Auteur Topic: Muzikale hint 4  (gelezen 10419 keer)

Offline micha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geniet van elke dag
Re: Muzikale hint 4
« Reactie #20 Gepost op: 4-04-2006, 07:43:34 »
More truth, more intelligence.

Milouska....
Probeert door middel van het ruilen van jokers meer informatie te krijgen bij Roderick en Lizz....
who's digging there.....it's the mole.......

Offline stoney

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 4-04-2006, 10:59:30 »
Het begint erop te lijken dat ze toch echt de mol is, zeker na deze hint. Als dit zo is, dan vind het wel een slechte mol, maar dat is een andere discussie.

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #22 Gepost op: 4-04-2006, 11:08:54 »
Volgens mij verwijst een van de quotes rechtreeks naar 'more intellicgence, more truth'

Milouska:"Ik denk dat hij heel slim is. Daarom heb ik me wel makkelijk laten overtuigen." Roderick zegt in de metroproef dat Lisse verder ligt dan Darwin.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 4-04-2006, 12:35:47 »
het begint er wel op te lijken dat Milouska het weleens zou kunnen zijn, ben ik niet blij mee inderdaad, dat betekent tot het einde van de serie die muts erin. En ze ligt heel erg uit de groep, wat ik geen goede molleneigenschap vindt, maar die discussie komt dan later.

Offline Linsj

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 4-04-2006, 13:37:01 »
More truth, more intelligence.

Milouska....
Probeert door middel van het ruilen van jokers meer informatie te krijgen bij Roderick en Lizz....

Naar mijn idee wijst het dan toch eerder richting Liz en Roderick dan richting Milouska..

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
« Reactie #25 Gepost op: 4-04-2006, 18:02:59 »
snap er niets van ::schaam::
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline highwaykind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
« Reactie #26 Gepost op: 4-04-2006, 20:35:45 »
Het album waar het op staat heet Soldier.

Peggy die Milouska de oorlog verklaart ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline micha

• Forumlid
  • Geniet van elke dag
« Reactie #27 Gepost op: 5-04-2006, 08:01:48 »

Naar mijn idee wijst het dan toch eerder richting Liz en Roderick dan richting Milouska..

Nee, het was Milouska's idee, Roderick en Lizz werden hier door haar op aangesproken om een deal te maken...
who's digging there.....it's the mole.......

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #28 Gepost op: 7-04-2006, 12:15:05 »
Nee, het was Milouska's idee, Roderick en Lizz werden hier door haar op aangesproken om een deal te maken...

Maar Roderick kan er natuurlijk gewoon in meespelen.
Roderick en Liz hebben natuurlijk helemaal niets meegekregen van de andere dagen (bahlave Roderick waarschijnlijk want ik verdenk hem).
Ook zij willen more truth en more intelligence. Ik ga voorlopig hiervan uit.

Daarnaast: vergeet dat haha aan het eind van het fragment niet. Soort van: pfff meer intelligentie, haha laat  me niet lachen. Dit kan ook weer op Roderick slaan, want Milouska zegt dat hij wel heel slim is.
De link naar Roderick is dan dat hij achteraf in zijn vuistje lacht, omdat Kuta e rtoch al uit was en zijn mogelijke slimheid niet terzake doet.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2006, 12:20:49 door molmark »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 7-04-2006, 12:48:41 »
    Citaat van: Yvonisdemol

[list
    [li]Roderick[/li][/list]

Roderick beredeneerde zeer intelligent in bijzijn van Milouska dat Darwin dichter bij Buenos Aires ligt dan Lisse. Voor de rest heb ik zelf het gevoel dat ook Roderick meer nadenkt over hoe het spel zich voltrekt binnen de groep en zorgt via de vrijlating van Richard voor juist minder waarheid boven de tafel, immers de kandidaten hebben er weer 1 concurrent bij zodat ze door de bomen het bos niet meer zien, in andere woorden, door de kandidaten en verwarring zien ze de mol (waarheid over zijn/haar identiteit) niet!
    [/list]

e
    Doet me aan Ron denken,de winaar van S4 met Elise. Vanaf aflevering 1 zou hij na horen zeggen al weten dat Elise de mol was. Zelf gimg hij ook lekker mollen,iets wat Marc Marie ook deed,want die wist het ook al heel snel.

Ik twijvelde om hem terug te zetten als winaar,maar ik laat hem nog ff staan.

Sinds afl 3 heb ik hem als Mol en Frédérique al vanaf afl 1 als 2de winaar.
    Uit je omschrijving van Frédérique zie ik Lottie. Echter heb ook zo´n men twijvels om misschien liz of Milouska als 2de winaar te gaan aan kruizen omdat Frédérique  mogelijk in alf 7 het spel moest verlaten,maar deze twijvel heb ik ook met Milouska. Het Chadrika gevoel en dat kan betekenen dat Milouska of Liz de verliezer is. Immers bedoel ik met het chandrika gevoel,de winaar gevoel,maar Chandrika had ik omgedraaid . De muizkalen aanwijzingen (ook in de aflevering) bevestigen voor mijn gevoel Roderick,Chris,Mary Lou,Liz en Milouska. De 2de muziekale aanwijzing verweest naar de persoon naast de persoon die ff weg ging,wie weg ging was Chris en wie was die andere en wie ging er uit eindelijk als 3de weg doordat Richard terug kwam,Mary Lou. De terugkeer verwijzing van Chris was bedoeld naar Richard. De 1ste aanwijzing heb ik gebaseerd op Mission Impossible 2 en de tango - dief - Ketting scene (de Mi2 tango muziek is te horen in afl 1),echter neemd de man in de film,ook de vrouw in de maling. Daarom Roderick. De 3de verwijst weer naar Roderick en Liz,maar dit keer nam ik Liz.

Maar let er niet al te veel op,want ik neem het gewoon mee (maar probeer er niet al tevel mee te doen met muziekale aanwijzingen.) en ga misschien toch kiezen om Milouska af telaten vallen,zodat ik eventueel later Liz als 2de winaar ga zetten.

Mijn gevoel zegt me nu dit over de afvallers:

Afl 5: Milouska of Peggy (ga voor Peggy,ondakns dat ik mogelijk de zelfde fout maak als bij Mary Lou die ik wel voor afl 3 als afvaller had,maar voor 4 niet heb door gezet en voor afl 4 had ik Milouska.)
    Afl 6: Milouska & Richard (of Richard in afl 5 en de 2 ruzie dames in afl 6)
    Afl 7: Liz
    Afl 8: Niemand
    over in afl9: Roderick,Toine en Frédérique

Maar ik sluit niet uit dat Richard vetrekt in afl 7.
    (Gijs in afl 2 en in 6,Richard in alf 3 en in al 7.)

Waarom 2 afvallers,dit omdat Gijs terugkeerd in alf 2 en in afl 6 hij samen met Jim (tot die tijd was Jim mijn mogelijke winaar)vetrok,nu word dit HH met Richard en iemand anders.
    « Laatst bewerkt op: 7-04-2006, 13:13:29 door Pierce_Brosnan »