Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 55198 keer)

Offline Stephan1989

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #180 Gepost op: 19-04-2006, 12:13:27 »
Ik weet niet of dit al geweest is hoor, maar viel het jullie ook op dat Toine bij de opdracht met de auto´s ineens een ander shirt aanhad? eerst was ie lichtblauw en toen had ie ineens een een groen shirt aan. Niet dat dit nou perse een hint moet zijn, voor mij is ie toch al de mol :p

Jah, dat was mij ook al opgevallen. Ik had het in het Toine is (niet) de mol-tpoic geplaatst, maar niemand reageerde d'r op :P
WIDM addicted....

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #181 Gepost op: 19-04-2006, 12:19:45 »
Waarom geeft de serveerster bij het avond-eten op een terrasje de telefoon aan Toine, terwijl hij aan de andere kant van de tafel zit?! Ik bedoel: ze had hem toch ook kunnen geven aan iemand die vooraan zat??

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 19-04-2006, 12:25:55 »
Waarom geeft de serveerster bij het avond-eten op een terrasje de telefoon aan Toine, terwijl hij aan de andere kant van de tafel zit?! Ik bedoel: ze had hem toch ook kunnen geven aan iemand die vooraan zat??

Dat vond ik ook raar, maar ik denk dat de groep of zo besloot dat Toine hem moest nemen. Hij werd ook in de metro-opdracht door de groep gekozen en dus mssn is dit een zelfde soort geval.
WIDM addicted....

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 19-04-2006, 12:31:54 »
Op het moment dat de ober met de foon aankomt, staat Toine vlg mij al. Maar ik weet niet of dit toeval is. Je hoort iemand ook zeggen: "Pak aan!" Maar waarom precies Toine? Dat weet ik ook niet!

Overigens na de eerste opdracht zie je Toine heel blij met de 'poletta' ::rofl:: rondstuiteren. Als hij de Mol zou zijn, is dat wel een heeeeeel leuk shot, hahaha.

Trouwens, wat ik me afvraag. Is er ergens in dit seizoen tot nu toe een muzikale of gewoon in de afl. aanwezige hint met fluisteren? Ik vind dat Fré zo vreemd biecht! Mss is het gewoon een gewoonte, maar... ik vind het raar! (Zoals al eerder gezegd)

Ik heb gespit in oude muzikale hints (al is dat natuurlijk helemaal niet logisch) en het enige wat ik kan bedenken is de 'how I am I different'? Hoe ben ik anders? Mss dat ze anders biecht. En de 'I’ve gotta tell you in my loudest tones' van muzikale hint 2, maar dat is juist het tegenovergestelde. Slaat vast allemaal als een *piep* op een drumstel, maar ik vind het gewoon apart.

(censuur toegepast)
« Laatst bewerkt op: 20-04-2006, 06:27:15 door Bakkertje »
Laten we jabberen joekelen.

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 20-04-2006, 00:52:51 »
Er is iets raars aan de hand met Roderick bij het maken van de test. Ik dacht eerst dat hij uit een andere uitgang wegging maar het lijkt alsof de tafel een eind naar achter is geschoven. Van alle kandidaten krijgen we de achterkant van de kamer te zien bij het weggaan en bij Roderick niet, ze hebben allemaal toch wel ongeveer 10 passen nodig om naar de uitgang te gaan. Roderick is echt in drie passen het hoekje om. Ik kan het niet goed uitleggen misschien dat iemand anders het na wil kijken en het wat duidelijker kan formuleren want iets klopt er niet.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 20-04-2006, 10:12:05 »
Met zo'n lang lichaam heb je denk ik ook minder passen nodig  ::rofl::
En ze zullen 1 persoon niet door een andere in of uitgang laten gaan. Valt toch op?
Of hij zei : sorry ik moest effe plassen  ;D

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 20-04-2006, 13:02:07 »
vorig jaar is lottie ook door een andere (nooduitgang) ingang naar binnen gekomen,
op de fandag heeft ze vertelt dat dit niet express was. maar gewoon toevallig
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #187 Gepost op: 20-04-2006, 17:51:53 »
Slaat vast allemaal als een *piep* op een drumstel, maar ik vind het gewoon apart.

(censuur toegepast)
haha die uitdrukking kende ik nog niet, zeg meestal 'als een tang op een varken', gelukkig zag ik hem voor de censuur..flauw hoor :P

Molloot sinds seizoen 4

Offline HJL Von Mollensteyn

• Forumlid
  • Don't give hate a chance!!
« Reactie #188 Gepost op: 21-04-2006, 18:12:50 »
is iemand al opgevallen dat Fré atijd zo blij is als er geen geld in de pot komt (of eruit gaat)  ??? En bij het racecircuit zat ze ook in een auto met geblindeerde ramen..... hint hint  ???
"I love it when a plan comes together"

Offline Stephan1989

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 21-04-2006, 18:49:51 »
is iemand al opgevallen dat Fré atijd zo blij is als er geen geld in de pot komt (of eruit gaat)  ??? En bij het racecircuit zat ze ook in een auto met geblindeerde ramen..... hint hint  ???

Dat zou dan ook kunnen slaan op Peggy, want die zat in dezelfde auto.
WIDM addicted....

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 21-04-2006, 18:50:05 »
opzich wel, maar ik wil en kan niet geloven dat milouska de mol is:p

::ohno:: ik ook niet

dan word ik gek als zij het is  ::)
Triomf!

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #191 Gepost op: 21-04-2006, 19:08:49 »
::ohno:: ik ook niet

dan word ik gek als zij het is  ::)

ME2 ::rofl::
Ik zeg ook maar wat..

Offline Molicious

• Forumlid
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
« Reactie #192 Gepost op: 21-04-2006, 19:09:46 »
nee ik word niet gek, dan heeft ze het simpel weg slim gespeeld.

Milouska lijkt me aardig.
Ik zeg ook maar wat..

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #193 Gepost op: 21-04-2006, 19:13:15 »
nee ik word niet gek, dan heeft ze het simpel weg slim gespeeld.

Milouska lijkt me aardig.
Ik ben het eens met beide uitspraken, maar denk nog altijd dat ze de mol is (al begin ik steeds meer te twijfelen).