Auteur Topic: [kandidaat BE] Koen  (gelezen 40295 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #80 Gepost op: 31-10-2006, 16:54:16 »
Koen kan wel mooi tegels leggen zeg ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #81 Gepost op: 20-11-2006, 21:47:35 »
herefore i'm gonna hate you linda...

jahoor, vergeet je curd, wietske, lenny en ignace ook niet meteen te haten dan?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #82 Gepost op: 21-11-2006, 08:16:55 »
Ik denk dat het allemaal niet zo slecht bedoeld was van Koen.

Probleem is gewoon dat je al zo lang op zo'n eiland zit, toch honger meemaakt daar op Isla Monte en zo'n eiland erg klein is voor zoveel mensen.
Dan komt eerst Wietske terug en dan kan ik me voorstellen dat je daar toch niet naar uitkijkt. Als dan óók nog Linda komt die even lekker vertelt dat ze hun familie hebben ontmoet, kan ik me voorstellen dat je dan breekt.

Koen wilde dat ook graag en dat dat nu niet gelukt is, wijtte hij op dat moment zo aan Linda dat hij dat zei denk ik. Onzin, want zelfs als hij wel de kans had gehad op Casaya had hij er ook al lang uit kunnen liggen, zelfs zonder complot.

Maar ik denk dat het gewoon gebeurde bij Koen door honger, uitputting en het goede nieuws van familie.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #83 Gepost op: 21-11-2006, 09:05:38 »

Dan komt eerst Wietske terug

Nee, nee, eerst komt Curd terug....
En zijn schuld was het zeker niet?
Wat een kinderachtige reactie van Koen.... no way een echte robinson  ::ohno::
live and let live

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #84 Gepost op: 21-11-2006, 12:53:55 »
Zijn reactie op Linda kan ik me voorstellen, zo zou ik ook reageren, niet dat het haar schuld Linda's schuld is hoor! Maar stel dat jij daar zo zit, eigenlijk onterecht eruit gestemd en dan krijg je te horen dat iemand die er eerder uit had moeten liggen dan jij een familiebezoek heeft gehad. Nou daar zou je bij mij ook echt niet mee aan moeten komen..  ::ohno:: ::ohno::
 
I'm a real big goblin..

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #85 Gepost op: 21-11-2006, 12:59:19 »
Zijn reactie op Linda kan ik me voorstellen, zo zou ik ook reageren, niet dat het haar schuld Linda's schuld is hoor! Maar stel dat jij daar zo zit, eigenlijk onterecht eruit gestemd en dan krijg je te horen dat iemand die er eerder uit had moeten liggen dan jij een familiebezoek heeft gehad. Nou daar zou je bij mij ook echt niet mee aan moeten komen..  ::ohno:: ::ohno::
 
had ie maar niet aan linda moeten vragen wat de proef was enzo.als ze het niet had verteld was het ook weer niet goed geweest.wat linda ook zegt.ze is gewoon telkens de lul.ze kan gewoon niet echt meer iets goeds doen in hun ogen.belachelijk dat ze[linda,wietske] werden weggestuurd door de anderen en dat ze maar ergens anders moesten zitten.lijkt wel kleuterschool!dat je pissed bent ok,maar om jezelf zo te laten gaan vind ik gewoon voor schut!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #86 Gepost op: 21-11-2006, 13:01:35 »
had ie maar niet aan linda moeten vragen wat de proef was enzo.als ze het niet had verteld was het ook weer niet goed geweest.wat linda ook zegt.ze is gewoon telkens de lul.ze kan gewoon niet echt meer iets goeds doen in hun ogen.belachelijk dat ze[linda,wietske] werden weggestuurd door de anderen en dat ze maar ergens anders moesten zitten.lijkt wel kleuterschool!dat je pissed bent ok,maar om jezelf zo te laten gaan vind ik gewoon voor schut!
Ik geef ook zeker niet linda de schuld, maar ik ken mezelf en ik weet dat ik net zo zou reageren, dat is gewoon pure jaloezie, idd een slechte eigenschap, maar daardoor krijg je wel zo'n kinderachtige reactie.
I'm a real big goblin..

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #87 Gepost op: 21-11-2006, 13:23:13 »
Ik geef ook zeker niet linda de schuld, maar ik ken mezelf en ik weet dat ik net zo zou reageren, dat is gewoon pure jaloezie, idd een slechte eigenschap, maar daardoor krijg je wel zo'n kinderachtige reactie.
ha,ha.jij bent wel heel eerlijk hoor!!!ja,tuurlijk is het klote en denk je zoiets.dat snap ik wel. ::zwaai::

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #88 Gepost op: 21-11-2006, 15:10:23 »
tja dan had koen niet moeten vragen naar de proef ergens onderweg had ie kunnen bedenken dat er een moment zou komen dat er familie naar het eiland zou kunnen komen en daar kan linda ook niets aandoen.
Voor zoals het op t.v overkwam vond linda het zelf ook moeilijk om te vertellen wat die proef inhield en bovendien wie zegt dat de mensen die op het afvallerseiland zaten er niet waren gekomen zonder complot? olga onterecht vanwege het complot en koen omdat het complot pas na de stemming zou worden opgeheven (vond ik toen al vreemd maar goed het is zo gegaan)maar daarna zijn er nog genoeg proeven geweest waar ze misschien wel bij waren afgevallen en idd ze hebben dit niet kunnen bewijzen maar deze reactie vind ik te erg veel te erg; het complot zoals het toen werd uitgezet was onterecht maar deze reactie ook en het geeft mij te denken over wat er zoal op het afvallerseiland werd besproken zoveel opgekropte gevoelens dat kan een mens geen goed doen lijkt mij. :\'(

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #89 Gepost op: 21-11-2006, 20:14:10 »
eigenlijk onterecht eruit gestemd

Zo onterecht was het nou ook weer niet. Hij heeft nog geluk gehad dat de teams heringedeeld werden, anders hadden Robin & co hem voor de samensmelting al weggestemd.
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #90 Gepost op: 21-11-2006, 20:17:44 »
Zijn reactie op Linda kan ik me voorstellen, zo zou ik ook reageren, niet dat het haar schuld Linda's schuld is hoor! Maar stel dat jij daar zo zit, eigenlijk onterecht eruit gestemd en dan krijg je te horen dat iemand die er eerder uit had moeten liggen dan jij een familiebezoek heeft gehad. Nou daar zou je bij mij ook echt niet mee aan moeten komen..  ::ohno:: ::ohno::
 
Hij heeft er uiteindelijk zelf om gevraagt om weggestemt te worden hoor

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #91 Gepost op: 21-11-2006, 21:22:48 »
Hij heeft er uiteindelijk zelf om gevraagt om weggestemt te worden hoor
ooohja dat is waar ook, maarja zonder dat complot had hij dat mss ook niet bedacht, maar genoeg over dat complot, t komt me mn strot uit  ;)
I'm a real big goblin..

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #92 Gepost op: 22-11-2006, 09:00:45 »
ooohja dat is waar ook, maarja zonder dat complot had hij dat mss ook niet bedacht, maar genoeg over dat complot, t komt me mn strot uit  ;)
Idd ,dat woord is volgens mij nog nooit zo vaak gebruikt als hier op het forum en bij ER.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #93 Gepost op: 27-11-2006, 23:20:28 »
Ik zag vanavond de evolutie van Koen. Van een bolle man naar een best wel slanke heer ;D

Offline Leni

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Koen
« Reactie #94 Gepost op: 28-11-2006, 15:44:44 »
Koen, jij bent zo erg als 100 roddelende en jaloerse viswijven bijeen.  ::joehoe::