Auteur Topic: De Gouden Kooi  (gelezen 26613 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #60 Gepost op: 7-02-2007, 20:58:24 »
wel goed dat ze herrieschoppers er meteen uitzetten, dat toont nog van enig fatsoen.

Volgens mij toont hele programmaformat weinig fatsoen... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #61 Gepost op: 7-02-2007, 21:44:03 »
Ilona verlaat Gouden Kooi vrijwillig


EEMNES - Het Tien-programma De Gouden Kooi heeft weer een deelnemer zien vertrekken. Na het verplichte afscheid van Nena, Nathanael en Huub, wegens het gebruik van geweld, verlaat nog een deelnemer het met camera's behangen luxe landhuis in Eemnes.

Het is de Volendamse Ilona die vrijwillig vertrekt, meldde een Tien-woordvoerder dinsdag.


Ilona kwam tot haar besluit omdat ze verlangt naar haar vriend. "Ik heb een hele leuke tijd gehad en veel geleerd in De Gouden Kooi. Mijn gevoel gaf me aan dat dit het moment was om terug te gaan naar mijn vriend Michel die ik al een tijd enorm miste."

Door haar beslissing is ze wel haar ingelegde borg van 10.000 euro kwijt. Er zijn nu nog maar vijf Miljonairs in De Gouden Kooi. Tien zoekt vier nieuwe kandidaten. Opgeven kan via www.degoudenkooi.tv.



De overgebleven deelnemers zijn Bart, Brian, Natasia, Sylvia en Amanda. De vertrokken kandidaten worden tot één jaar na de startdatum van het programma vervangen. Daarna begint de echte afvalrace voor het grote geld.

Naast een geldbedrag kan de winnaar ook de villa in Eemnes winnen.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2007, 21:46:47 door Tømiie »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #62 Gepost op: 7-02-2007, 21:49:33 »
10.000 euro kwijt, dat is niet niks

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #63 Gepost op: 24-06-2007, 22:53:09 »
SCHOP!!

De Gouden Kooi is inmiddels nog steeds bezig, en er kijkt volgens mij nu echt helemaal geen hond meer naar, laat staan mensen.
Maar toen kreeg ik daarnet (tijdens het spelen van een overmatig gewelddadig computerspelletje) een briljante ingeving voor John de Mol en de zijnen. Waarom verstopt onze John niet gewoon wapens in de Gouden Kooi? Gewoon een paar pistolen verstoppen met één kogel, zodat de vinders niet meteen iedereen uit kunnen schakelen. Dit moet een succes worden. Alleen op deze manier kan de Gouden Kooi nog een kijkcijferknaller worden. Snappen jullie hem? Kijkcijfer KNALLER? Ook voor James Bond fans word het leuk: The man with the golden gun in real life, wat willen ze nog meer? Dames en heren, ik ga John bellen!





Het spijt me, ik ben in een hele flauw bui vanavond ::) ;D

Offline Suzy89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #64 Gepost op: 25-06-2007, 00:09:43 »
SCHOP!!

De Gouden Kooi is inmiddels nog steeds bezig, en er kijkt volgens mij nu echt helemaal geen hond meer naar, laat staan mensen.
Maar toen kreeg ik daarnet (tijdens het spelen van een overmatig gewelddadig computerspelletje) een briljante ingeving voor John de Mol en de zijnen. Waarom verstopt onze John niet gewoon wapens in de Gouden Kooi? Gewoon een paar pistolen verstoppen met één kogel, zodat de vinders niet meteen iedereen uit kunnen schakelen. Dit moet een succes worden. Alleen op deze manier kan de Gouden Kooi nog een kijkcijferknaller worden. Snappen jullie hem? Kijkcijfer KNALLER? Ook voor James Bond fans word het leuk: The man with the golden gun in real life, wat willen ze nog meer? Dames en heren, ik ga John bellen!





Het spijt me, ik ben in een hele flauw bui vanavond ::) ;D
ik vind 't eigenlijk wel een cool idee ::rofl::
zusje van Mirtjee :D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #65 Gepost op: 25-06-2007, 13:42:45 »
En Jaap moet winnen!

Offline Suzy89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #66 Gepost op: 25-06-2007, 13:49:25 »
En Jaap moet winnen!
en waarom? ::)
zusje van Mirtjee :D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #67 Gepost op: 25-06-2007, 13:52:48 »

Offline MasterTuning

  • Forumlid
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #68 Gepost op: 15-08-2007, 18:57:44 »
Ik persoonlijk vind de goudenkooi zo een dom/onzinnig en non-educatief programma dat het achter elkaar geschrapt mag worden..

