wat ik me nou zit te bedenken is dat Frédérique op een gegeven moment zei: en er was een joker gevallen. Toen zei richard dat hij zijn voet erop gezet had... en later de joker aan Frédérique had gegeven.
Frédérique zegt dan iets in de richting van: en Richard gaf die joker aan mij, omdat we samen waren.
Toen zei ze: en toen kwam Toine: "Huydts!!! Ik krijg nog een joker van je!!"
daarna komt in beeld dat Toine en Mary-Lou die jokers aan Frédérique gaven, dat Frédérique ze een handkus geeft en dat Toine gebaart dat de eerste de beste jokers voor hem en Mary-Lou zijn.
Maar er is (naar ik weet) niets gekomen over Frédérique die zich daaruit weet te lullen

idd, goeie opmerking. hebben we niet te zien gekregen.
ik had gedacht dat het vreemder zou zijn om nu naar WIDM te kijken, maar het valt nog mee. hoewel je natuurlijk op een andere manier naar fré kijkt.
leuke opdrachten, alleen jammer dat bij die 2de eigenlijk weinig te winnen of verliezen was. vreemd! de makers hebben wellicht gedacht van "ze hebben al zo weinig, we zullen ze eens een cadeautje schenken".
ik zat op roderick als mol en toch 1 verdacht beeld gezien: milouska belt met hem en vertelt nog een heel verhaal terwijl hij doet alsof hij haar niet hoort.
liz zat op toine (zei ze toch in de taxi tegen richard) dus die zal het zeker niet zijn. ik verwacht dan ook dat milouska er volgende week uitgaat (maar zij heeft natuurlijk wel veel jokers)
nu begin ik toch ook wel frédérique te verdenken want 2 weken geleden (?) was ze zooo overtuigd van liz, en nu hop, switcht ze plots eens naar peggy. kan niet he
peggy heb ik weinig verdachts zien doen. richard is er uit gegaan dus ik zou het oneerlijk vinden moest hij de mol zijn. milouska ligt er zo ongelofelijk op dat het ook erg flauw zou zijn moest ze de mol zijn. toine is het niet, want liz verdacht hem (of heeft ze ook gelogen in de taxi? nee toch, liz is veel te eerlijk)
blijven over: 1. roderick, 2. frédérique