Auteur Topic: [kandidaat BE] Koen  (gelezen 40285 keer)

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #20 Gepost op: 19-09-2006, 16:24:21 »
Ik snap niet echt wat iedereen nou loopt te zeuren over Koen, hij is wel een beetje trots ja maar ik vind hem wel eerlijk en toch ook best sympathiek overkomen, en hij wel gelijk over Robin dat die de boel een beetje tegen hem aan het keren is.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #21 Gepost op: 19-09-2006, 17:36:27 »
Ik mag Koen niet zo

Offline michael56

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #22 Gepost op: 19-09-2006, 17:54:53 »
Ik mag Koen niet zo

ik vind dat robin zichzelf veel te veel manifesteert. hij manipuleerd de andere mannen.
het is hun expeditie, wat hij vind doet niet zoveel ter zake.

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #23 Gepost op: 19-09-2006, 18:37:42 »
Wat ik heel erg grappig vond was dat Koen zei: volgens mij is mijn positie in de groep nog wel goed en gaat er niet op mij gestemd worden (was ook zo), behalve als er geroddeld wordt natuurlijk (wat ook zo was). Robin, Bert en ik geloof Curd of misschien een andere man waren met zijn 3en over Koen aan het roddelen in het bos, terwijl Koen en Lenny 35 vissen aan het vangen waren. Mag hij dan een beetje trots zijn.

Offline michael56

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #24 Gepost op: 25-09-2006, 23:46:40 »
geweldig koen zoals jullie vrouwen binnenhalen.
precies wat ze verdienen daar kunnen die twee een puntje aan zuigen.
die deden niks om de mannen te helpen. ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #25 Gepost op: 25-09-2006, 23:50:45 »
Ik vind Koen wel een slijmbal hoor. Ik mag die gozer echt niet.

Offline michael56

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #26 Gepost op: 26-09-2006, 00:08:21 »
Ik vind Koen wel een slijmbal hoor. Ik mag die gozer echt niet.

smaken verschillen. vergeet niet dat je misschien door robin beinvloed bent. :( :(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #27 Gepost op: 26-09-2006, 09:41:56 »
smaken verschillen. vergeet niet dat je misschien door robin beinvloed bent. :( :(
Idd, Robin heeft een grote invloed gehad. Koen krijgt nu wel een tweede kans, en zet direct zijn beste beentje voor  ::ok:: (wel een beetje slijmerig richting dames, maar ach  ;D)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #28 Gepost op: 26-09-2006, 10:09:09 »
Wel grappig dat Koen zei: ik leef in 2006 en Robin gaat meer de alternatieve kant op. Ik denk dat Robin inderdaad bij voorbaat al bevooroordeeld was over Koen. Robin moet zich inderdaad wat meer op de achtergrond houden.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #29 Gepost op: 26-09-2006, 16:28:56 »
Wat een enorme slijmerd.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #30 Gepost op: 30-09-2006, 14:40:48 »
Ik denk dat Koen wel een goeie vent is ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #31 Gepost op: 30-09-2006, 18:10:53 »
"nu ik samen met vrouwen op een eiland zit,begint mijn expeditie pas" "wij" hebben 35 vissen gevangen, "bij ons minimum 6 vissen per dag" ,het vrouwenvlot binnenhalen met een touw,de vrouwen doen momenteel "ieieieieieie" over koen,maar zal het blijven duren?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #32 Gepost op: 30-09-2006, 18:18:13 »
Ik ben benieuwd. Hij zal nu toch wel waar moeten maken dat hij kan vissen, anders zal hij daar op afgerekend worden. Als inderdaad zo was dat Lenny alle vis ving en hij eigenlijk helemaal niets, dan krijgt hij nu toch een probleem vanwege het feit dat hij gouden bergen heeft beloofd.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #33 Gepost op: 1-10-2006, 11:57:51 »
Hoewel ik ook uit het Antwerpse kom mag ik Koen echt niet... Een dikke nek, die niet met alternatieve mensen zoals Robin en Werner overeenkomt maar eens dat de "chicas" er zijn ineens zijn beste beentje voor zet om eens te tonen hoe goed hij voor de ladies wel kan zijn... En och arme, Bernadette valt al direct voor zijn charmes. Miselijk gewoon !!!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #34 Gepost op: 1-10-2006, 12:37:10 »
als ik Koen zo zie op tv krijg ik steeds het gevoel dat hij onder die 'ik ben een man van de wereld'laag, best wel onzeker is.
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #35 Gepost op: 1-10-2006, 13:15:47 »
Hoewel ik ook uit het Antwerpse kom mag ik Koen echt niet... Een dikke nek, die niet met alternatieve mensen zoals Robin en Werner overeenkomt maar eens dat de "chicas" er zijn ineens zijn beste beentje voor zet om eens te tonen hoe goed hij voor de ladies wel kan zijn... En och arme, Bernadette valt al direct voor zijn charmes. Miselijk gewoon !!!

  ::rofl:: ::rofl:: dit had ik reeds lang over Koen willen zeggen maar ik heb het niet gedaan omdat er meer mensen uit het Antwerpse op het forum zijn/waren. "iemand" uit de Farm is ook van het Antwerpse,daarmee  ::) ::) Daarom had ik het woord "dikkenek" nog niet durven noemen. Maar nu je het zelf zegt.....
Koen vind ik niet bepaald sympathiek,in zijn "voorstellingsfilmpje" had ik al meteen iets van, das een rijke  overjaarse testosteronmacho,die in het begin bij de dames misschien wel positief zal overkomen,maar na een tijdje zal dat net zijn ondergang zijn. Afwachten dus

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #36 Gepost op: 3-10-2006, 19:20:56 »
 ::rofl:: ::rofl:: "wij" vangen 35 vissen  ::rofl::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #37 Gepost op: 3-10-2006, 19:24:12 »
First you go backwards, but then forwards again

Offline michael56

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #38 Gepost op: 3-10-2006, 20:52:37 »
ik vind koen veel eerlijker dan die zogenaamde psycholoog,heeft zichzelf wel erg hoog in het vaandel staan.
koen ga zo door  ::ok::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #39 Gepost op: 4-10-2006, 16:12:03 »
Heeft nu ook geen concurentie, Bert en werner maken helemaal geen indruk op de vrouwen dus blijft Koen over.. Ben benieuwd naar de samensmelting en hoe hij dan in de groep ligt