Auteur Topic: op al je vragen een antwoord  (gelezen 419237 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #980 Gepost op: 4-08-2015, 21:11:25 »
Huawei en simyo ::jaja::
Zie voor meer info idd het telefoontopic ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #981 Gepost op: 4-08-2015, 23:54:29 »
Thankx :D

Ga ik morgen dat topic eens opzoeken en zet ik de vraag daar ook neer :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #982 Gepost op: 8-08-2015, 14:50:32 »
Wie hebben er inmiddels Windows 10 en wat zijn jullie ervaringen?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #983 Gepost op: 8-08-2015, 15:39:09 »
Sinds enkele dagen heb ik Windows 10. En tot nu toe vind ik het echt een verbetering ten opzichte van Windows 8(.1) ::ok::

Het is als het ware een combinatie van Windows 7 en 8 in één.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #984 Gepost op: 9-08-2015, 10:25:00 »
Ook ik was, en ben, positief over Windows 10. Ik raad mensen die twijfelen, en eerst ervaringen van anderen af wilden wachten, dan ook aan: neem gewoon de stap. Trek er wel minimaal een uur, maar gemiddeld 2,5 uur voor uit.

Het systeem doet alles zelf, en soms lijkt het alsof het niet vooruit te branden is. Maar heb geduld: komt goed. Denk er wel aan dat je nu, als je je nu aanmeldt, wel nog enkele weken of maanden moet wachten, en dat de update die je krijgt, niet bedoeld is voor je andere apparaten die ook onder Windows werken. Zoals Microsoft zegt: de update wordt geleidelijk ''uitgerold''.


OT: ik ben al een hele tijd op zoek naar een link naar een Australische televisieserie, die volgens mij in de jaren 80 in Nederland op tv werd uitgezonden.

Ik heb weinig clues. Geen titel, geen namen van acteurs. Alleen het globale verhaal: Het ging over de mijn-industrie (goudmijn, als ik het me goed herinner) en was een mini-serie, en in het verhaal krijgt de mannelijke hoofdpersoon een relatie met een (veel) jongere vrouw.

Doet dit bij iemand een belletje rinkelen?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #985 Gepost op: 9-08-2015, 10:47:10 »
Ook ik was, en ben, positief over Windows 10. Ik raad mensen die twijfelen, en eerst ervaringen van anderen af wilden wachten, dan ook aan: neem gewoon de stap. Trek er wel minimaal een uur, maar gemiddeld 2,5 uur voor uit.

Het systeem doet alles zelf, en soms lijkt het alsof het niet vooruit te branden is. Maar heb geduld: komt goed. Denk er wel aan dat je nu, als je je nu aanmeldt, wel nog enkele weken of maanden moet wachten, en dat de update die je krijgt, niet bedoeld is voor je andere apparaten die ook onder Windows werken. Zoals Microsoft zegt: de update wordt geleidelijk ''uitgerold''.


OT: ik ben al een hele tijd op zoek naar een link naar een Australische televisieserie, die volgens mij in de jaren 80 in Nederland op tv werd uitgezonden.

Ik heb weinig clues. Geen titel, geen namen van acteurs. Alleen het globale verhaal: Het ging over de mijn-industrie (goudmijn, als ik het me goed herinner) en was een mini-serie, en in het verhaal krijgt de mannelijke hoofdpersoon een relatie met een (veel) jongere vrouw.

Doet dit bij iemand een belletje rinkelen?

Geen idee maar weet dat mijn moeder Sons en Daughters altijd keek en all the rivers run

Misschien dat hij hier tussen staat: https://t80s.wordpress.com/

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #986 Gepost op: 9-08-2015, 12:25:39 »
Of Golden Soak [in het Nederlands: De Verlaten Mijn]
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #987 Gepost op: 9-08-2015, 12:26:22 »
In huize Storm zijn de meningen over windows10 verdeeld...
er was eens......

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #988 Gepost op: 9-08-2015, 16:52:23 »
Of Golden Soak [in het Nederlands: De Verlaten Mijn]

Moet meteen denken aan George Zamfir.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #989 Gepost op: 9-08-2015, 20:53:12 »
Dat is hem. Ik herkende de Nederlandse titel.


