Auteur Topic: Toine is niet de mol!  (gelezen 62362 keer)

Offline Matt

• Forumlid
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 19-03-2006, 14:11:45 »
Mij viel op dat toen Toine de test aan het maken was, zijn moedervlek op zijn nek duidelijk in beeld kwam. En op een gegeven moment leek het erop of de camera zo verschoof of inzoomde dat de moedervlek weer in beeld kwam.

ps. moedervlek in het engels is MOLE

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: 19-03-2006, 17:20:19 »
Toine kan gewoon niet de mol zijn, hij is veelste fanatiek en volgens mij zou hij de mol niet eens willen zijn, want hij wil alleen maar winnen... denk ik  ;) :D
I'm a real big goblin..

Offline drien

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 19-03-2006, 17:23:43 »
Hebben jullie dat gister gezien bij Koppensnellers? met die inkt? Hij kreeg rode inkt van Karel! Hij zal toch niet de volgende aflevering eruit gaan??!! ??? ??? ???

Offline Tanic

• Forumlid
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
« Reactie #143 Gepost op: 19-03-2006, 20:23:02 »
Ik denk het niet, kijk eens even naar dit!!!!

Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline Elanor

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 19-03-2006, 20:32:04 »
ik denk dat Toine best de mol zou kunnen zijn, ook met het bouwen van het vlot: hij wilde per se niet dat Richard ging

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 19-03-2006, 21:03:25 »
misschien is dit een beetje off-topic, maar op de rode rand van je plaatje daar staat volgens mijn gespiegeld naar links ook nog een foto(gezicht) is dit de foto van toine gespiegeld of is dit iemand anders/niemand??
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #146 Gepost op: 19-03-2006, 22:44:11 »
Ik denk het niet, kijk eens even naar dit!!!!
Ik heb even wat gezocht... en... Volgens mij is hier al hetzelfde hoofd in te zien: http://www.realitynet.org/forum/topic,4399.msg89824.html#msg89824

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #147 Gepost op: 20-03-2006, 10:05:35 »
wat een goed speurwerk! ik was al even bang dat we de winnaar ontdekt hadden..

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 20-03-2006, 17:34:59 »
 ::ok:: zeker goed speurwerk, zo kun je weer meteen zien hoe goed gelovig iedereen is (ik in ieder geval wel) als er een plaatje getoont wordt wat er maar een beetje op lijkt  8)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #149 Gepost op: 20-03-2006, 19:32:36 »
Dat goede speurwerk valt wel mee hoor...

- Je gaat gewoon naar zoeken boven in de pagina en klikt.
- Dan type je 'statistieken'  en 'gezicht' en drukt op enter.
- En dan kan je lachen.

2002, 2003, 2005, 2006 ::rofl::

(Ik moet wel toegeven dat ik in eerste instantie op 'geldpot' en 'gezicht' heb gezocht en maar die resultaten zijn minder leuk.  ::) )

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #150 Gepost op: 21-03-2006, 11:57:03 »
ik denk dat Toine best de mol zou kunnen zijn, ook met het bouwen van het vlot: hij wilde per se niet dat Richard ging

Dat klopt. Als ze Toines idee gevolgd hadden, had het vlot minder moeten dragen en was de kans kleiner dat er geld verloren zou gaan. (Het was dus eigenlijk een goed plan van Toine.)

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #151 Gepost op: 21-03-2006, 18:58:05 »
Dat klopt. Als ze Toines idee gevolgd hadden, had het vlot minder moeten dragen en was de kans kleiner dat er geld verloren zou gaan. (Het was dus eigenlijk een goed plan van Toine.)

Dus volgens de deze redenering zpou Toine dan niet de Mol zijn ....

