het eten opgeschept. Hollandse pot met draadjesvlees.

“Het is fantastisch! De grootste presentatrice staat mij gewoon te bedienen”, zegt Frans lachend tegen Viola als ze zijn bordje volschept Frans houdt de stemming er goed in: “Gaat het nog mensen?!”, roept hij tijdens het eten. “Wij zijn toch mensen van de vette hap! Karbonade, speklap, dat vind ik gewoon lekker!” De gasten genieten volop van het commentaar van hun idool tijdens het eten.



En dan is het tijd voor het optreden, maar niet voordat hij de kok heeft bedankt: "Het eten was heerlijk en het draadjesvlees was fenomenaal. Daar wil ik zeker het recept van hebben.” Dan start de muziek. “Er mag geklapt worden!” roept de sympathieke zanger. “Ga er anders allemaal bij staan! Dat is wel zo gezellig.” En even later schalt 'Hé, lekker ding’ door de speakers.

Na ‘Daar zijn vrienden voor’ is het alweer tijd voor het laatste nummer. Maar eerst bedankt hij alle Hoteliers nog voor de goede zorgen: “Jullie hebben wel een polonaise verdiend!” Zowel de gasten als de Hoteliers gaan helemaal los en als de laatste noten zijn weggestorven, bedankt Viola, met tranen in haar ogen, Frans voor zijn geweldige optreden. Ook de gasten laten van zich horen. “Fransje is oke, olé olé”, klinkt het uit de kelen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #157 Gepost op: 16-02-2006, 00:28:59 »
>>>LEES MEER<<<
Monique's ware gezicht?
Wat probeert Monique hier duidelijk te maken?



Dag 35 - 15 februari 2006

Lees meer over deze dag als je wilt weten wat er afspeelde in het hotel. 

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #158 Gepost op: 17-02-2006, 00:13:07 »
>>> LEES MEER <<< Viola wil slapen

Viola heeft het helemaal gehad, ze lucht haar hart bij Big Boss Annelies. “Op zo’n moment ben ik echt blij dat het nog maar een paar weken duurt. Iedereen blijft zo plakken, ik wil naar bed. Ferri is iemand die slecht slaapt, die vindt het heel leuk als er mensen blijven hangen. En Monique praat ook graag met de gasten, daar is ze goed in. Er vroeg net nog iemand om bier, maar ik heb nee gezegd. Achteraf had Arno ( Kolenbrander red.) vlak daarvoor zelf nog een biertje gescoord, maar ik moest een lijn trekken. Ik gaf jou al een seintje dat de gasten weg moesten, maar je begreep hem niet hè?”, vraagt ze aan Annelies. Dan komen Bonnie en Anita de dames vergezellen. Ze kletsen nog wat over koetjes en kalfjes, voordat ze hun bed opzoeken.

Dag 36 - 16 februari 2006

Lees meer over deze dag wat er gaande is in Hotel Big Brother.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ontwikkelingen in Hotel Big-Brother.
« Reactie #159 Gepost op: 17-02-2006, 14:29:10 »
>>> Tijd om te lachen <<< <<< Lees meer <<<

Bonnie en Anita zijn de enige Hoteliers die nog wakker zijn. Ze praten tot diep in de nacht over serieuze zaken. Gelukkig valt er ook een hoop te lachen.



Dag 37 - 17 februari 2006

Lees hier meer wat er gebeurde in Hotel Big Brother