Nog even twee kleine dingetjes die me opvielen in aflevering 4:
- Peggy zegt tijdens het stukje over stelen van jokers ergens in een voiceover dat het lijkt alsof ze het heel cool doet, maar eigenlijk rood aanliep. Bij dit stuk lijkt het heel erg of Peggy de beelden terug gezien heeft en dus dat dit stuk achteraf opgenomen is. Vervolgens wordt er nog een stukje uit een biecht achter geplakt.
Ik weet niet of het iets is, volgens mij kunnen ze kandidaten ook nog achteraf 'oproepen' voor commentaar, maar het viel wel op.
Ik zal nog even opzoeken op welke tijd dit ongeveer is.
- Als je oplet op de jokers die in het tweede spel te verdienen zijn, dan lijkt het eerst dat er soms tussendoor weer jokers bijgelegd worden. Maar dit hoeft niet zo te zijn. Ik zat een beetje op het aantal jokers te letten en ben er flink van overtuigd dat in elk geval Milouska voor Toine aanbod kwam. Na Roderick heb ik niet meer zo opgelet, al vond ik het wel weer raar dat ze een stapel jokers bij frédérique zo van boven lieten zien, dat je niet zag hoeveel het er waren.
Nou weet ik ook hierbij niet of het iets zegt over wie de mol is. Toine's stukje is namelijk erg goed als uitleg bij de opdracht, omdat hij ook geld vindt en wat langer met richard blijft kletsen.
Dat was het weer.
EDIT>
Tijdens de biecht heeft Peggy haar 500 euro nog steeds vast.
Dat vond ik ook wel apart inderdaad.