Het gaat erom om de ander het huis uit te pesten...

de ene na de andere ANTI-plaag/pest/geweld reclame is op tv en hun maar doorgaan..

Slecht programma vind ik het

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #69 Gepost op: 15-08-2007, 19:37:33 »
Was toch een vrouw aangerand daar? Echt getver gewoon, walgelijk.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #70 Gepost op: 15-08-2007, 19:39:56 »
Was toch een vrouw aangerand daar? Echt getver gewoon, walgelijk.

Lieke ::jaja::.
The sun came up and reality set in.

Offline MasterTuning

  • Forumlid
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #71 Gepost op: 15-08-2007, 20:51:04 »
Was toch een vrouw aangerand daar? Echt getver gewoon, walgelijk.

ja dat bedoel ik dus een programma van niets.. en we maken het zo grof mogelijk dat iedereen kijkt... jammer maar weer

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #72 Gepost op: 15-08-2007, 20:54:25 »
Lieke ::jaja::.
Oja klopt.

ja dat bedoel ik dus een programma van niets.. en we maken het zo grof mogelijk dat iedereen kijkt... jammer maar weer
Inderdaad.. alles voor de kijkcijfers  ::kots::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #73 Gepost op: 16-08-2007, 14:58:47 »
Gaat dat gedoe mee naar RTL eigenlijk?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #74 Gepost op: 16-08-2007, 15:25:32 »
Gaat dat gedoe mee naar RTL eigenlijk?

Ja, maandag voor het eerst om 19.25 uur op RTL 5 volgens mij.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #75 Gepost op: 16-08-2007, 19:11:30 »
Het zou mooi zijn, wanneer de kijkers het massaal lieten afweten. Maar het is net als met Big Brother, en doortgelijke shows: je wil immers weten waar je familie,  collega's of klasgenoten het over hebben.....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #76 Gepost op: 17-08-2007, 15:16:10 »
Jammer dat RTL de whos niet heeft geweigert, dat had ik erg grappig gevonden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #77 Gepost op: 23-08-2007, 12:59:51 »
 Gouden Kooi stopt ermee op RTL5 

Het misschien wel meest besproken programma van het afgelopen jaar stopt ermee. De Gouden Kooi zal vanaf eind dit jaar niet meer te zien zijn bij RTL5, zegt Fons van Westerloo, CEO van RTL Nederland, in de Volkskrant vanochtend. Dit zijn de afsprSample Imageaken die Van Westerloo met John de Mol had gemaakt tijdens de deal van Tien met RTL.

“We blijven De Gouden Kooi tot het eind van het jaar uitzenden, zodat hij het format in het buitenland kan verkopen. Want een programma dat van de buis is gehaald, breng je lastig aan de man“, zegt Fons. Van Westerloo vervolgt: “Maar aan het eind van het jaar is het afgelopen. We stoppen, tenzij we dan 1,5 miljoen kijkers hebben. Maar dat zie ik niet gebeuren.”

Eerder vertelde Van Westerloo al dat hij het niet echt eens is met dit programma: “Dat kan best een tandje minder, om het maar even eufemistisch uit te drukken“, zei Van Westerloo afgelopen juni. “Bovendien is de Luxemburgse mediawet een stuk puriteinser dan de onze. Natuurlijk moet De Gouden Kooi geen klooster worden. Ik ben geen moraalridder. Maar ik ben er ook geen voorstander van dat alles maar moet kunnen onder het motto goed voor de kijkcijfers.”.

Want De Gouden Kooi is goed voor de kijkcijfers bij RTL5 en scoort gemiddeld 450.000 kijkers per dag en daarmee lijkt het dat de Gouden Kooi fans van Tien netjes zijn overgegaan naar RTL5.Het programma wat normaal op dat tijdstip stond: Dharma and Greg scoorde nog geen 250.000 kijkers per dag.

Hoe het programma zal worden afgewikkeld is nog niet bekend.

mediacourant.nl

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #78 Gepost op: 23-08-2007, 16:15:42 »
en daar zit je dan ruim een jaar lang je stinkende best te doen in die villa te blijven, stoppen ze het programma..

nouja, stond vast iets over in het contract.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Gouden Kooi
« Reactie #79 Gepost op: 23-08-2007, 17:30:47 »
Jammer ::ohno::