Tsja, ik weet het niet. Fanatisme kan natuurlijk ook spel zijn.
Ik hoop wel dat ie er lang in blijft. Vind het echt een toppertje  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 22-03-2006, 14:29:37 »
Misschien is dit trouwens meer een Toine theorie:

In het telefoontje van *wiedanook* naar Chris lijkt er niet echt interactie te zijn. Het is niet dat Chris iets vraagt, er een antwoord wordt gegeven, Chris weer wat zegt of ze beiden 'dag lijken te zeggen'. Het is nogal vlak en eenzijdig lijkt wel. Ik kan het niet goed uitduiden, maar wat ik eigenlijk bedoel te zeggen: wat als het een bandje is? En de mol aanwezig was in de ruimte, terwijl er een telefoontje kwam van de mol zelf? Mss iets opmerkelijk(er)s aan de anderen in de ruimte gezien?

Wat me weer op het volgende brengt: wie wilt Milouska verdacht maken? De mol. Wie stuurt Milouska naar buiten? Toine. Was het misschien de stem van Toine, wellicht vervormd, die zich voordeed als Roderick? Om zo in één keer, twee man verdacht te maken?
((Overigens hoor je later in het spel, bij de onderhandeling over jokers van Chris en Toine, is de stem van Toine duidelijk vervormd als hij op het laatst 'Jokers' oid zegt.))

Misschien een tikkeltje ::)(ahem) vergezocht, maar toch...
Laten we jabberen joekelen.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 25-03-2006, 11:01:38 »
Niemand wat te melden over Toine?  ::oink::
Laten we jabberen joekelen.

« Reactie #154 Gepost op: 25-03-2006, 11:33:43 »
Ach, ik wil wel wat melden over Toine hoor. Het is nu namelijk wel duidelijk dat hij de mol niet is. De enige vraag die nu nog over blijft: Wanneer gaat Toine eruit?

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #155 Gepost op: 25-03-2006, 11:34:27 »
Niemand wat te melden over Toine?  ::oink::

Jawel, ik hoop dat ie er lang in blijft. Hij is echt goed en leuk.
Maar denk niet dat hij de mol is (dacht ik in het begin wel).
Hij haalt te veel geld binnen en is gewoon fanatiek.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 25-03-2006, 11:49:20 »
Jawel, ik hoop dat ie er lang in blijft. Hij is echt goed en leuk.
Maar denk niet dat hij de mol is (dacht ik in het begin wel).
Hij haalt te veel geld binnen en is gewoon fanatiek.

Helemaal mee eens  ::ok::
......

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 25-03-2006, 12:27:27 »
Ach, ik wil wel wat melden over Toine hoor. Het is nu namelijk wel duidelijk dat hij de mol niet is. De enige vraag die nu nog over blijft: Wanneer gaat Toine eruit?

Maar misschien wil de AVRO wel dat we zo denken, en dat hij het dan ondertussen wél is.

Want ik zag hem ook al 2x lachen tijdens te test.
Kijk maar:

En waarom gaat hij staan op het vlot?
Wil hij dat hij erdoor zakt?

Offline Roek

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 25-03-2006, 15:12:37 »
Citaat
En waarom gaat hij staan op het vlot?

Als dat alles is... Waarom wint hij 2000 in aflevering in, vind hij geld in aflevering 2, noemt hij de goede foto en wil hij als enige op paar 2 stemmen?

Nu jij weer!

Offline kierewiet

• Forumlid
  • MAAR!!!!!!
« Reactie #159 Gepost op: 25-03-2006, 15:13:52 »
hey hallo ::zwaai::
ik ben nu dus ook hier gearriveerd,maar heb op de andere widm.nl forum ook al geschreven dat ik Toine,wel een mol vind,
vanwege het feit ,dat bij het selecteren van 2 personen voor de tango,hij rustig blijft afwachten,en al kijkt van,ja hier hoef ik niet in te grijpen,het memory spel,2000 euro laat liggen en vervolgens de vrijstelling wegkaapt,want hijzelf zit er toch in tot het eind  van de serie als ie  :)is,ook bij kopspijkers,dat ie rode inkt kreeg ipv zwarte vond ik verdacht,en de opmerking,van zodra je ja zegt,begint het spel,en dat is als mol zijnde en niet als deelnemer want die kunne zich nog niet voorbereiden op de opdrachten en de mol wel.Helaas heb ik afl 3 gemist,maar kijk deze vanavond,tot zover wat mij over Toine opviel