Auteur Topic: De Gouden Kooi  (gelezen 26617 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #20 Gepost op: 10-10-2006, 14:28:45 »
Ik las vandaag in de Metro dat een stel jongeren het terrein van de Gouden Kooi heeft weten binnen te dringen en een duik in het zwembad heeft genomen ::rofl::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #21 Gepost op: 10-10-2006, 18:00:41 »
Ik las vandaag in de Metro dat een stel jongeren het terrein van de Gouden Kooi heeft weten binnen te dringen en een duik in het zwembad heeft genomen ::rofl::

::) Daar was jij zeker bij? :P

Ze hebben trouwens wel heel aparte mensen in dat huis geplaatst zeg. Die Natasia spoort bv. echt niet zeg. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #22 Gepost op: 10-10-2006, 18:18:31 »
In mijn ogen moet je echt compleet gek zijn om aan dit programma mee te willen doen,

(.....................)

.... die kandidaten zijn volgens mij stuk voor stuk volslagen idioot.

die vrouw leek me knettergek.

Ze hebben trouwens wel heel aparte mensen in dat huis geplaatst zeg. Die Natasia spoort bv. echt niet zeg. ::)


Conclusie... ::)  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #23 Gepost op: 10-10-2006, 20:56:50 »

Conclusie... ::)  :P

vooral mensen uit Flevoland kunnen prima mee doen aan dit programma...die sporen toch al niet ::) ;D :P :-X

Maar dit is echt zo'n programma wat bij voorbaat al gedoemd is te mislukken...las toevallig dat ze de uitkering van die Natasia al gestopt hebben omdat ze door eht programma niet beschikbaar is voor werk en ze zich dus niet aan de wettelijke regels kan houden die je moet na komen als je in aanmerking wilt komen voor een uitkering... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: wat zal die een spijt krijgen dat ze het huis is binnengegaan ::)

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #24 Gepost op: 10-10-2006, 21:17:41 »
::) Daar was jij zeker bij? :P

Ze hebben trouwens wel heel aparte mensen in dat huis geplaatst zeg. Die Natasia spoort bv. echt niet zeg. ::)
Nee, het was een groepje jongeren uit Eemnes en ik kom uit Delft

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #25 Gepost op: 11-10-2006, 21:04:39 »
vooral mensen uit Flevoland kunnen prima mee doen aan dit programma...die sporen toch al niet ::) ;D :P :-X

Heeee!  >:( >:( >:(

Almere bedoel je zeker!
 ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #26 Gepost op: 11-10-2006, 22:31:12 »
Heeee!  >:( >:( >:(

Almere bedoel je zeker!
 ;D

 ::bravo:: ::rofl:: ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #27 Gepost op: 12-10-2006, 21:33:06 »
Is er iemand uit ???

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #28 Gepost op: 13-10-2006, 02:40:47 »
Is er iemand uit ???

Nope! Waarom denk je dat? ???
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #29 Gepost op: 13-10-2006, 16:41:36 »
Nope! Waarom denk je dat? ???
Ik denk het niet, maar ik vroeg het me af. Er zou tenminste eindelijk sensatie zijn als er iemand uit zou gaan.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #30 Gepost op: 13-10-2006, 19:12:17 »
De bedoeling is juist dat dat nog jaren op zich laat wachten. John de Mol heeft het nu al over vier (!) jaar! ::oink:: ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #31 Gepost op: 13-10-2006, 20:03:28 »
De bedoeling is juist dat dat nog jaren op zich laat wachten. John de Mol heeft het nu al over vier (!) jaar! ::oink:: ::niet-ok::
Het is gewoon wachten tot één van de bewoners deaud is

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #32 Gepost op: 13-10-2006, 22:29:52 »
Ik zat (lag eigenlijk nog   :-X ) vanmorgen Qmusic te luisteren en daarin gebeurde het volgende» van radio.nl

---

Ze hebben dus best veel invloeden van buitenaf, ook Nena die gevraagd is voor de playboy enz.
« Laatst bewerkt op: 13-10-2006, 22:32:25 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #33 Gepost op: 13-10-2006, 22:43:25 »
Ik zat (lag eigenlijk nog   :-X ) vanmorgen Qmusic te luisteren en daarin gebeurde het volgende» van radio.nl

