[li]Roderick[/li][/list]
Roderick beredeneerde zeer intelligent in bijzijn van Milouska dat Darwin dichter bij Buenos Aires ligt dan Lisse. Voor de rest heb ik zelf het gevoel dat ook Roderick meer nadenkt over hoe het spel zich voltrekt binnen de groep en zorgt via de vrijlating van Richard voor juist minder waarheid boven de tafel, immers de kandidaten hebben er weer 1 concurrent bij zodat ze door de bomen het bos niet meer zien, in andere woorden, door de kandidaten en verwarring zien ze de mol (waarheid over zijn/haar identiteit) niet!
[/list]
e
Doet me aan Ron denken,de winaar van S4 met Elise. Vanaf aflevering 1 zou hij na horen zeggen al weten dat Elise de mol was. Zelf gimg hij ook lekker mollen,iets wat Marc Marie ook deed,want die wist het ook al heel snel.
Ik twijvelde om hem terug te zetten als winaar,maar ik laat hem nog ff staan.
Sinds afl 3 heb ik hem als Mol en Frédérique al vanaf afl 1 als 2de winaar.
Uit je omschrijving van Frédérique zie ik Lottie. Echter heb ook zo´n men twijvels om misschien liz of Milouska als 2de winaar te gaan aan kruizen omdat Frédérique mogelijk in alf 7 het spel moest verlaten,maar deze twijvel heb ik ook met Milouska. Het Chadrika gevoel en dat kan betekenen dat Milouska of Liz de verliezer is. Immers bedoel ik met het chandrika gevoel,de winaar gevoel,maar Chandrika had ik omgedraaid . De muizkalen aanwijzingen (ook in de aflevering) bevestigen voor mijn gevoel Roderick,Chris,Mary Lou,Liz en Milouska. De 2de muziekale aanwijzing verweest naar de persoon naast de persoon die ff weg ging,wie weg ging was Chris en wie was die andere en wie ging er uit eindelijk als 3de weg doordat Richard terug kwam,Mary Lou. De terugkeer verwijzing van Chris was bedoeld naar Richard. De 1ste aanwijzing heb ik gebaseerd op Mission Impossible 2 en de tango - dief - Ketting scene (de Mi2 tango muziek is te horen in afl 1),echter neemd de man in de film,ook de vrouw in de maling. Daarom Roderick. De 3de verwijst weer naar Roderick en Liz,maar dit keer nam ik Liz.
Maar let er niet al te veel op,want ik neem het gewoon mee (maar probeer er niet al tevel mee te doen met muziekale aanwijzingen.) en ga misschien toch kiezen om Milouska af telaten vallen,zodat ik eventueel later Liz als 2de winaar ga zetten.
Mijn gevoel zegt me nu dit over de afvallers:
Afl 5: Milouska of Peggy (ga voor Peggy,ondakns dat ik mogelijk de zelfde fout maak als bij Mary Lou die ik wel voor afl 3 als afvaller had,maar voor 4 niet heb door gezet en voor afl 4 had ik Milouska.)
Afl 6: Milouska & Richard (of Richard in afl 5 en de 2 ruzie dames in afl 6)
Afl 7: Liz
Afl 8: Niemand
over in afl9: Roderick,Toine en Frédérique
Maar ik sluit niet uit dat Richard vetrekt in afl 7.
(Gijs in afl 2 en in 6,Richard in alf 3 en in al 7.)
Waarom 2 afvallers,dit omdat Gijs terugkeerd in alf 2 en in afl 6 hij samen met Jim (tot die tijd was Jim mijn mogelijke winaar)vetrok,nu word dit HH met Richard en iemand anders.