Voor de meezoekers en dito -denkers: heel erg bedankt.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #990 Gepost op: 28-08-2015, 20:39:53 »
Een vraag voor de moedertypes op het forum (not me dus):

Ik wil babykleertjes kopen voor een baby die in de lente een maand of 4,5 oud is. Welke maat moet ik aanschaffen?  ;D

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #991 Gepost op: 28-08-2015, 23:22:07 »
Ik voel me aangesproken  :D
Maat 68 staat daar officieel voor, maar het hangt zo van de bouw en groei van het kind af. En van het merk kleding. M'n kleinzoon is nog geen 2 maanden en heeft nu soms al maat 62 aan van broek. Dat is dan bij z'n buik aan de ruime kant, maar de lengte is goed. Moeilijk te zeggen dus :-\\
...maar soms even niet :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #992 Gepost op: 28-08-2015, 23:28:30 »
Wat ik altijd deed als vriendinnen kids kregen was uitrekenen hoe oud ze in de winterperiode waren en dan alvast een jasje kopen bijvoorbeeld.

Of iets kopen wat nog een paar maten te groot is. Meestal geven mensen namelijk heel veel dingen die ze op dat moment aan kunnen maar daar groeien ze vaak als kool uit en daarna hebben ze ineens niets meer en moeten ouders gaan shoppen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #993 Gepost op: 29-08-2015, 11:18:54 »
In Nederland wordt voor de maat van babykleertjes de lengte van de baby gebruikt. Zo heeft een baby van 68cm maat 68. Hoe het precies werkt kun je hier lezen.

In de VS wordt meestal de leeftijd (en ook gewicht) als maat gebruikt. Zo heeft een baby van 4 maanden kledingmaat 3-6 maanden. Hoe het precies werkt kun je hier lezen.


Maar, wat Gig ook al zei, je hebt lange, dunne, stevige, kleine babies. Er zijn dus veel uitzonderingen!
« Laatst bewerkt op: 29-08-2015, 11:20:52 door Stormpie »
er was eens......

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #994 Gepost op: 26-09-2015, 19:20:44 »
Ik heb gepoogd IOS 9 te installeren op mijn Ipad 2, maar dat is gigantisch misgegaan. Hij bleef vlak voor het einde hangen. En sindsdien doet ie helemaal niks meer.

Heb een hard reset geprobeerd ... niks.
Heb 'm met Itunes verbonden om 'm terug te zetten naar de fabrieksinstelling maar ook daar blijft ie hangen. Hij geeft nu al een hele tijd 'wacht op Ipad' aan.

Iemand nog een idee hoe ik 'm weer aan de praat krijg? :(

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #995 Gepost op: 4-10-2015, 09:57:26 »
Twintig tal seconden op homebutton en de aan/uit knop blijven drukken. Hetzelfde dus als een screenshot nemen maar dan langer ingedrukt houden.
#teamamaimiljaarde

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #996 Gepost op: 12-10-2015, 07:27:02 »
voor hoeveel procent best ik uit water (of chocola ;D

???
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #997 Gepost op: 12-10-2015, 12:13:25 »
Ik besta voor een geschatte 92% uit chocola. De rest is karamel (5%) en zeezout (3%) ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #998 Gepost op: 12-10-2015, 15:12:47 »
mmmm chocola.. ik besta denk ik voor zo'n 75% uit pudding, 10% dril en 15% wijn/whisky
er was eens......

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: op al je vragen een antwoord
« Reactie #999 Gepost op: 31-10-2015, 00:00:34 »
Ik ben al een aantal jaar op zoek naar een kinderprogramma uit de jaren 90, maar als ik er op google kan ik er niets over vinden, alsof het hele programma nooit heeft bestaan. Maar m'n moeder en broertje herinneren het zich ook nog dus ik weet zeker dat het wel heeft bestaan, dus misschien weet iemand hier waar ik het over heb :D

Het gaat om een programma wat werd uitgezonden op Kindernet, en het ging over allerlei keukengerei dat kon praten en tot leven kwam als de mensen weg waren. Ik kan me in ieder geval nog herinneren dat er een vaatdoek was, of een theedoek ofzo, en volgens mij ook een theepot :P En het was een tekenfilm. Kan iemand zich dat nog herinneren?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"