---

Ze hebben dus best veel invloeden van buitenaf, ook Nena die gevraagd is voor de playboy enz.
Supergoeie actie van Jeroen van Inkel! ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #34 Gepost op: 13-10-2006, 22:52:03 »
Mwa, ik gun die vrouw dat geld niet echt.  ::ohno::

Als ze haar nu gewoon die 10.000 euro schenken, komt ze er wel heel genadig van af.  ::niet-ok:: ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #35 Gepost op: 13-10-2006, 22:56:46 »
Mwa, ik gun die vrouw dat geld niet echt.  ::ohno::

Als ze haar nu gewoon die 10.000 euro schenken, komt ze er wel heel genadig van af.  ::niet-ok:: ::niet-ok::
Als ze het geld niet terug krijgt blijft ze in het huis en dan gaan die kinderen alsnog dood...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #36 Gepost op: 13-10-2006, 23:30:55 »
Mwa, ik gun die vrouw dat geld niet echt.  ::ohno::

Als ze haar nu gewoon die 10.000 euro schenken, komt ze er wel heel genadig van af.  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Nee, ik ook niet. Zo'n publiciteitsgeil iemand die geen donder interesse heeft voor haar kinderen en daar dan nog 10.000 euro voor gaan betalen?!?!
Haar zoontje heeft een transplantatie ondergaan en ik kan me heel goed voorstellen dat dat als ouder enorm zwaar is. Toen mijn zoontje een paar dagen in het ziekenhuis lag en ik daar 24 uur per dag bij was, was ik al gebroken. Maar het is JOUW kind en op dat moment hebben ze maar 1 iemand nodig; de moeder. En om dan te zeggen: Nu heb ik tijd voor mezelf nodig en nu ga ik aan mezelf denken. Sorry, maar dan had je de pil moeten blijven slikken of jezelf laten steriliseren en geen kinderen moeten krijgen. Je kán als ouder niet aan jezelf denken en de boel de boel laten. Hoe fijn dat af en toe ook mag zijn.

En dat er dan iemand is die haar er zo makkelijk vanaf wil helpen en ook voor haar nog een baan wil zoeken, vind ik echt stom. Straks gaat ze naar huis, terug naar haar kindjes waar ze toch zooooo veel van houdt en die ze niet kan missen en is alles terug bij het rechte eind. Maar voor hoe lang? Wat voor moeder is ze dan? Staat haar leven dan wel in het teken van de kinderen of is ze dat na een tijdje ook weer beu?

Echt, van mij mogen ze bij zulke mensen de kinderen weghalen en er ouders voor zoeken waar het leven wel 24 uur per dag in het teken van de kinderen staat.
(zo, moest ik ff kwijt :P)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #37 Gepost op: 13-10-2006, 23:33:23 »
Als ze het geld niet terug krijgt blijft ze in het huis en dan gaan die kinderen alsnog dood...

Nee hoor, dan bemoeit jeugdzorg zich ermee (wat nu al gebeurt las ik) en dan worden ze gewoon uit huis geplaatst. Prima toch Natasia, dan heb je een leven zonder kinderen en kan je doen en laten wat je wilt. Dan heb je tijd voor jezelf. Dus vooral blijven zitten in dat huis. Dan heb je misschien over een jaar of nog langer een mooie villa waar je lekker in je eentje van kan genieten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #38 Gepost op: 13-10-2006, 23:35:55 »
Nee hoor, dan bemoeit jeugdzorg zich ermee (wat nu al gebeurt las ik) en dan worden ze gewoon uit huis geplaatst. Prima toch Natasia, dan heb je een leven zonder kinderen en kan je doen en laten wat je wilt. Dan heb je tijd voor jezelf. Dus vooral blijven zitten in dat huis. Dan heb je misschien over een jaar of nog langer een mooie villa waar je lekker in je eentje van kan genieten.
Zomaar eventjes gewoon...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #39 Gepost op: 13-10-2006, 23:44:00 »
Zomaar eventjes gewoon...

Nou ja, weet niet waar de kinderen beter aan zijn. Uit huis plaatsen lijkt me een enorme impact hebben op de kids, maar een moeder die tegen je zegt "doe even gewoon" als jij verdriet hebt omdat je moeder voor hele lange tijd zo'n huis ingaat, lijkt me nou ook niet echt een stabiele factor voor je als kind.
Maar ik bedoelde er mee aan te geven dat ze hier in Nederland geen kinderen van de honger dood laten gaan als ze van de situatie weten (wat zo is). Gelukkig maar...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.