ik vraag me eigenlijk af hoeveel van de bellers een poging gedaan hebben om echt te saboteren. en hoe hebben ze nu echt bepaald wie er gesaboteerd heeft, en dat het zijn of haar schuld is dat de opdract echt mislukte? ik begrijp het niet zo goed ben ik bang :-/
harry en ellen hadden kunnen saboteren en zouden dan veel minder problemen op hun hals hebben gehaald, en lans op een vrijstelling. dat deden ze echter niet. ze gingen helemaal voor het geld, volgens mij dan ook geen mollen (los van het feit dat ellen wel eens zou kunnen winnen)
john actie bij het telefoonspel vind ik ook vreemd. hoezo nou nummer in zijn hoofd. hoezo nou angela bellen? de mol wist wel dat als de telefoon eenmaal over zou gaan het eigenlijk al te laat was.
de echte mol heeft verder nauwelijks hoeven te saboteren en de rest het kunnen laten uitvechten. mij viel op dat john zich niet echt me de rugzakken toestand bemoeide, prince trouwens ook niet (maar die vertrouwd john... wat volgens mij niet slim is).
he getver, er gebuerde zoveel dat ik het allemaal nogniet op een rijtje heb. :-/ ellen, harry en prince zijn voor mij zeker geen mollen. karen en jantien ook niet, blijven over kerstin, george en john. george is volgens mij niet in staat mol te zijn (soory, dat gevoel blijf ik houden) en kerstin... mwah... Nee, voor mij blijft john de mol, en gisteren is dat gevoel alleen maar versterkt. (opvalend dat ze hij als laatste aan de beurt was, maar na het groene scherm van procne toch vrij kalm bleef... alsof hij wist dat er nog een groen scherm zou komen)
wat een super aflevering!

heike