Auteur Topic: [kandidaat BE] Koen  (gelezen 40293 keer)

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #40 Gepost op: 4-10-2006, 16:20:40 »
Wel grappig dat Koen zei: ik leef in 2006
Zeker grappig van hem: "Ik leef in 2006."
Je bent een man van 40 met lang haar... ik kan je garanderen: JE LEEFT NIET IN 2006! >:D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #41 Gepost op: 5-10-2006, 22:38:19 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #42 Gepost op: 5-10-2006, 22:58:30 »
http://www.talpa.tv/web/show/id=508681/langid=43/dbid=6450/pagenum=1/typeofpage=51230/videoid=165463

Kan iemand Koen verstaan ???

"Werner ik denk dat je het mentaal nog zeker en vast aankan maar je lichaam schreeuwt om naar huis te gaan. Ik heb 2 nachten geleden naast je gelegen en elke keer dat je je verlegde schreeuwde je het uit van de pijn. Ik zie je zeker en vast terug in Antwerpen om spaghetti te eten en ??"

 :)

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #43 Gepost op: 9-10-2006, 23:30:15 »
Had het flink aan de stok met Bernadette, de vonken spatten er vanaf vanavond.
lekkere ruige vent van me

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #44 Gepost op: 9-10-2006, 23:36:23 »
Ik vind Koen echt stom. In dat opzicht ben ik blij met het Kamp Zuid complot, dan gaat Koen er tenminste als eerst uit ::zwaai::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #45 Gepost op: 10-10-2006, 09:22:03 »
Koen houdt er héél erg van om te benadrukken hoe ontzettend goed hij in bepaalde dingen is. Vis vangen ("ik ging zo goed, volgens de kampgenoten heb ik er wel tien gevangen"), vuur maken ("bij mij ging dat binnen drie seconden, letterlijk binnen drie seconden, letterlijk, tot tweemaal toe"), wat hij is toch geweldig!

Erg doorzichtig.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #46 Gepost op: 10-10-2006, 09:26:09 »
Nadat Robin het erover had gehad dat hij Koen alleen "ik" "ik" en "ik" hoorde zeggen en nooit "jij" heb ik er eens opgelet. En het klopt wel.. constant "Ik heb zoveel gevangen" en "Bij mij lukte het vuur maken wel" enz.
Heel egocentrisch. Ik hoop dat hij er in de samensmelting snel uitgaat.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #47 Gepost op: 10-10-2006, 12:25:12 »
Ik vond hem tot nu toe sinds de nieuwe kampindeling een stuk sympathieker geworden. Maar die reactie gister met dat vuur, dat vond ik nou niet echt aardig overkomen. Zo'n wrijf-het-er-maar-even-lekker-in reactie. Wat heeft het in hemelsnaam voor nut, om na zo'n verloren proef nog even te laten zien dat jij wel vuur kunt maken??

Ik denk dat Koen volgende week afvalt. Tenzij hij immuniteit verdient natuurlijk, maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Of het moet een vuurproef zijn opnieuw, want daar is Koen namelijk erg goed in  ;D

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #48 Gepost op: 10-10-2006, 12:33:18 »
Citaat van:  Mloesje
Ik vond hem tot nu toe sinds de nieuwe kampindeling een stuk sympathieker geworden. Maar die reactie gister met dat vuur, dat vond ik nou niet echt aardig overkomen. Zo'n wrijf-het-er-maar-even-lekker-in reactie. Wat heeft het in hemelsnaam voor nut, om na zo'n verloren proef nog even te laten zien dat jij wel vuur kunt maken??

dat had ik dus ook ja.ik vond hem weer wat sypathieker overkomen en toen dat vuur-gedoe.bah,bah.misselijk tegenover bernadette ook die zich al zo rot voelde.robin had toch wel gelijk hoor.ik heb er dus ook meer op zitten letten.ik vind koen erg egocentrisch overkomen.en die gevangen vissen ,knap van hem maar hij vist ook graag naar complimentjes.ik vind hem niet tof


(edit: quote gefixed)
« Laatst bewerkt op: 10-10-2006, 15:13:08 door Stormpie »

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #49 Gepost op: 10-10-2006, 13:11:50 »
Had het flink aan de stok met Bernadette, de vonken spatten er vanaf vanavond.

Waren er de vonken maar eerder afgespat dan hadden ze de proef gewonnen ;D

Koen heeft het alleen maar over zichzelf, doet zogenaamd heel sociaal maar als je goed luistert en kijkt is hij dat helemaal niet. Hij is een: "we zullen het nu eens over jou hebben, wat vind jij van mij?" mannetje...Een groot ego ipv een groot hart ::niet-ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #50 Gepost op: 10-10-2006, 13:49:46 »
Ik denk dat Koen volgende week afvalt. Tenzij hij immuniteit verdient natuurlijk, maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Of het moet een vuurproef zijn opnieuw, want daar is Koen namelijk erg goed in  ;D
;D ;D
Of weer vissen natuurlijk
::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #51 Gepost op: 11-10-2006, 08:17:29 »
Een slecht verliezer.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #52 Gepost op: 23-10-2006, 22:40:06 »
Ik vind Koen echt leuk nu  ::ok:: ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #53 Gepost op: 23-10-2006, 22:42:51 »
Ik vind Koen echt leuk nu  ::ok:: ::ok::

Ik ben het helemaal met je eens, na deze aflevering is Koen bij mij 1 van de favoriete voor de robinson titel ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #54 Gepost op: 23-10-2006, 23:29:14 »
begin ook een beetje een zwak voor hem te ontwikkelen  ::love::

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #55 Gepost op: 24-10-2006, 08:39:31 »
Ik denk dat dit een goed moment is om "ik zei het toch" te zeggen (niet dat ik een zwak voor hem heb ofzoiets maar ik heb nooit echt begrepen waarom mensen zich zo stoorden aan Koen)

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #56 Gepost op: 24-10-2006, 09:00:24 »
Omdat Robin zich stoorde aan Koen en zo kwam er veel negativiteit over hem naar boven denk ik...

Naja iig in deze aflevering heeft hij idd laten zien dat het een sympathieke kerel is, hopelijk krijgen we leuke beelden op het Olga-eiland  :)
Do you want to go to the Seaside?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #57 Gepost op: 24-10-2006, 09:00:55 »
Dat kwam alleen maar door Robin, Remy. Ik snapte ook al niet dat men daar niet doorheen kon prikken...
Maar ik blijf Koen wel een tikje slijmerig richting Bernadette en Olga vinden  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #58 Gepost op: 24-10-2006, 10:35:09 »
Dat kwam alleen maar door Robin, Remy. Ik snapte ook al niet dat men daar niet doorheen kon prikken...
Maar ik blijf Koen wel een tikje slijmerig richting Bernadette en Olga vinden  ;)
Nou ja, ik had al in een andere topic er iets overgezegd, Koen is ook wel veranderd, wil zich m.i. minder profileren. Daarnaast was juist dat overdreven gedrag ('schatje', dus ook dat "slijmerige richting B en O") één van de punten die Robin stoorde.

Ach ja, waarom heb ik het idee dat Koen het helemaal niet zo erg vindt om nu naar het afvallerseiland te gaan?! ;D

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #59 Gepost op: 24-10-2006, 14:15:19 »
Zijn opmerking over het op een eiland zitten met de playmate van het jaar was hilarisch, evenals het gezicht van EP, daar zat een duidelijke *knip* tussen ::rofl::

Hij heeft zich van een betere kant laten zien gister, evenals Ignazio en Lenny! ::jaja::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."